Šta je novo?

Ni ALTI nije što je nekad bio! - IPAK JESTE

Da updatujem moj slucaj.
Posle mnogo maltretiranja vratili su pare za kuler i plocu, dok su mi iz drugog puta dali memoriju koju sam prihvatio. Do duse, opet nije bilo bas kako treba, jer su mi umesto kita 2x4gb dali jedan stap od 8gb.
Sve u svemu, kada sam skoro kupovao par stvari za komp, nisam gledao winwin,pc practic i emmi, jer mi se asolutno vise ne zeza sa njihovim servisom, ako se desi problem.
Ako nista, jedino u celoj prici sto je ok je PINov servis, gde su utvrdili kvar ploce i dali potvrdu na osnovu koje mi je vracen novac.
 
Ja imam garantni list ali ne mogu da ostvarim garanciju, jer nemam racun. Koliko sam shvatio, glavno i jedino kod ostvarivanja garancije je racun, nema veze da li imas garantni list...

Zovi ti lepo njih i pitaj da li mogu da ti provere serijski broj uređaja ? Naravno da mogu, i po njemu će videti kada je uređaj izašao iz mp, i da li je u garanciji...sve ostalo što ti kažu je zakonom dozvoljena pljačka.
 
nemam vise snage. dva puta sam isao, i drugi put su bili jako neljubazni, izleteo sam iz prodavnice naglavacke. nije neka suma u pitanju, ali da se tako ciganisu za 6000, sramota. big bang jen u pitanju, zaobici tu prodavnicu
 
Meni se nisu udostojili da ni tu maticnu procu kod koje nije uvazena garancija i sva krivica svaljena na potrosaca posalju nazad city express kurirom kojim su je i preuzeli
Divni su...Toliko da ih treba zaobici u sirokom luku!:( A da vam ne pricam o neprijatnostima koje sam doziveo u razgovoru sa njima telefonom!Krajnje neprijatni!
 
Postovanje svima,
Zamolio bi vas da poslusate moj problem,posavetujete i izbegnete Emmi House u sirokom luku pa tako i Alti!!!
Naime,porucio sam online krajem prosle godine u Emmi house procesor,plocu,graficku kartu i memoriju,pred sam skok pdv-a za kompjutere..
Najpre su me zavlacili skoro 20 dana sa posiljkom zbog praznika,te da nemaju taj i taj proizvod na lageru,da cekaju itd...
Nakon prispele robe na koju sam cekao dugo sklopljen mi je racunar u jednom servisu od strane profesionalaca ali pri instaliraju windows-a pocelo je sa cestim restartima,bagovima i izbacivanjem plavih ekrana,error-a...
Izredjao sam nekoliko operativnih sistema i promenio,probao sam drugim drajverima itd i malo se situacija popravila ali s'vremena na vreme je i dalje padao sistem i iskakali su ti plavi ekrani,pad sistema ili totalna blokada racunara dok nakon 9 meseci racunar vise nije hteo da digne sistem a par dana kasnije i upali racunar vec samo pisti...
Odneo sam ga u isti servis gde mi je sklopljena konfiguracija da konstatujem gde je problem i receno mi je da ploca ne radi i da je reklamiram...
Izvadili su mi je iz racunara nakon cega sam kontaktirao Emmi House i receno mi je da ce poslati kurira po njihovom trosku i poslati komponentu u servis...
Kurir se nije pojavljivao danima,nakon cega sam ih ponovo kontaktirao i tek iz 3-eg pokusaja uspeo da zamolim da ozbiljnije pristupe svojim potrosacima koji nisu iz Beograda...
Kurir se pojavio nakon 10-ak dana i preuzeo pokvarenu plocu nakon cega su mi oni javili da je prosledjen u servis...Potom iz servisa nakon par dana stize sms da mi je odbijena zalba i da mi ne mogu poslati novu plocu vec je ona na popravci i da ce biti popravljena u zakonskom roku!
I tako...Proslo je gotovo mesec dana nakon cega me kontaktira Emmi house sa obrazlozenjem da su dobili plocu nazad iz servisa i da mi garancija nije priznata jer navodno ima problema sa pinovima(naravno,izmisljeno jer nisu uspleii da poprave)...
Navodno sam ja taj koji po njihovom kupuje i kvari proizvode jer se oni zaboga nikada nisu sreli sa takvom reklamacijom...Komedija!
Kontaktirao sam agenciju za zastitu potrosasa i predlozeno mi je da kontaktiram vestaka za it sektor,platim do 5k rsd da izadje na teren i proveri stanje komponente...
Taman toliko koliko kosta i sama ploca...
I tako...Osecam se sjajno i veoma zasticeno!:(
Hvala

Da se nadovezem na pricu sa plavim ekranima i kompom kupljenim kod vec spomenutih. Kupio sam komp koji su sve regularno sastavili u servisu i na meni je ostalo samo OS da ubacim i tu pocinju moje muke. Sama instalacija prodje bez problema ali se posle u toku rada pojavljuju BSOD. Nakon par dana mucenja i reinstaliranja vratim komp u prodavnicu na reklamaciju. Bez problema su prihvatili komp i prvo su testirali hardver i ustanovili da je sve ispravno. Medjutim kada se pokrene win problem je i dalje tu (da na pomenem da je win original tako da tu ne bi trebalo da bude problema). Problem je resen tako sto su updejtovali bios (mada koliko sam zapamtio verzija je ista kao i kada sam ga odneo u servis) i instalirani svi drajveri i komp su ponovo testirali i sve je radilo bez problema. Inace sve su to odradili za samo par dana tako da od mene imaju pohvalu sto se toga tice. I dan danas sve radi kako treba ali sam primetio nesto sto mi je upalo u oko tj. da je power options podesen na high perfomance a kada vratim na balanced bsod se vracaju. Ovo sam probao vise puta i svaki put kada je podeseno na balanced izbacuje bsod a kada je na high performance radi kao sat.
kom je: i5 4460, gigabyte b85 hd3, asus r7 265, seagate barracuda 1tb, 8gb patriot viper, win 8.1 pro
 
Poslednja izmena:
Evo,uskoro ce mesec dana od kako su konstatovali garanciju nevazecom i na sve to se nisu udostojili da posalju plocu nazad do adrese na kojoj su je preuzeli city expressom!Zvao nekoliko puta,prosledjeno dalje od devojke sa druge strane zice pod izgovorom"javice mi" ali i dalje nista od toga...
Eto,cak nemam pravo ni na svoje pokvareno kad saradjujem sa bagrom!
 
Ljudi,pamet u glavu. Ne kupujte kod svakog za 5e ustede.
 
Moje trenutno iskustvo sa Alti-jem.Mislim da je ovo Ginis za Srbiju.18.12 poslata karta u servis ,a na slici se vidi redosled događaja.Nikad brže nisam ostvario svoje pravo na reklamaciju.Svaka pohvala sa moje strane za ovakvu ekspeditivnost!Dva radna dana su u pitanju!Ili je Poštovani Gospodin iz MSI Balkan ,kog sam kontaktirao pre RMA odradio posao?:KlanjanjeIsto važi i za ALTI.:Klanjanje
Samo da ne bude problem sa kurirskom službom?:d
Screenshot_2014-12-22-19-22-23.png
 
Poslednja izmena:
Evo ja cu da napisem pozitivno iskustvo. Tj par pozitivnih iskustava. Do sad sam reklamirao 1x graficku karticu ( u igricama izbacivala artefakte ) Kartica zamenjena. 2x HDD ( isti ) prvi put HDD zamenjen drugim posto je zujao i pistao nesnosno, drugi koji je poslat je bio DOA, sve vrlo brzo reseno, dobio sam drugi HDD koji radi ok. E sad sta je i mene iznenadilo je da sam imao neverovatne probleme sa monitorom, cak sam i temu otvorio http://forum.benchmark.rs/showthread.php?311298-Asus-MX279H-i-problem-sa-zvucnikom ukratko Altijev servis je 2x slao monitor u ovlasceni servis ali je ovlasceni servis odbijao zamenu ( popravljali su ga ali je problem ostao ). Tako da ja za sad nemam losa iskustva sa njima, cak me je to za monitor pozitivno iznenadilo, pogotovo sto sam bio do njihovog servisa u NS i pricao sa covekom koji tamo radi i da ni njemu nije jasno kako neki servisi rade.
 
Kakvi su to carevi. :)

wp_ss_20150106_0001.png

I šalju mi brzom poštom, a živim 10 minuta od njihove cenrale u ČA baš lepo od njih. :)
 
Poslednja izmena:
Pa kako da ne bude čudno? Barem meni nema logike. Ali u svakom slučaju sam otišao da preuzmem jer je i meni brže, a i njima manji trošak. :)

Jednom mi kurir reče da su greškom posali paket dečku koji živi prekoputa radnje. :)
 
Možda za tebe to nije logično, ali ako se podestiš da nije reč o nekoj radnjici već o sistem koji treba da funkcioniše i te kako ima logike. Postoji procedura kako se šta obavlja i po toj proceduri se proizvod koji predstavlja zamenu šalje brzom poštom što su oni i hteli da urade.
 
Radio sam i ja u tako velikom sistemu gde je uvek kupac na prvom mestu. I ništa nije rađeno napamet bez prethodne konsultacije sa kupcem.
 
Nazad
Vrh Dno