Šta je novo?

Metro: Last Light

Hmm, tkanine :)

Al ne rekose da li igra podrzava physx kao prethodnik. U prethodnom delu se physx jasno video u tunelima kao dim, mada su ovde mozda "drugaciji" tuneli i logicno bez toliko dima pa je physx otisao na druge stvari. I da, lepo ja kazem physx vizuelno ownuje dx11. :D

Ono je 100% bio physx cloth simulation. Svidža se, ali neko valjano, masovno eksploatisanje, očekujem tek sa dolaskom sledeće generacije konzola. Kao i za većinu drugih stvari...

^Nadam se da jeste, mada to "masovno" lelujanje tkanine moze da bude skriptovano u ovakvim deonicama. Odlican primer je Killzone 3.

Yep, ne mora znaci da je ovo realtime simulacija. Ali su morali da koriste neki fiziks endzin za animaciju svejedno. Verovatno physx/apex.

^^Ovo meni ne izgleda skriptovano, nema pattern, jedino ako si hteo da kažeš da je urađeno preko cpu-a, pošto je i u KZ je takođe u pitanju vrsta cloth simulacije, između ostalog...

In every video game series, each new version comes out bigger and better than the last. In “Killzone 2" Guerrilla Games added more realistic in-game effects by using Houdini for fracturing, cloth simulation and terrain generation. In Killzone 3, they have again upped their game, creating more realistic environments which are both larger and more extreme.
In Game Cloth Simulations

Throughout the game the weather plays a big role. To create the sense of interaction between the weather and the environment, flags, banners and other cloth-like materials were given dynamic properties. Although the Playstation 3 is powerful enough to process a cloth simulation in real-time another approach was needed because there was already a lot of detail being calculated in a typical 1/30th of a second between frames.

Therefore a non real-time solution was chosen to give the option to tweak and maximize the dramatic character of each simulation. Houdini’s cloth dynamics was used to create separate simulations for slow wind, medium wind and fast wind for each cloth object. The game engine interpolates between the three simulations based on the wind speed at the particular position and time in the game.

But getting the cloth simulations into the game engine turned out to be a challenge since a sequence of deforming meshes or an animation channel per mesh point would take too much memory. On the other hand, the game engine is highly optimized for processing skinned meshes because of the vast amount of character animation in the game. Therefore the simulations were converted to skeletons with animating bones.

“The in game cloth effect was achieved by using Sticky Objects in Houdini to capture the motion at key positions on the cloth” says Schrijvers. “This resulted in an optimized data set which generated surprisingly good results especially since the Sticky Objects also captured rotation information.”

For cloth objects covering another object like a tank, a simple VEX operator was used to create fake collisions. The whole system was then wrapped up into a Digital Asset so that the effect could be easily repeated. The system was extended to also handle wire simulations and in the end more than fifty Houdini-made cloth objects can be found in the game ranging from flags and banners to spider webs and snapping electrical cables.

Malo me nex preteče:)

Poslednja izmena:
Aha...to nisam znao...mislio sam da su neke predefinisane animacije u pitanju, koje se smenjuju / ponavljaju.

O fizici u Metro LL

Just like Metro 2033, Metro 2033: Last Light will make use of PhysX for cloth and particle effects. Starting at 6:16 in the video interview, the developer talks about the PhysX effects and mentioned that a “huge amount of particle effects will be used” along with cloth, and fog.

Lep video, dobra grafika, zanimljivo deluje, doduse malo lici na zadnji COD ?

COD?
Mozda po tome sto ima neki Rus koji trckara pored tebe u cutscenama...

Sve je sada cod. Njegov lajtomotiv obasjava svaku igru. :D

Igra ce biti vise nego odlicna, isto kao i prvi deo. Mislim, pogledaj te detalje. Cisto sumnjam da ce biti manje zahtevna nego prvi deo. Koliko se moze videti, popravili su jedinu zamerku koju imam za prvi deo, a to je sto moras da istrosis dosta metaka da bi ubio coveka.

Snimci su odlični samo neka igra malo više klizi i biće bombona.

metro_ll_tgs11_1.jpg

metro_ll_tgs11_2.jpg

metro_ll_tgs11_3.jpg

metro_ll_tgs11_4.jpg

metro_ll_tgs11_5.jpg

Slike odlicno izgledaju, kolika li ce realna zahtevnost biti ?

Me want :D
први део је био одличан!

e ako stvarno bude istina ovo za optimizaciju,skidam kapu,prvi deo mi je fantastican bio,prvi put sam ga odigrao na hd4850,u dx 10,a posle i na zverski klokovanoj gtx 470 na dx 11,oba puta ugodjaj je bio fenomenalan,ako i sad budemo mogao da je poteram za naklokovanom gtx 470 sa sve slatkim detaljima otpanjenim na max u 1680x1050,e to ce biti posao!!!!

Najjaci mi je preorder na gmg'u...
"Metro: Last Light -$59.94" - za igru koja izlazi za godinu dana.. mozda :smash:

Vrh Dno