Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

Dobro nazalost kod tebe je ta situacija i sa punim pravom si presao na to sto je tebi bolje jer na 2.5km adsl stvarno nema sta da trazi dok tvoj wifi radi odlicno.
Zelim ti skracenje parice tj izgradnju ipana blize tebi pa ces shvatiti sta je kabl.
Ja sam na 80m od centrale i jeste stvarno imam odlicnu i stabilnu brzinu ali sam svestan da mnogi to nazalost ne mogu da kazu za svoju vezu.
Pozdrav.
 
Ja sam udaljen 2km od sadašnje centrale i već godinama mi radi net bez greške, čak sam i do pre godinu dana koristio i HD kanale i ni jedan jedini problem.
Naravno da tako nije bilo na početku, i kao što kaže Enraged popeo sam im se na grbaču dok mi nisu sredili liniju, znao sam svaki drugi dan da zovem korisnički servis ali su na kraju sve dotegli do maksimuma.
Nažalost sa njima mora tako, ako se sam ne žališ njih baš zabole da dođu da ti sređuju liniju, ja bih prvi voleo da ne mora tako ali šta je tu je, žalosno je što moraš da budeš bezmalo ekspert da bi ti nesto radilo kako treba da radi....
 
Pa ja sam tako i rekao, moras im sesti na grbacu ako ni tako nece onda Ratel zalba.
To sto ja poznajem neke ljude u TS ne znaci da opravdavam nerad, tj bas ne volim neradnike i takvi kod mene ne prolaze u sektoru ja im ne dam. Da ne pisem dalje vec je receno i ako covek hoce nek im sedne na grbacu ako nece nek se pomiri sa cinjenicom i predje na nesto drugo, neko rece wifi.
 
Jel mozete vi da pristupite MTS web-mailu?Stalno mi izbacuje da mi je "Incorrect name or password".A sigurno mi je dobar.Sa njim bez problema se logujem na MTS sajt.Jel to nesto do njih?
 
Ja sam udaljen 2km od sadašnje centrale i već godinama mi radi net bez greške, čak sam i do pre godinu dana koristio i HD kanale i ni jedan jedini problem.
Naravno da tako nije bilo na početku, i kao što kaže Enraged popeo sam im se na grbaču dok mi nisu sredili liniju, znao sam svaki drugi dan da zovem korisnički servis ali su na kraju sve dotegli do maksimuma.
Nažalost sa njima mora tako, ako se sam ne žališ njih baš zabole da dođu da ti sređuju liniju, ja bih prvi voleo da ne mora tako ali šta je tu je, žalosno je što moraš da budeš bezmalo ekspert da bi ti nesto radilo kako treba da radi....

Zalio se ja i pisao i zalbe, boli njih cose.Skoro je kvarom bilo pogodjeno 1/3 sela 2-3 dana bez fiksnog ni to jos nisu lepo sanirali.Vdsl kod mene nece brzo, kojim tempom rade nece to doci kod mene jos za 5-6 godina.
 
Jel mozete vi da pristupite MTS web-mailu?Stalno mi izbacuje da mi je "Incorrect name or password".A sigurno mi je dobar.Sa njim bez problema se logujem na MTS sajt.Jel to nesto do njih?

Probao sad, radi.
 
Ако немаш неки интернет или бокс, немаш ни мејл.
 
Знам да је то, тако сам и ја остао без мтс мејла прошлог пролећа.
 
Da li ljudi stvarno koriste te mail adrese (kao primarnu adresu)? :D
 
Da li ljudi stvarno koriste te mail adrese (kao primarnu adresu)? :D

Naravno da ne,nego sam taj dan (posle raskida ugovora) poslao mail sa pitanjem koje sam zaboravio da pitam kad sam bio u poslovnici.Znaci sat vremena posle raskida taj webmail je jos radio.I sad ne mogu da vidim odgovor!!!:dNema veze zvacu sutra centralu pa cu pitati.

A isto tako,mail im mozes poslati i sa MTS sajta,ali ne mozes nigde na sajtu da vidis odgovor!(bar ja nisam nasao).
 
Poslednja izmena:
Drugari, treba mi pomoc... Imam ogromnih problema sa internetom... Internet je radio fantasticno sve dok ekipa Telekoma nije dosla na intervenciju jer sam imao problema sa telefonom (internet je i tad radio super) prilikom cega su zamenili spliter i od tada pocinje nocna mora... Dva dana nisam imao internet uopste, ponekad sam ga dobijao na 2-3 sata i to umesto 10mbita imao sam maksimum 4 i brzina je varirala... Po pozivu su opet dosli, zamenili stari 520s i dali HG532e ali i dalje mi internet varira od 2mbita do 5-6 maksimum... Nacuo sam da je serviser rekao kolegi da se gubi link... Evo screenshot statusa modema...

 
Моје искуство сам MTS-ом је следеће :
у децембру 2015. 2 месеца пре истека уговора био сам у полсловници у Панчеву да потпишем уговор NET20 пошто сам тренутно на NET10 а имам нормално потребу за бржим интернетом. Речено ми је да чекам истек уговора, да тренутно немају VDSL портова у мом месту (иако знам да поменуту брзину могу остварити и са ADSL2+ стандардом) и да сам поприлично удаљен од централе (1300метара). Отишао сам пре недељу дана у исту пословницу поднео поново захтев за NET20 али ми је речено да морам да сачекам који дан да ми провере квалитет парице за поменути пакет и да за 2 дана окренем 19818 да видим да ли ми је захтев одобрен. После 2 дана окрећем поменути број и речено ми је да ми је захтев одобрен, да одем у најближу пословницу, да потпишем нов уговор и преузмем нову опрему. Данас сам отишао у исту пословницу и ШОКИРАО СЕ јер су ми рекли да не могу да ми испоруче NET20 јер у мом месту и даље нема VDSL портова. Шта рећи друго осим непрофесионализам и велика нестручност запослених !!! 3 пута сам одлазио до пословнице и нисам ништа урадио.
 
Kako se placa racun prilikom raskida ugovora,proporcionalno broju dana ili ceo mesec?
 
Zadnji mesec proporcionalno broju dana.
 
Posle zamene rutera portovi mi nisu otvoreni,pokušao sam sa nekim podešavanjima koje sam našao na netu i nisam uspeo.Da li neko može da me posavetuje šta treba da radim,torrent ikonica mi je stalno crvena?Hvala
Zaboravih da napišem,ruter je Huawei HG630
 
Proveri da nisi CGNAT-ovan(ip adresa 100.xx... u ruteru, na sajtovima za proveru ip bude drugacija). Ako nisi, pises mejl teh. podrsci(lep mejl, kulturan, da se gospoda ne uvrede) da ti otvore zeljene portove. Ako si NAT-ovan, nista od portova.
 
Poslednja izmena:
Pozz ljudi moze jedan savet od iskusnih korisnika da se malo saberem . Naime dobio sam VDSL2 modem i do sada imao 20 mb /s brzinu na adslu2 danas su mi pustili vdsl2 signal ali sam samo dobio jos megabajt upload 20/2 dok sam imao ranije 20/1 . Zovem i pitam gde su mojih 50 mb/s tamo mi kazu da sistem blokira i da zovem za neki dan . Evo slike testiranja tj iz mog modema pa bih zamolio nekoga ko je siguran mada sam prilicno i ja siguran da linija moze na 50 . Jer ovde jasno pise max 20 upload i 68 down ako je to to a mislim da jeste. Untitled.png
 
Моје искуство сам MTS-ом је следеће :
у децембру 2015. 2 месеца пре истека уговора био сам у полсловници у Панчеву да потпишем уговор NET20 пошто сам тренутно на NET10 а имам нормално потребу за бржим интернетом. Речено ми је да чекам истек уговора, да тренутно немају VDSL портова у мом месту (иако знам да поменуту брзину могу остварити и са ADSL2+ стандардом) и да сам поприлично удаљен од централе (1300метара). Отишао сам пре недељу дана у исту пословницу поднео поново захтев за NET20 али ми је речено да морам да сачекам који дан да ми провере квалитет парице за поменути пакет и да за 2 дана окренем 19818 да видим да ли ми је захтев одобрен. После 2 дана окрећем поменути број и речено ми је да ми је захтев одобрен, да одем у најближу пословницу, да потпишем нов уговор и преузмем нову опрему. Данас сам отишао у исту пословницу и ШОКИРАО СЕ јер су ми рекли да не могу да ми испоруче NET20 јер у мом месту и даље нема VDSL портова. Шта рећи друго осим непрофесионализам и велика нестручност запослених !!! 3 пута сам одлазио до пословнице и нисам ништа урадио.

Meni je isticao ugovor taman kad su imali onu akciju sa tabletima (lenovo / asus) i ja odem da uzmem 50/1 i tablet, kaže nema tableta ali podnesem zahtev, prvo su mi javili da nemam mogućnosti onda posle dve nedelje da imam mogućnosti i da će me zvati da podpišem ugovor kad dobiju tablete onda su me zvali da podpišem ugovor u najbližoj poslovnici i kad sam se pojavio u istoj oni nisu imali pojma niti su dobili ugovor za mene niti tablet ali su rakli da će "ispitati stvar", onda sam ja pozvao njihov call centar da vidim u čemu je stvar i tu mi kažu kako je ugovor spreman i da ćeka samo mene da aminujem stvar i na kraju me zovu iz poslovnice, podpisujem ugovor dobijam tablet :D
Razmak između svakog od ovih poziva je bio oko 2 nedelje :d
Sreća pošta mi je na putu kuća <-> posao pa mogu da svraćam svaki dan...
 
Moje iskustvo sa Telekonjom: Prošlog ponedeljka (13.06) putem webmaila njihovog podnesem zahtev za net 20 + tablet Lenovo za dinar. Sledeći dan, 14.06. zove me neka ljubazna teta da je primila zahtev, da hoće da potvrdi da li sam još uvek za to i da prosledi nadležnima na realizaciju. Još se dogovorimo kako ću otići u poslovnicu kad me zovnu i da potpišem i preuzmem tablet. Ona mi mailom prosledi isti dan broj zahteva da mogu da se interesujem o statusu. Strpljivo dočekah danas i tu ode strpljenje jer se niko ne javlja (a trebalo je da me zovu do kraja prošle nedelje), zovnem kontakt centar, i na to mi jedna gospođa kaže kako je moj zahtev PREKINUT ali da ne vidi razlog i da će me proslediti sektoru za realizaciju zahteva. Tu se javlja druga, ne tako user friendly gospodža, koja mi kaže da je zahtev prekinut NA ZAHTEV KORISNIKA! Rekoh, ja 10 dana ni čuo ni video nekog iz Telekoma, ne znam na koju foru sam mogao da prekinem taj zahtev. Da li želite da Vas ponovo kontaktiraju pa da se podnese novi zahtev, rekoh da, želim. I sad opet čekam da me neko zove danas u toku dana da me opet pita da li želim da realizujem zahtev.... i tako u krug....
 
Isto podneo zahtev i ništa.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Kad sam podneo zahtev za 20/2, rekli zvace me kada bude odobreno da odem po opremu. Naravno, niko nije zvao danima. Odem do poslovnice, ponesem stari ruter(za svaki slucaj) i gle cuda, odobreno. Doista, ja sam uzeo 4 mes djabe, a mozda vas zbog tabljeta zezaju(nema na stanju i sl). Uostalom, kome danas treba tabljet.:D
 
Zvali su me malopre, navodno su merili liniju i ne podržava, mogli su lepo da obaveste, ali hajde...

Sent from Lumia 535 using Tapatalk.
 
Poslednja izmena:
meni za oko meseca dana istice ugovor od 2 godine koliko vidim ako ostanem na otvoreno moracu da placam 1750 din 10/1 a i nadam se da sami nece produziti nesto bez mog znanja????
 
@Nes

Nece ti produzavati ugovor i sl, vec ce te zvati da ti kazu da ti istice ugovor i da ces placati vise. Mene su zvali xx puta kad mi isticao ugovor i nudili mi box mrtvi.
 
Nastavak sage: Odem u poslovnicu da produžim ugovor na net 10 kad već ne mere 20, uz tablet. Prilikom unosa podataka zabode im sistem sa greškom kakvu do sad nisu imali, naravno samo kod mene. :D ostalo je na tome da će danas uneti i poslati mi tablet i ugovor na kućnu adresu. Danas pogledam sajt, nema više Lenovo tableta već samo Tesla L7 Quad. Pitaj boga šta će oni sad da urade, a nema smisla da zovem kontakt centar jer su to dva sveta različita... A do poslovnice ne mogu danas...
Sent from Lumia 535 using Tapatalk.
 
Nazad
Vrh Dno