Kada je neko dosao na ideju da iskoristi sve prednosti Interneta i kreira banku kao cistu klaud internet onlajn banku poslednja stvar na pameti mu je bila klasicna telefonska komunikacija vec je na prvom mestu Internet. Otvoreni su prvenstveno Internet kanali informacija i komunikacije: Sajt FAQ, LiveWebchat, FB, TW, LiveAppchat, email i na kraju i live call.
Kada neko u Nemackoj to uradi - da.
Kada neko to uradi u Srbiji - taj neko nema pojma ni u kom je delu sveta, a kamoli u kojoj je zemlji
Gde ima Live Call? (pretpostavljam Skype, ne nalazim pod Kontakt to?) U stvari ne nalazim nista sto je Live pod Kontakt, samo e-mail, fon (i fon nekog odbora) kao i SWIFT. Dole ima Twatter/Wastetimebook/YouTube samo.
Da su stavili fiksni broj tada bi korisnici svih mobilnih mreza trosili minute iz paketa kao sto ih sada trose MTS i VIP korisnici. Ovako su ucinili makar nekakvu uslugu barem korisnicima Telenor mreze jer su pozivi neograniceni i besplatni.
Mogli su OBA imati.
Da li je delom i zato sto je takvo poslovanje jeftinije - da jer je sve u okviru iste "kuce"
Njihovo pravo - nase je da se zalimo, i da im predocimo da su to sitne stvari koje nama znace.
Iskreno ja sam Telenor za ozbiljnu banku odbacio - cim postoji limit od 1.000.000 za podizanje mesecno (sto ja vrlo lako dosegnem jer cesto saljem mojima ili obratno dinare/evre, ta cifra se extra lako probije). Da taj limit moze da se poveca pozivom call centru po potrebi, to bi bilo OK vec. Ali ovako - bukvalno se zarobe evri! (dinare se mogu prebaciti u drugu banku relativno lako i jeftino, ali EUR ne mogu!)
To sto sam bacio koji put po pola sata na poziv call centru, meni licno vise smeta izgubljeno vreme nego potroseni minuti. Ali nije na odmet i da imaju opcija za druge mreze.
(BTW, nisam znao da Intesa ima 0800 broj! Ne znam da li sam mozda 2x zvao Intesu - meni je sve radilo tamo kako treba osim Inspire kartice)
A na koju foru radi banka s obzirom da nema poslovnicu nego samo bankomate van BG u slucaju da recimo sta ja znam hoces da podignes 1000 eur, ne daj boze par hiljada a bankomat naravno nema te pare?
I jel zna uopste neko koji je dnevni limit?
600.000 je dnevni limit, racunajuci i EUR i dinare (EUR po njihovom gornjem kursu izgleda, jer se ne moze podici preko 4800 dnevno). To je uzjedno i limit po transakciji.
Mesecni limit je 1.000.000 RSD (da, nesto iznad 8000EUR, racunajuci i RSD i EUR zajedno). NE MOZE se povecati nikako! Niti resetovati. (3x sam zvao povodom toga, isti precizan i brz odgovor sam dobio na to pitanje)
Nije limit do bankomata, nije limit po dnevnom nivou - to je mesecni limit i ne moze da se podigne, za sada, tacka.
Ako ubacis 5000, ovlascena osoba podigne tih 5000 (tj. max. ~4800), ti si preko pola limita iskoristio, ne resetuje se ni uplatom na bankomatu, ni prilivom na racun.
Idu oni na to da budu mobilna banka, ali definitivno su pogresili zemlju za ovakav limit!
U nekim malim mestima može da bude problem podići 1000eur i u poslovnici. Jednostavno može lako da se desi da nemaju. Zavisi i od banke.
Moze da se desi i u Beogradu
(da, u Intesi nisu mogli da mi daju jednom ranije tokom dana
)