Šta je novo?

Najbolja WWII strategija

Panzer General 2 - doduse bila je potezna. Od RT definitivno Codename Panzers serijal.
 
od RTS-a Close Combat serijal od poteznih Panzer General serijal
 
Sta je bolje...

Hocu da uzmem neku dobru strategiju u vezi 2.Svetskog rata.

E sad,dvoumim se izmedju Blitzkrieg 2 i Codename Panzers:phase Two ili Three...

Ima li jos neke ovakive igre i da su dobre?

Kolika je zahtevnost ovih igara?

pozz
 
Ubedljivo najbolja WWII strategija je Company of Heroes, koja je trenutno GOLD i treba skoro da izadje :d .
 
sudden strike, blitzkrieg, codename panzer

S obzirom da su u istom fazonu i tim redosledom su izasle tako sam ih i naveo ali je codename panzer najbolji po meni, ispeglan je, ima pratizana a i 3d je :D
 
Codename Phase 3 ne postoji, Phase 2 je poslednji i odličan.

Ali je bespredmetno govoriti o WW2 strategijama kad upravo izlazi Company of Heroes, posle koje će se svet WW2 strategija deliti na "pre" i "posle" Company of Heroes. Sačekaj koji dan...
 
Potezna Panzer General 2 i 3, RTS Blitzkrieg 2.
 
ko voli ww2 rts a nije probao soldiers: heroes of ww2 neka ga je sramota odmasadaodma :)

koliko se CoH razlikuje od Dawn of War-a ?!? nisam hteo da probam demo da kvarim utisak, ali ako je na skroz isti fazon da se ne odushevaljavam u napred...
 
ko voli ww2 rts a nije probao soldiers: heroes of ww2 neka ga je sramota odmasadaodma :)

koliko se CoH razlikuje od Dawn of War-a ?!? nisam hteo da probam demo da kvarim utisak, ali ako je na skroz isti fazon da se ne odushevaljavam u napred...
Ni ja nisam igrao demo, ali igru je radilo 95% istih ljudi, i to u pauzi između rada na ekspanzijama Dawn of Wara :) Tako da tipujem da je gotovo ista, uz par novih trikova. Štaviše, nadam se da je ista i da neće biti cimačka smaračina kao HoWW2, već da će imati gejmplej što približniji Dawn of Waru, optimizovan za vođenje beskompromisnih i disciplinovanih trupa pod simbolom svastike...:D
 
Poslednja izmena:
izem ti ww2 rts u kome se jedinice shtancaju kao na traci... blah... draz u ww2 tematici je da bude koliko toliko prenesena neka atmosferichnost iz pravo rata a ne genericko napucavanje.... blah... isto tako su se palio na DoW kao vreme pre i posle doticne igre, kad ono medjutim :) bilo i proslo...
 
I pravi način da se prenese atmosferičnost je, ispada, da sa 4 vojnika i 1 tenkom uništiš 3 bataljona sa 48 tenkova? :)

Naravno da se prava atmosfera užasa i haosa ne može preneti kompjuterskom igrom (meni pomalo i smeta što se ww2 uopšte i koristi za zezanje), ali je ovakav gejmplej 1000 puta realniji i bolji od svega do sada. Štancovanje jedinica može i na drugačiji način da se posmatra - kao pojačanja, tj. pozivanje pojačanja, što je sasvim ok. U ovakvoj igri što više mape kontrolišeš možeš više pojačanja da pozivaš, i to je u neku ruku odgovarajuće situaciji ww2. U svakoj vojnoj taktici na svetu, a i u njegovoj istoriji, postoji operativna upotrebljivost, odnosno tačno se zna da koliko vojnika na određenom mestu ima smisla držati i preko toga se gubi upotrebljivost. Tačno se zna za koliko teritorije treba koliko bataljona, pukova itd. Tako da je to pozivanje pojačanja u suštini sasvim adekvatno, jedino što ovde jedinice u 1. borbenim redovima ginu, a u stvarnosti se povlače iz 1. linija u rezervu...
 
Poslednja izmena:
pa istorija je pokazala da je sa 1 tenkom moguce svasta unistiti, zar ne ? a ne znam u kojoj igri se mora unistiti 3 bataljona sa toliko tenkova(mozda panzers phaze one two i sl)... u SHoWW2 je pre u pitanju da se unisti 30ak peshadinaca i 10ak tenkova sa grupom vojnika koja deluje iza neprijateljskih linija, troshi se municija, troshi se gorivo, troshi se armor koji se popravlja (ali ne tako da dodje kamion i baca municiju i supply na potrebnu jedinicu, vec 'rucno')... ustalom time (tim potrebnim mikromenadzmentom) se i prenela atmosfera filmova koji naravno nisu realni ali je svakako realnije od toga da peshadiju prozivodish u barakama i postavish im relay point na prvu borbenu liniju... to sto treba malo razmisliti i delovati taktichki i koristiti reflekse pa se nekad i za*ebati pa poceti iz pocetka, ebga... zato i jeste teska i izazovna :)

da bi shvatio princip DoWa u ww2 kao realan ipak treba mnooogo veca doza maste nego za racimo showw2 :)

mada glavna razlika izmedju igara je to sto su DoW odnosno CoH fokusirani na multi okrshaje
 
Komandosi prvi deo! Gre'ota sto ne moze da se igra po 2k/Xp sistemom!
 
1. Hearts of Iron 2
2. Blitzkrieg
3. D day (igrao sam je neke 1995, ima 1.1MB pa ako zelite mogu je negde okaciti - jedino nervira sto su saveznici bolji od nemaca u okrsajima)
4. Panzer Generals
5. Sudden strike Forever

definitivno ove gore naveden igre. moraju se probati sve :)
 
Ako Theatre of War bude medju RT strategijama ono sto je Il-2 medju simulacijama...
 
Stalingrad WW2 ko voli Blitzkrieg obavezno za probati...
 
sto se tice "code name panzer"-a prvi deo mi je bio odlican.
niko ne pominje "desert rats vs africa corpse" valjda sam dobro napisao, mnogo dobra igra pojavila se kad i "code name panzer"
i na isti je fazon samo se meni posebno dopalo sto si tenkove mogao da ukopas.
 
Poslednja izmena:
Second Front - to je prava strategija
Grafika 0
Gameplay 100 %
Strategija 100 %
 
A zašto bi iko igrao takvu igru kad postoje strategije sa
Grafika 100 %
Gameplay 100 %
Strategija 100 %
Priča 100 %
Zanimljivost 100 %
Fizika 100 %
Produkcija 100 %
 
A zašto bi iko igrao takvu igru kad postoje strategije sa
Grafika 100 %
Gameplay 100 %
Strategija 100 %
Priča 100 %
Zanimljivost 100 %
Fizika 100 %
Produkcija 100 %

Zato sto neke igre vrede da se igraju i posle 10 god i vise.A ja zaboravih da danas samo grafika i grafika i gr....Ja nisam hteo da delim na toliko kategorija al ajde
Second Front
Grafika 0 %
Gameplay 100 %
Strategija 100 %
Priča - a ovo ti je zesce u strategiji (Spasavanje Redova Rajana :d )
Zanimljivost 100 %
Fizika 100 %
Produkcija ? % (ne bih bas znao)

A voleo bih i da vidim koja igra od Second Fronta uzima vise parametara u obzir prilikom ishoda borbe pocevsi od statistika napada ,odbrane ,spremnosti ,goriva , sastava jedinica, iskustva jedinica, komadanta koji komanduje delom fronta , podkomadanta koji pak kontrolise diviziju, godisnjeg doba (ne ovde nema samo suvo i sneg ovde ima i kisa pa je bilo blato ili mecava pa se Nemcima sroza spremnost itd), ukopanosti , terena, snabdevanja sto prugom sto avijacijom i sl. a i vise istorijskih cinjenica ko gde sta i kako kao i najveci broj vrsta jedinica Nemacka, Ruska, Italijanska , Americka ,Engledska tehnologija kako motorizovane trupe, tenkovi , artiljerija i avijacija, nova tehnologija se pojavljuje PO datumima kada treba a potez traje sedam dana
a jedinice su istorijski tacne sto po delu terena na kojem se nalaze sto po nazivima (PRAVE divizije sa svojim nazivima Totenkopf i Hitlerjuggend sl....)
ali ne smo nazivima vec sastav jedinica i oprema , pa se opkoljene jedinice predaju.Pa po unutrasnjosti teritorije imate naftna izvorista koja izmedju ostalog uticu na spremnost jedinica kao i drugi resorsi....a mogu i jos stvari da navedem.
E sad vecini je vazno ta grafika i produkcija da to velelepno izgleda i ima super muziku.U Second Frontu nema misija , vec se vodi celu igru rat na celom Ruskom frontu od pocetka do kraja i da se osmisli potez treba 1h najmanje dakle treba misliti dobro ne ovo shit danas sto izbacuju ALI ukusi se
razlikuju pa parite oci na dobre teksture u igri gde je najvazniji strateski deo.
Ko je odigrao zna o cemu pricam.
Uzgred bih i voleo takvu strategiju da vidim kakvu si naveo ta bi bila najjaca igra na svetu jer ima sve 100% (na tvoju zalost takve nema niti ce biti)
 
aaa ne spominji to filipu... on se grozi tih kalkulacija :p za njega je CoH realna strategija :beat:
 
Kako je dobro igrati igre i zamišljati ih po mnogim pitanjima, na kraju se umisli i da su realne. Realna strategija ne postoji niti može postojati, postoje samo strategije sa dobrim gameplay-em, što CoH svakako jeste. Strategije se dele na 3 grupe - dosadne, dobre i Supreme Commander, koji će uskoro izaći :) Kakvo crno osmišljavanje poteza po sat vremena, takve stvari sam nekada igrao, sada mi ni prismrdeti hard disku ne mogu. Isto tako mogu da primetim da se svi ovde razbijaju od inovativnih igara Matrix gamesa. Svi kao hoće neki gejmplej, grafika, prezentativnost i dinamičnost nisu toliko bitne, ali nigde da vidim topik o njihovim igrama (a ima ih izvanrednih), ali zato svugde se raspravlja o CoH, DoW, WC3, AoE i sličnim serijalima.
 
Nazad
Vrh Dno