Ne bih da previše doxxujem čoveka, ali recimo da su security polise bile prilično "ležerne" X godina dok se nije desio čuveni incident u avgustu neke godine kad je ebanking bio nedostupan 3 dana čini mi se i kad su se pravili blesavi ceo dan dok na kraju nisu morali javno da priznaju da imaju problem (nisu precizirali kakav), da interni monitoring godinama nije bio upotrebljiv pa se tako valjda svi sećamo da je ebanking u jednom trenutku bio nedostupan X sati jer je neko zaboravio da obnovi SSL sertifikat (!!!) na vreme, a i o održavanju OLAP baza bi se moglo napisati štogod.
Naravno, silna buka koja se tada podigla jeste uticala na to da se menadžment dozove pameti i da krene da uvodi neki red, postojao je solidan rizik i da ih NBS klepi po ušima što bi ih tek zabolelo, tako da se od tada uredno najavljuju održavanja sistema pa barem znaš unapred kad nećeš imati pristup kešu, odjednom može i Apple Pay i Google Pay, a evo sad ide i kompletno rebrendiranje i nova aplikacija i sve ostalo. Prpa bato.
Inače ovo što je
@component opisao gore se i meni dešavalo par puta pošto i ja držim pare na štednji po viđenju, sreća pa imam račune u nekoliko banaka, a ovo za dozvoljeni minus se ne bih ni setio da iskoristim, iako je baš crnjak da moraš banci da plaćaš kamatu na dozvoljeni minus jer im osnovni sistemi ne rade.
Sve i da sutra uvedu najsavršeniji ebanking, neće puno pomoći jer je dijapazon usluga i dalje sužen. U nekom trenutku ti zatreba stambeni kredit - Mobi banka to nema. Hoćeš lizing za kola? Mobi banka to ne nudi. Hoćeš premium karticu koja ima LoungeKey i malo krštenije putno osiguranje? Mobi banka ima samo osnovnu MasterCard kreditnu a i nju moraš baš baš mnogo da zaslužiš jer ako si preduzetnik ili DOO možeš da se oprostiš od iste pa sve i da imaš cakum pakum kreditnu istoriju i kao fizičko i kao pravno lice. Kvalitet ljudi u call centru mi je tek tragikomedija, a digitalna banka odgovara na mejlove nakon 5 dana, pitam se šta bi tek bilo da nisu digitalni...