Šta je novo?

Mobi Banka (2024)

Ja sam išao direktno na whois.rs
valjda naši vode ažurnije podatke...
Za yettelbanka piše da je registrovana. Jedino ako se nešto nije promenilo u ovih sat dva. Par dana je već yettelbank bio slobodan.
Evo da se dopunim i popravim, sad se vratio status registracije od pre 4-5 dana. Sad je sve kako treba, izgleda.
 
Poslednja izmena:
 
Pisao sam vezano za racun na klik sto mi nije stizao poslednja dva meseca. Danas mi stize poruka:

"Banka je primila racun za EPS pod imenom 'Struja', ali vam nije isporucen jer je vec izmiren dug i iznos zaduzenja je nula."

Tako da se nadam da je proradilo kod mene.

Sto se tice novina vezanih za banku uvek sam za. Odvano se nista nije ni menjalo
Voleo bih da vidim opciju za digitalnu karticu, koristim to kod druge banke i licno za mene je odlicna stvar.
 
Digitalne kartice, biometrijska otključavanja, šestocifreni pin, sve "usluge" koje se koriste prikazane na personalizovanoj početnoj strani aplikacije...većinu tih "noviteta" odavno imaju druge banke i mnogi njihivi klijenti i jesu postali klijenti drugih banaka između ostalog i zbog ovoga što Mobi sada uvodi, a pre nije imala.
Pre bih rekao da zapravo dosta kasne za ostalima. Setimo se samo koliko im je trebalo da uvedu Gpay.
 
Bolje ikad nego nikad, iskreno sam mislio da su digli ruke od bankarskih usluga i da samo gledaju kome će da uvale banku.
 
Pre par dana sam pisao kako su mi tri puta skinuli za "Odbijene transakcije za karticna placanja u inostranstvu"
Iako taj dan nisam nista narucivao ali jesam dan pre toga (cini mi se da je bila nedelja) uglavnom u ponedeljak su mi tri puta skinuli po 35 rsd a ja sam mislio da je zbog narucivanja posto mi je par puta izbacilo na Aliju da ne moze da mi se naplati sa racuna.
Dobro se secam da sam i ranije imao istih problema da zbog necega Ali nije mogao da mi izvrsi naplatu ali mi tada nikada nije bilo naplaceno zbog "Odbijene transakcije za karticna placanja u inostranstvu"
Danas isto dobijam sms "Odbijene transakcije za karticna placanja u inostranstvu" iako danas kao i ono neki dan kada su mi 3 puta naplatili nisam bio kuci vec na poslu gde ni nemam interneta.
Uglavnom poslao sam mail banci pa da vidim sta ce da mi odgovore.
 
Najbolje je da pogledaš odbijene transakcije i tako uđeš u trag šta je to. Ako je nešto sumnjivo, onda je broj kartice završio gde ne treba...
 
To se i meni desilo skoro, pisao sam na fb stranici aliexpress Srbija. Uglavnom pisao sam i podršci i ovaj komentar sam dobio. Nisam ih više kontaktirao niti sam dobijao poruke da je transakcija odbijena. Bolje i odbijena nego da ti neko skine xy dinara... Odmah sam obrisao karticu s alija, do tada mi je "pamtio" nalog na aliju
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-04-25-15-45-05-579_rs.telenorbanka.jpg
    Screenshot_2024-04-25-15-45-05-579_rs.telenorbanka.jpg
    144.8 KB · Pregleda: 43
Uvek ortak s posla, tetka, ovaj, onaj.

Znaci zna godinama da ne valja a i dalje drzi pare tu.
Platu sam sklonio iz Mobi banke još 2019. i prebacio je u Intesu tako da od tada "ne držim pare tu" osim manjeg dela ušteđevine na štednji po viđenju, a i to će biti sklonjeno u bliskoj budućnosti kako kamate na dinarsku štednju budu krenule da padaju.

Hvala ti što brineš o mojim finansijama inače <3
 
Joj, samo ne Intesa. Sa njima samo samo problema imao.
Žena je još u Intesi ali ubeđujem da pređe negde. Bilo gde gde može online da se rade neke stvari. Sada za svaku glupost je teraju da ide u banku, a kod nas je, blago meni, uvek veliki red plus problem sa parkingom.

Meni je Mobi OK pošto mi obezbeđuje lako da uradim stvari koje meni trebaju. Do sada nisam imao problema sa njima, samo što me smara što me zovu s vremena na vreme i pitaju za razne ponude. I kurs za evro bi mogao da mi bude bolji, ali nije da često menjam evre tako da nije neki problem.
 
Slažem se. Intesa je pakao, osim ako nisi Magnifica klijent, u kom slučaju je podnošljivo.

Ja sam bio najzagriženiji fan Mobi banke dok je još uvek bila Telenor banka jer su prvi imali uplatu evra na bankomatu, ebanking za ono vreme nije bio loš i generalno nisi imao potrebu da ikad ideš u poslovnicu.

Fast forward 10ak godina kasnije, sve što imaju oni imaju i druge banke, dok Mobi banka tapka u mestu, bankomati vrlo često prazni i nefunkcionalni, ebanking nedostupan svake godine po par dana, aplikacija kasni par generacija po funkcionalnosti i generalno ne znam šta da kažem za banku koja na sva usta zvoni kako je prva digitalna banka u Srbiji a treba im 5 dana da ti odgovore na email upit i za svaku sitnicu te pitaju zašto ne odeš u Yettel poslovnicu kod savetnika.

Da ne govorim o katastrofalno konzervativnoj kreditnoj policiti, nisu hteli da mi odobre kreditnu karticu samo zato što imam sopstveni DOO u kome sam zaposlen, bez obzira što imam već 2 predata završna računa i više nego uredan bonitet i par menica koje su izdate na taj isti DOO, dok druge banke odobravaju sve što poželim sa minimumom dokumentacije, na daljinu.

Intesa je sa svim svojim manama bukvalno izmislila bankarstvo za ove. Šteta, imali su potencijala da postanu prva prava digitalna banka, još jedna propuštena šansa, više sreće u sledećem izvlačenju.
 
Pre svega, da si ziv i zdrav i da imas svake godine vise nego prethodne.

Moja poenta je da se pred svako najavljeno odrzavanje pojavi neko sa pricom da mu "je ortak radio tu i da ce sve da se raspadne" i to se non stop ponavlja vec x godina pa su i dalje tu.

Imas i temu o Intesi i njihovim problemima pa udji u nju da vidis kakve sve probleme ljudi imaju sa njima i videces da apsolutno nema pravila ko ce kako gde da prodje.

Inace imam racun u obe banke, u Intesi samo devizni za online placanja doduse, ove godine sam licno imao 2x probleme sa placanjem gde placanje bude odbijeno jer navodno nema sredstava na racunu, sa Mobi Bankom koju koristim znatno vise ove godine 0.

Imao sam i sa Mobi bankom problema tokom godina ali od prosle godine su se malo trgli i svasta nesto je promenjeno na bolje - ali daleko od toga da je sve idealno.

Ljudi se nerviraju oko lokacije bankomata, praznih bankomata, sklanjanja bankomata iz nekih mesta, smaranja za kredite i dozvoljeni minus ko prima platu preko njih, dobijanja kredita sa nebuloznim uslovima, jako losim kursom menjacnice itd.

Tako da ne napadam tebe licno, samo se sablon toga sto pises uporno ponavlja a nikako da se to o cemu se pise zapravo desi (pu pu daleko bilo).
 
Ne znam šta da ti kažem, ja sa dotičnim delim kancelariju već preko godinu dana i nemam potrebe da izmišljam bilo šta, a platu sam sklonio iz te banke mnogo pre nego što se čovek zaposlio kod nas, da li će neko da mi veruje ili ne, nije moj problem. Kao što napisah gore, ja sam prvi navijao za Mobi banku da uspe i da se pozicionira kao realna alternativa "legacy" bankama ali se to prosto nije desilo, a da li će, videćemo.

Takođe nisam nigde napisao da je Intesa idealna i da nema problema, u principu ni ne postoji idealna banka, samo najmanje loša i izbor banke se svodi na to čije bubice ti najlakše padaju za tolerisanje. U mom slučaju je to Intesa i nigde ni ne tvrdim da je idealan izbor za ostale, šta više, malčice sam specifičan klijent i koristim neke usluge koje nemaju puno smisla za 99% drugih ljudi, Intesa je jedna od retkih banaka koje to nude, doduše vrlo traljavo i kilavo, ali barem nude.

Sve u svemu, nemam ništa protiv da se Mobi banka uozbilji i krene da se ponaša kao svaka druga banka, ali nakon svega što sam proživeo sa njima, ostajem skeptičan dok ne vidim u praksi neke stvari.
 
Bar banaka imamo na svakom koraku pa svako može da izabere ono što mu odgovara.

Ja za sada nemam kod Mobi banke nešto što mi preterano smeta. Nisam DOO ili preduzetnik. Primam platu upreko njih i aplikacija mi služi da prebacim sa tekućeg na štedni po viđenju i obratno. Uradim export svojih transakcija s vramena na vreme i format exporta mi je OK. Plaćam karticom u zemlji i u inostranstvu bez problema. Plaćam preko interneta bez problema. U sekundi uključim mogućnost internet transakcija, platim, isključim. Radi bez greške. Podešavam sam limite za plaćanje, za bankomat, za internet. Radi bez problema.
Plaćam račune preko opcije skeniranja barkoda i nikada nije bilo problema. Imam i račune koje sam podesio da se automatski plaćaju ili na "click" i radi bez problema. Plaćanje prenosom na račun koristim često i ne znam šta bih tu dodao.
Možda sam nezahtevan korisnik pa mi ne smetaju neke stvari koje drugima smetaju?

Kada sam zvao call centar uvek su mi se javljali za manje od minut i dali mi sve informacije koje mi trebaju. Nikada nije bilo "idite u Yettel" ili nešto slično. Mislim da tamo manje znaju nego ovi iz call centra.
Desilo se da aplikacija bude neplanirano nedostupna, ali to je uvek proradilo dosta brzo. Samo jednom mi je bilo nezgodno da nisam mogao da pristupim aplikaciji dok sam bio u prodavnici, a držao sam skoro sve pare na štednom računu po viđenju. (obično držim sve pare tamo a prebacim pre kupovine da imam određenu količinu na tekućem računu)
Sada imam neki dozvoljen minus, pa mogu da to da iskoristim ako baš zatreba.
Najveća zamerka koju imam je što u prikazu računa i u porukama transakcija računaju dozvoljen minus zajedno sa novcem koji stvarno imam. Jasno je meni da je sve to "raspoloživo", ali voleo bih da mi prikazuju samo moj novac.

Kod Intese sam bio Magnifica i nije bilo neke razlike u odnosu kad nisam to bio. Išao sam u banku za svaku glupost i čekao u red. Samo što ne odeš za neke stvari na šalter, nego čekaš u red da odeš kod "svog bankara" ili kako ga već zovu. Glupost. I onda zasedneš tamo, a drugi "Magnifica" čeka posle tebe da ti završiš. Hvala lepo. Hoću banku koja nema šaltere :)
Zašto ne može svaka banka da pošalje karticu na kućnu adresu? Zašto ne mogu u svakoj banci da klikom u aplikaciji potpišem ugovor?

Nemam nekih simpatija prema Mobi banci. Ako mi ne budu odgovarali, odoh sutra kod drugih. Ako mi drugi budu dali bolje uslove, odoh kod njih. Za sada su mi OK.
 
Intesu više ne pratim i ne znam kakve uslove da uvedu, da mi poklone novac, beskamatni kredit, ma ne znam, sa njima više neću poslovati, za lek da mi treba. Šest godina su mi pili krv na slamčicu, za svaku glupost sam morao da idem tamo, a tamo je već uvek bila priča za sebe, često sam stizao i do direktora filijale...
U Mobiju sam od prvog trenutka. Problema je naravno bilo za ovih deset godina, istina je da trenutno banka u nekim oblastima zaostaje, ali nijednom nisam nigde morao da odem.
RF mi traži da im dostavim novu ličnu kartu u filijalu. Pa koja je svrha onda iRačuna?
Što se Intese tiče, imao sam jedno devizno plaćanje i transakcija se odbijala u nedogled. Na kraju mi je neki operater njihovog centra posle 25 minuta čekanja rekao da moram da imam 6% više novca na računu, za eventualno pokriće. Sumnjam da će nam u budućoj banci biti gore nego što jeste, tako da osim ako softver meni bude nepristupačan, nemam nameru da se pomeram ni zbog čega sve dok nešto nogama ne moram da im nosim jer mi se to smučilo.
 
A sta je tacno u haosu po tom kolegi? Posto sam ja sa intezom imao presmesne situacije, a i sa Mobi razne muke i mukice, ali sve se to do sada resavalo bez stete po mene... Ali nekako je u intezi sve sporo, na misice, na papire, i traje...
 
RF mi traži da im dostavim novu ličnu kartu u filijalu. Pa koja je svrha onda iRačuna?
U Mobi kada sam menjao adresu stanovanja, samo sam preko aplikacije podneo zahtev i priločio iščitavanje lične karte. Promenili bez problema. Istekla kartica, poslali uredno na novu adresu iz LK novu karticu.
Ženi, u njenoj banci, traže da dođe sa ličnom kartom u poslovnicu. Da me ne tera da je vozim zato što nema mesta za parking tamo, bilo bi mi smešno. Ovako i ja imam muke zbog njenog izbora banke :)
Neko je spomenuo da su Mobi bankomati prazni? Meni se to nije desilo, mada retko podižem keš. Veća mi je muka što izbaciju samo 2000 din. Nekad odem do bankomata druge banke i podignem tamo pošto znam da daju sitnije apoene :) Super im je ta opcija korišćenja drugih bankomata. Ne znam što svi ne rade tako?
 
Ne bih da previše doxxujem čoveka, ali recimo da su security polise bile prilično "ležerne" X godina dok se nije desio čuveni incident u avgustu neke godine kad je ebanking bio nedostupan 3 dana čini mi se i kad su se pravili blesavi ceo dan dok na kraju nisu morali javno da priznaju da imaju problem (nisu precizirali kakav), da interni monitoring godinama nije bio upotrebljiv pa se tako valjda svi sećamo da je ebanking u jednom trenutku bio nedostupan X sati jer je neko zaboravio da obnovi SSL sertifikat (!!!) na vreme, a i o održavanju OLAP baza bi se moglo napisati štogod.

Naravno, silna buka koja se tada podigla jeste uticala na to da se menadžment dozove pameti i da krene da uvodi neki red, postojao je solidan rizik i da ih NBS klepi po ušima što bi ih tek zabolelo, tako da se od tada uredno najavljuju održavanja sistema pa barem znaš unapred kad nećeš imati pristup kešu, odjednom može i Apple Pay i Google Pay, a evo sad ide i kompletno rebrendiranje i nova aplikacija i sve ostalo. Prpa bato.

Inače ovo što je @component opisao gore se i meni dešavalo par puta pošto i ja držim pare na štednji po viđenju, sreća pa imam račune u nekoliko banaka, a ovo za dozvoljeni minus se ne bih ni setio da iskoristim, iako je baš crnjak da moraš banci da plaćaš kamatu na dozvoljeni minus jer im osnovni sistemi ne rade.

Sve i da sutra uvedu najsavršeniji ebanking, neće puno pomoći jer je dijapazon usluga i dalje sužen. U nekom trenutku ti zatreba stambeni kredit - Mobi banka to nema. Hoćeš lizing za kola? Mobi banka to ne nudi. Hoćeš premium karticu koja ima LoungeKey i malo krštenije putno osiguranje? Mobi banka ima samo osnovnu MasterCard kreditnu a i nju moraš baš baš mnogo da zaslužiš jer ako si preduzetnik ili DOO možeš da se oprostiš od iste pa sve i da imaš cakum pakum kreditnu istoriju i kao fizičko i kao pravno lice. Kvalitet ljudi u call centru mi je tek tragikomedija, a digitalna banka odgovara na mejlove nakon 5 dana, pitam se šta bi tek bilo da nisu digitalni...
 
Ako ih je neko pritegao ili bar pripretio - ako su.

Videcemo sta nosi nova aplikacija, mene licno interesuju virtuelne kartice i bilo bi bas zgodno ako je nekim cudom dodato i to.
 
Virtuelne kartice su praktično sigurica, možda ne budu krenule baš odmah kad i sama aplikacija, ali krenuće kad-tad. Zgodna stvar svakako
 
Mobi banka poslije rebrendiranja ce biti extra kao backup banka i kao banka za online placanje virt.karticama.
 
Ne bih da previše doxxujem čoveka, ali recimo da su security polise bile prilično "ležerne" X godina dok se nije desio čuveni incident u avgustu neke godine kad je ebanking bio nedostupan 3 dana čini mi se i kad su se pravili blesavi ceo dan dok na kraju nisu morali javno da priznaju da imaju problem (nisu precizirali kakav), da interni monitoring godinama nije bio upotrebljiv pa se tako valjda svi sećamo da je ebanking u jednom trenutku bio nedostupan X sati jer je neko zaboravio da obnovi SSL sertifikat (!!!) na vreme, a i o održavanju OLAP baza bi se moglo napisati štogod.

Naravno, silna buka koja se tada podigla jeste uticala na to da se menadžment dozove pameti i da krene da uvodi neki red, postojao je solidan rizik i da ih NBS klepi po ušima što bi ih tek zabolelo, tako da se od tada uredno najavljuju održavanja sistema pa barem znaš unapred kad nećeš imati pristup kešu, odjednom može i Apple Pay i Google Pay, a evo sad ide i kompletno rebrendiranje i nova aplikacija i sve ostalo. Prpa bato.

Inače ovo što je @component opisao gore se i meni dešavalo par puta pošto i ja držim pare na štednji po viđenju, sreća pa imam račune u nekoliko banaka, a ovo za dozvoljeni minus se ne bih ni setio da iskoristim, iako je baš crnjak da moraš banci da plaćaš kamatu na dozvoljeni minus jer im osnovni sistemi ne rade.

Sve i da sutra uvedu najsavršeniji ebanking, neće puno pomoći jer je dijapazon usluga i dalje sužen. U nekom trenutku ti zatreba stambeni kredit - Mobi banka to nema. Hoćeš lizing za kola? Mobi banka to ne nudi. Hoćeš premium karticu koja ima LoungeKey i malo krštenije putno osiguranje? Mobi banka ima samo osnovnu MasterCard kreditnu a i nju moraš baš baš mnogo da zaslužiš jer ako si preduzetnik ili DOO možeš da se oprostiš od iste pa sve i da imaš cakum pakum kreditnu istoriju i kao fizičko i kao pravno lice. Kvalitet ljudi u call centru mi je tek tragikomedija, a digitalna banka odgovara na mejlove nakon 5 dana, pitam se šta bi tek bilo da nisu digitalni...
Dobro nam došao na forum 🧡 Nadam se da ćeš imati vremena da i ovde budeš aktivan,
 
Nazad
Vrh Dno