Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Svasta :) ja kad sam prenosio broj u vip morao je biti.Kasnije kad sam ga opet prenosio u Globaltel isto.Jos bolje ako ne mora.Ili bese iz mts u vip da sam imao pin i puk ne secam se🤣🤣
 
Ne mora ali mislim da moras da nabavis one pin ili puk brojeve od starog operatera ili nešto ti treba svakako ako nije registrovan. To odes kod starog provajdera i nabavis a novi ti kaze tačno šta treba....
 
  • Like
Reagovanja: pet
Istice mi ugovor 6 avgusta 2022 godine pa me zanima da platim sta ima do kraja i da mi broj bude oslobodjen za prenos broja.
Koja je procedura?
 
Istice mi ugovor 6 avgusta 2022 godine pa me zanima da platim sta ima do kraja i da mi broj bude oslobodjen za prenos broja.
Koja je procedura?
Trazis da otkupis ugovor radi prebacivanja broja i oni ce ti odrediti koliko kosta( u tvom slucaju najverovatniji scenario je sve do kraja ugovorne obaveze). Drugar to zavrsio za jedan dan kad je otkupljivao u mts-u i sutradan podneo zahtev za prenos broja.
 
Trazis da otkupis ugovor radi prebacivanja broja i oni ce ti odrediti koliko kosta( u tvom slucaju najverovatniji scenario je sve do kraja ugovorne obaveze). Drugar to zavrsio za jedan dan kad je otkupljivao u mts-u i sutradan podneo zahtev za prenos broja.
Sve zavisi kada zelis prebacivanje,u mom slucaju je to 6.08 tako da imam ceo jul sa popustom i 6 dana avgusta.
 
Istice mi ugovor 6 avgusta 2022 godine pa me zanima da platim sta ima do kraja i da mi broj bude oslobodjen za prenos broja.
Koja je procedura?
Postavio sam ovo pitanje Yettelu pre par dana. Rekoše da je najbolje da se zahtev uputi njima (zato što sam broj hteo preneti kod njih) 15tak dana PRE isteka aktuelnog ugovora sa trenutnim operaterom. Prema njihovom objašnjenju, to je neki period koji je potreban (sa potencijalnim razvlačenjem/odugovlačenjem od strane aktuelnog operatera) da se sve odradi kako treba a da vlasnik broja ne trpi u smislu da broj nije u funkciji.

Ne znam kako izgleda u praksi. U dva navrata sam ovo već radio, ali prilično davno i svaki put su me razvlačili jako dugo (aktuelni operater nije davao odobrenje)...a to razvlačenje je prekinuto jedan dan nakon što sam pisao RATEL-u. Nisam siguran da li ću i sada to raditi, ali se pripremam. Čekam da vidim kakvu ću ponudu da dobijem (paket plus telefon) jer poslednja ponuda koju sam dobio od aktuelnog operatera je bila više nego dobra. Sumnjam da sada mogu dobiti i približno tako dobru ponudu, ali pripremam se za to. Ugovor mi ističe 25.09.
 
Prenos iz A1 u Yettel:
  • Podnet zahtev 14.07.
  • Prenos odobren 19.07.
  • Prenos zakazan za 21.07.

Niko me nije zvao iz Vipa, verovatno jer i nisam imao neke jake pakete kod njih.
 
Pozdrav.
Trenutno imam box paket kod mts-a (nisam pod ugovorom). Planiram da taj broj iz box-a prenesem u Globaltel.
Da li broj moze direktno da se prenese sa postpaida na prepaid?
Ako ne moze, da li mora da se ceka ona 3 meseca nakon sto ga prebacim na prepaid ili moze odmah da se prenosi u drugu mrezu?
 
Moze direktno da se prenese sa postpaida na prepaid.

Potrebno je (barem je tako moralo pre par meseci u našem slučaju) da se "razvežu" usluge iz BOX 4 paketa, da postoji samostalna postpejd linija.
 
Napokon da se moze preneti broj za dan ili dva...
 
Postavio sam ovo pitanje Yettelu pre par dana. Rekoše da je najbolje da se zahtev uputi njima (zato što sam broj hteo preneti kod njih) 15tak dana PRE isteka aktuelnog ugovora sa trenutnim operaterom. Prema njihovom objašnjenju, to je neki period koji je potreban (sa potencijalnim razvlačenjem/odugovlačenjem od strane aktuelnog operatera) da se sve odradi kako treba a da vlasnik broja ne trpi u smislu da broj nije u funkciji.

Ne znam kako izgleda u praksi. U dva navrata sam ovo već radio, ali prilično davno i svaki put su me razvlačili jako dugo (aktuelni operater nije davao odobrenje)...a to razvlačenje je prekinuto jedan dan nakon što sam pisao RATEL-u. Nisam siguran da li ću i sada to raditi, ali se pripremam. Čekam da vidim kakvu ću ponudu da dobijem (paket plus telefon) jer poslednja ponuda koju sam dobio od aktuelnog operatera je bila više nego dobra. Sumnjam da sada mogu dobiti i približno tako dobru ponudu, ali pripremam se za to. Ugovor mi ističe 25.09.

Da podelim iskustvo o kom sam ovde pričao.

Prvo sam dobio update od Yettel-a da NEMA SMISLA da podnosim zahtev pre isteka ugovora (pa makar to bilo i jedan dan), jer bi aktuelni operater i na osnovu tog jednog dana mogao da odbije da da saglasnost za MNP. Suština je da su mi rekli da dođem 26.09. - što sam ja na kraju i uradio. Otišao 26.09. do poslovnice, podneo zahtev za prenos (na prepaid, kako bih "upecao" veći popust na prelazak na postpaid). Tom prilikom mi je zaposleni u poslovnici rekao da i pored tog popusta i dalje mogu da kupim uređaj uz korišćenje vaučera za reciklažu. Naravno, odmah su mi dali vaučer prilikom podnošenja zahteva za transfer broja (jer sam odneo neki matori telefon sa kojim su se deca igrala....da, totalni sam tenKre, uzeo sam deci igračku :ROFLMAO: :LOL: ).

27.09. dobijam poziv od trenutnog operatera sa pokušajem da me ubede da ostanem. Za 15 godina koliko mi je taj broj kod njih (MTS), dana kašnjenja u plaćanju nemam. Rekao sam im koliki mi je budžet, rekao im da provere koje su mi uslove dali prilikom potpisivanja prethodnog ugovora (cena paketa 2000 rsd + Huawei P30 Pro za 2000 rsd mesečno; ugovorna obaveza 3 godine, otplata telefona 22 meseca - tehnički, telefon za 44.000 rsd dok mu je aktuelna MP cena bila 109.000 rsd). Genijalci su mi ponudili ZMAJ paket zajedno sa A13 telefonom za 2000 rsd. Ono kao :unsure:...da ne lajem sad 🤬 Zahvalih se, uz molbu da ne koče proces već da što pre odobre prenos. U Yettelu rekoše 3-5 dana. Danas treći dan, još uvek se ništa ne dešava. Čekam petak, a onda zovem MTS da vidim šta se događa...pa onda po potrebi dalje...
 
Ja sam u yettelu otkupio ugovornu obavezu pre 20 dana radi prelaska u mts box. Još uvek sam u yettelu a juče zvali da mole da ostanem... Baš predugo traje
 
Iscitavao sam nekoliko puta ovaj pravilnik koji stupa na snagu sledece godine. Ako sam dobro razumio, postoji jedna stavka gde pise da ce fiksni broj moci biti prenet u mobilnu mrezu. Da li sam dobro shvatio?
 
Iscitavao sam nekoliko puta ovaj pravilnik koji stupa na snagu sledece godine. Ako sam dobro razumio, postoji jedna stavka gde pise da ce fiksni broj moci biti prenet u mobilnu mrezu. Da li sam dobro shvatio?
Da li misliš na ovu rečenicu:
  • Izmenjene su odredbe koje se odnose na usmeravanje poziva prema prenetim brojevima iz fiksne u mobilnu mrežu tako da odgovaraju važećem stanju.
Ako misliš na nju ovo je samo vezano na način terminacije poziva.
 
Da li misliš na ovu rečenicu:
  • Izmenjene su odredbe koje se odnose na usmeravanje poziva prema prenetim brojevima iz fiksne u mobilnu mrežu tako da odgovaraju važećem stanju.
Ako misliš na nju ovo je samo vezano na način terminacije poziva.
Da, na tu recenicu sam mislio. Hvala ti na objasnjenju.
 
@Bonafides počevši od 2020. možeš da preneseš fiksni u A1 i usluga više nije ograničena na mesta do 3000 stanovnika, međutim jeste na konkretnu baznu stanicu, tj. kako sam čitao po forumu, izgubiš signal van njenog delokruga.
 
I dalje treba da se dođe malo broj do sebe posle prenosa... Aplikacija promocije dok se ucitaju i srede... Nije bas zameni i instant radi sve (ali osnovne usluge makar pozivi i poruke rade od starta)
 
Pozdrav svima, jel pokušavao neko prenos broja u neku mrežu online putem elektronskog sertifikata? Vidim ta opcija je omogućena od prvog avgusta kada je krenuo da se primenjuje novi pravilnik.
 
05.08 supruga podnela zahtev za prenos broja iz mts u globaltel u poslovnici u vršcu. Čovek tj devojka koja je radila zahtev je nešto zajebala pri unosu podataka.pritom su uredno naplatili karticu 300 din i 900 din freepaid paket koji nisam odma ni tražio reko kad se prenese broj onda ću aktivirati zašto duplo da plaćam i mts i globaltel. Nekako progutam tih 1200 din. Posle 6 dana odem da vidim šta se dešava njima zahtev još stoji u poslovnici meni roletna pala navodno nije im došla brza pošta šta reći.reko šalji to da vas ja ne pošaljem zajedno. Posle nekoliko dana zovem globaltel call centar i čovek jedva našao zahtev pod naravno drugim brojem. Nakon tog razgovora rekao je da će pozvati za 24 sata da kaže šta dalje i stvarno pozvao je i rekao je da će poslati nov zahtev na adresu. Ugovor potpisan 22.08,24.08 zovu iz mts i nude neki postpaid koji se nikako ne isplati. Supruga to odbije i kažu joj da će obaveštenje dobiti do 25.08 u 18 časova putem sms. Naravno nisu ništa odgovorili. Zovem globaltel i dobijem informaciju da će broj preneti danas tj 26.08.eto to je naše iskustvo. Da li je bolje podneti zahtev u poslovnici ili online preko fb su mi rekli u poslovnici. Nikad više ne bi otišao u poslovnicu samo online. Svakakvi biseri rade po poslovnicama
Zaboravio sam da dodam, istog dana kad sam bio u poslovnicu da vidim šta se dešava stigne sms da je produženo važenje freepaid na još mesec dana tj do 05.10.verovatno je skontao da su nešto zajebali pa da se iskupi produži paket do oktobra.
 
Poslednja izmena:
То и нису њихове пословнице већ овлашћене радње за пренос у Глобалтел гдје људима уваљују Фрипејд.Исто се и мени десило за број у породици који смо хтјели пребацити.Пронашао адресу,отишао и кад су ми рекли да не може на обичан припејд,одустао.Онда фино оставио у претпрошлу суботу број на сајту Глоб.да ме назову,назвали ме у пон. а у сриједу стигао курир с бесплатном картицом и папирима.Сад чекамо,ево 9.дан од курира.То ми је боља варијанта него оно мучење у радњама са њиховим приучењацима.
 
Da li je neko uspeo da prenese broj ,a da je sve uradio online,tj.sa digitalnim potpisom?
 
Da li je neko uspeo da prenese broj ,a da je sve uradio online,tj.sa digitalnim potpisom?
Preobao ja pre 10-ak dana sa mts-om i nisu hteli, rekli svakako moramo da vam saljemo karticu na kucnu adresu postom.

Da sam potpisao digitalnim potpisom zahtev za prenos bi se izvrsio za 2 dana, ovako je trajalo 4-5 dana. Dok nova kartica stize na kucnu adresu prenos bi se izvrsio, ovako mora zahtev da stigne na kucnu adresu pa da se potpise pa dok se vrati to potraje par dana.
 
Bolje i 5 dana nego kao ja skoro mesec dana, za džabe plaćao paket u mts jer sam morao da platim karticu i freepaid 1200.doduše neko (verovatno čovek koji je primio zahtev za prenos iz globaltela) mi je produžio freepaid na mesec dana tako da je pravda zadovoljena.
 
Preobao ja pre 10-ak dana sa mts-om i nisu hteli, rekli svakako moramo da vam saljemo karticu na kucnu adresu postom.

Da sam potpisao digitalnim potpisom zahtev za prenos bi se izvrsio za 2 dana, ovako je trajalo 4-5 dana. Dok nova kartica stize na kucnu adresu prenos bi se izvrsio, ovako mora zahtev da stigne na kucnu adresu pa da se potpise pa dok se vrati to potraje par dana.
Boze,kako su ovi operateri nesposobni da je to nije normalno.
Danas se racun u banci otvara bez odlaska,ali preneti broj,i to po novom pravilniku,za koji su imali godinu dana da se pripreme,oni ne znaju da odrade.
To sve treba Ratelu prijaviti,jer nije normalno koliko su nesposobni.
 
Evo cekam za 2 prepaid broja jedan iz MTS i 1 iz yettel da se prebace u a1 danas podneo zahtev.Jedino je mts zvao ali sam im spustio vezu kad sam shvatio da su oni u pitanju jel nisam zeleo nista da pregovaram posto ove brojeve prebacujem na onu a1 prepaid promociju 6 meseci 50% za mesecni plan.
Pozdrav
 
Jutros oba broja preneta samo da javim
 
Nazad
Vrh Dno