Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

@Bishop @CarnX Da li imate ovaj problem i na 5GHz i na 2.4GHz mreži?
Jeste li probali da napravite novu potpuno zasebnu mrežu na koju bi konektovali samo uređaj koji ima problem?
 
Sve ovo što pišete za diskonektovanje zbog neaktivnosti mi ima smisla, ali meni se to dešava bukvalno dok igram igricu online. Znači aktivniji ne mogu biti...

E sad što se tiče scan opcije za Xiaomi, to mi stoji isključeno, ali ono što nije isključeno je to da je možda problem do mog telefona. Moraću da testiram sa nekim drugim
 
uh, ne znam... ja se vise ne kacim na tu mrezu, ona mi je ostala jer me mrzi da prebacujem ceo IoT na drugu mrezu i ruter... 2.4GHz je, mislim da je i 5Ghz imao neki problem ali se ne secam kakav...

Edit: upravo procitao gore da je neko citirao moj post od pre 2 godine... Sad se secam, to je bio problem... :)
 
Automatska migracija na nove pakete i poskupljenje koje kreće od 1. juna važi samo za korisnike BOX i mobilnih paketa koji nemaju AKTIVNU ugovornu obavezu.
Svi koji su pod aktivnom ugovornom obavezom ostaju na tekućim ugovorenim paketima i cenama.
 
Generalno, moj utisak i iskustvo, da kod korisničkog servisa oni nemaju informacije i prodorom/prebacivanjem do nekog nivoa korisničke službe se mogu dobiti "prave" informacije i rešenja.
Meni je takođe tako rečeno da važi samo sa isteklom ugovornom obavezom ali mi je i rečeno da se menja sistem. Tj. izbacivanje svih starih paketa i prelaz na ovaj novi sistem.
Zato je postavljeno obaveštenje kao aneks ugovora itd... Kao što je iznad @rajkosto napisao. Ugovori se ne menjaju, ne produžavaju, ostaju pogodnosti, samo ide novi račun i cena.

Nemam pojma šta će da se desi, rečeno mi je na nekom nižem nivou korisničke da ne mogu da "migriram" na novi plavi paket, ne postoji takva mogućnost trenutno u sistemu (jedino, raskid pa novi ugovor). Posle prebacivanja na neki viši nivo korisničke, rekli mi ovo drugo, automatski posle 01.06.

Uglavnom, nemam više nameru da se cimam oko ovoga, kako god ispadne mi odgovara.
 
Na ovom njihovom spisku migracije, uopste ne vidim trenutni Box 4 plavi lite i na sta on prelazi?
 
Nama ne dadoše idp broj, koji smo tražili
Kažu mora da prođe kraj ugovora
Sutra idemo u poslovnicu da tražimo raskid istog
 
Yettel je po svojim uslugama skuplji od box paketa , što je i normalno , uzimaju optiku pod zakup
 
isto i mene... Ali nekom kome je svejedno da li je iza CG NAT - yettel uopste nije skuplji...
 
Meni nikakvu ulogu ne igra CG NAT, i ovako smo i na drugoj lokaciji pod SBB-om natovani
 
telefon fiksni u paketu im izadje za dž a niko ga ne koristi sto jeste , a Yetel ok kad pogledas brzine neta i tv pakete meni se cine skupljim, jer ja koristim sada Beli Box 4
 
Да не куцам поново ево мог поста у вези промена пакета, из мтс бокс дела форума:

Иначе пре смо причали о нату и гомили проблема, које неки не виде али свеједно имају, и тренутно је сулудо не користити ТС(МТС) који бар за сада нема.
Такође коме требају све услуге нема повољније плус све на једном месту. још само да побољшају квалитет слике...(неко рече у трећој теми о мтсу(ирис) да му рекоше да ће скоро.

ЕДИТ: за Модераторе, копирао своју поруку, paste овде и иако линк води до моје поруке појављује се скраћено текст поруке изнад моје...
 
Ja se samo nadam da će popraviti kvalitet slike na Iris u i da se to neće čekati mesecima kako Telekom ume . Da povećaju protok pre svega na Arenama i bar nama sa optikom puste i Arene 4K kanale.
 
Isto sam razmisljao kao ti, samo sam ja isao logikom da ako i bude problema da ce kabal iz kutije prebaciti na drugi prikljucak u kutiji i puste
signal... Ali avaj, ne funkcionise tako.

Dosli su, a ja im naivan pokazao instalaciju i box.. Oni prokomentarisali da vec ima... Ja rekoh da ima, da ne treba nista da se busi, da imam sve samo da se pusti usluga. Odgovorili da oni rade kompletnu instalaciju, a ja im rekao pa dobro... Busi ponovo sa druge strane. Rece da ne moze kad vec postoji instlacija i okrenuo sefa da prijavi. Nakon toga rekao da je prosledjeno MTS ekipii da ce oni doci da povezu uslugu na instlaciju.

Koliko sam ja tebe razumeo ti vec imas ulsugu koju koristis i koju ces iskljuciti nakon uvodjenja Boxa? Dodavanjem slova A na broj zgrade si delimicno resio/zaobisao problem, ali ovo im je ja mislim "odbrambeni" sistem da ljudi ne bi mogli tako lako da iskoriscavaju promociju od 12x1.


Ako si pomenuo u poslovnici da vec imas instalaciju verujem da nema problema.. Ako nisi, onda dolaze podizvodjaci i oni ne mogu da rade instalaciju ako je jedna vec prisutna. Otuda i moj predlog da prikrijes prethodnu.

Samo da javim posto smo pricali ranije.
Danas dosli izvodjaci i preko stare instalacije sve pustili u rad, nisu puno proveravali koja je adresa.
Rekao sam im odmah iskreno o cemu se radi, imao sam srece da su momci super i skapirali su u sekundi.

Sve je bilo gotovo za 30-40min a narednih dana nosim opremu da razduzim stari ugovor (vec sam najavio ranije telefonom).

Tako da uz malo srece, ova fora radi ;)
Dobio sam 12 meseci za 1din sa ukupnim prekidom interneta na 40 minuta..
 
Da, novi mail posto je ovo sad ugovor na zenu, a ne na mene.
Ne znam da li mozes da zadrzis, najbolje da pozoves korisnicki servis pa da pitas da li mozes da zadrzis mejl ako raskidas ugovor.
 
Nisam pratio duže vreme ovu temu, zanima me jel se i dalje radi širenje optičke mreže po Srbiji (prvenstveno me interesuje Beograd) ili je taj projekat usporio vremenom?
 
Ja sam im pisao za Sabac,konkretno,i rekli su da bi trebalo da bude za neka 2 meseca.Posto mi u avgustu istice ugovor pa da znam na cemu sam.
 
Trebalo bi da se 1. juna uselim u stan. MTS optika postoji u zgradi, ali ne postoji instalacija do samog stana.
Mene zanima koliko traje ukupno procedura od mog odlaska u poslovnicu da potpisem ugovor do trenutka kada ce sve instalirati do stana i pustiti internet?
 
Trebalo bi da se 1. juna uselim u stan. MTS optika postoji u zgradi, ali ne postoji instalacija do samog stana.
Mene zanima koliko traje ukupno procedura od mog odlaska u poslovnicu da potpisem ugovor do trenutka kada ce sve instalirati do stana i pustiti internet?
Kod mene je sve trajalo 3h od momenta kad sam bio u poslovnici. Na putu ka kući su me zvali da zakažu postavljanje i ponudili mi da se pojave na vratima za sat vremena. Tako je i bilo i sve je bilo pušteno u rad u roku od 3h.
 
Hvala za info. To su super vesti. Onda cu da potpisem ugovor 7-10 dana pre useljenja da ostavim malo prostora ako se u mom slucaju nesto zakomplikuje :)
 
Hvala za info. To su super vesti. Onda cu da potpisem ugovor 7-10 dana pre useljenja da ostavim malo prostora ako se u mom slucaju nesto zakomplikuje :)
Nema na čemu :) Da to nije loša ideja jer svakako kad te pozovu za dogovor oko montaže, možeš im reći da dođu za 7 dana u vreme koje tebi odgovara :)
 
Nazad
Vrh Dno