Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mogu da uvedu broj na 0800.....,ne zovu njih korisnici da caskaju i pljeskavicu pojedu.Vec se raspitaju o uslugama koje koriste.....
Naravno resis tako sto ako nemaju fixni,pises na mail.Na kraj nadjes ozbijnu banku,sto rece predhodnik,blam je ocekivati od mobilnog operatera da vrsi bankarske usluge kvalitetno..... :D

Послато са Lenovo P1a42 уз помоћ Тапатока
 
Telenor Banke nije mobilni operater.

0800 broj, koji moze sa mobilnog da se pozove, mislim da nema nijedna banka. (imam iskustvo samo sa dve koje imaju 0800, obe dozvoljavaju samo sa fixnog poziv ka tom broju)
 
Poslednja izmena:
Intesa 0800 111 888 moze besplatno da se pozove sa moba.

Ne mora 0800. Obican fiksni broj, ili skraceni fiksni broj (kao 11990 - SBB CC) sa normalnim tarifiranjem fiksne telefonije.

U dopisu koji su poslali rekli da im je cilj da imaju "pamtljiv" broj. Telefon njihovog partnera, SBB-a, zapamtio sam iz prve.

Šarada. Ne kažem da je krucijalno ali ostavlja neozbiljan utisak.
 
Na kraju je i njihova je stvar i izbor kakav će broj imati. Razumem da neko smatra bezveze da nema fiksnog, ali ima i ljudi kojima to ne znači ništa.
 
Sacekaj da ozbiljnije koristis TB, pa budes morao da zoves kada shvatis da neke stvari prosto ne mozes da uradis.
A da nemas Telenor broj u tom slucaju!

(ko nije imao barem 30 minuta gubljenja vremena sa njihovim CC, taj nije ozbiljno koristio banku)
EDIT: Ne h, nego min ;)
 
Poslednja izmena:
Moras da navedes i sta je to ozbiljnije koriscenje TB i 30h zvanja kol centar je nonsens :)... Placanje racuna, slanje novca prijateljima, prenos sredstava na stedni racun, svakodnevno koriscenje kartice?
 
Pardon, minuta ;) (po pozivu!)
 
Skapirao sam da si pogresio mada nikad se ne zna.. Nego sta si konkretno pricao 30min sa kol centrom? :)
 
Ni meni nije jasno tolika priča; račun preko koga mi ide zarada je u Komercijalnoj, 10tak godina, i sve ukupno mislim nisam razgovarao sa korisničkim 30 minuta. Slično mogu da kažem i za Intesu.
Na forumu vidim da često ljudi pišu kako imaju dosta prenesenih minuta i sl., zato i kažem da ne vidim problem da se utroši ~5min od tih silnih minuta na razgovor sa korisničkim centrom dva puta godišnje.
Ne znam baš šta znači ozbiljno, ja nemam neke velike transakcije, ali ih ima mesečno u proseku 40-60, što je više nego u Komercijalnoj.
 
Poslednja izmena:
Zamena teza desp,ako je neko toliko digao prasinu i pricu,to su oni:"CEGA SE PLASI KORISNIK TELENOR BANKE...." a otvoris frizider iskacu sa telenor bankom.Ok je to,ajde da vidimo to,nemaju poslovnice ok,ajde da ih covek pozove,e moze, ali na telenor broj.....
(a kako nas vecina (vip i mts) svoje neistrosene minute da potrosimo u telenor?,nek lepo stave mts i vip broj,ima svi da ih zovu lepo)
 
Poslednja izmena:
Skapirao sam da si pogresio mada nikad se ne zna.. Nego sta si konkretno pricao 30min sa kol centrom? :)
Dva primera su bila konkretno dok sam oca ovlastio da uzme karticu. Nisu ni znali da ne moze iz aplikacije, nego mora preko weba, nisu znali gde je preko weba.... tu sam previse vremena izgubio! I na pozive call centru i inace.
(mada sam na drugom pozivu ukapirao da mogu odmah da pritisnem nulu da oni mene zovu i tako neka oni trose svoje minute :D)

Desp, ovaj forum nije prezentativan. Oko mene vecina ljudi taman istrosi koliko ima. Dosta ih je na prepaidu, tako da nema tu prenosenja minuta :)

Ovo nisu stvari koje odredjuju da li ces izabrati neku banku, ali cine da se osecas kao da te ne cene. (limiti na podizanje gotovine od 1.000.000 mesecno sto je kod nas i dalje bitna stvar (a ukljucuje i kada uplatim i podigne cale istog dana recimo), samo jedna prava poslovnica, call centar koji istrosi minute..)
 
(a kako nas vecina (vip i mts) svoje neistrosene minute da potrosimo u telenor?,nek lepo stave mts i vip broj,ima svi da ih zovu lepo)
Pa kad se pozove taj 0639005, troše se minuti iz paketa, kao da se poziva bilo koji drugi broj... 011, 064, 065, 060 i sl.
Ne naplaćuje se ništa posebno. Pisano je i o tome.
 
Poslednja izmena:
Kada je neko dosao na ideju da iskoristi sve prednosti Interneta i kreira banku kao cistu klaud internet onlajn banku poslednja stvar na pameti mu je bila klasicna telefonska komunikacija vec je na prvom mestu Internet. Otvoreni su prvenstveno Internet kanali informacija i komunikacije: Sajt FAQ, LiveWebchat, FB, TW, LiveAppchat, email i na kraju i live call.

Sto se tice poziva i live komunikacije:
Da su stavili fiksni broj tada bi korisnici svih mobilnih mreza trosili minute iz paketa kao sto ih sada trose MTS i VIP korisnici. Ovako su ucinili makar nekakvu uslugu barem korisnicima Telenor mreze jer su pozivi neograniceni i besplatni.


Da li im je poslovna politika favorizovanje Telenor korisnika - moguce da jeste, ne nuzno
Da li je delom i zato sto je takvo poslovanje jeftinije - da jer je sve u okviru iste "kuce"
 
A na koju foru radi banka s obzirom da nema poslovnicu nego samo bankomate van BG u slucaju da recimo sta ja znam hoces da podignes 1000 eur, ne daj boze par hiljada a bankomat naravno nema te pare?

I jel zna uopste neko koji je dnevni limit?
 
Poslednja izmena:
To je već problem, i zato moraš koristiti druge banke. Moje iskustvo je takvo.
 
U takvom slučaju, eure ne možeš da podigneš. Dinare onda na nekom drugom bankomatu. Ako imaš onaj račun što se plaća, prvih pet podizanja je besplatno, a kod besplatnog računa platićeš 50 din tu uslugu.
Ne vidim drugi način ako bankomat nema para, a nema drugog.
U nekim malim mestima može da bude problem podići 1000eur i u poslovnici. Jednostavno može lako da se desi da nemaju. Zavisi i od banke.
 
Poslednja izmena:
Kada je neko dosao na ideju da iskoristi sve prednosti Interneta i kreira banku kao cistu klaud internet onlajn banku poslednja stvar na pameti mu je bila klasicna telefonska komunikacija vec je na prvom mestu Internet. Otvoreni su prvenstveno Internet kanali informacija i komunikacije: Sajt FAQ, LiveWebchat, FB, TW, LiveAppchat, email i na kraju i live call.
Kada neko u Nemackoj to uradi - da.
Kada neko to uradi u Srbiji - taj neko nema pojma ni u kom je delu sveta, a kamoli u kojoj je zemlji :)
Gde ima Live Call? (pretpostavljam Skype, ne nalazim pod Kontakt to?) U stvari ne nalazim nista sto je Live pod Kontakt, samo e-mail, fon (i fon nekog odbora) kao i SWIFT. Dole ima Twatter/Wastetimebook/YouTube samo.

Da su stavili fiksni broj tada bi korisnici svih mobilnih mreza trosili minute iz paketa kao sto ih sada trose MTS i VIP korisnici. Ovako su ucinili makar nekakvu uslugu barem korisnicima Telenor mreze jer su pozivi neograniceni i besplatni.
Mogli su OBA imati.

Da li je delom i zato sto je takvo poslovanje jeftinije - da jer je sve u okviru iste "kuce"
Njihovo pravo - nase je da se zalimo, i da im predocimo da su to sitne stvari koje nama znace.
Iskreno ja sam Telenor za ozbiljnu banku odbacio - cim postoji limit od 1.000.000 za podizanje mesecno (sto ja vrlo lako dosegnem jer cesto saljem mojima ili obratno dinare/evre, ta cifra se extra lako probije). Da taj limit moze da se poveca pozivom call centru po potrebi, to bi bilo OK vec. Ali ovako - bukvalno se zarobe evri! (dinare se mogu prebaciti u drugu banku relativno lako i jeftino, ali EUR ne mogu!)
To sto sam bacio koji put po pola sata na poziv call centru, meni licno vise smeta izgubljeno vreme nego potroseni minuti. Ali nije na odmet i da imaju opcija za druge mreze.

(BTW, nisam znao da Intesa ima 0800 broj! Ne znam da li sam mozda 2x zvao Intesu - meni je sve radilo tamo kako treba osim Inspire kartice)

A na koju foru radi banka s obzirom da nema poslovnicu nego samo bankomate van BG u slucaju da recimo sta ja znam hoces da podignes 1000 eur, ne daj boze par hiljada a bankomat naravno nema te pare?
I jel zna uopste neko koji je dnevni limit?
600.000 je dnevni limit, racunajuci i EUR i dinare (EUR po njihovom gornjem kursu izgleda, jer se ne moze podici preko 4800 dnevno). To je uzjedno i limit po transakciji.
Mesecni limit je 1.000.000 RSD (da, nesto iznad 8000EUR, racunajuci i RSD i EUR zajedno). NE MOZE se povecati nikako! Niti resetovati. (3x sam zvao povodom toga, isti precizan i brz odgovor sam dobio na to pitanje)
Nije limit do bankomata, nije limit po dnevnom nivou - to je mesecni limit i ne moze da se podigne, za sada, tacka.

Ako ubacis 5000, ovlascena osoba podigne tih 5000 (tj. max. ~4800), ti si preko pola limita iskoristio, ne resetuje se ni uplatom na bankomatu, ni prilivom na racun.

Idu oni na to da budu mobilna banka, ali definitivno su pogresili zemlju za ovakav limit!

U nekim malim mestima može da bude problem podići 1000eur i u poslovnici. Jednostavno može lako da se desi da nemaju. Zavisi i od banke.
Moze da se desi i u Beogradu :) (da, u Intesi nisu mogli da mi daju jednom ranije tokom dana :))
 
Pa znam ljudi koja svrha banke ako ne mogu pare da podignem, ocemo na slamaricu da se vracamo u 21 veku? :trust:
 
Pa i ja to kazem, pogresna zemlja da se forsira na potpunom online bankarstvu... moze biti pride baka za neke stvari, pogotovu sto bankomat i racun ne kostaju nista u Starter paketu.
Ali da TB bude ista ozbiljnije - nece skoro.

Ja i dalje mislim da su oni TB otvorili primarno za relativno jeftin nacin ponude kredita za aparate, da bi tako profit Telenora izgledao veci.
 
Gde ima Live Call? (pretpostavljam Skype, ne nalazim pod Kontakt to?) U stvari ne nalazim nista sto je Live pod Kontakt, samo e-mail, fon (i fon nekog odbora) kao i SWIFT. Dole ima Twatter/Wastetimebook/YouTube samo.
My bad, mislio sam na kol centar.

Mogli su OBA imati.
Mogli su ali ko to jos radi osim taxi udruzenja i sl. koja neko zove i svaki dan. Banku ces pozvati par puta godisnje.


Iskreno ja sam Telenor za ozbiljnu banku odbacio - cim postoji limit od 1.000.000 za podizanje mesecno (sto ja vrlo lako dosegnem jer cesto saljem mojima ili obratno dinare/evre, ta cifra se extra lako probije). Da taj limit moze da se poveca pozivom call centru po potrebi, to bi bilo OK vec. Ali ovako - bukvalno se zarobe evri! (dinare se mogu prebaciti u drugu banku relativno lako i jeftino, ali EUR ne mogu!). Idu oni na to da budu mobilna banka, ali definitivno su pogresili zemlju za ovakav limit!
To sto tebi treba nije lako raditi u Srbiji tako da si se u svakom slucaju lepo snasao i ovako kako sada radis (transfer EUR izmedju 2 grada u Srbiji) i ne verujem da ces ih skoro menjati ;). Ipak 8000eur mesecno je u Srbiji daleko od prosecnog koriscenja resursa i banka kao pruzalac usluga ti iznad tog limita uskracuje uslugu. Summarum, Intesa je prava stvar za to samo sto mora da se ceka u redovima.
 
RF je resenje meni, filijala kod mene nema redove nikada, a ni u Nisu kevina filijala je retko kada ne-prazna :)

Sto se tice limita, ja sam njega za 2 dana zakucao kada su ono imali srednji kurs promo 7 dana septembra :) (i to sa 1000eur na racunu svega ;))
 
Ko kaze da moras cekati red?uzmes tiket,obrnes krug,ispusis cigaru,pogledas vesti na mts tv,procitas novine(besplatno),dodjes kad nema niko ili sta vec zelis i stignes na red bez maltrtiranja kao u TB :D
(Ili kuci zavrsis uz internet i besplatan poziv)
Послато са Lenovo P1a42 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
A šta je sa fiksnim sto šalju one ponude u mailu ?

0114410530
 
^ Sluzba za kredite / revolving kartice. Nije kol-centar. Za to može fiksni broj, kako to? Sto nije LiveChat ili Skype?

Inace, nikad nisam zvao TB kol-centar. Standardno, smeta mi "diskriminisanje" korisnika: za korisnik Telenor mreze besplatan poziv, iz fiskne mreze ~10din/min. Zatim u Starter paketu, SMS o odlivu s racuna free za Telenor, 5din/SMS za ostale. Kao da ih fu*king SMS bilo gde išta košta. To je poruka koju šalju, mozda razvijem fobiju od diskriminacije!

N.B. To sto ih u jednom segmentu kritikujem, ne znači da nisam zadovoljan drugim uslugama.
 
А којим услугама си задовољан,Кликом,банкоматим...:D
 
Da li neko zna posle koliko vremena TB "oslobadja" evre na racunu?

Imao sam neki booking, hotel je rezervisao da se osigura i onda su prekinuli tu transakciju nakon napustanja hotela.

Pa cekam TB da ih pusti sa " na cekanju", zna li neko koliko obicno to traje?
 
А којим услугама си задовољан,Кликом,банкоматим...:D

Klik je savršena stvar. Kad bih sve račune mogao tako da platim, bio bih najsrecniji. Nisam zahtevan korisnik, mnoge stvari nisam probao, ono sto jesam je vrlo ok. Presao sam sa Progresive na Starter, gde jos ima odrzavanje za 0 din? ;)

Ne kao pohotna Inteza koja je nekad naplacivala odrzavanje samo u mesecu kad ima promena na računu, sad naplaćuje sve dok ima sredstava na računu. Zaboravim i "pojede" mi 1000din za par meseci, nit luk jeo, nit luk mirisao (vrlo slabo koristim taj dinarski tekući).
 
Poslednja izmena:
Клик је неупотребљив за остатак Србије који није испод те фамозне шљиве.Већи избор предефинисаних налога има НЛБ.Одржавање од 0 дин. не постоји,ту су картица(једнократно),плаћања/пренос,поруке,туђи банкомати кад нема њихових,евентуално кредитна а Интеза код Основног кад нема новца не иде у минус(само заборави паре:)) а код Хита нема наплате одржавања ако нема промета(- 300 дин.)

плаћања/пренос,поруке,туђи банкомати кад нема њихових,евентуално кредитна а Интеза код Основног кад нема новца не иде у минус(само заборави паре:)) а код Хита нема наплате одржавања ако нема промета(- 300 дин.)

Ne mogu editovati normalno.......
 
Poslednja izmena od urednika:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno