Hmm ja sam ih dosad baš hvalio...i baš mi je odgovarala ta banka ali sad baš imam problem. Mojoj ženi su ukrali novčanik u tramvaju 7. Između ostalog i TelenorBanka kartice (debitnu i kreditnu). Privremeno ih je blokirala preko aplikacije, sačekala je da ponovo izvadi ličnu kartu (pošto je u međuvremenu promenila i prezime i prebivalište pa da joj se reizdaju kartice sa novim podacima), otišla u Telenor poslovnicu Novi Merkator i odnela im novu ličnu kartu. To je bilo 6tog decembra otprilike. Prvo je dobila obaveštenje da joj je poslata kreditna kartica već 9og decembra (hmm nešto ja mislim kako je to moguće pre debitne al dobro ajd...) a da je debitna u obradi. Danas je 31. decembar a ona te kartice još nije dobila. U ovih 25 dana čekanja, zvala je call centar 10-15 puta, išla u poslovnicu u Novi merkator i čula bar 5-6 apsolutno različitih verzija priče šta je sa njenim karticama....od toga da je PTT kriv....da su pogrešno upisali adresu u poslovnici (šta ima da pišu kad imaju očitanu ličnu kartu....) do toga da su kartice reizdate po II put pa da će stići u poslovnicu....i tako dalje....
Poenta je da jedna ozbiljna banka ne sme sebi da dozvoli da klijent koji prima platu preko nje čeka na kartice mesec dana ! Da ne pominjem da pokušava da meni šalje pare da joj podignem, uplatom od po 5.000din na broj telefona ali svaka druga transakcija ne uspe pa mora da je obriše i šalje ponovo, pri tom je došla do mesečnog limita od 60.000 iako nije poslala tu sumu, ali iz nekog razloga obračunavaju se i transakcije koje su zablokirale pa obrisane.
Danas sam ih napljuvao na Twitteru i čekam 5i januar da prođe plata pa da oboje pogasimo sve kartice i račune kod njih. Šteta....baš sam mislio da su mnogo bolji....