slična su i moja iskustva iz 2007-me...
podneo zahtev za adsl kod ptta preko neta, čekao da mi odgovore, pošto nisu odgovorili išao do glavne pošte da pitam, tamo mi dali broj telefona da se obratim, prvi dan se niko nije javljao na taj broj, a drugi su mi rekli da nemaju modema i da ako mi se žuri, idem kod drugog provajdera...
odlučim da podnesem zahtev kod telekoma, opet preko interneta (debil!
), automatski se zahtev vodi na vlasnika telefonskog broja, a to je moj otac... kada sam došao u telekomove prostorije, ispostavilo se da ne mogu tek tako da prebacim zahtev na sebe, nego mora "prethodni zahtev da se stornira, što traje 4-5 dana, pa podnese novi", na moje zaprepaštenje
kad su ga najzad stornirali, ispostavi se da nema portova na mojoj centrali... tad mi je već dok*rčilo, pa sam im se zahvalio na saradnji, ali je ljubazna službenica rekla da će me ipak ostaviti u evidenciji i obavestiti kad budu imali slobodan port...
to me je okrenulo ka sbb-u, tako da su mi u stvari učinili uslugu... ironično je da sam se za adsl odlučio samo zbog loših iskustava nekog drugara sa uvođenjem kablovskog neta, koji je čekao mesec dana na uvođenje, a na kraju sam imao sasvim suprotna iskustva, kabel su mi uveli za par dana...
btw. zvali su me za 6 meseci iz telekoma, da jave da ima slobodan port, opet sam im se zahvalio
dakle, u tvom slučaju, trebalo bi da zahtev može da se otkaže (kako oni kažu - stornira
), i to traje par dana...