Šta je novo?

max payne 2

MAD_MUzzY je napisao(la):
...



Znaci stvarno si car :mrgreen: . Covek naprica kako max-ov engine koristi napredan algoritam za fizicki tacnu distribuciju svetla po sceni a ti se odmah napravis pametan i pomenes pixelShadere :mrgreen:

Inace prava radiosty resenja zahtevaju enormno puno CPU snage i memorije, tako da cisto sumnjam da je ona koriscena u enginu... Da je rekao photon maping pa hajde (secate se onog filmica koji sam pastovao ovde...).
Sta god da siti hteo da mi repliciras sa svojim postom! :rolleyes:
S druge strane ti mozes da sumnjas u sta god hoces, ali cinjenica je da MAX-FX koristi neki, zapravo ne "neki" vec tacno onakav Radiositi model o kakvom je, ukratko, pisao onaj lik na Acesovom forumu!
 
igor2 je napisao(la):
E bre dokle je doslo ctp;
Pa ispada da je nejveci kvalitet igre sto ne secka :D
Eto na sta smo se navikli zahvaljujuci zlim neoptimizacijama :)
MP2 je isti ko prvi deo, idealan za ubijanje dosade i nista vise. A stvarno svaka cast na optimizaciji radi odlicno i na bas slaboj masini.

Potpuno se slazem, ovde ljudi ne igraju igre vec kako su objekti odradjeni i pucaju u kutije da vide da li ce se raspasti na 2, 5, 7 ili vise delova. Mislim super je sto je grafika odradjena majstorski i sto je fizika bliza realnosti nego ikada, ali zar je moguce da je to dovoljno ?
Max Payne 2 ima jedan strasan kvalitet - strasno je kratak i samo zbog toga ne smori :)
 
Mazi, Max Payne 2 koristi PS... Ali u pravu si, i na DX7 karticama radiosity osvetljenja izgledaju isto. PS se samo koristi na Mirrors i Motion Blur, ostalo izgleda isto i na nekom GF4MX-u (ali je sporije :().
 
Nedjo je napisao(la):
...


Sta god da siti hteo da mi repliciras sa svojim postom! :rolleyes:
S druge strane ti mozes da sumnjas u sta god hoces, ali cinjenica je da MAX-FX koristi neki, zapravo ne "neki" vec tacno onakav Radiositi model o kakvom je, ukratko, pisao onaj lik na Acesovom forumu!

Hteo sam da ti kazem da mnogo spominjes PS cak i tamo gde im nije mesto :mrgreen:

A da koristi radiosity tehniku bilo kakve vrste u realtime enginu nema teoretske sanse.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
...



Hteo sam da ti kazem da mnogo spominjes PS cak i tamo gde im nije mesto :mrgreen:

A da koristi radiosity tehniku bilo kakve vrste u realtime enginu nema teoretske sanse.
Moz' biti, a ne mora da znaci! PS pominjem samo tamo gde im je mesto i dobro vodim racuna da se "ne izlecem", e sad to sto se tebi cini drugacije je samo tvoj problem! Kad smo vec kod toga navedimi gde sam pomenuo PS, a da im nije bilo mesto (posto ti izgleda imas statiskitku mojih pominjanja PS-ova)!
Najbolji nacin da saznate gde i koje PS MAX-FX koristi, dovoljno je da prinesete kurzor check boxu i sacekate da iskoci popup help u kom sve lepo pise!
Stos e radio sitija tice, ti mozes da tvrdis sta hoces, ti ljudi tvrde da koristi, tako da se sve svodi na tvoje i njihovo, ja nekako ipak vise verujem njima! Mozda ipak malchice vise znaju o tome nego ti, a sta mislis?! ;) Nothing Personal!
Poz
Nedjo
 
byMaX je napisao(la):
Mazi, Max Payne 2 koristi PS... Ali u pravu si, i na DX7 karticama radiosity osvetljenja izgledaju isto. PS se samo koristi na Mirrors i Motion Blur, ostalo izgleda isto i na nekom GF4MX-u (ali je sporije :().
PS se ne koristi na mirors, jer da se koristi ne bi ga bilo na Vladinom Radeonu 7200 (da, onaj prvi, neprogramabilni Radeon) ;)
 
Nedjo je napisao(la):
...


PS se ne koristi na mirors, jer da se koristi ne bi ga bilo na Vladinom Radeonu 7200 (da, onaj prvi, neprogramabilni Radeon) ;)

????
 
Nedjo je napisao(la):
...


Moz' biti, a ne mora da znaci! PS pominjem samo tamo gde im je mesto i dobro vodim racuna da se "ne izlecem", e sad to sto se tebi cini drugacije je samo tvoj problem! Kad smo vec kod toga navedimi gde sam pomenuo PS, a da im nije bilo mesto (posto ti izgleda imas statiskitku mojih pominjanja PS-ova)!
Najbolji nacin da saznate gde i koje PS MAX-FX koristi, dovoljno je da prinesete kurzor check boxu i sacekate da iskoci popup help u kom sve lepo pise!
Stos e radio sitija tice, ti mozes da tvrdis sta hoces, ti ljudi tvrde da koristi, tako da se sve svodi na tvoje i njihovo, ja nekako ipak vise verujem njima! Mozda ipak malchice vise znaju o tome nego ti, a sta mislis?! ;) Nothing Personal!

Poz
Nedjo

Nemam ja pametnija posla nego da vodim racuna koliko ti pominjes PS :mrgreen:

Ja ti opet kazem radiosity u realtime-u = no, no! (veruj mi da to malko bolje znam od tebe ;P ) Da li je taj lik(ovi) iz razvojnog tima? Po onome sto si napisao cinimi se da nije tako da je i to hear-say...

Aj iskljucujem se iz dalje diskusije jer vidim da prelazi u svadju, a to necu.

poz.
 
iz mog skromnog znanja na ovu temu mogu samo da dodam je bi radiosity u realtime-u ... uh uh uh ...bio preeeevelik zalogaj za danasnju grafiku....
 
Imam jedan problem:
Kod ortaka na Radeonu 9000 kada se pridje ogledalu lepo se vidi Max i sav okolis u ogledalu a kod mene TI 4200 toga nema samo siva textura?!!Zbog cega valjda bi trebalo da radi i kod mene i njega jer su obe kartice DX 8.1 zar ne?
 
Pa mozda on ima 9.0 DX, ja imam 9000 i directX9.0 i vidi se lepo Max u ogledalu...

Inace igrica je vrlo dobra...
 
Ja imam Ati 9000 pro ,u ogledalu se sve jasno vidi.mislim da je problem u tome sto je u opcijama iskljucen " miror" ili se Max povampirio :)
 
Neo_Matrix je napisao(la):
Pa mozda on ima 9.0 DX, ja imam 9000 i directX9.0 i vidi se lepo Max u ogledalu...

Inace igrica je vrlo dobra...

Kakve veze ima to sto on ima instaliran DX 9.0??Moja graficka je DX 8.1 kompatibilna kao i njegova znaci moze da odradi SAMO DX 8.1 ali ne i DX9.0 a to sto je instaliran nema veze (mora biti da bi se igra uopste pokrenula) jer je i kod mene instaliran.Posto vidim da ima jos jedna tema na ovo neka neko javi ako otkloni ovaj ''problem''.Da li je neko pokusao da instlira neki stari detonator 39.xx ili sl. da nije slucajno do nVidia-optimizacije pa ukinuli Maxa i ogledala da bi imalo vise FPS?
 
Ama ljudi:

Options->Content Scalability->Mirrors

i svi cete videti Maksa u ogledalu.

Ali nek mi neko objasni zasto ne radi FSAA sa Catalyst 3.9???

Ko ne veruje neka pogleda slike:
http://www.picturecd.com/system/login.cgi?username=tombraider2004
 
E, ajde da mi neko pomogne da predjem ovo...
Dosao sam do (kako ja mislim) zadnje slike... mona je mrtva, a ja jurim onog rusa da ga ubijem. Dodjem do njega, ali on je gore i puca u mene, a ja pucam u njega, ali njemu nista. tu je onaj lift koji modu da pozovem i on dodje do mene, ali nikako nemogu da ga poguram ka njemu... Sta da radim i da li je ovo kraj igrice ?
 
Evo proverene informacije, mirrors su cist softverski postprocessing i zavisi da li drajver kartice (koja moze da bude DX7, 8 ili 9) kako treba emulira tu funkciju koju uvek obavlja CPU...
 
Neo_Matrix je napisao(la):
E, ajde da mi neko pomogne da predjem ovo...
Dosao sam do (kako ja mislim) zadnje slike... mona je mrtva, a ja jurim onog rusa da ga ubijem. Dodjem do njega, ali on je gore i puca u mene, a ja pucam u njega, ali njemu nista. tu je onaj lift koji modu da pozovem i on dodje do mene, ali nikako nemogu da ga poguram ka njemu... Sta da radim i da li je ovo kraj igrice ?

Seti se kraja prvog dela. Pucaj u sajle iznad njega.
 
Hvala, sad cu da probam!!!
 
I evo, presao sam kraj i mogu da napisem konacan utisak...
Igrica je dobra, kao da gledas film, treba malo da se mozga, da se slusa i treba da se puca... Nesvidja mi se sto mozes koliko hoses da skaces na SHIFT sto u prvom delu nije bilo moguce (cini mi se)...
Sve u svemu odlicno, a kako neko vec rece najbolje je to sto je igrica kratka i taman kad pocne da smara eto ga kraj!!!

Poz.
 
Presao i ja. Igrica rula! Kratka, taman kako volim. Tela fantasticno reaguju na pogotke, padaju neverovatno realno, sva sreca sto nema mnogo krvi inace bi bilo preterano realisticno.
 
Nazad
Vrh Dno