Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Aj malo razmislite…da li je realno da se koristi neka usluga za dž i da je tako nešto održivo?
Održivo je dok su kamatne stope niske, PPF (ili bilo koja druga korporacija) izda obveznice i tim novcem finansira rupe bez dna poput Mobi Banke. Sada kad kamatne stope rastu neće imati mnogo prostora za zalivanje korova.
 
Dva puta su me zajebali kad mi je bilo najpotrebnije, “pao” im sistem naravno kao i sad. A obaveštenje nisu odmah ni poslali da im usluge ne rade, već ko debil pokušavam da platim a ono neće, ja crvenim, ljudi čekaju… Ma daleko im lepa kuća, neozbiljno i amaterski.
 
Jesu li vam nestali računi na klik nakon poslednjeg pada?
Kod mene više nema nijednog u listi
 
Ubiše nam i tu draž da otvorimo pismo kojie nije račun, kazna, porez ili poziv za tehnički pregled :D Mene zvali juče oko podne sa 011, uljudna gdja ili gdjica nudi mi kredit od 90k na 24 meseca, a u pozadini kuče neko laje na nešto, iskreno nista drugo sem nje i kučeta nisam čuo, pa zamisljam sedi negde na terasi kuće, pije limunadu, gleda u dunav i Radi. Šalu na stranu odbijam ponudu, puta kako moze da pomogne, a ja ko iz topa pa da banka malo radi, ona zacudjena kako to mislitie, .... i jao da vi na ovo mislite, jest.... ja u neverici... rekoh pa zvanično ste na sajt okačili, samo sa danom zakasnjenja. Al sve u svemu volem ih :D
 
Stigao mi odgovor od Mobi banke na prigovor koji sam uputio onog dana kada usluge nisu radile. Kažu da se problem nije desio zbog nečinjenja banke, već da nisu mogli da utiču na sve okolnosti koje predstavljaju razloge tehničkog nedostatka. Šti se tiče obaveštavanja korisnika, navodno su obaveštenje stavili na govornom automatu (a gle čuda, kontakt centar se nije ni mogao dobiti da bi se čulo to obaveštenje), putem društvenih mreža i SMS-om kada su procenili koliko im treba da reše problem, iako svi znamo da je to prekasno stiglo. I kao gest izvinjenja za nastalu situaciju, banka će mi otpisati trošak na ime naknade za vođenje platnog računa za prethodni mesec, u iznosu od 400 dinara. Čudo da su se setili toga, ranije su odbijali, a i sad ističu stavku iz opštih uslova poslovanja prema kojima ne odgovaraju za štetu klijentu koja nastupi delovanjem više sile.
 
Kao gest izvinjenja prihvatam isključivo uvođenje Google Pay ili nekog drugog vida NFC plaćanja 😁
 
Samo sto to nije visa sila vec je njihov zaposleni uzrokovao to
Ovo pozivanje na višu silu bi palo na sudu ko gnjila kruška u jendek.
Zna se šta je viša sila, ali bi se i ovde verovatno potrudili da otežaju nekome kome padne na pamet da ih za ovo tuži.
Npr. situacija kada se neko može pozvati na višu silu je imala moja firma kad je krenula pandemija, pošto prodajem potrošni medicinski materijal koji se pravi od identičnog materijala kao i ona zaštitna odela, pa je nastupila velika nestašica i nisam mogao da servisiram kako treba kupce, ali sam se mirne glave pozvao na višu silu, jer to i jeste realno bila ta situacija.
 
Aj malo razmislite…da li je realno da se koristi neka usluga za dž i da je tako nešto održivo?
Kada su Đelić i kompanija gasili državne banke i ZOP, i prodavali nam priču o tome kako će svima lakše da bude kada bude "obavezno" da svako ima račun u banci, glavni adut im je bio da će "održavanje tog računa da bude besplatno" i da niko neće biti izložen troškovima.
Vidiš druže, ja sam biznis vodio i bez računa u bankama, sa kešom i MNOGO mnogo bolje je išlo. A te hokus pokus "usluge" mogu da prodaju klincima rođenim posle 2000 koji su navikli na instant konzumerizam i debilni život potrošača.
Sada je došlo dotle da sam uđeš na ebanking, odradiš celu uplatu i popuniš, i još ti na kraju skinu 35 din po nalogu....
Jedinu "uslugu" koju priznajem lihvarima je rad one žene na šalteru, jer ona jedina realno i radi, a da ja to vidim tj koristim. Banka treba da se finansira od kamate na novac koji ona nekom pozajmi, a ako je moj novac kod njih očekujem da mi za to plaćaju kamatu.

Pošto je, očigledno, stasala generacija kojoj je normalno da im naplaćuju stvari za koje bi pre 20 godina bilo hiljade ljudi na ulicama, mogu samo da minimalizujem svoju aktivnost kod lihvara, i da tako funkcionišem.

Mobi banka mi je do sada bila odlična, i stvarno mi je neshvatljivo da im se ovakva glupost desi. Nadam se da će odgovorne debelo da kazne, kao i da će smisliti način da se oduže ljudima kojima su izazvali probleme. Ja sam u navedenom danu bio u Republici Srpskoj, sipao sam pun rezervoar goriva i platio normalno na kasi karticom, nisam imao problema.
 
Kada su Đelić i kompanija gasili državne banke i ZOP, i prodavali nam priču o tome kako će svima lakše da bude kada bude "obavezno" da svako ima račun u banci, glavni adut im je bio da će "održavanje tog računa da bude besplatno" i da niko neće biti izložen troškovima.
Vidiš druže, ja sam biznis vodio i bez računa u bankama, sa kešom i MNOGO mnogo bolje je išlo. A te hokus pokus "usluge" mogu da prodaju klincima rođenim posle 2000 koji su navikli na instant konzumerizam i debilni život potrošača.
Sada je došlo dotle da sam uđeš na ebanking, odradiš celu uplatu i popuniš, i još ti na kraju skinu 35 din po nalogu....
Jedinu "uslugu" koju priznajem lihvarima je rad one žene na šalteru, jer ona jedina realno i radi, a da ja to vidim tj koristim. Banka treba da se finansira od kamate na novac koji ona nekom pozajmi, a ako je moj novac kod njih očekujem da mi za to plaćaju kamatu.
Drugačija su pravila igre, nema više šeš keš, mora račun i to je tako. Nije bezveze nametnuto, možeš da se buniš ili da prihvatiš, a možeš i da odeš u sivu zonu gde je keš i dalje zakon.
Usluga je i to što preko neke banke radiš prenos novca, koliko god to tebi zvučalo bezveze, priznavao ti ili ne. Banka je dobila dozvolu da radi kao banka i to naplaćuje. Nema više platnog prometa, sad to ide preko banaka. Ni meni se ne sviđa, da me pogrešno ne shvatiš, to što ja moram nešto da uradim preko posrednika, ali mogu samo da izaberem banku za tako nešto ili da platim na ruke (ako mogu).
Tih 35 dinara što ti skinu, a ti sve popunio, skinu zato što im se može, tj. zato što su ti omogućili da popuniš sve i da pošalješ pare.
 
Onog trenutka kada se pojavi na političkoj sceni neko ko će da kaže da će da uvede platni promet opet, koji će da bude besplatan i na potpunoj usluzi SVIM građanima, ja ću za tog da glasam.
Do tada kao fizičko lice plaćam Mobi banku par stotina din mesečno, a za firmu trpim namet od 700-800 Unicredit banke, kada nađem nešto povoljnije migriraću tamo.

Izvinjavam se na off topicu.
 
Bankarski lobi je već 20 godina jači od države, što se videlo na primeru dopune stava vrhovnog kasacionog suda u slučaju tužbe klijenata protiv banaka. SDK je davna prošlost i vrlo teško da će se vratiti bez komunističke revolucije 😁 veća je verovatnoća Srbija da postane deo SEPA nego da se vrati SDK.

Mobi banka ne zarađuje dovoljno ni od kamata ni od naplate usluga da bi bila profitabilna.
 
Onog trenutka kada se pojavi na političkoj sceni neko ko će da kaže da će da uvede platni promet opet, koji će da bude besplatan i na potpunoj usluzi SVIM građanima, ja ću za tog da glasam.
Do tada kao fizičko lice plaćam Mobi banku par stotina din mesečno, a za firmu trpim namet od 700-800 Unicredit banke, kada nađem nešto povoljnije migriraću tamo.

Izvinjavam se na off topicu.
Nece se nikada vratiti jer pored kamate to im je glavni izvor prihoda.
Uostalom je sam jos iz generacije ranih 90-ih i za mene nije hokus pokus,meni godi racun da pratim sve uplate/isplate. Cinjenica je da je ostala ona izjava cash is king,ali ako ne ides u sivu zonu nema potrebe da izbegavas banke
 
Ja za sada nemam problema pristupu,sve radi ka' podmazano :giggle:
 
Staje ovo ,niti imam banku niti sta sa njima
 

Prilozi

  • Inked0-02-05-0c5da7304be95334d96d18f803f50c3eb978ca148d0e32c444d53290a3ca111e_a652eadf56de3c4e...jpg
    Inked0-02-05-0c5da7304be95334d96d18f803f50c3eb978ca148d0e32c444d53290a3ca111e_a652eadf56de3c4e...jpg
    71.3 KB · Pregleda: 120
Pitanje, ko ima iskustva...
  • Da li se pokrenut prelazak sa starter na progresiv paket realizuje od prvog narednog perioda? Tipa ako u aplikaciji odaberem danas tu uslugu, biće progresiv od 1. septembra?
  • Da li mogu odmah u sledećem mesecu da iniciram vraćanje na starter, tj. da koristim progresiv samo tokom septembra, a onda za novembar da se vratim na starter?
 
Ako nešto u međuvremenu nisu menjali, da, ako sada promeniš paket od 1 narednog meseca prelaziš na progresiv, I ne, ne možeš samo u septembru već moraš minimum tri meseca da provedeš na jednom određenom paketu. Opet se ograđujem, ovo je info od pre par godina, možda je sad nešto promenjeno, mada čisto sumnjam.
 
Ja sam ranije menjao odmah posle mesec dana, ne znam da li i dalje može.
 
Pitao sam upravo i podršku njihovu. Odgovor na pitanje da li ima ograničenja...
1660121134779.png
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno