Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

MTEL minuti, čemu to uopšte služi?
Prema MTS call centru, pr o se troše Mtel minuti, a kada se potroše, svi pozivi su Besplatni!
😧
 
Pa jedino imaju smisla. Iz mts mreze kad se zove mtel mreža. U tom slučaju se ne naplaćuje međunarodni poziv ako si potrosio mtel minute.
 
Znači to su Mtel minuti, a ne Roming za MTS u CG?
 
Baš zato i kažem nema veze sa romingom. Oni se troše kad zoveš mtel BiH ili CG, nema veze da li si kući ili u romingu, mada im jeste primarna ideja da zoveš iz Srbije
 
Glupo su to napravili, nema sta, nekome tih 100 minuta znaci kada zoves iz Srbije, a onda kad odes recimo u Bosnu, umesto da imas neograniceno ti trosis te minute koje ti trebaju za pozive iz Srbije da ne bi posle placao... Supruga je recimo do nedavno imala tih 100 min, redko kada bi sa njima izgurala celi mesec, jer zove svoje tamo, i mesecno u bosni provede bar 3-4 dana...
 
Slažem se , mada je i cena van tih mtel minuta dosta niska. Ne mogu sad da se setim ali mislim kad iz Srbije zoveš mtel BiH da je par dinara minut, tako da nije strašno

Edit: Evo sad sam proverio izgleda da je minut 14.5 dinara, mislio sam da je manje
 
Iskreno za Bosnu je najbolje odneti neki prepaid broj. Ili ovako neki internet paket i Whatsapp ili viber.
 
Cimanje je za prepaid, mada ima i tu neki fup, nece niko da se cima zbog toga, viber i WhatsApp su uvek opcije, ali nije ro tema...
 
Ažurirali su Moj MTS aplikaciju, sada ugovor može preko nje da se obnovi, samo ne znam koje procedura. Da li će to biti samo zahtev pa da kurir donese ugovor na adresu na potpis ili može sve kao kod Yetella da se završi, to još nisam provalio.
 
Ističe mi uskoro uo za jedan postpaid mts broj. Dobio poruku u kojoj nude standardnu ponudu sa sajta.
Da li se preko agenta može dobiti neka povoljnija ponuda? Ili možda postoji neka fora sa prelaskom na prepaid kao kod ytela i a1?
 
Ažurirali su Moj MTS aplikaciju, sada ugovor može preko nje da se obnovi, samo ne znam koje procedura. Da li će to biti samo zahtev pa da kurir donese ugovor na adresu na potpis ili može sve kao kod Yetella da se završi, to još nisam provalio.
Ugovor se obnavlja iskljucivo preko aganta, preko app i na slicne nacine to je samo za da kazem naivne i neupucene.
 
Istekao mi ugovor u mts-u.Niko me ni za stanije zvao.Podnecu online za prenosu u A1.Ako.mi iz mts-a ne odgovara.ponuda d ali ima neka u A1 da je korektna.Mnogo mi ovo neo 23 za 1800.Da li mogu ja da prenesem broj u prepaid za A1 ili moram za postpaid.
 
Istekao mi ugovor u mts-u.Niko me ni za stanije zvao.Podnecu online za prenosu u A1.Ako.mi iz mts-a ne odgovara.ponuda d ali ima neka u A1 da je korektna.Mnogo mi ovo neo 23 za 1800.Da li mogu ja da prenesem broj u prepaid za A1 ili moram za postpaid.
Video sam u temi za a1 da neki dobijaju dobre popuste za prelazak, a neki opet ne. Prelistaj poslenjih 7-8 strana, bilo je slučajeva gde su preko agenta dobijali 50% popusta na neke tarife.

Mene više interesuje da li se na mts-u može izboksovati neki fin popust preko agenta ili na drugi način
 
Ažurirali su Moj MTS aplikaciju, sada ugovor može preko nje da se obnovi, samo ne znam koje procedura. Da li će to biti samo zahtev pa da kurir donese ugovor na adresu na potpis ili može sve kao kod Yetella da se završi, to još nisam provalio.
Videh pre neki dan, oba ugovora mi ističu za oko 3 meseca, da li zbog toga nude obnovu?
Ugovor se obnavlja iskljucivo preko aganta, preko app i na slicne nacine to je samo za da kazem naivne i neupucene.
Kog agenta? Ovih što se reklamiraju i nude Box?
 
Ne, nego sto zovu za prduzetak ugovora.... Besmisleno mi je placati te cene kad moze i 50% uz malo cimanja, a dosta ih je optereceno sa vise brojeva, pa je to na kraju solidna usteda.
 
Mene nikad nisu zvali, makar ne sa suvislom ponudom.
 
Nudi li sta mts kada se podnese zahtev za prelazak? Treba zeni da produzim ugovor pa da znam sta moze da se dobije u mts-u.
 
Uglavnom pokušavaju da ti prodaju sto veci paket. Ti možeš tražiti i nešto manje, svakako možeš da izboksujes nesto manju cenu. I koji GB tu i tamo...
 
Podneo sam zahtev za prenos u drugu mrežu i posle dva dana su me zvali sa ponudom od 30% popusta u odnosu na one cene na sajtu (plaćam prvih 12 meseci plaćam nešto preko 1k dinara, drugih 12 meseci oko 2.1k).
 
Zdravo svima, prebacio sam svoj stari mt:s broj na postpaid i piše mi već 2h emergency calls only. Da li mi neko objasniti zašto? Na sajtu piše da je postpejd kartica aktivna kad se sim kartica ubaci ali kod mene pise emergency calls only. Da li mi neko može objasniti zašto?
 
Ajd da stavim ovde, a tice se i A1. Elem keva je htela da raskine ugovor sa MTS, ima Box4, da prebaci broj u A1 i da uzme drugu varijantu net+tv. Pre mesec dana sam otisao da vidim koja je procedura, ugovor je davno istekao, pa sam pitao jel moze ona da podnese zahtev za prenos broja u A1 pre nego sto vrati opremu. Zena koja radi u poslovnici kaze moze da podnese zahtev bez problema, mogu da ostanu samo net+tv ako hocemo, ako necemo, za to mora da se podnese zahtev i da se zvanicno raskine ugovor i da se vrati oprema. Znaci, ptovrdila mi je da majka moze da prenese broj bez da je vratila opremu za tv i net. Podneli smo zahtev i keva je odbijena, jer navodno nisu izmirene obaveze. Klasicno su slagali, jer se racuni uredno placaju, cekali smo par dana da budemo sigurni da je proknjizena uplata. Ja opet otisao do mts da pitam sta se desava. Tad mi je druga gospodja koja radi rekla da ne moze da se prebaci broj dok se ne vrati oprema i da je to razlog sto je odbijen zahtev za prebacivanje broja. U A1 su mi pokazali da je zahtev odbijen zbog neizimirenih racuna. Gospodja je uporno tvrdila da to nije istina. Podnet je zahtev za raskid pre 2 dana i jos uvek cekamo da vratmo opremu. Juce je keva dobila od a1 da plati racun za 15 dana jula, za neki random broj, kao keva je vec korisnik a1. Otisao sam do a1 da vidim sta se desava, gospodja koja radi u poslovnic tvrdi da je u medjuvremenu majka potpisala ugovor za neki random broj telefona i da je to racun za to. Kad sam je pitao kad je majka potpisala taj novi ugovor i da li mogu da vidim taj ugovor, gospodja nije znala sta da mi odgovori. Makar je iskreno rekla da nema pojma sta je to i da ce proveriti o cemu se radi. Tako da blago se nama sa ovakvim operaterima. Svake godine sve gore i gore.
 
Šta ja moram da uradim sa prepaid mt:s karticom da bi meni postpaid mt:s sim kartica radila?
 
Zdravo svima, prebacio sam svoj stari mt:s broj na postpaid i piše mi već 2h emergency calls only. Da li mi neko objasniti zašto? Na sajtu piše da je postpejd kartica aktivna kad se sim kartica ubaci ali kod mene pise emergency calls only. Da li mi neko može objasniti zašto?
Jesi ubacio novu karticu? Uglavnom pomogne. A pri tome na prepaid treba da piše emergency calls only. Svakako ako ti se u 24 sata ne aktivira imaćeš da pišeš jednu reklamaciju da ti to srede.
 
Poslednja izmena:
Jesi ubacio novu karticu? Uglavnom pomogne. A pri tome na prepaid treba da piše emergency calls only. Svakako ako ti se u 24 sata ne aktivira imaćeš da pišeš jednu reklamaciju da ti to srede.
Ubacio sam je u 09:00h. Na mts app piše Moj prepaid i malo preko 200 dinara, ne piše tarifa nego samo Moj prepaid i 200+ dinara jel možda zbog tih 200+ dinara? Da li da ubacim obe sim kartice(prepaid i postpaid)? Ako se ne aktivira više od 48h idem u mts poslovnicu.
 
Agent iz mts-a mi nudi Omoriku 12 sa e racunom za 1509 dinara.Odbio sam.Da li cu dobiti bolju ponudu ako.podnesem zahtev za prenos broja
Podneo sam zahtev za prenos u drugu mrežu i posle dva dana su me zvali sa ponudom od 30% popusta u odnosu na one cene na sajtu (plaćam prvih 12 meseci plaćam nešto preko 1k dinara, drugih 12 meseci oko 2.1k).
Koja tarifa je u pitanju
 
Vrh Dno