Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne. Ako postoji sira slika neka oni umanje po 10 din, ne ne salju racune, ako njih kosta 5 din.
Sira slika je i to da operatera ustedu OGROMNU svotu (za njih se to nakupi u poprilicnu cifru godisnje), i jos ima manje posla za ljude.
Zasto ti uvek gledas iz perspektive zastite Telenora?:) (da, TELENORA samo, posto su druga dva dala popuste za aktivacije eRacuna)
Ne moze ta zastita zivotne sredine sve na stetu korisnika, a jos na korist firmi.

Dosta tog advokatisanja firmi koje "stite zivotnu sredinu" tako sto zarade od toga na korisnicima :)
Nesto si pretumbao u toj konfrontaciji sa operaterima, konkretno Telenorom... Niko Telenor ovde ne brani, oni su tu radi profita kao i svaka kompanija i naravno da ce oni prvo da gledaju svoj profit pa tek onda zastitu zivotne sredine.

Ono sto sam vec rekao i podvuci cu opet - mene ne interesuje kao prioritetno to sto ce Telenor na meni biti u plusu 10din (i 10mil. na svih milion postpaid racuna) ako izaberem e-racun, vec u siroj slici smatram da je e-racun civilizacijska tekovina i nesto sto je tehnologija donela kao dobro. Pa tek onda dolazi na red moj odnos sa operaterom, uslugama i cenom i sta cu i kako cu.

Nije bre kinta bas sve :smash:
 
Poslednja izmena:
Ako jedini ne ponude popust za eRacun, i jedini konstantno povecavaju najnizu pretplatu, treba biti novac i tebi prvi.

MTS je samo za jedan racun ponudio popust, doduse kada sam ja birao 6x100. Pa trenutno sve racune sam prebacio na eRacun.

Dizi svest, ali gledaj i na to da Telenor uvek gleda da na tebi samo zaradi, za razliku id druga dva, koja su nesto konkretno ponudila.
 
Predlazes da se vratim na papirni racun kad vec nemam nista od toga, da onda ni Telenor nema nista? Ili da trazim da mi smanje pretplatu? Ili da promenim operatera?
Ne razumem kako treba da postpupim u odnosu na tvoj post :)
 
Činjenica je da ako im je zaista stalo do životne sredine,treba da ponude stalno sniženje, dokle god se koristi e račun u iznosu 50% od njihove uštede sa e računom.

Na taj način će podjednako biti zainteresovan i operater i korisnik za očuvanje životne sredine. [emoji2]

Na ovakav način kako rade je licemerno to pretstavljati kao želja da se očuva životna sredina.

Mnogo više se papira bespotrebno odštampa u svakoj većoj firmi nego što e račun može ikada da sačuva.
 
Poslednja izmena:
A na prosloj strami te za isti potsetio?:) Kakve veze Klik ima sa zastitom ZS?

Sept, vrati papirni dok ne ponude popust smizle!
 
Daj mi primer racuna za Intesu ili Raiffeisen (nemoj poziv na broj, samo broj racuna za Intesu/RF na koje treba uplatiti).
Nikakvu gresku ti ne javlja?

Ništa, sve kao prodje,povuče pare, i posle sat vremena ih samo ponovo uplati nazad na račun.

160-0051600001810-14
265-1000000103262-83

Sent from my E2303 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
U nekim zemljama se dodatno naplaćuje slanje računa na papiru. Elektronski su, naravno, besplatni. ;-)
 
Ništa, sve kao prodje,povuče pare, i posle sat vremena ih samo ponovo uplati nazad na račun.
160-0051600001810-14
265-1000000103262-83
Ovaj prvi je devizni racun DDOR-a Novi Sad. Pretpostavljam da je i drugi.
Ne mozes uplatiti na te racune dinare. Ako trebas uplatiti po srednjem kursu, morali su i dinarske racune da daju.

Pozovi DDOR Novi Sad da vidis u cemu je rec, banka nece moci tu da pomogne. (u RF bi mozda i znali, ali tesko da neko preko njih uplacuje ;))
 
Alfaunits, hvala mnogo! Zvao, sam ih, i greškom su otkucali svih sedam računa deviznih. Dali su mi pravi...

Sent from my E2303 using Tapatalk
 
Је ли се могу некако избрисати поруке које добијам у инбокс о долазним трансакцијама и сл. или из архиве.Нисам пронашао опцију за брисање.:mad:
Ради се наравно о налогу ТБ кад се улогујем са рачунара.
 
Poslednja izmena:
Је ли се могу некако избрисати поруке које добијам у инбокс о долазним трансакцијама и сл. или из архиве.Нисам пронашао опцију за брисање.:mad:
Ради се наравно о налогу ТБ кад се улогујем са рачунара.

Iz Arhive možeš samo da ih vratiš u inbox,ali iz inbox-a ne može da se briše.
Kao brišu se posle par meseci kada prodje otkako dobiješ poruku,tako nekako.
 
Reših i ja da otvorim tekući račun u telenor banci :)
Sve je proteklo začuđujuće dobro i bez cimanja (stvarno sam oduševljen za sada) - poznavajući naše banke :)

Samo jedno pitanje, otvorio sam nalog i odabrao da za 2-5 dana stigne na kućnu adresu dokumentacija ...
Sve je to ok, samo me zanima da li ja mogu da koristim ovaj tekući račun i pre nego što dokumentacija dođe na kućnu adresu ?

Konkretno trebao bih sutra da dam tekući račun zbog neke uplate, pa razmišljam da li mogu TB račun ? :)
 
Poslednja izmena:
Mislim da možeš tek kada sve bude gotovo.Ili bar dok se njima ne vrati dokumentacija sa potpisom.
 
Tako sam i mislio :)
krastavac nema veze trebaće u budućnosti ...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Mnogo je rano,jer ni račun nije formiran.
 
Pa da, ipak mora potpis i da se sačeka par dana :)


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Bolje da si u poslovnici aktivirao. Mislim da je onda odmah aktivan račun... [emoji4]
 
Moguće. Nisam isprobavao. Samo znam da mi je ovaj lik iz poslovnice odmah prebacio 10 dinara da proveri da li je račun aktivan. Primio sam uplatu bez problema. Vratio sam mu novac da ga ne oštetim... [emoji3]
 
Neka, koristiću stari tekući :D

Bolje da si u poslovnici aktivirao. Mislim da je onda odmah aktivan račun... [emoji4]

Pa ja rekoh sve bez odlaska u banku, ali ono cvrc :)
Neću ići, ali ipak mora par dana da se čeka ...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Moguće. Nisam isprobavao. Samo znam da mi je ovaj lik iz poslovnice odmah prebacio 10 dinara da proveri da li je račun aktivan. Primio sam uplatu bez problema. Vratio sam mu novac da ga ne oštetim... [emoji3]

Može da ti uplati,ali ti ne možeš ništa dok ne aktiviraš karticu.
 
Pa meni to i treba :D
Da oni mogu sutra da prebace pare, a ja mogu da sačekam nekoliko dana ...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Pa meni to i treba :D
Da oni mogu sutra da prebace pare, a ja mogu da sačekam nekoliko dana ...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Da,ali pošto si išao online da otvaraš,onda nisam siguran da ti je račun formiran.
Zovi ih sutra pa ih pitaj,ali mislim da ne može dok ne potpišeš dokumentaciju.
 
Poslednja izmena:
Ma da, koska ...
Baš bzvz, ali sad je gotovo.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Moguće. Nisam isprobavao. Samo znam da mi je ovaj lik iz poslovnice odmah prebacio 10 dinara da proveri da li je račun aktivan. Primio sam uplatu bez problema. Vratio sam mu novac da ga ne oštetim... [emoji3]
Тако је и код мене било кад сам отварао у пословници.Да ли се тако активира рачун или провјеравају,не знам.Бар сам сазнао име дјевојке као и адресу:D а сума мислим да је била 5 дин.Одмах јој вратио.
 
Tako je svima koji akitiviraju u poslovnici.
 
Meni nisu nista poslali :)

Inace, kakve su druge banke kod nas, otvaranje u Telenoru je stvarno laganica (posto su im poslovnice prazne, mogu kad ja hocu da odem i gotovo za <10 min, i to traje vise od 2 minuta jedino ako nisu istrenirani, kao sto nisu bili na pocetku, pa je opet brzo)

Ali... kad cemo mi doci do toga da mogu otici u banku, kao pre 15 godina u Nemacku, za 10 minuta stric otvori racun, ovlasti mene (stranca!!!), izvadi kreditnu, izvadi meni dodatnu (doduse moralo je da se ceka da se isporuci ona)...
Ili u Koreji, "cak" 10 minuta da otvorim racun i dobijem Visa karticu sa PINom koji ja hocu... sram ih bilo, moglo je sve to za 2 minuta, ali ne znaju engleski :D
 
Treba mi mala pomoc, koji je najbolji nacin da vrsim uplate na racun, posto u mom gradu nema telenor bankomata, da li uplate mogu da se vrse direktno u telenor poslovnici, i za koliko vremena u proseku su vam stizale kartice nakon sto ste potpisali ugovor? :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno