Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni se ovo u Intesi desavalo. Ali od skora (mozda i godinu dana) vise nema toga. Tj. ne prikazu uopste Credit/Refund kao nedospele obaveze, sve dok se ne proknjize.
 
Videh danas novu opciju, barem je za mene nova. Devizno placanje i privatnom i fizickom licu. Znaci li to da su omogucili da saljem evre osobi koja je takodje u TBu?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Ne. Devizna placanja su i dalje moguca samo za kupoprodaju nekretnina/zakupnine i automobile, valjda, kao i premije osiguranja. Nista se tu nije menjalo.
 
imao sam progressive račun, i sada ga pretvorio u starter. da li je moguće i dalje online plaćanje, i provizija 25 din. jel to to ako sam dobro skontao. da li se plaća provizija kada se menja novac u njihovoj menjačnici?
 
Da, mozes placati online i kostace te 25din do februara, od kada se povecava na 30din po placanju. (Progresiv ti se menja u Starter sledeceg meseca u odnosu na mesec kada si podneo zahtev za promenu)

Ne placas "proviziju", tj. dobijas onoliko koliko vidis da je kurs (taj kurs vec ima uracunatu proviziju, kao i svugde drugde u Srbiji, maltene)
 
Ako ides na horgos 2 jedino onda nije prekrsaj.
Inace mozes 100puta preci da ti nista nekazu ali kad se zalomi onda stave po 10 auta sa strane da pisu kazne zbog tih 100m autoputa.

Sad izvinjavam se za offtopic.

Usput, na BBCu je cak i bilo da za isto tako nesto tipa 50-100m svega za prelazak od Svajcarske ne znam ka kojoj zemlji bese, mora da se kupi vinjeta za AUSTRIJU, jer se 50m prolazi tamo :)

Zasto zemlje organizovano kao njih 3 (DE/CH/AT) nisu mogli to da srede sporazumo, ne kapiram!
 
Imam sledeci problem
6aaf7a093f8db479c107006161398e33.jpg

U pitanju je racun za IKOM. Nikad ovo nije izbacivao, da li smem da izbacim crtice ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Uvek ih izbaci. Za EDB racune recimo i moras ;) U sustini crtice su samo informativne.
 
Hmm ja sam ih dosad baš hvalio...i baš mi je odgovarala ta banka ali sad baš imam problem. Mojoj ženi su ukrali novčanik u tramvaju 7. Između ostalog i TelenorBanka kartice (debitnu i kreditnu). Privremeno ih je blokirala preko aplikacije, sačekala je da ponovo izvadi ličnu kartu (pošto je u međuvremenu promenila i prezime i prebivalište pa da joj se reizdaju kartice sa novim podacima), otišla u Telenor poslovnicu Novi Merkator i odnela im novu ličnu kartu. To je bilo 6tog decembra otprilike. Prvo je dobila obaveštenje da joj je poslata kreditna kartica već 9og decembra (hmm nešto ja mislim kako je to moguće pre debitne al dobro ajd...) a da je debitna u obradi. Danas je 31. decembar a ona te kartice još nije dobila. U ovih 25 dana čekanja, zvala je call centar 10-15 puta, išla u poslovnicu u Novi merkator i čula bar 5-6 apsolutno različitih verzija priče šta je sa njenim karticama....od toga da je PTT kriv....da su pogrešno upisali adresu u poslovnici (šta ima da pišu kad imaju očitanu ličnu kartu....) do toga da su kartice reizdate po II put pa da će stići u poslovnicu....i tako dalje....
Poenta je da jedna ozbiljna banka ne sme sebi da dozvoli da klijent koji prima platu preko nje čeka na kartice mesec dana ! Da ne pominjem da pokušava da meni šalje pare da joj podignem, uplatom od po 5.000din na broj telefona ali svaka druga transakcija ne uspe pa mora da je obriše i šalje ponovo, pri tom je došla do mesečnog limita od 60.000 iako nije poslala tu sumu, ali iz nekog razloga obračunavaju se i transakcije koje su zablokirale pa obrisane.
Danas sam ih napljuvao na Twitteru i čekam 5i januar da prođe plata pa da oboje pogasimo sve kartice i račune kod njih. Šteta....baš sam mislio da su mnogo bolji....
 
Poslednja izmena:
Ma oni su definitivno kikiriki banka..
Ja sam 08.12.2016., u želji da ovlastim moju suprugu da koristi moj račun u Telenor banci, popunio online prijavu za karticu po ovlašćenju.
Odmah zatim supruga je dobila SMS na svoj broj telefona i istog dana otišla u poslovnicu „TC Saobraćajni terminal Ustanička“ gde je potpisala ugovor i dobila informaciju da će joj na kućnu adresu za oko 10 dana stići kartica.
Juče sam, dakle nakon 20 dana od dana potpisivanja ugovora, pozvao korisnički centar da bih saznao kada će stići kartica, međutim dobijam informaciju da kartica nije izrađena, niti će biti, jer prijava nije sprovedena do kraja od strane zaposlenih na prodajnom mestu u Bulevaru kralja Aleksandra.
Na pitanje šta to znači dobijam odgovor da je moja prijava ISTEKLA i da je neophodno da ponovo popunim online zahtev i da supruga ponovo ode do poslovnice da potpiše ugovor.
Ako je izrada kartice za ovlašćenu osobu ovakav problem kako onda funkcionišu ozbiljnije stvari..
Sprdnja...
 
Ne znam koji su vam motivi, ali mene iznenadi kad vidim da neko ko je zapošljen otvara račun u TB kao jedini da bi tu primao platu. Postoji toliko daleko boljih opcija.
Ono za šta je TB dobra, može se koristiti sasvim besplatno, pored one koju odabereš kao primarnu.
 
Kad pomenuste te mogucnosti, stvarno jeste problem! Jedini nacin da se dodje do novca je prebacivanjem u drugu banku ili odlaskom u Airport city.
 
kao članovi od pre par postova iznad i ja čekam karticu. na kraju je ispalo da izgleda imaju neki problem sa štampanjem novih kartica čim nikome ne stiže. ja sam potpisao u poslovnici ugovor i čekao na kućnu adresu karticu. nije stigla naravno, kao vratila se. rekoh ok, odoh da je podignem. kažu na novom beogradu je i ne možete je podići tek tako već morate čekati da dođe u poslovnicu u kojoj želite da je podignete. rekao sam da mi najviše odgovara u ustaničkoj. kažu da će me nazvati čim stigne. evo čekam.... nema pojma o tome da su poslali u radnju. i ne samo to, već je 100% nisu poslali ni na kućnu adresu. uvek je neko kući, javljamo se na fiksni i mobilni itd.

i preko mail-a smo komunicirali i stigao je klasičan odgovor:

"Hvala Vam na dostavljenim podacima. Proverom sam utvrdila da ste slanje kartice već dogovorili sa nama u pozivu. Kartica je poslata u odabranu prodavnicu i čim bude stigla kolege iz prodavnice će Vas pozvati da dođete po nju.

Zahvaljujem na strpljenju i razumevanju.

Srdačan pozdrav"
 
Postle 100 godina registrovao sam novu karticu na PayPal i imao sam dve transkacije za verifikaciju: najpre $1, a odmah potom i 1,5€ sa šifrom. Zanimljivo je da sam za prvu transakciju dobio email potvrde TB, ali se taj 1$ baš nigde ne vidi (na čekanju, niti su rezervisana sredstva). Za ovih 1,5€ su uredno rezervisana sredstva i sve se vidi. ;)
 
Jel si registrovao mastercard ? Jel može povlačenje na tb odnosno mastercard? Ono što je meni zanimljivo, setih se, da je tako i meni isto skinuto 1,5e i nikada nije vraćeno na visu...

Inače da Vam poželim svima sve najlepše.

A tb polako da deli one poklone, od nagradne igre :)
 
Registrovao sam TB MasterCard. Koliko sam pročitao, ne moze povlačenje sa PP stanja na MC. Može direkt placanje PP pri čemu se zadužuje MC (bez punjenja PP stanja) i može refund na isti nacin preko PP opet na MC. Alfa ce ovo znati. :)

To sto ti 1,5€ nikad nije vracen - nikad ti nije ni uzet, PP samo rezervise sredatva, ali ih nikada ne povuče. Kod Inteze bi se za nedelju dana vracalo (ipak je PP radio cancel rezervacije) dok možeš to i sam da tražiš od svake banke; kod TB je 45 dana kada možeš da tražiš da se potraživanje ukloni iz rezervisanih ako do tada nije povučeno.

Mislim da Amazon skida $0,1 kod dodavanja nove kartice i to mi je stajalo mesec dana, dok nisam tražio da sklone.
 
"To sto ti 1,5€ nikad nije vracen - nikad ti nije ni uzet"

Nikad nije vraćen a jeste uzet...
 
^ Pozovi svoju banku, odeljenje za kartice, imaj spreman datum zaduženja i traži da ti oslobode transakciju sa rezervacije (ako je proslo 30-45 dana). :) Za to ti ne treba PP.
 
A ako je prošlo 2 godine ?:)
 
Iako ne mogu da mi isporuče karticu preko mesec dana danas mi stiže mail:

Dragi korisniče,
Podsećamo vas da je vaš tekući račun jednokratno zadužen za naknadu za izdavanje debitne kartice u okviru Starter paketa, u iznosu od 500.00 RSD. Molimo vas da, ukoliko već niste, obezbedite sredstva na svom tekućem računu. Imajte u vidu da Banka na nedozvoljeno prekoračenje računa naplaćuje kamatu u visini od NKS=3,00% mesečno (41,63% godišnje). Sve informacije o stanju na vašem tekućem računu dostupne su vam preko internet ili mobilne aplikacije (Moji računi/Detalji računa/Lista izvoda). Za više informacija, možete nam pisati na mejl [email protected] .
 

Prilozi

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    19.1 KB · Pregleda: 129
Znao sam, da ti nece stici... bio sam u istoj situaciji. ☹️


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Šta dalje, da naručuju novu karticu koja opet neće stići, da platim 500 dinara i da otkažem ugovor (i da li sam dužan da platim ako nisu u stanju da isporuče karticu)?
 
Telenor Banka

A nemoj da otkazujes. Poruci opet i u najblizu poslovnicu neka stigne, to naglasi. Za nekih 15-ak dana eto je...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
OK ;)

Edit:

Sada sam ih zvao i rekli su mi da je kartica na putu do prodavnice (već deset dana putuje od Novog Beograda preko mosta do Zvezdare :d) i da zbog praznika nije mogla ranije da bude isporučena. Čim dođe u prodavnicu zvaće me da preuzmem :)
 
Poslednja izmena:
Nisam imao ništa na računu, ovo što kaže @Miša Lav.

Da li ima neko na forumu ko je blizak sa Telenorom ili koji je način za ubrzanje pošto redovnim putem ne vredi ići?
 
Mojoj ženi je danas posle preko mesec dana čekanja stigla kartica...i to sa sve starim prezimenom iako je tražila u momentu iniciranje zamene kartice da joj se promeni i prezime i adresa.....našao sam je na poštanskim sandučićima pošto ni ne piše kućni broj na koverti već samo broj zgrade i sprat. U Telenor banci, očigledno, rade prilično ograničeni ljudi. Od kreditne kartice ni traga ni glasa iako je prošlo mesec dana.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno