Ja danas uzeo da platim neki racun online, prodje sve, dodje do onog sms koda i on ne stize, sacekam, nista, uradim resend, nista. Jos par puta resend i nista, sms-a nema. Onda mi izbaci gresku i ja kao ok i vrati me na stranicu gde pise prosla uplata. Onda stizu notifikacije na app i email da je proslo sve, a za jedno 15 min sms, jedan po jedan za redom sa kodovima. Uzas, pa cemu ovo ako ti realno ne treba.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Svrha uplate : uplata na računPozdrav svima.
Zanima me da li je moguce izvrsiti transfer novca sa recimo mog Starter racuna u Telenor banci na neki moj drugi racun u nekoj drugoj banci i ako je moguce, sta pisem u polju "Svrha uplate", kolika je provizija?
Hvala unapred.
Pa jel si dobio na kraju?Meni su tamo negde polovinom prošlog meseca rekli da će kartica za koju sam upravo podnosio zahtev biti procesirana tek posle 4. novembra, posle onog njihovog famoznog apgrejda. Taj apgrejd je trajao "malo" duže, pa im se očigledno nakupilo.
Pored telenor banke, mts, kombank, mislim da bi lepo bilo da imamo i intesu...
Da ne bi dolazilo do off-a , ja ću napraviti temu pa da se postovi premeste i nastavi tamo
Ok ?
Pa jel si dobio na kraju?
Pa s kojim obrazloženjem ti drži AmEx neaktiviran toliko dugo?
Šifra 289.
Ovo kad prebacuješ novac sebi, možeš da upišeš šta hoćeš.
Samo da se ne zbuni jer nije pravno lice. Kad uplacuje sam sebi, broj racuna je njegov broj TR i nema modela i poziva na broj.Kod pravnih lica treba ispratiti šta piše i to je to. Mada u suštini najvažnije je poziv na broj, broj računa, iznos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari