alekssBGD
Slavan
- Učlanjen(a)
- 20.07.2005
- Poruke
- 583
- Poena
- 319
...
2. delovi iz holandije ? ??? pa sad kad sam cuo ovo necu sigurno kupiti ni jedan MSI proizvod jer svuda u svetu je najnormalnije da se drzi zaliha rezervnih delova, koliko sam upucen i veliki vendori daju oko 5-10% vecu kolicinu proizvoda da bi se pokrile reklamacije, tuzno i zalosno je sto MSI servis nema delove ..... a pritom se zali na birokratiju .... pa ... dovucite delove na vreme i nece biti prepreka brzim popravkama, i pritom .... nadam se da svi postioci ovog foruma znaju koji su kriticni delovi koji moraju da budu na lageru, a ako MSI kancelarija ne zna ... rado cu im odrzati predavanje u njihovim prostorijama bez naknade.
...
Na ovo moram da reagujem, iako sam hteo da ne podgrevam već vruću atmosferu, čisto zato što nije tačan navod.
Zapravo, mali broj proizvodjačkih ovlašćenih servisa u srbiji ima "buffer stock". I od par njih koji imaju uopšte ikakav buffer stock rezervnih delova, možda samo jedan ima dnevu kontrolu i planiranje tog lagera rezervnih delova.
Moramo biti realni, zaista je jako teško imati sve rezervne delove za sve uredjaje na lageru servisnog partnera, sa ovim tempom "phase-in-out" novih tehnologija. Takav lager, bio bi jako veliki i skup. Zato je potrebno imati planera koji se bavi lagerom, optimizacijom i predvidjanjem potrebe na osnovu prodaje.
Ponavljam - reagujem na ovaj post čisto zato što ne prikazuje realnu sliku, tj nije tačan. Neki od trenutno "omiljenih" i hvaljenih brendova na ovom forumu (što zbog cene, što zbog "porekla" (haha, kakva šala - svi su istog porekla, a zovu se Quanta, Compal, Foxcon, Pegatron)) ne da nemaju buffer stock, nego nemaju ni servis kako valja, niti osnovnu infrastrukturu prodajnu ni servisnu. Tako da je gospodin iz MSI-a tu apsolutno u pravu, oni su barem uradili nešto i potrudili se da organizuju servis, pick-and-return i ostale stvari u zemlji kao što je naša, to je za svaku pohvalu.
Sa druge strane, većina nas koji čitamo i pratimo ovaj forum, skloni smo paušalnim konstatacijama o kvalitetu, na osnovu rekla-kazala principu, ili nečeg još goreg, ponekad zlonamernog.
Čitam samo kako je trenutno Hype i sve preporuke za jednog proizvodjača koji nema elementarnu prodajnu i servisnu infrastukturu, sa dokazano najgorim pokazateljem kvaliteta proizvoda u entry level klasi, koji je više puta proglašavan za najnepouzdaniji brand ... opet ... kod nas je sad u modi da se hvali.
Dakle, manje paušala, više informacija koje će nekom pomoći, a ne samo vredjanje i iznošenje poluistina.