Šta je novo?

MSI servis 72h 'Pick-up and Return' - Katastrofa!

Kuler je problem, kakav crv... Meni se 4 puta tako kvario kuler na MSI laptopu, on radi jedno vreme i onda prestane da izbacuje vruc vazduh koji se zadrzava i lkaptop se greje nenormalno i procesor radi sporije kad su vece temperature, koci u radu...

Evo meni su popravili i radi mi mesec dana kak otreba ali vec psotaje bucniji kuler doduse se ne pregreva se sto mi je bitno ali videcem do kada ce tako biti... Jednom sam ga sam otvarao kad se pregrevao niej bilo skoro nimalo prasine, to je nesto MSI zeznuo sa kulerom...
 
crv nema veze, ne utice na cpu usage, zapatio sam ga par dana pred servis i nisam stigao da se bavim njime, cooler je bucan vec dva meseca (postepno je rasla buka i temperatura CPU-a). Takodje crv je i sada je prisutan a kuler se ne cuje...logicno jer su ocistili prasinu u servisu i oborili temperaturu CPU-a za oko 15 stepeni.
Nema drugih virusa, redovno odrzavam sistem.
dakle, takva banalnost nije bila u vezi sa mojim problemom

Ok, onda sam samo ja pogresno shvatio tvoj post, mislio sam da su ti oni poslali screenshot. Laptop ti je stigao nazad i popravljen je u zakonom garantovanom roku. Meni se isto neko zalio sa MSI laptopom i kulerom, predlozio sam da ga ja otvorim ocistim i podmazem ventilator, ali posto je pod garancijom, zakljucak je bio da bolje ide kod njih u servis, jer ima jos oko godinu dana garancije, a pored problema sa pregrevanjem izgleda da je i jedan zvucnik prestao da radi(sad vidim da je bolje bilo da sam ga ja popravljao iako nisam serviser :) ). U pitanju je cx600, pa mi je bas cudno da su tako ocajnog kvaliteta. Uvek su mi MSI laptopovi bili nekako odbojni, dok su mi ih drugi hvalili, ja vise volim neki coskast a kvalitetan laptop nego neki lep, a loseg kvaliteta(MSI mi ostavlja nekako takav utisak).
 
Kod ciscenja usisivacem vazno je da bude sto jaci ~1600w i da usisavate na mestu gde kuler uvlaci vazduh, ako je pristupacno nema sanse da ga ne ocisti 100% i to bez otvaranja.. ovo sigurno vazi bar za 90% modela
 
Poslednja izmena:
Ok, onda sam samo ja pogresno shvatio tvoj post, mislio sam da su ti oni poslali screenshot. Laptop ti je stigao nazad i popravljen je u zakonom garantovanom roku. Meni se isto neko zalio sa MSI laptopom i kulerom, predlozio sam da ga ja otvorim ocistim i podmazem ventilator, ali posto je pod garancijom, zakljucak je bio da bolje ide kod njih u servis, jer ima jos oko godinu dana garancije, a pored problema sa pregrevanjem izgleda da je i jedan zvucnik prestao da radi(sad vidim da je bolje bilo da sam ga ja popravljao iako nisam serviser :) ). U pitanju je cx600, pa mi je bas cudno da su tako ocajnog kvaliteta. Uvek su mi MSI laptopovi bili nekako odbojni, dok su mi ih drugi hvalili, ja vise volim neki coskast a kvalitetan laptop nego neki lep, a loseg kvaliteta(MSI mi ostavlja nekako takav utisak).

Kakav zakonski garantovani rok!? Oni reklamiraju 72h Pick up and Return!!!
 
Zar se na takav način ne može oštetiti kuler? Jer ne postoji način da se isti drži kako bi se sprečilo preterano okretanje istog
 
Naravno da moze, ali nema veze nije tvoj :d

Generalno je stanje sa jeftinijim laptopovima (mislim na one koji kostaju manje od 1000e) katastrofa, uvek kazem ljudima da lap uzimaju jedino ako im je bas neophodan.
 
Poslednja izmena:
Kakav zakonski garantovani rok!? Oni reklamiraju 72h Pick up and Return!!!
Ispostovali su zakonom propisani rok, da nisu, mogli bi da budu kaznjeni po zakonu, a za krsenje njihovog reklamnog roka 72h(9 radnih dana), ne mogu da odgovaraju sto se tice zakona, mogu samo da snose posledice kod svog poslodavca, tacnije moze samo MSI da ih za to kazni. Lepo sam napisao u prethodnim postovima da za krsenje tog roka koji su sami postavili treba da se pise MSI-u. Ako se niko ne bude zalio njima direktno, oni ce biti ubedjeni da i kod nas sve funkcionise perfektno.
 
Ma znate sta je najgora prevara kod MSI.To sto su oni stavili rok od 72h koji znaju i sami da ne mogu da ispostuju.Ne mogu da ispostuju jer im treba vremena za utvrdjivanje kvara a i nabavku delova.Svi delovi se narucuju iz Holandije.Pa dok oni docekaju deo to treba XX vremena.Kod mene nisu oni mnogo bezali od tih 72h.Problem kod mene je bio sto nisu nista radili za vreme provedeno kod njih.Ja njima posaljem lap i oni kao testiraju i poprave i meni se vrati laptop i ono isti kvar.I tako 3 puta.

Pa jbt jer ne mozes da posvetis paznje racunaru ili ako ne mozes reci ja to ne mogu i daj drugi.Ja radim u servisu koji nije velik ali se zna kako se radi posao.Da se ne lazemo desi se i nama da nesto ne popravimo a da damo musteriji.Na primer musterija se zali na zapucavanje.Dok nas radi lupam par sati ok i musterija uzme i problem je i dalje tu.Ali to su kvarovi koji su tezi za detekciju jer se manifestuju retko.Ali onda kad nam neko vrati i kaze ne radi onda se zna.Uzmes brate racunar pa mu posvetis paznje.Pa vidis gde je zapelo.Ja razumem da 1 moze da ti se desi da zaseres.Ali 3 puta za redom.Pa brate puno je.Plus mi svaki racunar damo maximum posle 3 dana od prijema osim ako je neki bas ozbiljan kvar tipa spasavanje podataka sa sjebanog harda.Ali mi da drzimo 8 radnih dana mi bi testirali 1000 puta neki racunar.Dobro mi delove ne cekamo i nemamo taj problem ali opet ovo sto radi MSI servis je neverovatno.Ja prvi koji se bavim servisom ne bi mogao sebi da dozvolim da mi neko daje par puta racunar sa istim kvarom.Ako ne znam i ne mogu rekao bi otvoreno"Ja to ne mogu i to je to".Ne bi nikad vracao nesto i rekao reseno je a ne radi.Plus moj kvar je bio fanstastican za detekciju.Dovoljno je bilo 2 sata da mu pruzis paznje i video bi kvar.Znaci moj kvar se manifestovao u roku od maximum 30 min od paljenja laptopa.


Tu se vracamo na ono sto je rekao pokretac teme.A to je da oni nisu ni upalili laptop.Ako za zamenu kulera treba 20 dana onda brate sta da ocekuje neko sa ozbiljnim kvarom.Nama na poslu ciscenje racunara i podmazivanje kulera treba maximum 1 sat.Osim ako je neki bas zeznut laptop pa mu kuler negde u pm pa ti treba duze.Najteze mi je palo na kraju kad su odobrili novac i kad su hteli da me zavrnu za skoro 5 soma.Ja sam bio sokiran.Zamislite meni se javlja lik i kao na pijaci kaze"Odobreno vam je 39 000".!!!!!A ja laptop platioi 43 600.Ja reko jesi ti normalan a on meni "Kao da se nadjemo na vecoj ceni".Pa jesmo mi na pijaci pa da se cenkamo???Ocu tacno koliko pise na racunu.Ni dinar vise ni dinar manje.Nema cenkanja ni za 1 dinar.Zaista me je zgrozilo poslovanje pakom grupe i njihovog servisa.Nista od svega sto price pokretac teme nije laz ili preterivanje.Ja sam prosao jos gore nego on.Zavlacili su me 3 meseca kao zadnju budaletinu,Bolje bre da bude 45 dana ali da mi popravi za to vreme nego da me voza 4 puta po 10 radnih dana sto izadje mnogo duze.I za bezobrazluk servisera nije laz.Mene kad je zvao lik smejao mi se i govorio"Ma zovi samo ti inspekciju".Inspekciju jesam zvao naravno ali ni oni nisu mogli jer po nasem glupom zakonu mogu 3 puta da ti drndaju laptop i da ga ne poprave.Tek ako 3 put laptop ne valja zbog istog kvara onda ide povracaj novca ili zamena.....
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da verujem koja sramota!
Pitati za ime i prezime i snimati svaki razgovor preko telefona i uzivo, nema drugog resenja :S:
 
nakon dva dana testranja mogu slobodno da zakljucim:

laptop je bio na servisu 3 nedelje za intervenciju koja je trajala oko 30min. - produvali su kompresorom prasinu i eventualno zamenili pastu na procesoru...
drugi problem na koji sam se zalio (povremeni otkaz space bar-a po bokovima) ocigledno nisu ni tretirali.

na osnovu mog svedocenja ali i drugih clanova foruma da se zakljuciti da u MSI servisu vlada opsti haos.

Ostaje samo jedno pitanje, koliko bi cekao na laptop da nisam zvao svakodnevno?
 
Interesaantno je da mnogo članova foruma ima veomaloša iskustva sa servisima laptopova ali se osim kuknjave ne radi ništa. Nema masovnog poziva udruženjima potrošača, nema čak intervencije čak ni na forumu.

Ovde je bio prikaz servisa ali ni jedan od problema sa kojima se korisnici susreću nije ni pomenut već je sve bilo na nivou saopštenja koja fenomanalno "zvuče" ali na papiru. Tipa 72 sata popravka (recimo tek sad sam saznao da je reč o broju radnih sati a ne broju radnih dana)
 
@Kritika

Kako nije?Pa ja sam u svojim postovima opisao koji je bio kvar na laptopu.Takodje vecina ljudi je rekla tacno koji je kvar.Nije poenta MSI servisa to sto je neko cekao umesto 9 radnih dana malo duze.Ja kad sam prvi put poslao laptop u servis lik mi je rekao da cu cekati malo duze.Mislis da je meni to bilo vazno?Mislis da bi toliko pisao ovde i zivkao telefonom njih da je ceo problem servisa sto umesto 9 radnih dana bude 12 radnih dana.Nije to prijatelju.Problem zasto se ovde ljudi zale je sto MSI servis ne radi svoj posao_Oni dobiju nesto na popravku i ne otklone kvar.Stoji im laptop bzvz.


To je najveci problem,Brate meni promene maticnu plocu na novom laptop racunaru.Svako ko i malo bar poznaje laptopove zna da je maticna ploca kod lapa skoro 80% svega.Znas ti kako je meni bilo kad su mi rekli da mora da se menja ploca a laptop nema ni 3 dana kako je kod mene.I ajde progutam nekako gov.. i ono stigne laptop i ono kvar isti.Pa to je bilo kao da me pljune u lice.Da su oni popravili 1 put nekako bi progutao to sto menjaju plocu racunaru koji ima 3 dana.Ali kad jos ne radi.Pa brate to je da poludis.Dao sam kes da bi uzivao u laptopu i koristio ga kad dodjem sa posla umoran da ne sedim za desktopom.Dobio sam pokvaren laptop koji je svaki cas u servisu i ja njima saljem oni meni.


Prvi put su bar menjali OS.Drugi i treci put sam zatekao racunar isti kakav sam i poslao_Onda jos dobijem cinican odgovor servisera"Pa ja sam sedeo po ceo dan za tvojim lapom i nije prekidala muzika".E a ja kako sam ga dobio pustim 2 pesme i on prekida na zvucnik.Pa ko tu koga zaj...Kakvi crni potrosaci i zakoni.Ovo je kaubojska zemlja bez zakona.Kad sam zvao trzisnu inspekciju zena mi rece"Zao mi je ali oni imaju prava da 3 puta popravljaju isti kvar".I kome da se zalim?Upravi kanalizacije i vodovoda.Inace sam po prirodi veoma uporan i pokusavao sam sve moguce nacine da resim problem ali nije bilo sanse.MSI servis je servis koji se krije iza call centra gde ti se javljaju neki levi likovi koji nemaju veze sa zivotom.Broja servisa nema nigde.Koji broj god da okrenem ne javlja se niko.Bilo je nekih brojeva sa kojih su me zvali serviseri i kad nazovem broj dobijem automat"Please enter your password".U prevodu znaci - kratko i jasno od****.

Cak sam pisao i stranom supportu MSI i zalio se njima.A to je bilo isto za plakanje.Lik mi odgvori kao da pricam Japanski.Ja njemu o servisu a on meni o najboljim inzenjerima koji rade u MSI.Zaista me je zanimalo kome ja to da se zalim.Sad vise nije ni vazno i ne zelim vise da se cimam sa time ali ovde pisem vama cisto da ljudi znaju kako to sve radi.I da znaju svi koji kupuju da ako ne misle da prolaze pakao da zaobidju MSI i pakom.
 
Poslednja izmena:
Ne znam za vas ostale ali ja sam o msi-u imao pozitovno mishljenje dok nisam kupio msi laptop.... sestra ima toshiba satelite... razlika je 20-tak evra bila u ceni.... njen je 2 godine stariji nema da krcka, niti da bilo sta zeza hardver, dok je kod mene vec posle pola godine prvo poceo kuler da drnda i pregreva zbog toga, pa onda celokupni laptop da skrcka i da se uvija i krivi, baterija ne drzi ni 20-30 minuta... estetski jeste lepsi od toshibe koje su sve iste maltene, ali kad budem uzimao naredni debelo cu da razmislim dal ce biti ista firma...
 
U ovoj zemlji da bi ostvario svoja prava moras da uzmes zakon u svoje ruke tj. bejzbol palicu. :D
 
MSI CR 500 kupljen sredinom oktobra.Garancija 2 godine na laptop i jedna godina na bateriju,koja od prvog dana ne radi.Win7 pokazuje da je vidi ali da je prazna/ne može da je puni lap./Bateriju proverim u radnji gde je kupljena na par lap topova iz iste serije-isto se ponaša.Verovatno otišla elektronika.Pozovem servis/a pre toga mog imenjaka u MSI Srbija/i dobijem odgovor da ,pošto imam garanciju,lap donesem u sevis gde će baterija biti proverena i zamenjena,ali da to traje najmanje 15 dana.Na moje pitanje zašto da ostavljam kompletan lap top/koji uzgred radi kao satić/ a reklamiram samo bateriju,odgovaraju da je takva procedura.Čak i kada sam predložio da donesem ceo kompletan lap,sve sa neispravnom baterijom,kako bi sami proverili i ustanovili isto,pa da bateriju ostavim a lap vratim jer mi je potreban za rad,odgovorili su da jednostavno to nije moguće jer je takva procedura??!!Pošto nisam želeo da ostajem bez lapa minimum 15 dana pitao sam da preko njih kupim novu bateriju.Ali kada su mi odgovorili da moram da platim odmah a da bateriju dobijam opet za minimum 15 dana,odustao sam i od te kupovine.Za sada laptop koristim bez baterije koja mi i nije potrebna/samo je prikačen za ups zbog mogućeg nestanka struje./Jednostavno nemam poverenja da će mi lap biti vraćen iz servisa msi, u istom stanju u kom je i predat u servis.
 
da se prikljucim i ja na kritike za servis msi. moj je problem nastao posle godinu dana. poceo je laptop da se gasi pri pomeranju a nekad i sam od sebe. a da napomenem i to da se sraf odsrafio sam sa kucista laptopa nakon 15 dana posle kupovine. no oko gasenja pocinju moji problemi. u njihovoj reklami sve lepo pise ail od njihovog servisa vajde nema i ne preporucuje ih nikom.posaljem laptop po kurru 18.4.2011. vrate ga posle vise od 15 dana,tj to je bila subota. lap top se ugasi do ponedeljka opet najmanje 3 puta pa pozivom u servis dodje kurir sledeci dan. vrate mi lap top u naredni ponedeljak kao ispravan. posle 2 sata koriscenja opet se ugasi. treci put lap top nosim kod prodavca,besan i nervozan jer me prave *****om. e danas je 14 dan kako je kod njih laptop i uporno svaki dan zovem prodavca ali slaba vajda. moj lap top se nalazi na ispitivanju. pa da lete na mesec sa njim dosad bi se vratili. ja ne znam sta da radim. malo mi je glupo da idem u inspekciju ali ako ne rese problem za 2 dana to im ne gine. a javicu se opet da kazem kakvi su utisci posle povratka tj ako ga uopste budu vratili.
 
Malo mi je glupo da idem u inspekciju.
zbog takih razmisljanja oni i rade to sto rade..
sta je tu glupo..vozaju te ko mladog majmuna..
 
Ajd da i ja podelim moja iskustva.
Problem sa pocetka teme nije u virusu vec u felericnom MSI hladjenju, odnosno ventu. Mirne duse mogu to da kazem jer sam imao u rukama bar 10 MSI laptopa sam tim problemom, nije da se vent okrece full brzinom vec se cuje kao da grebe u lim iznad i ispod njega. Sve sam ja servisirao jer taj vent oni ne prodaju vec nude ceo cooler koji kosta 4000 din + pdv + ugradnja.
Druga stvar je plastika koja je obicno djubre, koja ne moze da izdrzi pritisak sarki laptopa i obavezno puca na gornjem poklopcu u donjem delu kod sarki, mada sam vidjao i da pukne plastika celom visinom kako se sarke i protezu. Vrhunac je bio kad sam video da je sarka nategla display koji je usled toga pukao.
Sto se tice servisa, gore pomenuti slomljeni display nisu hteli da zamene, zamenili smo ga mi o nasem trosku jer se kupac obratio inspekciji. Mi smo sitna firma a oni su i za inspekciju nedodirljivi tako da ta prica sa inspekcijom uopste ne pije vodu. Njih uopste ne zanima sto oni vrse servis u garantnom roku. Nisu cak ni hteli da nam daju servisni nalog gde bi pisalo da mi nismo duzni ni odgovorni.
Sledeci primer je da su decku odbili reklamaciju pod izgovorom "prosuo si kafu" iako se jasno vidi da je north bridge u losem kontaku sa plocom pa integrisana grafika umesno slike izbacuje linije, da ne pomiljem da na lapu nema nikakvih tragova bilo kakve tecnosti.
Ljudi kasno je i ne mogu vise da kucam, jos da rezimiram.
LAPTOPOVE MARKE MSI NE KUPUJTE NI PO CENU ZIVOTA, AKO NEMA DRUGIH MARKI, KUPITE DESKTOP I DVA VELIKA KOFERA LAKSE CE VAM BITI.
 
Apsolutno se slažem sa tobom, servis im je katastrofa, a sve redom si trebao da snimiš i prijaviš inspekciji. Ali ubuduće, imaj na uvid da su MSI najgore nešto moguće što možeš od laptopa da uzmeš (bez flamewara molim), plus si bezveze slao laptop u servis a mogao si da usisaš laptop sa svih strana ili kompresorom da izduvaš prašinu...
Mogao si čak i sam da ga otvoriš i očistiš, ako ima dobar pristup cooleru, a ne da ga rastavljaš kompletno kao na primer sa retardiranim HP DV6000 koji je morao cakum pakum da se rasklopi da bi se došlo do coolera...
Sličnan problem je imao neko na PCberzi kad je poslao ceo laptop a zezao ga punjač... :S


Nije mogao, jer time ne bi resio brujanje ventilatora u MSI notebook-u, ispravno je postupio decko, to sto je ranije valjda Pakom servisirao MSI, koji je inace apsolutno propala firma, a sada iskreno ne znam ko ih servisira???
Plus MSI ima nalepnicu warranty preko jednog vrlo bitnog srafa :), malo se raspitaj pa onda kritikuj coveka i daj mu savete.

@Frenkishka, pa vidis ja kad ovde ljudima kazem sta da ne kupuju od notebookova oni se uvrede jer misle da im vredjam ukus, ili sta vec ponos. :D Problem je sto kod vecine MSI notebookova ventilator prozuji u prvih mesec, dana ako se ne desi tada, kad tad ce da crkne jer su takvog (ne)kvaliteta. Ali, eto ljudi misle da je to isto sto i Toshiba i Dell, samo platis manje jer si pametniji pa kupis MSI notebook. Sramota stvarno za firmu koja pravi najbolje maticne i graficke u samom vrhu, oni su po notebookovima najnizi na lestvici od svih proizvodjaca.

A, tek taj takozvani 72h pick up and return, sa * koja u stvari objasnjava da je to 8 dana, a nikada nije ni 8 dana, to je vec prezvakana tema

@Zeljko
Kod ciscenja usisivacem vazno je da bude sto jaci ~1600w i da usisavate na mestu gde kuler uvlaci vazduh, ako je pristupacno nema sanse da ga ne ocisti 100% i to bez otvaranja.. ovo sigurno vazi bar za 90% modela

Zeljko jel' mi dozvoljavas da te zovem mozak??? Toliko znanja posedujes, toliko si pametan da ja jednostavno moram da te zovem mozak!

Vidis MSI stavlja vrlo, vrlo, vrlo jeftine ventilatore cak i u skuplje MSI notebookove, a tu ne pomaze ni Kirbi usisivac!!!!!

@The Bear
Evo meni su popravili i radi mi mesec dana kak otreba ali vec psotaje bucniji kuler doduse se ne pregreva se sto mi je bitno ali videcem do kada ce tako biti... Jednom sam ga sam otvarao kad se pregrevao niej bilo skoro nimalo prasine, to je nesto MSI zeznuo sa kulerom...

Upravo tako i to na vecini modela.
 
Poslednja izmena:
@Prostreet
Ja sam generalno govrio a ne za MSI (slabo ih ima nije bas da ih ljudi kupuju)... mada iskreno u zadnje vreme mi donose laptopove koje moram cele da rasturam da stignem do kulera... :(
Usisivac ne pomaze jer je kuler bas nepristupacan, cujem da neki servisi koriste kompresore, jer neki krs ceo rasturiti (dell, toshiba isto ******) i sklopiti treba minimum 90min
 
ja stvarno ne mogu da kukam da se cuje kuler ili da su sarke lose,mada laptop nije nesto mnogo ni koriscen.da,isto sam se zalio na mnogo los prijem wifi. nije mi logicno da telefon ima poprilicno dobar signal i da radi bez problema a moj msi nema signala ili je toliko los da samo vrti u prazno. iskreno privukla me je garancija od 2 godine koju su davali dok je vecina drugih proizvodjaca nudila 1god. i licno mislim,mada mozda ja i lupetam sad ali nisu sigurno isti uredjaji koji se rade za nase trziste i zapadno. sve sam vise siguran da ih kinezi stvarno sklapaju na brodovima. mislim da su servisi zasticeni zesce nego polarni medvedi cim se tako ponasaju.
 
Evo da kazem posto mi je laptop izasao iz garancije sam sam ga otvorio i hteo da vidim zasto se pregreva, prasine nije bilo uopste, pa sam resio da skinem kuler. Ventilator sam proverio i ona radi kako treba, medjutim kada sam skinuo kuler pasta na prcesoru je bila toliko tvrda da sam je jedva skinuo sa alkoholom, plus je bilo naneseno previse paste, tak oda sam sve ocistio, stavio lepo pastu i kada sam upalio laptop temperatura se smanjila za oko 20c sada je na oko 60c IDLE, a radio je na oko 80c ranije, sada je 80c u LOAD, ranije se rpegrevao.

Ja nisam hteo da ga rasklapam dok je bio u garanciji, ali da sam mozda ovo uradio ranije ne bih morao da se cimam toliko sa servisom.
 
@Prostreet - Ne, nikome ne vredjam ukus jer su MSI laptopovi prilicno lepog dizajna i tu se slazem, a ako neko vec hoce da se vreda bolje da, to sto sam napisao, shvati kao vredjanje zdravog razuma jer kupovina MSI laptopa nema veze sa sa zdravim razumom. Njihove ploce su mi najprodavanije ploce i svima ih preporucujem, i tu se slazem sa tobom.

@genovic - Jedino sam na Toshibi video Made for Adriatic Region, mislim da svi ostali proizvodjaci prave iste laptopove za celu evropu, mi smo minorno trziste da bi se oni zezali da za nas prave nesto drugo pa bilo to i losijeg kvaliteta.

Umalo da zaboravim jedan komican slucaj. MSI se pregreva, proslo dve godine, izaso iz garancije, otvaram ja lap i skidam cooler, okrecem cooler a ispod njega preko okamenjene paste stoji plasticna nalepnica (zuta). Posle 30sec kontam da je to zastitna nalepnica koja bi trebala da se skine prilikom montaze coolera. Najkomicnije je to sto je covek tako koristio laptop pune godine.
 
Poslednja izmena:
Umalo da zaboravim jedan komican slucaj. MSI se pregreva, proslo dve godine, izaso iz garancije, otvaram ja lap i skidam cooler, okrecem cooler a ispod njega preko okamenjene paste stoji plasticna nalepnica (zuta). Posle 30sec kontam da je to zastitna nalepnica koja bi trebala da se skine prilikom montaze coolera. Najkomicnije je to sto je covek tako koristio laptop pune godine.

Haha, ja se sam obrinem ako mi otkaze ovaj ventilator sta cu, ne znam dal ima da se nabavi takav ventilator.
 
Ima, napisao sam gore 4000+pdv+ugradnja.
Inace taj mozes jos dugo odrzavati u zivotu ako ga skines lepo ocistis, isperes alkoholom (s' razumevanjem, ne da ga bucnes) i kapnes mu sto manju kapljicu ulja (neko kvalitetno, najbolje sinteticko, a ne zejtin).
 
eee...danas sam zvao centar za zastitu potrosaca. jako ljubazna gospodja se javila :banana: sto me iznenadilo. izdeklamovah joj svoj problem. uzela je osnovne podatke i obecala da ce se kolega sutra javiti sa konkretnim odgovorima i dogovorom oko prijave. usput mi uze i broj prodavnice gde sam kupio laptop da se cuje i sa njima. e sad stvarno ne znam kolika su njihova ovlascenja i sta oni mogu preduzeti. nadam se da cu bar dobiti neki odredjeni savet mada sam toliko izbegavao da se u sve to upustam. ali jednostavno nisam vise u stanju da me majmunisu i da mi svaki dan obecavaju kad god zovnem reklamacije da ce javiti sutr sta se desava a od tog sutra uvek ostane malo sutra.
 
I neka si zvao. Sad ce oni lepo da podnesu prijavu u inspekciji pa ce ovaj tvoj sitni prodavac da naj**e ni kriv ni duzan. Govorim ti iz iskustva, imao sam slican slucaj (opisao sam gore). Ove iz MSI centra niko ne moze da zagrebe, gori su od mafije. Ali nema veze, i treba da dizes prasinu, narocito za svoj novac, takva apatija nas je i dovela tu gde jesmo, svi cutimo pognute glave.
Iz cele price ce izaci jedna dobra stvar, taj tvoj prodavac nikad vise nece prodati MSI lap top.
 
Realno u celoj prici su krivi i kupci.Evo i zasto.Imali smo svi prilike da biramo izmedju toshibe, dell-a, lenova i .... i izabrali smo MSI.Zasto?Pa zato sto nismo imali pojma i zato sto smo gledali samo hardver.Kad sam ja uzimao laptop MSI za 430 evra nisi mogao da uzmes ni posten 15-inca monitor laptop a 17 inca nije bilo sanse.Za 430 evra sam dobio 3 gb ram-a , 320 gb , dual core CPU.Toshiba za nekih 480 evra je nudila slicno ali manje i to 15 inca ekran.

Znaci hteli smo jeftino i dobro.A to ne ide.Ja sam kupio 3 napajanja loseg kvaliteta.Uzeo sa frontier napajanje i izgorelo je za 2 nedelje.Onda su mi dali codegen i trajalo je malo jace od godinu dana.Onda sam uzeo od druga lc power i ono radi ali mi se jednom ugasio racunar.I hteo sam jeftino da prodjem.Kad bi saborao cene sva 3 napajanja dosao bi do cifre od 50 evra koliko kosta chiftec od 500w koje sad kupujem.Znaci jeftino i dobro nikad ne idu zajedno.MSI laptop je uvek povoljniji od dell-a, toshibe i lenova.Uvek nude sve za male pare.

Meni je g... zinula za 17 inca za jeftine pare.Platio sam svoju cenu.Platili ste je i vi.Moj savet svima je ako bas bas nemas kesa OK uzmi MSI.Ali ako mozes da skupis vise para sacekaj i dodaj tih 40-50 evra i uzmi posten laptop i zaobidji MSI.Usteces sebi gomilu zivaca i umesto budes rob laptopu on ce tebi da sluzi.
 
Uz jeftiniji i manje kvalitetni hardver ide i manja garancija. Onda je na kupcu da vidi da li mu odgovara kompromis. Ako su vec dali garanciju onda treba i da je ispostuju. Nema opravdanja za zavlacenje kupaca i los servis.
 
Nazad
Vrh Dno