Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Ništa ne radi podrška, to je normalan naziv wifi mreže kada se vrati na fabrička podešavanja, šifra za wifi je onda ona na nalepnici. Šifra za pristup adminu na http://192.168.1.1 je Username: admin
Password: 20HWont17. (Tačka na kraju)
Ako to ne radi onda udji sa telekom telekom i uradi reset na fabrička kako treba i sacekaj da sa mreže povuče default konfiguraciju
Probao sam sve zivo sa nalepnice,ali nigde ne vidim sifru,tu je mac broj,sn broj,koja je s\w verzija ima i 8cifreni pin ali nista ne prihvata .
 
Ovako nešto ti stoji na nalepnici na sredini sa desne strane IMG_20231025_194938.jpg
A možeš fabrički da ga resetujes i tako što drzis ono sakriveno reset dugme 30 sekundi sa čačkalicom
 
Udji onda preko mrežnog kabla na http://192.168.1.1 i promeni wifi ssid I pass ? Ne mora da znaš stari

Mada na istoj nalepnici gde je odštampano Huawei odštampan je i ovaj info... Nema druge, ovo je na sredini sa desne strane velike glavne nalepnice kao što sam pomenuo
 
Udji onda preko mrežnog kabla na http://192.168.1.1 i promeni wifi ssid I pass ? Ne mora da znaš stari

Mada na istoj nalepnici gde je odštampano Huawei odštampan je i ovaj info... Nema druge, ovo je na sredini sa desne strane velike glavne nalepnice kao što sam pomenuo
Unidentified network,no internet,nemoguće pristupiti na 192.168.1.1,ne znam kako onda tv radi.
 
Pa TV je na portovima 2 i 3, na njima i dobijaš unidentified network ako prikacis kompjuter.
Internet po defaultu samo na portovima 1 i 4 i preko wifi kojem kažeš da ne možeš da pristupiš.
Ako dobijaš unidentified network na portovima 1 i 4 onda radi fabrički reset čačkalicom držiš reset dugme 30sek
 
Pa TV je na portovima 2 i 3, na njima i dobijaš unidentified network ako prikacis kompjuter.
Internet po defaultu samo na portovima 1 i 4
Znam i probao sam na portovima 1,4..ne vredi ,starije covek vec se iznervirao zvao je podrsku sad poslace sutra nekoga.Hvala na pomoći.
 
Jel taj ONT ima optički signal uopšte? Pošto makar ZLOrion verzija tog Huawei Q2 ONTg-a ako se restartuje bez uključenog optičkog patch kabla (ili uključen a signala nema) DHCP ne bude u funkciji i samim tim komp ne dobija IP iz opsega na mom je ruter i nema pristupa web interfejsu. A radi ako se ručno na kompu setuje IP iz 192.168.1.xxx opsega (tj u slučaju ZLOrion default posle reseta na fabrička je 192.168.100.1).

Sad da li se i MTS primerci ponašaju isto pitanje je, jer ne koriste isti firmware.
 
Jel taj ONT ima optički signal uopšte? Pošto makar ZLOrion verzija tog Huawei Q2 ONTg-a ako se restartuje bez uključenog optičkog patch kabla (ili uključen a signala nema) DHCP ne bude u funkciji i samim tim komp ne dobija IP iz opsega na mom je ruter i nema pristupa web interfejsu. A radi ako se ručno na kompu setuje IP iz 192.168.1.xxx opsega (tj u slučaju ZLOrion default posle reseta na fabrička je 192.168.100.1).

Sad da li se i MTS primerci ponašaju isto pitanje je, jer ne koriste isti firmware.
ne, DHCP server je aktivan i bez ikakvog TR069 podesavanja posle fabrickog reseta
jedina korisnicki vidljiva razlika je sto je sifra za admin pristup pre nego sto uradi TR069 admin/tzlkisonpk
a opticki signal ima cim mu radi TV
 
Sta znaci taj ipv6 za mene kao obicnog korisnika box3 paketa. Net, tv i fiksni? U cemu je on bolji ako jeste?
Ako ste trenutno iza CGNAT, sledeće stvari će raditi bolje:
  • Notifikacije na Android i iOS telefonima će trošiti manje baterije jer telefon neće morati da šalje keepalive tako često.
  • Manje kašnjenje pri VoIP pozivima i bolji kvalitet (Viber, Whatsapp) jer će u većem broj slučajeva biti moguće uspostavljanje direktne veze između sagovornika - neće ići kroz relay servere

Takođe:
- Kasnije ili manje povećanje cena paketa jer Telekom neće morati da plati istu količinu novca za licencu za CGNAT uređaj jer će biti manje IPv4 saobraćaja na mreži
 
Sta znaci taj ipv6 za mene kao obicnog korisnika box3 paketa. Net, tv i fiksni? U cemu je on bolji ako jeste?
Gori je jer trenutno na internetu ima mnogo više ipv4 rutera nego ipv6 pa IPv6 paketi generalno idu lošijim putanjama. Takodje IPv6 troši 20 bajta više na svakom paketu od 1500 bajta, pa se dobije malo manje korisnog bandwidtha/"brzine".

Trenutno svaki korisnik optičkog interneta na MTS-u dobija javnu ipv4 adresu. Ako implementiraju IPv6 to će možda dovesti do toga da "normalni" kućni korisnici budu iza CGNAT-a na ipv4 da bi uštedeli na ipv4 adresama (ili ih prodavali kao statičke onima kojima treba ipv4 port forwarding da radi).

Naravno ako ništa ne promene na ipv4 i samo dodaju IPv6 podršku to je samo poboljšanje, korisnici onda imaju obe vrste adrese i aplikacije će uvek pokušati da koriste bržu putanju od te 2. Ili ako ipv6 pravi probleme može se isključiti sa korisnikove strane. Ali obično firme ne rade ništa ako u tome nema profita/uštede.
 
Da li ima nekih povoljnosti za ostanak na optika box3 tv+net+fix na najmanjem paketu ili da idem u yettel ili pak supernovu bez fixnog?
 
probaj da im trazis IDP broj za prelazak na yetel i proveri da na tom obrascu ostavis svoj broj mobilnog za kontakt da bi ti ponudili neki popust za obnovu ugovora (pre nudili 50% na celih 24 meseci, mozda je sada manje jer novi korisnici bez akvizitera dobijaju samo 6meseci za din umesto 12)
 
Sada dele ako imas fiksni telefon kod njih , koji redovno plaćaš , daju internet i tv na 2 god za DŽ a posle možeš raskinuti UO kada isteknu te 2 god.
 
E ovo je optika 1000Mbps :)

1698739591213.png
Sa VPNom torrent.
 
Da li neko zna koliko otprilike treba da prođe vremena da dođu da ugrađuju u zgradi optiku jer su počeli da povezuju preko onog aparata tanke žice za podzemnu infrastrukturu?Znači ona dva momka rade nešto za unutrašnji dio pa sad koliko treba vremena da počnu da ugrađuju u zgradama
 
na svim mts ruterima srednja 2 LAN porta su za IPTV po defaultu, ako nisi promenio, tako je
mozes da proveris tako sto odes na http://192.168.1.1 username admin password 20HWont17. (ne zaboravi i tačku) pa onda WAN -> WAN Configuration stranica, kliknes na IPTV_B_VID_300 i vidis da li je u "Binding options" stikliran LAN2 i LAN3
takodje proveri da li se uopste na stranici Status -> Eth Port information, kada ubacis kabal u LAN2, broj 2 prebaci u "Up" status umesto "Down", i da pise 100Mb/s
Rajko da li je moguce da su zakljucali ove opcije, jer klikon na WAN samo imam 1_INTERNET_R_VID_100 i klikom na to dobijam kao basic settings samo unos za Username i Password. Ista stvar je sa tvojim tutorijalom da se izvuku login pppoe podaci, ali sad nema opcije download config file, vec je na toj stranici samo save i restart.
 

Prilozi

  • Screenshot_29.png
    Screenshot_29.png
    36.2 KB · Pregleda: 67
  • Screenshot_28.png
    Screenshot_28.png
    19.4 KB · Pregleda: 54
Da, skroz sam na to zaboravio jer sam menjao def username i pass a pomislio sam da je Rajko radio tutorial na def postavke, da ovo nije bitan korak, hvala !
 
Sada dele ako imas fiksni telefon kod njih , koji redovno plaćaš , daju internet i tv na 2 god za DŽ a posle možeš raskinuti UO kada isteknu te 2 god.
Misliš za mesečnu pretplatu fiksnog ili u fulu usluga za DŽ :) kod njih je sve moguće. Ja sam prvo mislio da se neko "sprda", otkud znam na fiksni niko ne zove osim kataloške prodaje i sličnih gluposti, kad ono MTS nudi uslugu. Mora se priznati mami ponuda, ako je 650 din mesečno na dve godine... Osim ako nema neki uslov i slično... A posle dve godine menjanje provajdera, u svakom slučaju lepa ušteda....
 
Da li neko ima iskustva sa raskidom ugovora prije isteka ugovorne obaveze zbog nemogućnosti prenošenja paketa sa optikom na drugu adresu?
 
Da li neko ima iskustva sa raskidom ugovora prije isteka ugovorne obaveze zbog nemogućnosti prenošenja paketa sa optikom na drugu adresu?
Bices downgrade-ovan na bakarni BOX paket
 
To nije baš odgovor na moje pitanje. Nudili su mi prelazak na bakar, ali da potpišem novu UO na 2 godine (na ovom ugovoru mi bilo ostalo nešto manje od 1 godine do isteka) sa mnogo lošijim uslovima. Čuo sam se sa zaštitom potrošača i rekli su mi da vratim opremu i raskinem ugovor jer mts ne može da mi ponudi uslove iz ugovora na novoj adresi. Tako sam i uradio i sad mi je stigao račun od 26.500 dinara za prošli mjesec gdje su obračunali "ugovorenu naknadu štete zbog raskida", pa hoću da vidim je li neko imao slično iskustvo i šta je radio povodom toga.
 
Kontaktiraj efektivu , ovi hoce sve da naplate i uvodjenje i sve popuste koje si imao do sada . Moras videti koja ti je opcija jeftinija za plaćanje , UO do njegovog isteka ili ono sto si do sada koristio po povlaštenim cenama - umanjenim . U svakom slučaju kontaktiraj efektivu i sa njima se čuj , a ako si iz Bgd odeš do njih .
 
Treba mi pomoć vezana za Cloud pristup kameri.

Imam ruter HG8245W5-6T,a gledajući one On-Line sajtove za proveru statusa portova,vidim da su mi svi ovi portovi blokirani,odnosno zatvoreni;TCP port 443, 1194, 3478, 3479, 6000, 8883 and 65534.
Da li po difoltu Telekom blokira ove portove, ili mi je negde drugi problem?
Koliko su ti sajtovi pouzdani,odnosno kako da znam da su sigurno zatvoreni i kakao da ih otvorim?
 
Kontaktiraj efektivu , ovi hoce sve da naplate i uvodjenje i sve popuste koje si imao do sada . Moras videti koja ti je opcija jeftinija za plaćanje , UO do njegovog isteka ili ono sto si do sada koristio po povlaštenim cenama - umanjenim . U svakom slučaju kontaktiraj efektivu i sa njima se čuj , a ako si iz Bgd odeš do njih .
Baš sam se sa njima i čuo, najgore je što zakonom nije dobro definisana ovakva situacija i oni to pokušavaju maksimalno da iskoriste. Efektiva mi je rekla da su prije par dana izbacili tekst vezan za baš ovaj slučaj pa ako nekog zanima i bude imao sličnih problema može tamo da pročita.
 
Treba mi pomoć vezana za Cloud pristup kameri.

Imam ruter HG8245W5-6T,a gledajući one On-Line sajtove za proveru statusa portova,vidim da su mi svi ovi portovi blokirani,odnosno zatvoreni;TCP port 443, 1194, 3478, 3479, 6000, 8883 and 65534.
Da li po difoltu Telekom blokira ove portove, ili mi je negde drugi problem?
Koliko su ti sajtovi pouzdani,odnosno kako da znam da su sigurno zatvoreni i kakao da ih otvorim?
Telekom ne "blokira" nikakve portove na mts optickom internetu
Port forwarding za servise koje hoces da budu dostupni preko interneta radis na http://192.168.1.1 Zupcanik->Forward Rules->Port Mapping configuration
Takodje ako to IP kamera podrzava, moze sama forwardovati portove preko UPnP ako je to ukljuceno na http://192.168.1.1 Zupcanik->Network Application->UPnP Configuration
Sajt za proveru da li se moze nesto konektovati na odredjeni TCP port je: https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
Da bi to radilo, servis mora da "slusa" na tom portu na LAN IP-u na koji si ga forwardovao. Pri otvaranju sajta on automatski upise tvoj WAN ip pa to ne menjas.
 
Poslednja izmena:
Problem mi pravi Cloud na kameri ,nece da otvori sliku sa kamere na mobilnoj mreži,dok preko wi-fi mreže radi.
Podrška proizvodjača kamere,kaže da je problem u portovima i da proverim ove portove ;TCP port 443, 1194, 3478, 3479, 6000, 8883 and 65534.
Proverio sam baš na linku koji si mi poslao, i svi portovi su zatvoreni.
Ako ih telekom nije zatvorio,kako su svi portovi blokirani?
Da li sam dobro otvorio ovaj jedan port u slici ispod?
 

Prilozi

  • 20231107_185106 (2).jpg
    20231107_185106 (2).jpg
    115.3 KB · Pregleda: 44
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno