Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Zavisi - ako je lupila antene, a mislila centrale (za DSL), to je uzasno, i tu ces i biti srecan sa 10Mbps, a TV ti je sestica na lotou pride :(
Ako je mislila bazna stanica za mobilni - to nema veze sa fixnim/netom :) Nije to super razdaljina, ali moze mobilni da radi odlicno.

Da budem iskren, ja ne bi rizikovao, dok ne vidim kako radi kod nekog komsije. Po tome ces znati, i kod tebe je tako. A ne znam kako rade za fixni, ako ne moze da se uvede Box ili net, moguce da ne dozvoljavaju da se raskine :( To je onaj rizik.
 
Imam jedno pitanje. Produzen ugovor za box 3. Trazio sam povecanje brzine sa 20 na 50 ali rekli su da ne moze. Podneo sam zahtev za dodatni stb pre nedelju dana, niko jos nije zvao. Na koji broj ih pozvati da proverim status zahteva? I da li je moguce da mi ne odobre dodatni stb, iako bih recimo ja prihvatio moguce smetnje na sopstvenu odgovornost? U fazonu, dajte vi meni sto meni po ugovoru pripada, vi ste se ogradili od migucih smetnji, ja se necu zaliti. Kazem to jer bi taj dodatni stb bio u sobi u kojoj se spava, tako da nikad ne bi radila oba stb uredjaja u isto vreme. Kontam kada je jedan iskljucen kao da ga nema, pa ne moze praviti eventualne smetnje ovom drugom?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
A mozes da probas preko chata na njihovom sajtu.
 
Juce od 11h mi ne radi box tj sve sem mobilnog.
Prijavio odmah oko 13h i do danas nista. Danas se malo dvoumio dal da ih ponovo zovem ili ne, da im ne dosadjujem :)
Al ajde dao sam im vise od 24h pa cisto da se raspitam, kad ono sok.
Operater kaze: da, prijavljen je kvar ali je tiket zatvoren isti dan odnosno resen je problem.
Mogli su valjda da me pozovu i provere kad su vec zatvorili tiket.
Znaci treba im dosadjivati par puta dnevno da bi se nesto resilo, neverovatno.
A taman sam ih pre par dana zvao radi produzetka ugovorne obaveze.


Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Десило се и мени ништа није радило скоро читав новембар, друга компанија је раскопавала трасу каблова да поставе своје и оштетила телекомов вод. Све уредно пријављено а та компанија је одлучила да ће они санирати штету уместо да плате телекому, па се отегло. Најгоре од свега што је комшија приметио и замолио предрадника да не затрпају место где је оштећење видљиво, не затрпали су па су након 3 недеље исти ти откопавали, скоро читава зграда је имала проблем са фиксним тел, интернетом и иптв.
Некада није баш све онако како на прву лопту изгледа.

Послато са уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Juce od 11h mi ne radi box tj sve sem mobilnog.
Prijavio odmah oko 13h i do danas nista. Danas se malo dvoumio dal da ih ponovo zovem ili ne, da im ne dosadjujem :)
Al ajde dao sam im vise od 24h pa cisto da se raspitam, kad ono sok.
Operater kaze: da, prijavljen je kvar ali je tiket zatvoren isti dan odnosno resen je problem.
Mogli su valjda da me pozovu i provere kad su vec zatvorili tiket.
Znaci treba im dosadjivati par puta dnevno da bi se nesto resilo, neverovatno.
A taman sam ih pre par dana zvao radi produzetka ugovorne obaveze.
To ne rade ni za net, a za fixni itekako provere (ne zvanjem, nego mogu da provere sami da li radi).
Ili je neki duduk dosao na tvoj slucaj, ili su imali neki veci kvar u kraju, mislili da je tvoj povezan sa njim, i zatvorili kad je taj veci kvar resen.

Nije MTS podrska uopste ono sto se ocekuje (za net i fixni). Videces vremenom :) Nama su izasli nedeljom na teren.
 
Nije da nisam zadovoljan zato i obnavljam ugovor al da moze i mora bolje to je sigurno. Koristim njihovu uslugu godina, (adsl, vdsl, zadnje skoro 4 god box).
Al mi je smesno da kad god sam zvao i imao neki problem mozda 3-4 puta , za sve ove godine (8 god. mislim) ukljucujuci i peripetije oko prebacivanja boxa nikad problem nisu uspeli resiti iz prve, da se sve zavrsi jednim pozivom.




Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Sve ostalo mogu da se slozim, pogotovu kada je mobilna u pitanju.

Ali sama podrska za net i fixnu im je top notch. Naidje neki duduk, ali on jeste redak u tom delu.
 
Zavisi - ako je lupila antene, a mislila centrale (za DSL), to je uzasno, i tu ces i biti srecan sa 10Mbps, a TV ti je sestica na lotou pride :(
Ako je mislila bazna stanica za mobilni - to nema veze sa fixnim/netom :) Nije to super razdaljina, ali moze mobilni da radi odlicno.

Da budem iskren, ja ne bi rizikovao, dok ne vidim kako radi kod nekog komsije. Po tome ces znati, i kod tebe je tako. A ne znam kako rade za fixni, ako ne moze da se uvede Box ili net, moguce da ne dozvoljavaju da se raskine :( To je onaj rizik.
Hvala ti Alfa :)
Danas sam narucio onaj Orion trojku, jer ne smem da rizikujem. Fixni je preko 5 hiljada dodeljivanje broja a sa ugovorom od 2 godine je dzabe, mada ko ce se cimati a da rizikujem je mnooogoo komplikovano. Jedino da idem od stana do stana da pitam dal neko ima box :)

Sent from my MotoG3-TE using Tapatalk
 
Hvala ti Alfa :)
Jedino da idem od stana do stana da pitam dal neko ima box :)

Sent from my MotoG3-TE using Tapatalk

Ne treba box. Dovoljno je da znaš samo broj MTS telefona iz komšiluka i onda mogu da izmere mogući protok/ izvuku iz jedne od baza/ ....



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tako je. Ako ti treba VDSL, to nije dovoljno, jer moguce da nema VDSL portova, i onda cekas dok neko ne otkaze svoj VDSL. A to nije bilo bas retko. Za DSL nije problem, ali moze u toj zgradi, moze i kod tebe.

Sta je Orion trojka? Ako je DSL, onda ti dodje isto, i jos gore :D
 
Ali sama podrska za net i fixnu im je top notch.

Izvini, ali deo podrške je i odnos i komunikacija sa korisnikom koji je problem prijavio. A Telekomov stav odiše sa "mi tebi trebamo , ne ti nama"... a to se ogleda između ostalog i u momentima tipa da lažu da su zvali korisnika a on se kao nije javio kad treba da jave rezultat "provere tehničkih mogućnosti", da te ne zovu na kontakt telefon koji si im ostavio nego ako se uopšte udostoje da te kontaktiraju zovu na fixni. A najčešće za "sitne kvarove" i one ne tako sitne ni ne kontaktiraju korisnika da ga obaveste da bi problem trebao da bude rešen i da se raspitaju tj od korisnika dobiju 100% sigurnu potvrdu da je problem rešen. Tek onda se "zatvara ticket".
 
Poslednja izmena:
Ne, tehnicka podrska je technicka podrska, deo koji resava tehnicka pitanja i probleme.
Odnos prema korisnicima nigde nisam pomenuo kao pozitivnu stranu, ne mesaj.
 
tehnička podrška je deo podrške i pojedinci su podjednako su bahati kao i ostatak. Plus nisi precizirao dalje od "podrška" u komentaru koji sam citirao.

U svakom slučaju korisnika ne treba da zanima kakva je podela odgovornosti interno (čiji je posao da mu nešto javi, ko treba da ga zove u slučaju da trebaju dodatne informacije i slično) u Telekomu, već da kad prijavi problem i ostavi kontakt telefon dobije "feedback" blagovremeno.

To što Telekom podrška u proseku objektivno nije najgora na svetu ne znači automatski i da je super / top notch / na zavidnom nivou.
 
Pitaj malo veci broj ljudi u svetu kakav je prosek.
 
Tako je. Ako ti treba VDSL, to nije dovoljno, jer moguce da nema VDSL portova, i onda cekas dok neko ne otkaze svoj VDSL. A to nije bilo bas retko. Za DSL nije problem, ali moze u toj zgradi, moze i kod tebe.

Sta je Orion trojka? Ako je DSL, onda ti dodje isto, i jos gore :D
Ne treba box. Dovoljno je da znaš samo broj MTS telefona iz komšiluka i onda mogu da izmere mogući protok/ izvuku iz jedne od baza/ ....



Sent from my iPhone using Tapatalk
Nasao sam brojeve brojeve na zutim stranama po broju zgrade, pa koga sad da zovem da mi kaze? :) I toj operaterski sam dao komsinicin broj a ona je rekla da je antena udaljena 2km i da je maksimalna brzina do 10Mb/s

Orion trojka je ponuda Orion telekoma.
Kablovska+Net 20Mb/s+Fixni (koji i ne mora da se prikljuci) je poprilicno povoljna (aktuelna im je ta akcija koja je jeftinija od njihovog duo paketa :) )

Zvao sam ih i objasnili su mi da ne ide preko fixnog telefona, nego oni instaliraju na terasi neku antenicu koja prima signal i preko nje sve ide :)

Sent from my MotoG3-TE using Tapatalk
 
Ja isao u poslovnicu i tamo mi rekli za komšijin fiksni. Kako nije mogao box3 sa HD kanalima i 50/8 brzina, dočekao sam optiku :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne, tehnicka podrska je technicka podrska, deo koji resava tehnicka pitanja i probleme.
Odnos prema korisnicima nigde nisam pomenuo kao pozitivnu stranu, ne mesaj.

14.01.prijavljena smetnja na VDSLu, nakon par sati zvali da li radi, reko radi ali....ne ne mi smo softverski podesili vi samo pratite. OK. Još gore, češće puca veza
15.01. prijavljena ponovo smetnja. Do danas niti je neko bio niti je neko zvao.
22.01. ponovo prijavljena smetnja, danas ništa. Čekam ....
 
Poslednja izmena:
Tebe ocigledno neko mrzi u MTSu :D
 
verovatno sam na nekoj listi nepoželjnih. Jedino što nisu gadljivi na moje pare pa šalju račune svakog meseca.
 
Koji apsurd , dok cekam da mi stigne novi box ugovor koji sam zatrazio kao zadovoljni korisnik telekomovih usluga vec drugi dan koristim SBBov unifi jer mi box nije u funkciji. :)

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Niko mi nije rekao vredi li se raspravljati sa ovim olosom(lelekomom) ili da cekam godinu ipo do isteka i onda da ih rasteram u *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*??
 
A sto ne bi lepo odmah otkacio? Platis razliku za 6 meseci i cao.

Ali ono sto si napisao je sturo, nece niko znati da ti odgovori dobro.
 
Pa 6 meseci platis...
 
Juce od 11h mi ne radi box tj sve sem mobilnog.
Prijavio odmah oko 13h i do danas nista. Danas se malo dvoumio dal da ih ponovo zovem ili ne, da im ne dosadjujem :)
Al ajde dao sam im vise od 24h pa cisto da se raspitam, kad ono sok.
Operater kaze: da, prijavljen je kvar ali je tiket zatvoren isti dan odnosno resen je problem.
Mogli su valjda da me pozovu i provere kad su vec zatvorili tiket.
Znaci treba im dosadjivati par puta dnevno da bi se nesto resilo, neverovatno.
A taman sam ih pre par dana zvao radi produzetka ugovorne obaveze.


Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Ne znam za tebe, ali meni i najmanju sitnicu provere zovu i rese.
 
Ne znam ja za tebe ali kod mene ne resavaju nista. Matori gledaju IPTV, vec 5-6 godina. Nemaju net, penzosi, ne treba im. Prvih par godina je sve bilo ok, a onda im bez njihovog znanja zamene adsl paricu i pa im s/n padne sa 20 na 6db, tako da sad mal-mal imaju kockice po ekranu. Zalili se (a i ja u njihovo ime) sto puta, naravno nista nisu uradili, *mjau**mjau**mjau**mjau* im se. Jedina alternativa je Total, ali zeznuto je za montazu.
 
Ne znam ni ja za tebe, u tom slucaju promeni isp, stisnes zube, zbog te zeznute montaze, i onda se igras sa sbb(total)-om, a mozda ti bude i dobro radilo, zato kazem skupi petlju i bezi od ovih "drzavnih neradnika".
 
Juce od 11h mi ne radi box tj sve sem mobilnog.
Prijavio odmah oko 13h i do danas nista. Danas se malo dvoumio dal da ih ponovo zovem ili ne, da im ne dosadjujem :)
Al ajde dao sam im vise od 24h pa cisto da se raspitam, kad ono sok.
Operater kaze: da, prijavljen je kvar ali je tiket zatvoren isti dan odnosno resen je problem.
Mogli su valjda da me pozovu i provere kad su vec zatvorili tiket.
Znaci treba im dosadjivati par puta dnevno da bi se nesto resilo, neverovatno.
A taman sam ih pre par dana zvao radi produzetka ugovorne obaveze.


Sent from my LG-H990 using Tapatalk
Evo danas treci dan i resili problem konacno, jutros im poslao mail, nisam hto treci put da ih zovem tj zvao bi ih kasnije cisto da proverim da nisu ponovo zarvorili tiket.
Ubrzo posle odgovora na mail, zvao serviser da se raspita dal ima nekog kuci, posle toga nije proslo ni 15min zvali na fiksni, tj sve je proradilo.
Supruga se javila , pa nisam zaznao sta je bilo tacno u pitanju.
Da je ovako sve odradjeno posle jednog poziva rekao bih bravo, nebitno dal isti dan ili sutradan odnosno vreme koje sam bio bez usluge al da ih 3 puta moram kontaktirati zbog jedne te iste stvari nema smisla.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno