Šta je novo?

Nema slobodnih portova?

Goth_Reborn

Čuven
Učlanjen(a)
01.12.2003
Poruke
41
Poena
604
Prijavio sam se na Verat adsl i stiglo mi je obavestenje da postoje tehnicke mogucnosti , ali da ne postoje slobodni portovi u centrali. E sad mene interesuje da li ako se prijavim kod nekog drugog provajdera mogu da ocekujem da ce imati slobodan port ??? :sceptic: ili to znaci da uopste nema portova?
 
To znaci da na tvojoj centrali nema vise slobodnih portova i da moras da cekas dok neko ne otkaze adsl a posto sada postoji i migracioni kod imam utisak da ces se nacekati.Jedino da podneses zahtev telekomu pa da oni nesto urade sa centralom...

Poz
 
To znaci da na centrali jednostavno nema slobodnih portova odnosno svaki provajder ce ti isto to reci. Nemoj samo sad da se prijavljujes kod svih provajdera za proveru cisto iz zezanja ili reda radi, to moze kasnije eventualno da donekle iskomplikuje stvari kad se prosire kapaciteti. Nemoj ni mnogo da se uzdas u odustajanje nekog pa da na taj nacin dobijes port jer sigurno neces biti prvi na listi cekanja koji ce se ubaciti cim neko otkaze ADSL i na taj nacin se oslobodi neki port, mislim da ces morati da sacekas prosirenje kapaciteta.
 
Poslednja izmena:
OK, hvala na odgovorima :(
 
Otidji kod Telekoma u korisnicki servis ili prijavi na 9813.
Zasto
1.Telekom kad prosiri neku centralu uzima 70% portova(bez obzira dali ce ih popuniti) dok ostali provajderi dobiju ostatak (pa ko pre devojci).
2.Kad neko raskine ugovor kod drugog provajdera Telekom uzima i taj port za sebe.
3.Ako se prijavis kod Telekoma a bio si podneo zahtev kod drugog provajdera Telekom stornira prijavu kod drugog provajdera i aktivira prijavu kod sebe...

SRETNO...
 
I ja ti savetujem da podneses prijavu kod Telekoma.
Imao sam iskustvo da mi Sezam javi da nema slobodnih portova, a da mi Telekom pusti ADSL nakon toga.
Monopol je majka :)
 
Ja bih preporučio da se prijaviš kod više provajdera. Ja sam tako radio i neki su rekli da može, neki da ne može :D A moglo je...
 
Ja bih preporučio da se prijaviš kod više provajdera. Ja sam tako radio i neki su rekli da može, neki da ne može :D A moglo je...

dzabe ZoNi da se prijavljuje kod vise provajdera jer ako se prijavi kod jednog provajdera oni salju telekomu broj na proveru a ako bi hteo kod nekog drugog provajdera da se prijavi onda bi morao u veratu da se odjavi sa cekanja a da se prijavi kod tih drugih kod kojih bi otisao!

najbolje mu je i najpre ce na telekomu dobiti port a jedina mana je sto ce telekom odmah da ga veze za ugovor!
 
Da ne bih otvarao novu temu, izneću problem ovde...

Prijavio sam se kod Sezama za ADSL pre približno mesec dana, dobio odgovor da trenutno na centrali nema slobodnih portova i da sam na listi čekanja... Pre nekoliko dana se prijavim kod Telekoma putem online obrasca čisto iz očajanja pošto mi Internet treba, između ostalog, i zbog posla...

Ne dobijem apsolutno nikakvu potvrdu da sam se prijavio (živimo kao podstanari, telefon se vodi na jednog od prethodnih vlasnika stana kome nije moguće ući u trag) i tu nastaju problemi :(

Prekjuče dobijem mail od Sezama da počinje proširenje na centrali i da je naš broj telefona na prvom nalogu za realizaciju, ja se obradujem, potvrdim, ali me oni zovnu i kažu da su poslali to na realizaciju i dobili od Telekoma odgovor da je taj broj telefona rezervisan. Zovnem 9813, pokušam da otkažem, oni kažu ne može ako ne zovnem sa tog broja telefona... Devojka ode do njihovog korisničkog servisa, tamo joj kažu da je tu odobrena usluga i da može odmah da se preuzme oprema, ali to mora da učini taj na koga se vodi telefon (u prijavi sam uredno naveo svoje ime i podatke, ime tog vlasnika stana izašlo je automatski nakon što sam uneo broj telefona i šifru sa računa)!! Nisu joj dali da otkaže, već nas uputili da zovemo sa tog broja... Jutros zvali, dva tri puta, svaki put neka malo drugačija priča operatera, svodi se na to da to nije moguće otkazati nego mora da se čeka 15 dana kako bi oni automatski otkazali prijavu ako se niko ne pojavi i pokupi opremu, a neće!

Raspisah se :( Ima li neko možda slično iskustvo, svakako će nam propasti to kod Sezama, ali bar da se nekako otkažemo to i prijavimo se ponovo da ne bismo ponovo čekali mesec i više dana...
 
Poslednja izmena:
slična su i moja iskustva iz 2007-me...
podneo zahtev za adsl kod ptta preko neta, čekao da mi odgovore, pošto nisu odgovorili išao do glavne pošte da pitam, tamo mi dali broj telefona da se obratim, prvi dan se niko nije javljao na taj broj, a drugi su mi rekli da nemaju modema i da ako mi se žuri, idem kod drugog provajdera... :D
odlučim da podnesem zahtev kod telekoma, opet preko interneta (debil! :D ), automatski se zahtev vodi na vlasnika telefonskog broja, a to je moj otac... kada sam došao u telekomove prostorije, ispostavilo se da ne mogu tek tako da prebacim zahtev na sebe, nego mora "prethodni zahtev da se stornira, što traje 4-5 dana, pa podnese novi", na moje zaprepaštenje :) kad su ga najzad stornirali, ispostavi se da nema portova na mojoj centrali... tad mi je već dok*rčilo, pa sam im se zahvalio na saradnji, ali je ljubazna službenica rekla da će me ipak ostaviti u evidenciji i obavestiti kad budu imali slobodan port...

to me je okrenulo ka sbb-u, tako da su mi u stvari učinili uslugu... ironično je da sam se za adsl odlučio samo zbog loših iskustava nekog drugara sa uvođenjem kablovskog neta, koji je čekao mesec dana na uvođenje, a na kraju sam imao sasvim suprotna iskustva, kabel su mi uveli za par dana...
btw. zvali su me za 6 meseci iz telekoma, da jave da ima slobodan port, opet sam im se zahvalio :)

dakle, u tvom slučaju, trebalo bi da zahtev može da se otkaže (kako oni kažu - stornira :D ), i to traje par dana...
 
Da odgovorim sam sebi :)

Odem malopre do korisničkog servisa u Bulevaru umetnosti... Izložim situaciju, a žena me pita: "Ko je vama rekao da je taj zahtev odobren, on još nije ni obrađen!!"... Devojka je juče pet puta pitala da li je zaista odobren i službenik joj je potvrdio.

Preregistrovali su taj zahtev na moje ime pa sada ponovo čekanje...

Ako neko slučajno budeo imao sličnu situaciju: prijavljivanjem za Telekom ADSL putem obrasca na Webu povlače se podaci vlasnika linije kao podnosioca zahteva (bez obzira na to šta se navede) i nakon njegovog eventualnog odobravanja samo taj vlasnik lično može da podigne opremu. Ako je u pitanju podstanar, potrebno je da zahtev podnese putem broja 9813 (pozivom sa broja na koji se uvodi) ili lično...

Malo zakasnih :D
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno