uvažena gospodo, to što spominjete je manje - više šminka. kapiram ja da to danas prodaje igre, ali to je i dalje samo šminka.
gameplay mehanika je dobra podloga, a nms je, bojim se, nema. niti jedan element iste, počev od casual core mehanike (ubiju me, učita se pozicija k'o da sam u assassin creed-u), preko casual flight i fight modela koji kaska svetlosnim godinama i za drugim postojećim casual flight i fight modelima, do mehanike napredovanja koja se zasniva na singleplay repetitivnim radnjama. da razjasnimo - igre koje ja igram mnogi smatraju repetitivnima, ali multiplay momenat uz stalni pvp pritisak čine da je to sve samo ne repetitivno, a ovde to u potpunosti nije slučaj.
što se "sadžaja" koji doktor spominje, tiče, tu stvarno nemam problem sa nms-om jer mi previše struktuiranosti u igri definitivno smeta i narušava sendboksastost naslova. dobra igra me ne tera da radim bilo šta, već mi dozvoljava da radim šta želim, i to je možda jedini fundament gde nms stoji stabilnije. sve ostalo mi je klimavo. vožnja triciklima kao u elite horizons, me ne zadovoljava, nego rasplinjuje ionako nejasan fokus. duboko verujem da jednom free-roam sandbox naslovu nije neophodna emulacija još više walking simulator momenata, samo u drugačijem okruženju (vozilu, na leđima velike životinje i sl.). bolje je fokusirati se na nešto konkretno, kao što se braben fokusirao na sisteme unutar letelice i različito ponašanje broda u odnosu na to čime je opremljen.
što ne znači da neću dati još jednu šansu nms-u, samo da facepunch opet napravi neku brljotinu u rust-u kao što je onomad bila mehanika progresije putem otključavanja i levelovanja. trenutno mi je previše zabavno da bih se odvojio od grifovanja, genkovanja i master trolovanja.