Postovani,
U prethodnom periodu je zbog radova na prosirenju linkova Telekoma ka nadprovajderima u inostranstvu postojao problem sa visestruko manjom brzinom. Od trenutka kada su radovi zavrseni, preslo se u test fazu novih resursa u kojoj su evidentirani manji problemi, oscilacije u radu i manje zagusenje, ali sporadicno i u kracim intervalima, sto se i moglo ocekivati. Vazno je dodati da se trenutno radi i na testiranju novih usluga koje ce svakako ADSL provajdere uciniti znatno konkurentnijim, ali ista ne uticu u toj meri na smanjenje kvaliteta Vase veze ka Internetu.
Zamolicu vas za malo strpljenja posto je u pripremi novi paket usluga koji ce nasu ponudu uciniti konkuretnom i prema pojedinim kablovskim provajderima.
Isto tako je primetno da je problem sa brzinom kod vecine korisnika bio izazvan lokalnim,tj problemom sa opremom i problemom na samim racunarima, pa Vas s tim u vezi molimo da kontaktirate nas Korisnicki servis kako bi se utvrdila prava priroda Vaseg problema i intervenisalo u cilju resavanja istog u najkracem roku.
SezamPro, kao jedan od lidera medju ADSL provjderima u Srbiji, uvek je sa svoje strane pokusavao da svojim korisnicima obezbedi,u tom trenutku, najbolju mogucu uslugu.
Za vise informacija na raspolaganju Vam je SezamPro korisnicki servis u sledecim terminima:
Radno vreme:
Radnim danom od 8 do 22 casa
Subotom od 10 do 22 casa,
Nedeljom od 10 do 20 casova
U nadi da cete ostati nas zadovoljni korisnik,
Srdacno Vas pozdravljamo
Vas SezamPro Online