Da, to su minuti kad si u Srbiji pa zoveš mtel CG ili BiH. Nema veze sa romingomZnači to su Mtel minuti, a ne Roming za MTS u CG?
Nema veze sa romingom, ali trose se i u romingu🤷Da, to su minuti kad si u Srbiji pa zoveš mtel CG ili BiH. Nema veze sa romingom
Ugovor se obnavlja iskljucivo preko aganta, preko app i na slicne nacine to je samo za da kazem naivne i neupucene.Ažurirali su Moj MTS aplikaciju, sada ugovor može preko nje da se obnovi, samo ne znam koje procedura. Da li će to biti samo zahtev pa da kurir donese ugovor na adresu na potpis ili može sve kao kod Yetella da se završi, to još nisam provalio.
Video sam u temi za a1 da neki dobijaju dobre popuste za prelazak, a neki opet ne. Prelistaj poslenjih 7-8 strana, bilo je slučajeva gde su preko agenta dobijali 50% popusta na neke tarife.Istekao mi ugovor u mts-u.Niko me ni za stanije zvao.Podnecu online za prenosu u A1.Ako.mi iz mts-a ne odgovara.ponuda d ali ima neka u A1 da je korektna.Mnogo mi ovo neo 23 za 1800.Da li mogu ja da prenesem broj u prepaid za A1 ili moram za postpaid.
Ima ljudi kojima nije do cenkanja i smaranja sa agentima, nego mu je bitno da klikne na aplikaciji i završi posao za minut-dva.Ugovor se obnavlja iskljucivo preko aganta, preko app i na slicne nacine to je samo za da kazem naivne i neupucene.
Videh pre neki dan, oba ugovora mi ističu za oko 3 meseca, da li zbog toga nude obnovu?Ažurirali su Moj MTS aplikaciju, sada ugovor može preko nje da se obnovi, samo ne znam koje procedura. Da li će to biti samo zahtev pa da kurir donese ugovor na adresu na potpis ili može sve kao kod Yetella da se završi, to još nisam provalio.
Kog agenta? Ovih što se reklamiraju i nude Box?Ugovor se obnavlja iskljucivo preko aganta, preko app i na slicne nacine to je samo za da kazem naivne i neupucene.
30% na koju cenu i jesi li inicirao zahtev za prenos u drugu mrezu ili?Meni su ponudili 30% na Soko lite
Jesi ubacio novu karticu? Uglavnom pomogne. A pri tome na prepaid treba da piše emergency calls only. Svakako ako ti se u 24 sata ne aktivira imaćeš da pišeš jednu reklamaciju da ti to srede.Zdravo svima, prebacio sam svoj stari mt:s broj na postpaid i piše mi već 2h emergency calls only. Da li mi neko objasniti zašto? Na sajtu piše da je postpejd kartica aktivna kad se sim kartica ubaci ali kod mene pise emergency calls only. Da li mi neko može objasniti zašto?
Ubacio sam je u 09:00h. Na mts app piše Moj prepaid i malo preko 200 dinara, ne piše tarifa nego samo Moj prepaid i 200+ dinara jel možda zbog tih 200+ dinara? Da li da ubacim obe sim kartice(prepaid i postpaid)? Ako se ne aktivira više od 48h idem u mts poslovnicu.Jesi ubacio novu karticu? Uglavnom pomogne. A pri tome na prepaid treba da piše emergency calls only. Svakako ako ti se u 24 sata ne aktivira imaćeš da pišeš jednu reklamaciju da ti to srede.
Koja tarifa je u pitanjuPodneo sam zahtev za prenos u drugu mrežu i posle dva dana su me zvali sa ponudom od 30% popusta u odnosu na one cene na sajtu (plaćam prvih 12 meseci plaćam nešto preko 1k dinara, drugih 12 meseci oko 2.1k).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari