Pitao sam za kredit, da li prelazi u avans,kakva je procedura za to. Ta zena je rekla da ne treba nista dodatno za to,da ce sistem sam to prepoznati. A koliko zna, nisam nesto siguran.
U pravu si što si skeptičan, svojevremeno sam imao problema sa prenosom avansa (priprejd na postpejd), što sam radio više puta.
- Jednom je lepo prenet i par meseci kasnije samo je bio na nuli (a bilo ga je za dve godine) i dobio sam račun koji nije 0,00 din. Usledila reklamacija, pa isključenje broja (zbog neplaćaneog računa), pa reklamacija za isključenje, pa uključenje uz naplatu uključenja, opet reklamacija...
- Drugi put je postpejd broj startovao sa 0din avansa, iako je kredit bio prenet. Tad nisu mogli da nađu iznos u aplikaciji. Opet reklamacija.
- Treći put su računi 0,00din dolazili preko godinu dana, a onda puf: ceo račun odjednom. Pogledam račun od prethodnog meseca (piše preostali avans): ima za još pola godine. Napišem mejl, odgovore mi da su oni napravili grešku u obračunu pre 11 meseci, da je iznos preostalog avansa na svim računima bio pogrešan, dostave mi sve račune i zaista, potrošio sam avans, iako sam mesecima gledao na postpejd računima kako se netačno smanjuje. Oprostili su mi deo duga za poslednji polu-plaćeni račun (oko 200 din), a naredne sam plaćao normalno. I opet mi isključili broj, jer je rešavanje reklamacije trajalo. Inače oni kažu kad se uloži reklamacija vezana za račun, taj broj se izuzima iz isključenja. E, pa nije tako.
Ili bar nekada nije bilo.
Sve u svemu, savet drugima da dobiju
printout u poslovnici koliko su kredita preneli kao avans -- to svako ima prava da traži. Znam, to je dodatno cimanje od 10min sa gospođama koje sporo rade klik po klik po aplikaciji. :smoke: