Šta je novo?

MSI servis 72h 'Pick-up and Return' - Katastrofa!

...
2. delovi iz holandije ? ??? pa sad kad sam cuo ovo necu sigurno kupiti ni jedan MSI proizvod jer svuda u svetu je najnormalnije da se drzi zaliha rezervnih delova, koliko sam upucen i veliki vendori daju oko 5-10% vecu kolicinu proizvoda da bi se pokrile reklamacije, tuzno i zalosno je sto MSI servis nema delove ..... a pritom se zali na birokratiju .... pa ... dovucite delove na vreme i nece biti prepreka brzim popravkama, i pritom .... nadam se da svi postioci ovog foruma znaju koji su kriticni delovi koji moraju da budu na lageru, a ako MSI kancelarija ne zna ... rado cu im odrzati predavanje u njihovim prostorijama bez naknade.

...

Na ovo moram da reagujem, iako sam hteo da ne podgrevam već vruću atmosferu, čisto zato što nije tačan navod.

Zapravo, mali broj proizvodjačkih ovlašćenih servisa u srbiji ima "buffer stock". I od par njih koji imaju uopšte ikakav buffer stock rezervnih delova, možda samo jedan ima dnevu kontrolu i planiranje tog lagera rezervnih delova.
Moramo biti realni, zaista je jako teško imati sve rezervne delove za sve uredjaje na lageru servisnog partnera, sa ovim tempom "phase-in-out" novih tehnologija. Takav lager, bio bi jako veliki i skup. Zato je potrebno imati planera koji se bavi lagerom, optimizacijom i predvidjanjem potrebe na osnovu prodaje.
Ponavljam - reagujem na ovaj post čisto zato što ne prikazuje realnu sliku, tj nije tačan. Neki od trenutno "omiljenih" i hvaljenih brendova na ovom forumu (što zbog cene, što zbog "porekla" (haha, kakva šala - svi su istog porekla, a zovu se Quanta, Compal, Foxcon, Pegatron)) ne da nemaju buffer stock, nego nemaju ni servis kako valja, niti osnovnu infrastrukturu prodajnu ni servisnu. Tako da je gospodin iz MSI-a tu apsolutno u pravu, oni su barem uradili nešto i potrudili se da organizuju servis, pick-and-return i ostale stvari u zemlji kao što je naša, to je za svaku pohvalu.

Sa druge strane, većina nas koji čitamo i pratimo ovaj forum, skloni smo paušalnim konstatacijama o kvalitetu, na osnovu rekla-kazala principu, ili nečeg još goreg, ponekad zlonamernog.

Čitam samo kako je trenutno Hype i sve preporuke za jednog proizvodjača koji nema elementarnu prodajnu i servisnu infrastukturu, sa dokazano najgorim pokazateljem kvaliteta proizvoda u entry level klasi, koji je više puta proglašavan za najnepouzdaniji brand ... opet ... kod nas je sad u modi da se hvali.

Dakle, manje paušala, više informacija koje će nekom pomoći, a ne samo vredjanje i iznošenje poluistina.
 
daj bre, nemaju ventilator i tako neku potrosnu opremu? nego i njega mora da naruce iz holandije, sta ce bas po jedan ventilator da salju dhlom?
pilicari
 
@bora .... nisam pricao o ovoj temi citaj sta pisem zato i nastaju ove besciljne rasprave na forumi .... pricao sam o slicnom problemu sa Gigabyte 6850 serijom.

!alekssBG ... cek prvo kazes da nije tacno sto kazem da vendori prave zalihe servisnih delova, a onda kazes da ... mali broj to radi ? Odluci se ... ja sam lepo rekao .. sta i kako procitaj ponovo..... HP ima lager rezervnih delova ... ne vidim sto MSI ne bi imao ... pa nisu opni neka firma iz barake ispod mosta ....
pritom .. zna se sta se lageruje ... za servis .... ako ne znaju lepo sam se ponudio da im objasnim, mislim nadam se da svi prisutni razumeju da pricamo o delovima koji kostaju .... cca 2$ i vece je cimanje i trosak slati ih DHLom nego ih odjednom lagerovati.

a vec kad sam ponovo postovao mogu i da dodam .... da mi se kao korisniku MSI proizvoda nije svidela "pretnja" u zvanicnom odgovoru MSI kancelarije ... bolje da te "legalne mere" usmere prema zaposlenima koji prave ove probleme ... tuzna istina je da je u srbiji preko 80% ljudi dobilo posao preko veze .... e sad problem su oni sto se bahato ponasaju na tako dobijenom poslu.
 
Poslednja izmena:
smarac;2582430!alekssBG ... cek prvo kazes da nije tacno sto kazem da vendori prave zalihe servisnih delova je napisao(la):
Neću da spominjem ni jednu firmu, tj proizvodjača ovde iz principa, ali reći ću da je pomenuti proizvodjač verovatno jedan od onih koje ne treba spominjati u pozitivnom smislu, kad se priča o lageru rezervnih delova i planiranju istog. Na žalost ili sreću, predugo se bavim poslom usko vezanim za prenosne računare da ne znam skoro sve pojedinosti, pa i servisne. A lepo sam rekao, gotovo ni jedan servisni partner u Srbiji nema buffer stock, tj ovih PAR što ih imaju, od njih samo jedan ima planera. I nemam nameru da polemišem dalje, jer su svi u stanju histerije, a ne realnih komentara.
 
@bora81


Da li sam ja trebao da lajem i isterujem pravdu ovde pre par godina sto su mi se zaredom tri serije najskupjih notebookova cuvenog proizvodjaca (ne, nikada se nije reklamirao na nasem sajtu) redovno kvarile, svaki je bio preko 2000 evra? Desilo se, resilo se nekako...

Peco, mislim da si jednom sam bio kriv :) Ostalo je bilo rešeno, regularnim servisnim procedurama, naravno bez buffer stock-a ako se dobro sećam :) :)
 
alekss .... meni ne smeta ako oni nemaju ... ali mi je totalno bulshit prica da jelte birokratija je kriva .... pa ako znas da ima problem sa papirologijom na carini ... povuci par delova koji se najcesce kvare .... mislim ... nemati ventilatore u servisu po meni je suludo, u drugu ruku kad mi neko prica o ozbiljnoj firmi koja nema zalihu rezervnih delova .... to mi je kao kad ortaci u parkicu krenu da pricaju o milionskim poslovima a pritom da ih sve okrenes naopako nema ni 500e
 
Poslednja izmena:
...ja bih stvarno voleo da za uvrede neko ovde jednom izadje na sud pa da pocnemo da komuniciramo kao sav normalan svet....

Prvi idem na taj vaš cenjeni sud, onog momenta kad se distributeri počnu ponašati prema svima nama, kao prema ljudima a ne budalama ("pismo" gospodina MIlanovića je jedan od primera). Onog trena kad taj sud kazni bahatinoviće, možemo pričati dalje.


Došlo je vreme da se na jednom benchmarku ne sme ukazati na bahatost vendora, retailera, distributera, itd. Čemu onda rasprava o bilo čemu?
 
kao sto Skot kaze .... nebulozno je da ne smemo da raspravljamo na forumu kako i sta takodje treba i shvatiti i ljude koji pisu svasta ... jer kapiram da su ogorceni preko svake mere ... pa im forum dodje kao ventil da nekom nebi olupali glavu u RL ....

sve u svemu ... ja sam ovde video prigovore na MSI servis ... i onda odgovor MSI predstavnika koj preti .... nekim ... sudom ili sta ... umesto da ode i proveri i podeli par otkaza da se tako nesto ne bi desavalo vise. Srbija bi bila mnogo lepsa za zivot da ima malo vise postovanja
 
Doduse znam da je tu kriva radnja pre nego MSI jer oni treba da vrate pare.Ali svakako sta da ti kazem kad sam prevaren od svih.Preko radnje do servisa pa na kraju i samog pakom-a koji mi je ponudio 4600 din manje para da vrati.Ako oce zaista da rese problem neka procitaju sve postove i neka selektuju.One koji su imali problem i oni koji ga imaju sada.

Ja bih samo nesto da pitam, ima veze sa ovim sto si naveo, i istom firmom, ali ne sa temom, ako nije problem, ako jeste prebacite/brisite...
Naime pre par godina sam uzeo MX Revolution kod doticnih, kao i vecini drugih posle nekih X meseci stradala je Li-Ion baterija u njemu (mislim da nije htela da se puni vise od 1/4, tako nesto), i gumica za glavni tockic je propala, rastegla se i tockic se nije mogao koristiti.
Vratio sam naravno jer je bio u garantnom roku, posle 55 (PEDESET I PET) dana sam dobio obavestenje da mi nece moci vratiti popravljen mis, vec novac, i zamisli ISTO UMANjENO??? Ne bih sad da lupam cifru, MX Revolution je bio oko 100 eura, vratili su mi izmedju 90-95 eura, ne secam se pa ne bih precizirao, na racun koji sam morao da im dostavim, sto sam ja pripisao nekakvoj taksi banke na ciji je racun uplaceno, ali bas taksa od 6-7-8% mi se cinila velikom, sad vidim da je i tebi tako uradjeno, ali si nekako izbegao zakidanje dobrih 10-ak %, sta im to znaci?
Pozdrav ,)
 
Iz iskustva sa MSI nisam ni video nista pozitivno pa nisam ni ocekivao od pomenutog gospodina da kaze nesto sto bi bilo prihvatljivo.Svaki ciga svoga konja hvali pa tako i MSI stiti svoj servis.....Nije problem ni to sto nemaju delove sve na lageru.Normalno je da je bzvz da narucuju kulere iz Holandije ali OK da narucuju plocu ili graficki cip.Medjutim problem je sledece.Ti napises da ces sve odraditi za 9 dana i onda se ljutis kad korisnik kaze zasto nije za 9 dana.Pa zasto pise ako je nemoguce?Ako svaki 2 kvar mora da se ceka deo iz Holandije onda nemojte da date 9 radnih nego 30 radnih dana.

Onda vas niko nece cimati niti vuci za rukav.Dell servis ceka delove iz Irske i ceka se isto dugo.Ali iz dell-a niko nije rekao"Mi dajemo rok 9 radnih dana".Znaci protezes se onoliko koliko mozes.Ako si napisao ispostuj.I iskreno meni je bolje da mi neko drzi i mesec dana laptop ali da znam da kad stigne taj laptop bude servisiran.Sta mi vredi tvojih 9 radnih dana kad meni dodje 3 puta kuci sa istim kvarom. 3 puta 9 je isto kao i mesec dana a sto je najgore i vise je(jer 27 radnih dana je vise nego 30 dana sa vikendom)..........

Mislim napolju sam citao da servis bukvalno se izvinjava korisniku zbog neprijatnosti koje je imao.Laptop se smatra sredstvom za poslovne ljude i nekom zivot zavisi od notebook racunara.Ne moze svako ko ima notebook racunar da ceka po mesec dva da mu neko servisira 100 puta.Znam par ljudi koji su pojeli .... i nisu ni slali u MSI servis jer im laptop toliko treba da su prihvatili da baguje jer im znaci i 9 radnih dana jako puno.Mozda je meni posao od xx para propao jer sam cekao toliko dugo na notebook.Iskreno imam utisak da nismo mnogo pobegli od kamenog doba i da tesko da cemo ikad imati bar deo usluga koje imaju razvijene zemlje............

Dzaba nam i mail-ovi i call centri i pick up and return kad se servis ponasa kao u srednjem veku.Umesto da servis uvazi misljenje korisnika on salje najblaze receno sramno saopstenje gde ne samo da ne pokusava da resi svoje probleme nego i proziva ljude da eto oni kao imaju neki pik bas na MSI.Mislim glupost.Kakav ja imam pik i koje imamm koristi da pricam o njima lose?Manite bre ljudi teorije zavere.Sve se ljudi moze jako lako utvrditi ko laze i ko prica istinu.Nas ovde nema na stotine pa da ne mozes proveriti ko je spijun a ko je zaista imao problem.

Kao sto sam rekao svi koji sad imaju i dalje problem nema ni 10 ljudi.Neka onaj ko cita ovu temu potpise nickove u jedan txt i posalje svima PM da se jave na taj i taj mail i neka se vidi kakav imaju problem i da se resi.Da se vidi sa kim su pricali i zasto problem nije resio.Tako radi ozbiljna firma koja zeli da cuva svoje ime.A ne ovo igranje tipa spijuni izdajnici i saradnici okupatora....Sumljam da u ovoj zemlji ima puno ljudi koji rade za dell , hp i .... i kojima je cilj da blate MSI kako bi drugi brendovi profitirali.Mozda napolju ima toga a ovde je to naucna fantastika.......
 
Poslednja izmena:
Meni nije bolje da čekam servis 30-40 dana delove iz Severne Irske, jer i kad ti delovi stignu, postoje opet velike šanse da kvar nije popravljen.
U stvari, uopšte mi ne odgovara da čekam 30 dana, ni u kojoj varijanti - popravljen ili ne.

Spomenuo si da postoje biznis korisnici (spadam u tu grupu) i ne mogu da zamislim da čekam popravku ni 15 dana, a kamoli 30 ili više što je prosek za gorepomenutu kompaniju koja delove poručuje iz Severne Irske, po prijavi kvara.

Izvinjavam se što komentarišem u thread-u o MSI servisu, o drugoj kompaniji, ali reagujem zbog činjenice da neki drugi proizvodjači imaju užasno lošu servisnu podršku, a o njima nema thread-a, i sa njima su ljudi nekako strpljivi i kad čekaju popravku xx dana, verovatno misle da američko g0^*o manje smrdi od kineskog...
 
Ne znam za dell to sam samo cuo.Za MSI sam doziveo nazalost a za dell na srecu nisam jos.To sto sam rekao za 30 dana iz Irske sam procitao na ovom forumu u jednom od tema.Ne znam dal je istina 100%.Ne zelim da garantujem posto nisam siguran dal je to sto sam procitao istina.Za MSI znam jer sam sa njima imao problema.Normalno da je puno cekati 30 dana laptop u bilo kojoj varijanti.Mislis da meni odgovara to?Normalno da mi ne odgovara.Ja samo izmedju 2 zla biram manje zlo.A ne mislim da je manje zlo super.

Jer koristio ne koristio ocu da imam svoj laptop sto pre.Treba mi i normalno da mi ne odgovara da cekam 30 dana popravku.Ali ako treba da biram da mi neko 3 puta popravlja po 9 radnih dana to je 27 radnih dana plus ono vreme sto cu ja da probam i tu dodjemo do cifre od preko mesec i po dana za popravku.45 dana je normalno vise od 30 dana.Znaci izmedju 2 zla biram manje zlo.

Medjutim ja tu ne krivim ni MSI ni dell ni bilo koga.Krivim nas glupi zakon koji je neko smislio.Neko je smislio da neko moze ladno da drzi 45 dana.On razmislja ovako"Sto ja da popravljam borin laptop kad imam da se baskarim 45 dana.Mogu 20 dana da ga ne upalim , 5 dana da testiram , pa 10 dana cekam deo i jos 10 dana imam da vratim bori laptop".Sta mi ko moze?Pa zakon glupi me stiti.Tako je i ovo za 3 puta isti kvar neko jako pametan smislio.Alo bre koiih 3 puta isti kvar???!!!Pa valjda kad 1 put ne popravis 2 put kad ti isto reklamiram valjda je to dovoljan znak da ne moze da se popravi.To su nebuloze ko je to smislio.Laptop je poslovna masina i mnogi ljudi nemaju vremena da im neko drzi neki uredjaj 100 godina.

I pazite jos 1 stvar.To za 3 puta isti kvar je kod MSI 3x9 radnih dana.A zamislite kod drugih.Moze da svaki put 44 dan kaze "popravio sam" i da tako 3x44 dana drzi moj laptop.Jer 45 dana ako ne popravi mora dati nov.Medjutim ako 44 dan kaze da je popravio on ima prava jos 2 puta tako da zeza nekog.Zakon je ljudi glup do bola.On stiti takve.Da je zakon rekao"1 put kad ne popravi 2 puta MORA dati nov." ili "Ima maximum 15 dana od prijema da resi kvar".E pa da vidimo dal ce da zeza ljude.Valjda sad ovaj novi zakon ne moze da drzi 45 dana i popravlja isti kvar 3 puta.Nesto sam citao da navodno moze samo 15 dana da drzi uredjaj a da do 6 meseci od kupovine mozes da trazis novi.
 
Poslednja izmena:
Da, novi zakon je dosta bolji, sa stanovišta krajnjeg potrošača, jer daje mogućnost da se uredjaj zameni za drugi, ili da se novac refundira, u dužem periodu nego što je bilo kod starog zakona. Ali opet, on ne rešava problem servisa, tj kvaliteta istog, jer je sad zakon "prebacio lopticu" na prodavca, retailera - i nigde ne spominje uvoznika, a još manje proizvodjača. Tako da, na primer ta USA company o kojoj pričamo, i dalje ne mora prstom da mrdne na teritoriji naše male zemlje, ne mora da se potrudi da napravi iole prihvatljiv servis a još manje servisnu podršku - i sam krajnji kupac, kad ode u radnju da kupi sebi svoje novo prenosno čedo, upada u kandže nekog prodavca koji apsolutno ne mora da nu tom prilokom kaže apsolutno ništa što se tiče after sales support-a. Štaviše, on će mu uglavnom reći ono što kupac želi da čuje - a to je naravno hype, kao što može biti "to je američki brend" itd. Tim pre, što prodajom tog uredjaja sebi stavlja bonus u džep, dakle - i lično je motivisan.

Dakle, kupac je opet prepušten divljem zapadu, kad se njegov uredjaj pokvari - i tu nema zakona koji će mu pomoći da ne doživljava stres, koji će i pored tog zakona opet da traje 30+ dana.

To je poenta priče. Rekao sam već jednom ranije - i ponavljam opet: najmanje 50% krivice za "neurosis cordis" i ogromne probleme koje potrošači imaju kad im se pokvari uredja snose sami potrošači, jer NE ŽELE da se informišu pre kupovine, slušaju savete komšija, rodjaka i ostalih stručnjaka (uključujući loše edukovane prodavce u većini prodavnica, čast malobrojnim izuzecima). Kad na kraju dodje do problema, usled njihovog lošeg izbora, većina nas je skolna pretnjama, svadjama, tučama, pretnjama - jer onda cenimo odjednom svoj novac mnogo više nego onda kad smo donosili odluku o kupovini.

To je moje mišljenje, ovom prilikom pozdravljam opet sve koji i dalje masovno kupuju proizvode čudnog porekla, čudnog brenda, isporuka iz ko-zna-gde, po neverovatnim cenama itd.
 
...To je poenta priče. Rekao sam već jednom ranije - i ponavljam opet: najmanje 50% krivice za "neurosis cordis" i ogromne probleme koje potrošači imaju kad im se pokvari uredja snose sami potrošači, jer NE ŽELE da se informišu pre kupovine, slušaju savete komšija, rodjaka i ostalih stručnjaka (uključujući loše edukovane prodavce u većini prodavnica, čast malobrojnim izuzecima). Kad na kraju dodje do problema, usled njihovog lošeg izbora, većina nas je skolna pretnjama, svadjama, tučama, pretnjama - jer onda cenimo odjednom svoj novac mnogo više nego onda kad smo donosili odluku o kupovini...

haha, da, kupac je kriv... ne prodavci/uvoznici koji su pilicari

ali u pravu si, sada u ovom topiku mogu ljudi da se informisu, i lepo donesu odluku da ne kupuju nista od tebe i takvih kao ti
 
Mi se ne krijemo od bilo kakvih obaveza ili odgovornosti. MSI zeli da svim nasim korisnicima pomogne u najkracem mogucem roku. U ovoj drzavi je to ponekad “mission impossible” zbog brojnih ogranicavajucih zakona i procedura - odrastao sam i dugo ziveo u Holandiji i bicu iskren, nisam verovao pre dolaska u Srbiju nekoliko godina unazad, da ce mi “sitnice” sa kojima nikada nisam imao bilo kakvo iskustvo, umeti da naprave toliko problema. Sve i da u slucaju da sporni deo bude poslat DHL-om u roku od 24 sata, zbog administrativnih prepreka mi nismo u stanju da ga isporucimo kupcu, ponekad i danima. Ovo su faktori na koje MSI nema nikakvog uticaja!

MI smo kao firma pred sebe postavili velike i veoma ambiciozne ciljeve kao sto je “servis u roku od 72 radna sata” koji ponovo pominjem jer je sve veoma detaljno objasnjeno u garantnom listu – i OPET vise nudi nego sto bilo koji zakon u ovoj drzavi to propisuje. Time smo sami postavili jasna pravila sa kojima vi kao kupac MSI proizvoda imate apsolutna prava. Takodje, mi i dalje nudimo pick up & return service kroz citavu Srbiju.

Sa postovanjem,

Dragan Milanovic
General Manager
MSI Balkan doo
Ovo recenice su kontradiktorne...na neke stvari nemate uticaja a postavili ste sebi velike ciljeve!!!Smanjite ih...
Sta me briga,kao kupca,kakve vi probleme imate ako ste dali 72h pick and return? Ne zanima me...dao sam svoj novac i hocu da to ispostujete!!!Nema tu sta da se TRUDITE da resite problem,obavezni ste da ga resite. Meni ste ga resili,ispostovali ste moj novac,i nemam uopste problem da ponovo kupim MSI laptop.
Imao sam sjajno iskustvo sa MSI laptopom,ispostovana je u roku 72h pick and return garancija,laptop je sjajan i posle evo 2 i po godine. Nemam nista ruzno reci za njihov brend generalno.Imao sam radnjicu dugi niz godina,gomilu prodatih MSI stvari i uopste ne vidim da su losi kao brend,u high segmentu su sjajni,to tvrdim.
Samo sam hteo da kazem koliko mi smeta ovo saopstenje,puno kontradiktornosti,kao i sto mi smeta ovaj negativni hype oko MSI ovde,NEMA SANSE da su ni bolji ni gori od ostalih,na zalost.Samo se najvise prodaju :d
Iskreno,najbolje iskustvo imam sa EWE COMP,kao uvoznikom,uvek je sve bilo vrlo brzo i efikasno reseno,prilikom kupovine uvek gledam ko daje garanciju pa uglavnom platim i malo vecu cenu cak i ako je veca,a nije uvek.
 
Nekad sam uzimao dosta toga od MSI proizvodjacha, danas vise ne, od celog msi asortimana imam 2 grafike trenutno, ne bih od ove firme kupovao laptop ili slicnu stvar u zivotu...
Ocigledno neko se samo pocesao dole, znate svi gde, kad je procitao ovaj thread i ne zanima ga ne jedan ili vise korisnika nego se njemu hebe za celi MSI.
 
Iz cele price je izisla jedan pozitivna stvar, sve sto smo napisali je procitao neko iz MSI-ja i to neko ko moze nesto da promeni. Negativna stvar je sto, po odgovoru u svom saopstenju, nemaju namere da menjaju nista vec negiraju sve sto je napisano. MSI kao ozbiljna firma, narocito ogranak u kojem doticni gospodin radi, bi samoinicijativno trebalo da prati forume ako hoce da ima feedback, narocito najrespektabilniji forum na balkanu koji se bavi IT hardwareom a ne da ceka da ga Peca obavesti da tamo neki "pojedinci" iznose neke "neistinite" tvrdnje na racun brenda koji on zastupa. MSI osluskivanje trzista - FAIL!
Stara dobra kaze "dobro se cuje daleko a lose jos dalje", mi mozda jesmo pojedinci i mozda se zadovoljni nisu javili a trebalo bi (ako ih ima) pa da dobijemo drugu stranu medalje. Gospodina iz MSI-ja uopste ne smatram drugom stranom medalje vec bi to trebalo da budu kupci sa pozitivnim iskustvom.

@Gospodin Milanovic
Takodje, za sve one koji neosnovano tvrde da su imali problem sa “stotinama” spornih racunara (a da pri tome ne ostave niti jedan objaktivan podatak o verodostojnosti svog iskaza) i kriju se iza nicka na ovom uglednom forumu, potrudicemo se da uz pomoc nadleznih organa zemlje u kojoj poslujemo pronadjemo odgovarajuci pravni lek. MSI je ozbiljna kompanija kojoj su potrosaci na prvom mestu i ne zelimo da dozvolimo da nas neosnovano blate i vredjaju: zelimo da sa nasim potrosacima budemo u kontaktu kako bi nasa ponuda i servisna usluga usmerena ka njima bila uvek jos bolja.
Predpostavio sam da se ovo odnosilo i na mene izmedju ostalih. Tacno je da nemam nikakvih dokaza za moje tvrdnje, i vi sve mozete podvesti pod rekla-kazala, ja imam prava na svoje misljenje i ovde imam prava da ga iznesem i to sve za dobrobit ostalih clanova foruma. Sve sto sam izneo je iz licnog iskustva i za nista od toga nisam prikupljao dokaze jer nisam ocekivao da ce cizma bahatosti nagaziti po meni. Cinjenica da ste odrasli i dugo ziveli u Holandiji lisila Vas je jednog veoma znacajnog zivotnog iskustva, Srbi na pretnje odgovaraju inatom.
Od Vas sam gospodine ocekivao "hvala vam na pruzenim informacijama, sagledacemo vase probleme u najkracem mogucem roku, kako probleme vezane za kvalitet tako i probleme vezane za servis".

@Peca
Peco sad sam opet procitao sve moje postove u ovoj temi, nisam nigde uoptrebio reci lopovi, prevaranti itd. Jednom sam rekao da im je plastika djubre (nadam se da se plastika nije uvredila). Nisam rekao nista protiv brenda MSI, cak sam i napisao da su im ploce odlicne, to mogu da kazem i za grafike, ali su im laptopovi losi. Ako smatras da je neprikladno da iznosim svoja zapazanja bez dokaza ti mozes obrisati sve moje postove a ja cu se ubuduce ovde javljati samo sa konkretnim dokazima.
 
Poslednja izmena:
@maric62985
Tvoja rec protiv njihove... nemas dokaz da ga ti nisi zalio kolom ili neko treci dok ti nisi bio tu...

Ja sam vidjao zalivene laptopove kolom (zvekao hard) i spolja se stvarno nista nije primecivalo ali unutra tuga... ali sve se to da ocistiti i laptop je regularno prosao garanciju i dobio nov hard...
 
odavno nisam ulazio na forum,srecom, jer sam se oslobodio MSI. stojim iza svake reci koju napisah ovde,i srecom sacuvah papirice od reklamacija i preuzimanja laptopa i vracanja. VI gospodine MILANOVICU,mozda niste upuceni u rad svog servisa,ili ni VI ne radite svoj posao kako treba,pa bih se na vasem mestu preispitao cim niste upuceni u sve to! tri puta sam slao svoj laptop zbog istog kvara. treci put mi je laptop delimicno popravljen jer jos uvek nije imao prijem wifi kakav treba da ima. problem sa gasenjem racunara je resen i to sam naveo. ne krijem se iza nicka,imate verovatno u vasim reklamacijama moj problem pa me mozete i kontaktirati i tuziti ako mislite da ste u pravu. licno,MSI nikad vise necu kupiti,ne zbog brenda vec zbog servisa. svi uredjaji se kvare,neki vise neki manje,ali nesto ljudsko mora postojati u nama,ili smo izgubili i tu mrvu ljudskosti. napominjem da je moj laptop radio godinu i 4 meseca odlicno,i da je vrlo malo koriscen,da je bio u perfektnom stanju,da nikad nista nije prosuto po njemu,i da je poceo da se gasi sam od sebe,najcesce pri blagom pomeranju i da je imao ocajno slab signal WIFI. neko je spomenuo ponasanje servisera da su tvrdili da kod njih radi sve normalno,e to su tvrdili i meni. nadam se da sad razumete neke stvari i da ce vam puno toga gospodine MILANOVICU biti jasnije. jos jednom kazem i tvrdim da ni VI gospodine MILANOVICU ne radite svoj posao odgovorno cim tako iznosite cinjenice i umesto VI nama da se izvinite ocekujete od nas da se mi VAMA izvinjavamo. e to je Srbija brate.
 
odavno nisam ulazio na forum,srecom, jer sam se oslobodio MSI. stojim iza svake reci koju napisah ovde,i srecom sacuvah papirice od reklamacija i preuzimanja laptopa i vracanja. VI gospodine MILANOVICU,mozda niste upuceni u rad svog servisa,ili ni VI ne radite svoj posao kako treba,pa bih se na vasem mestu preispitao cim niste upuceni u sve to! tri puta sam slao svoj laptop zbog istog kvara. treci put mi je laptop delimicno popravljen jer jos uvek nije imao prijem wifi kakav treba da ima. problem sa gasenjem racunara je resen i to sam naveo. ne krijem se iza nicka,imate verovatno u vasim reklamacijama moj problem pa me mozete i kontaktirati i tuziti ako mislite da ste u pravu. licno,MSI nikad vise necu kupiti,ne zbog brenda vec zbog servisa. svi uredjaji se kvare,neki vise neki manje,ali nesto ljudsko mora postojati u nama,ili smo izgubili i tu mrvu ljudskosti. napominjem da je moj laptop radio godinu i 4 meseca odlicno,i da je vrlo malo koriscen,da je bio u perfektnom stanju,da nikad nista nije prosuto po njemu,i da je poceo da se gasi sam od sebe,najcesce pri blagom pomeranju i da je imao ocajno slab signal WIFI. neko je spomenuo ponasanje servisera da su tvrdili da kod njih radi sve normalno,e to su tvrdili i meni. nadam se da sad razumete neke stvari i da ce vam puno toga gospodine MILANOVICU biti jasnije. jos jednom kazem i tvrdim da ni VI gospodine MILANOVICU ne radite svoj posao odgovorno cim tako iznosite cinjenice i umesto VI nama da se izvinite ocekujete od nas da se mi VAMA izvinjavamo. e to je Srbija brate.

Svaka cast na postu.Slazem se 100% sa svime iznesenim.Ovo moze samo u Srbiji.Umesto da se kompanija izvinjava kupcima i resava svoje licne probleme ovde se desava suprotno_Ovde kompanija optuzuje kupce.E to zaista ima samo u zemlji dembeliji zvanoj Srbija.I ja isto kao i ti necu vise kupovati MSI.

I meni nije bitan kvalitet uredjaja toliko kao odnos ljudi prema meni.Necu iz principa da uzimam nista od MSI zato sto sam prosao uzas i ne samo da nisam dobio izvinjenje nego cak sam ovde prozvan da pricam izmisljotine....Uvek cemo i biti i ostati daleko van EU.
 
Ja kapiram da je ovaj milanovic sad negde na moru i soli ja*ca :d , zabole njega i za servis i za musterije....jer da nije tako bar bi se trunku jednu cimnuo oko nekog usera sa ovog foruma...
 
Ja kapiram da je ovaj milanovic sad negde na moru i soli ja*ca :d , zabole njega i za servis i za musterije....jer da nije tako bar bi se trunku jednu cimnuo oko nekog usera sa ovog foruma...

Pa hvala Bogu i ja bi tako, i ti bi tako, svi bi tako :D taj lik ne zna se koliko love ima :d bole njega uvo za ove *****riije, dovoljno je pameetan da se od svake situacije ogradi i 'ebe mu se...
 
Ne znam, ali ja da radim na takvom mestu ne bih vala tako, ne moze niko da me ubedi da ce cela firma msi propasti ako se tamo negde gde ljudi urlaju najglasnije resi nekih par problema vezano za kojekakve servise i garancije, ma daj......njega kao takvog zabole kao sto sam napisao, takodje i ostale koji tamo rade a slicni su njemu.........masala pa ih takvih ima tamo na tone......jadni msi korisnici
 
Poslednja izmena:
Ma ljudi niko nece reci"U pravu ste korisnici imamo los servis".To ne verujem da bi jedna firma priznala.Pre bi u tisini sredili situaciju nego priznali da su pogresili.Ne samo MSI nego bilo koja kompanija.Medjutim ja jedino ne mogu da verujem da neko ne izlazi u susret kupcima nego se odnosi na takav nacin.Briga njega i te kako jer da ga ne brine ne bi pisao onoliki tekst.Bez obzira sto se ne slazem sa dosta stavova gospodina pod nickom "asus srbija" ja mu zaista skidam kapu sto je dosao medju nas korisnike i brani stavove svoje kompanije.Mislim da je to vrlo zrelo od gospode iz asusa da suceljava stavove sa forumasima.

Takodje jos jedna stvar koja mi je dosta bzvz jeste ona recenica gospodina"Ja sam procitao sve postove u temi i dao sam saopstenje adminu Peci".Mislim zasto onda se nije registrovao pa rekao tom i tom useru da on izmislja ili da nije u pravu.Mislim ovo je ozbiljan forum i ovo je ozbiljan problem koji oni imaju.Malo je bzvz da se daje adminu saopstenje kad moze neko sam da se rega(reganje traje oko 5 min maximum) i da kaze svoje stavove.Takodje vidim da su ovde dosta ljudi ogorceni i spremni da dokazu svaku rec koju su rekli.E i tu je gospodin iz MSI napravio gresku sto se nije regao.Ako je zaista posumljao da ovde ima provokatora trebao je odma da se rega i oznaci ih a ne da ceka xx vremena i onda pausalno iznese ocenu tako se svi osete prozvanim.
 
iskreno da vam kazem,tek kad sam imao problem sa laptopom onda sam i trazio po forumima iskustva ljudi sa istim problemom. shvatih da nisam jedini sa istom pricom. da sam prelistao postove po forumima sigurno ne bih kupio msi. da sam na mestu gospode iz servisa ja bih se zabrinuo,jer nece dugo proci pa ce neko i u ovoj zemlji ceniti rad,postenje,osnovno vaspitanje i malo korektnosti sto nam vecini nedostaje.
 
Nazad
Vrh Dno