Moja
chargeback priča ima eliplog. Da podsetim, kupovao sam iz nekog web shop-a u Evropi, plaćao TB MC, a procesor za plaćanja je bio
HiPayWallet. Lepo sarađivali dok se nisu desile 4 epizode, gde dva paketa nisu stigla a dva bila uništena po prijemu, a paketi osigurani, ali prodavac nije hteo ponovo da pošalje, pisao sam HiPayWallet-u koji se pravio savršeno lud,
"mi smo tu samo da procesiramo plaćanje, probajte na neki drugi način da rešite problem".
Uradio sam kako su me savetovali, izvršio sam uspešno chargeback preko TB, dobio sredstva nazad i juče mi, 2 sedmice posle toga,
stigao mail od HiPayWallet-a kako oni od mene potražuju iznos koji je chargeback-ovan i pokušavaju da ga naplate od moje banke ali bezuspešno i da mi zbog toga "privremeno" (čitaj: zauvek) blokiraju nalog, uz obrazloženje:
We inform you that, we’ve received a notification from your bank signifying that, you recently performed an opposition to a payment.
For security measure, your account has been closed. You cannot make any more use of this HiPay Wallet.
Kakvi ljudi,
nisu hteli ni prstom da mrdnu dok su uzimali masne provizije kada sam učestalo plaćao i savetovali me da sam rešim problem; kada sam upravo to uradio, onda im ni to nije po volji! LOL.
Namirisao sam da to može da se desi, pa sam u tom nalogu izbacio sve povezane platne kartice (kad se nešto jednom plati preko HiPay automatski se kartica veže za nalog i ne može da se plaća po drugom nalogu!). Tako da su mi blokirali nalog koji glasi na moje ime, ali nema vezane kartice.
Budući da neki trgovci podržavaju samo HiPay nemam baš izbora za plaćanje, uglavnom, ista TB MC prošla je pri plaćanju na drugom nalogu koji sam napravio.
Ovo mi je bio prvi chargeback u životu, nisam znao da je toliko zahtevno da se to sastavi sa bankom (uzima vreme svima), MC je taj koji donosi odluku, a posledice se u talasima osećaju na način na koji sam prikazao. Prosto, kao vodič nekome ko poželi isto da uradi.