Šta je novo?

Mobilna telefonija: ponuda

3 meseca .Po defaultu imam 15gb i 300m ,ali trenutno sam na 53gb neta i preko 1000 minuta .
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-07-20-07-02-50-80_0c8dde9255920c0099cd9fdf817c8e30.jpg
    Screenshot_2023-07-20-07-02-50-80_0c8dde9255920c0099cd9fdf817c8e30.jpg
    63.5 KB · Pregleda: 75
Cisto da informisem ljude da Yettel vise ne daje 50% popusta na pretplatu ako se ne uzima telefon uz ugovor na 24m. Imam 3 broja i obicno preko 100e potrosnje, i kazu da nema vise nicega osim onoga sto je dostupno u aplikaciji (poslednja 3 ugovora su uvek bili servisna promocija uz 50% popusta).

Tako da je u poslednjih pola godine to ukinuto (uzeo sam bas Total Data za 2k din. uz 50% u februaru kontaktirajuci ih preko drustvenih mreza jer su me u poslovnici i tad odjebali).

Valja videti SOKO u mtsu jer 8000 za Total Data Plus je previse.
 
Danas sam presao sa Data na Data+ paket, dali neku promociju 3700 dinara.
Da li cu moci sledeci mesec da vratim na stari, Data paket?
Ipak mi nije potrebno kada sam razmislio
 
U poslovnici su mi rekli da je moguce da se vratim na stari paket naredni mesec, posto je moguce 1 mesecno da se menja tarifa.
Pokusacu da odem i reklamiram to i odustanem.
 
@Yettel Srbija imam jedno marketinško & ekonomsko pitanje za VAS:

- kupio bih mobilni telefon Motorola Razr 40 ultra. MP cena kod dilera je 135.999 rsd (mogu uzeti na odloženo bez kamate); ako bih uzeo (potpisao) ugovor kod vas, za paket Total 10, bez uređaja naravno, prema informacijama sa sajta, to bi me koštalo 24*1.999rsd=47.976rsd; sumarno (prosta matematika), telefon plus ugovor bi koštali 135.999+47.976=183.975 rsd (potencijalno možda i manje, ali hajde da se ne bavim hipotetičkim ciframa....)

Pitanje za VAS glasi: dajte JAVNU ponudu (dakle bez poziva na kontakt putem PP-a) - po kojoj matematici (paket po Vašem izboru+telefon) se može sve završiti kod Vas, a da nije OSETNO skuplje u poređenju sa gore otkucanim?

Digresija: na Vašem sajtu, najjeftinija moguća varijanta je uz pomenuti Total 10 paket i iznosi 8.914*24=213.936 rsd. Sa aktuelnim reciklaža popustom - to je 203.936 rsd. Sa dodatnih 15.000 uz hipernet ugovor (u mom scenariju ovo nije opcija), ta cifra je 188.936 rsd. Ova poslednja cifra je (u teoriji) i prihvatljiva, ali i dalje skuplja od moje gornje kalkulacije (183.975 rsd). Dakle, (ovo je već podpitanje:)), da li i kako možete da parirate cifri od 183.975 rsd?

Hvala unapred na odgovoru (ako ga bude).
 
Zašto kulturno postavljeno pitanje, na temi koja je rezervisana za tako nešto, tumačiš kao "prepucavanje"!?
 
Pa recimo da se svakodnevno susrecem sa mailovima koji su pisani u stilu kao i tvoj kulturni post sa sve detaljnom racunicom, boldiranim tekstom i velikim slovima radi akcentovanja. Alergican sam na pasivno agresivnu komunikaciju i imam previse iskustva sa ljudima da lako protumacim poentu posta. U tvom slucaju nije ti cilj da saznas odgovor, jer onda ne bi iskljucivao poziv i PM vec zelis JAVNO da dokazes kako je neko prevarant itd.zasto bi neko davao tebi prilagodjenu ponudu JAVNO?
 
Pa recimo da se svakodnevno susrecem sa mailovima koji su pisani u stilu kao i tvoj kulturni post sa sve detaljnom racunicom, boldiranim tekstom i velikim slovima radi akcentovanja. Alergican sam na pasivno agresivnu komunikaciju i imam previse iskustva sa ljudima da lako protumacim poentu posta. U tvom slucaju nije ti cilj da saznas odgovor, jer onda ne bi iskljucivao poziv i PM vec zelis JAVNO da dokazes kako je neko prevarant itd.zasto bi neko davao tebi prilagodjenu ponudu JAVNO?

Prilagođenu ponudu mi, naravno, neće dati javno, to je jasno i bez tvog komentara (mada je i to pomalo besmisleno, jer manje više ljudi na svim kanalima komunikacije šeruju šta su uspeli cenkanjem da "dobiju" i manje-više se zna koliko i dokle je operater spreman da ide). No, ja i nisam tražio "prilagođenu ponudu", a još manje je nisam tražio javno. Tražio sam da javno napišu da li, kao deo svoje ponude, imaju nešto što je povoljnije od datog primera. Jel uvredljivo? Da li je toliko ponižavajuće reći "ne, nemamo"!? Ili pak izaći sa konkretnim argumentom da imaju bolju (ne personalizovanu, ne individualnu) ponudu (i samim tim "pobiti" moje pitanje)?

Forumska diskusija:
  • izneo podatke (nekada mogu biti pogrešni, neprecizni ili pak dobri)
  • izneo zaključak (može biti pogrešan, a može biti itekako ispravan)
  • postavio pitanje


Zaista je super što imaš silno iskustvo sa ljudima, te jako lako tumačiš poentu tuđeg posta (neću ni da pokušavam da te ubedim da si žestoko promašio ili da, pak, ne poznaješ dovoljno formu forumske diskusije). Ipak, ne vidim poentu uključivanja u diskusiju, gde, na moje postavljeno pitanje (ne tebi), ti se baviš "tumačenjem poente" mog komentara, kao i iznošenjem lične dijagnoze.

Da hoću da budem bezobrazan, rekao bih ti na koji način da lečiš alergiju, ali preskočiću taj deo, jer ovo nije mesto za tako nešto.
 
E blago nama onda sa tobom. Zelim ti srecu onda u daljoj potrazi za odgovorima na forumima.
 
Kasni nesto novogodisnja promocija ili se meni samo pricinjava? 😀
 
To je pre bilo pocetkom ili oko 15og novembra. Ko zna sta sada spremaju. Netflix? 😀
 
Danas novembra 2023. dobijem sms sa "specijalnom ponudom" samo za mene na pripejd broju pa se pitam jeste li realni 🤣🤣🤣
ili kao pre neki dan neka vaša gospođa koja me ubeđivala za neki paket od 2900 dinara koji u globaltelu košta 1000 dinara 🤣🤣🤣

ali 250mb je ostavilo utisak na mene smejem se pola sata
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-11-29-13-05-11-841_com.android.phone.jpg
    Screenshot_2023-11-29-13-05-11-841_com.android.phone.jpg
    61.1 KB · Pregleda: 53
  • Screenshot_2023-11-29-13-04-46-098_com.android.phone.jpg
    Screenshot_2023-11-29-13-04-46-098_com.android.phone.jpg
    58.2 KB · Pregleda: 52
  • Screenshot_2023-11-29-13-04-29-945_com.android.phone.jpg
    Screenshot_2023-11-29-13-04-29-945_com.android.phone.jpg
    60.6 KB · Pregleda: 52
@Yettel Srbija imate li podatak kada će se u ponudi naći Vivo X100 pro?
Trudimo se da ponudu uređaja u našoj mreži redovno dopunjavamo sa modelima koji interesuju naše korisnike, tako je svakako moguće da se i takav uređaj nađe kao dostupan, predlažemo ti da nastaviš da nas pratiš i među prvima saznaš kada takav uređaj bude dostupan.
Danas novembra 2023. dobijem sms sa "specijalnom ponudom" samo za mene na pripejd broju pa se pitam jeste li realni 🤣🤣🤣
ili kao pre neki dan neka vaša gospođa koja me ubeđivala za neki paket od 2900 dinara koji u globaltelu košta 1000 dinara 🤣🤣🤣

ali 250mb je ostavilo utisak na mene smejem se pola sata
Zaista nam je žao ukoliko sama ponuda nije odgovarajuća, trudimo se da ponudu kreiramo kako bi odgovarala svim našim korisnicima.
 
Misliš kreirate je da odgovara vama, a nama što više da naplatite a da se ne bunimo, pa kad dođe istek ugovorne obaveze onda kreće pogađanje kao na kvantaškoj pinaci, tad može sve samo da se ostane u mreži.....
gospodo Yetelska, paket s neograničenim razgovorima u susednoj Bugarskoj košta duplo jeftinije nego ovde plus što su telefoni povoljniji.... čak sam i pvde upoređivao vasu ponudu i konkurenciju, telefoni su i 50% skuplji u Yetelu....
 
U Yettelu sam barem 15 godina i bio sam rešen da promenim mrežu, pa su me zadržali sa 50%. U odnosu na vreme kada je bio Telenor, kvalitet mreže je malo lošiji, ali je brzina neta svuda niža nego u odnosu na ranija merenja dok je bio Telenor. Nadam se da će novi vlasnici prepoznati važne parametre i da će ih vrlo primetan odliv korisnika, naterati da unaprede mrežu. Ako u novom periodu ugovorne obaveze ne vidim trend poboljšanja i ulaganja, sigurno menjam u MTS
 
U Yettelu sam barem 15 godina i bio sam rešen da promenim mrežu, pa su me zadržali sa 50%. U odnosu na vreme kada je bio Telenor, kvalitet mreže je malo lošiji, ali je brzina neta svuda niža nego u odnosu na ranija merenja dok je bio Telenor. Nadam se da će novi vlasnici prepoznati važne parametre i da će ih vrlo primetan odliv korisnika, naterati da unaprede mrežu. Ako u novom periodu ugovorne obaveze ne vidim trend poboljšanja i ulaganja, sigurno menjam u MTS
Drago nam je da si odlučio da uspešnu saradnju nastaviš sa nama i u narednim godinama, svakodnevno radimo na unapređenju svih naših usluga i servisa, i ukoliko imaš bilo kakve poteškoće prilikom korišćenja našeg mobilnog interneta, predlažemo ti da nam kucneš putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve.
Dodatno bismo predložili da pokušaš sa testiranjem kartice u nekom drugom uređaju, takođe i prebacivanjem mrežnog signala na 3G, i da tada testiraš situaciju. Svakako smo tu za tebe!
 
Postovanje.Istice mi ugovor za mesec dana,pa imam jedno pitanje.Zanima me Motorola G32.Na sajtu pise da je 99 dinara mesecno uz Total 40 paket i reciklazu.Koja je ukupna suma koju bih placao mesecno?Unapred zahvaljujem.
 
Vrh Dno