Šta je novo?

Nepo servis (iskustva)

Laptop koliko se sećam ne sme da se otvara, ali desktop može i time se ne narušava garancija, bez obzira što prodavci/proizvođači to ne žele.
Garanciju od 2 godine (tačnije saobraznost beše termin) se daje od strane države, tj ona primorava prodavce, dok sve preko zavisi od prodavca/proizvođača pod uslovima koji su navedeni u garantnom listu i uvek su lošiji od onih u prve dve godine. Za prve 2 godine treba samo dokaz o kupovini, a posle mora garantni list da bude ispunjen.

Cena matične od 143% cene celog proizvoda je čist bezobrazluk.
Sersis naplaćuje dijagnostiku van garancije od kupca, a kao ovlašćeni servis je plaćen i od strane proizvođača. Naš zakon obavezuje da i ta zamenska matična ima garanciju od 2 godine jer je nov deo (reparirani mogu godinu dana), a kao esencijalan deo laptopa bi trebalo da produži garanciju i na ceo proizvod (tako stoji u zakonu). Malo je diskutabilno jer matična ne čini većinu laptopa, iako po ponuđenoj ceni čini jedan i po laptop...

U ovoj situaciji bih kontaktirao direktno proizvođača i izneo celu situaciju. Često oni reše to na korist kupca. Ako ne mogu, makar se mogu kontaktirati gde se može nabaviti ta matična (čak i u inostranstvu) a da ne košta kao laptop i po. Naravno uz kulturno obraćanje i zaključak da kod ovakvog odnosa sa kupcima od strane ovlašćenog servisa i ako se je isti odnos i proizvođača, da će tvoja preporuka za njihov brend i lično korišćenje istog biti primorana da pređe u drugi tabor.
 
Laptop koliko se sećam ne sme da se otvara, ali desktop može i time se ne narušava garancija, bez obzira što prodavci/proizvođači to ne žele.
Garanciju od 2 godine (tačnije saobraznost beše termin) se daje od strane države, tj ona primorava prodavce, dok sve preko zavisi od prodavca/proizvođača pod uslovima koji su navedeni u garantnom listu i uvek su lošiji od onih u prve dve godine. Za prve 2 godine treba samo dokaz o kupovini, a posle mora garantni list da bude ispunjen.

Cena matične od 143% cene celog proizvoda je čist bezobrazluk.
Sersis naplaćuje dijagnostiku van garancije od kupca, a kao ovlašćeni servis je plaćen i od strane proizvođača. Naš zakon obavezuje da i ta zamenska matična ima garanciju od 2 godine jer je nov deo (reparirani mogu godinu dana), a kao esencijalan deo laptopa bi trebalo da produži garanciju i na ceo proizvod (tako stoji u zakonu). Malo je diskutabilno jer matična ne čini većinu laptopa, iako po ponuđenoj ceni čini jedan i po laptop...

U ovoj situaciji bih kontaktirao direktno proizvođača i izneo celu situaciju. Često oni reše to na korist kupca. Ako ne mogu, makar se mogu kontaktirati gde se može nabaviti ta matična (čak i u inostranstvu) a da ne košta kao laptop i po. Naravno uz kulturno obraćanje i zaključak da kod ovakvog odnosa sa kupcima od strane ovlašćenog servisa i ako se je isti odnos i proizvođača, da će tvoja preporuka za njihov brend i lično korišćenje istog biti primorana da pređe u drugi tabor.
Hvala na savetu Nemanja, upravo cu tako i da postupim, pa kako bude nemam sta da izgubim.
 
Само да додам, односно исправим. Можда неки од произвођача бране, али HP нема проблем са отварањем компјутера, било преносних било десктоп. Битно да на сервис дође без оштећења и у оригиналној конфигурацији. Рецимо овај пример да дође на поправку без диска би био проглашен оштећењем насталим од стране корисника. У таквим ситуацијама се званично препоручује копија података и брисање диска пре слања на поправку
 
Poslao sam Epson štampač koji nije u garanciji u Nepo servisu.

Preko mesec dana čekam da mi jave cenu popravke. Obrazloženje je da prioritet imaju uradjaji u garanciji.
 
Poslao sam Epson štampač koji nije u garanciji u Nepo servisu.

Preko mesec dana čekam da mi jave cenu popravke. Obrazloženje je da prioritet imaju uradjaji u garanciji.
Prvi put sam čekao dva meseca, drugi put više od 4. Uvek ista priča o prioritetu i vrlo drsko. Pošto sam imao zamenske skenere, pustio sam ih da vidim koliko će da traje. Posle sam im napisao mail gde sam uključio i njihovu centralu i mislim Epson. Posle 15 min od tog maila-a javila se žena gde su za tih 15 min utvrdili da su gumice otišle. Gumice sam čekao još 15 dana. Kao izvinjenje sam dobio gratis ruke. Dakle, 135 dana im e trebalo da zamene dve gumice.
Inače, kad sam nosio skener na Banjicu, prisustvovao sam sceni gde su majstori hteli da se pobiju. Neki interes imaju od trgovinskih lanaca, i verovatno zato imaju prioritet.
Blagi užas.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
ovako izgleda popravljen televizor u garantnom roku u nepo sistemu. pozadinsko osvetljenje je crklo tv bio n aservisu 29 dana i kazu popravljen prosao sve testove hardverske softverske bla bla dodjem kuci upalim tv i slogiram se .

usput su mi rekli da je to od transporta . ili su stavili neke led diode koje nisu adekvatne ili su zaboravili da vrtae neku foliju .... tv je ponovo kod njih i cekam da odgovore. jos jedna stvar je sto su zaboravili da sa televizora skinu neka dva valjka drzaca koje su zasrafili pozadi valjda za lakse podizanje televizora . tv je 75 inca.
 

Prilozi

  • WhatsApp Image 2024-02-17 at 07.36.31_a1553718.jpg
    WhatsApp Image 2024-02-17 at 07.36.31_a1553718.jpg
    70 KB · Pregleda: 84
ovako izgleda popravljen televizor u garantnom roku u nepo sistemu. pozadinsko osvetljenje je crklo tv bio n aservisu 29 dana i kazu popravljen prosao sve testove hardverske softverske bla bla dodjem kuci upalim tv i slogiram se .

usput su mi rekli da je to od transporta . ili su stavili neke led diode koje nisu adekvatne ili su zaboravili da vrtae neku foliju .... tv je ponovo kod njih i cekam da odgovore. jos jedna stvar je sto su zaboravili da sa televizora skinu neka dva valjka drzaca koje su zasrafili pozadi valjda za lakse podizanje televizora . tv je 75 inca.
Ovo kao da nisu vratili difuzere za diode ili su diode prejake.
 
Da izvestim o ishodu svega
posle nepo servisa televizor je stigao kod mene onakav sa onom kineskom novom godinom kroz ekran. natezao sam se sa nepo sistemom da dodju da preuzmu tv poprave ga i vrate nazad a ne d aga ja nosim ponovo u servis. natezanje sa hisense srbijom da oni nateraju nepo sistem i previse razgovora dolazim do polovicnog resenja da ja tv odnesem u promobi na cukarici jer je hisense od skoro sklopio ugovor sa njima da servisiraju televizore i ..... odnosim uredjaj promobi za pohvalu ljubazni poslovni sve super , posle dva dana me obavestavaju da televizor mora nepo sistem da popravlja i da ce oni organizovati transport uredjaja u nepo sistem na popravku obezbedili su kutiju za transport prevezli televizor svojim vozilom do nepo-a , znaci respekt za poslovnost za uslugu koju nisu morali . trazili su od nepo sistema da me po popravci kontaktira i da mi na kucu isporuce popravljen uredjaj. ALI uvek ali nepo odbija da uredjaj isporuci meni nego kategoricki da vrate tv u promobi na cukaricu. pro mobi jos jednom ispadaju profi odlaze u nepo svojim vozilom preuzimaju uredjaj donose ga na moju adresu momak koji je doneo tv mi pomaze da ga unesem u stan da ga raspakujemo da vidimo dal je sve ok , hvala bogu sve je ok tv je popravljen ekran nema novu godinu na sebi ..... ali uvek ali nepo sistem je zaboravio da spakuje daljinski upravljac pa ce pro mobi dostaviti isti u ponedeljak reko ljudi hvala na svemu neka daljinski bude na recepciji servisa ja cu u utorak doci do vas da ga uzmem jer zaista nema smisla da opet neko sedne u auto predje pola beograda do konjarnika da bi doneo daljinski.

sefovi iz promobi servisa veoma kulturni ljubazni rado komuniciraju sa klijentima predusretljivi na max , pro mobi je sve ono sto nepo system nije .
eto moje iskustvo sa dva servisa jedan za izbegavanje maksimalno drugi za svaku preporuku.
 
Nazad
Vrh Dno