FMW SLaUGhter
Čuven
- Učlanjen(a)
- 22.12.2003
- Poruke
- 201
- Poena
- 619
dijalozi u ME2 i "izbori" mogu biti zanimljivi samo nekom ko nikad nije odigrao neki pravi crpg...
Suvisna primedba. Prvo, to bi znacilo da cinjenica da volim Adamsa uslovljava da mi Pratchett-ova dela ne mogu biti zanimljiva, sto nije tacno. Drugo, to sto si rekao vazi i za ME, i to u vecoj meri nego li za ME2, te stoga nije bitno za raspravu ME vs ME2.
Da, sto se tice izbora, mnogi od tezih ce po svemu sudeci dati rezultate tek u ME3, ukoliko ne bude toga, bicu jako razocaran.
...hvala bogu na titlovima i space tasteru da mogu da ih prelistam pre nego sto NPCevi krenu da smaraju u bledom pokusaju imitacije filma...
Nisam bas isiguran da mozes da pricas o kvalitetu price i dijaloga, ukoliko si ih samo prelistavao. To sto nisi uvideo kvalitet sadrzaja i sto ti smeta filmski karakter je samo tvoj gubitak, ne mana igre.
...i kvazi dobijanje lojalnosti kod saboraca je prosto da prostije ne moze biti, ne vidim nikakve teske odluke, sve je transparentno i predvidivo.
Gotovo u svakom CRPG-u mozes da uradis sve "kako treba" ako ides niz dlaku igri i imas dovoljno harizmaticnog lika. Cak ni kad sam Fallout 2 obrnuo bez ubijanja(inace najbolje igracko iskustvo u mom zivotu) nisam cesto nailazio teske situacije u kojima nisam mogao da predvidim ishod razgovora i da ga uz vrlo malo razmisljanja okrenem u svoju korist(jeste da su upravo ovi trenutci bili najbolje od najboljeg, ali to je ipak F2 i ne ocekujem da ga bilo koja igra prevazidje). Na kraju, nije u pitanju da li je tesko, nego da li zelis da odstupis od pravila. ME2 blista kada se igra van okvira stereotipnih good/bad karaktera(ME nije ni pokusao da sa pozabavi ovim). Probaj, pa ces videti na sta mislim.
cak je mehanika dijaloga uvek ista
- levo srednje je novo pitanje
- levo gore i dole su podpitanja koja mogu dovesti do dobijanja +paragona
- desno su opcije sa kojima prelazis na poentu razgovora
- ne mozes pogorsati odnos sa NPCem kroz razgovor sa njim
Sto je identicno dijalozima iz ME. U stavri ne, nije. Jesi li obratio paznju na sadrzaj opcija, dalje od "levo gore +2 paragon, levo dole dole +2 renegade"? Bilo je dosta situacija gde paragon odgovor oupste nije bio u skladu sa principima mog, inace paragon-orijentisanog lika(tipican primer je situacija sa batarian barmenom u "Afterlife"-u). ME je u ovome bio mnogo transparentniji.
- mozes biti i paragon i renagade u isto vreme bez vecih posledica
Opet, i ovo vazi za ME, ne za ME2. Probaj da odiras igru u ulozi lazljivog sadistickog skota, pa ces videti koliko je bez problema.
Moram da pitam, zasto mislis da je paragon/renegade sistem los? Mnogo je bolje nego konvencionalno anuliranje loseg dobrim(i obrnuto).
ceo smisao je da ih s vremena na vreme posecujes i da izlistas sve opcije u dijalozima i sigurno ih dobijas, nema nekog mudrovanja.
- nemas izbor, alternativu, sa kojima ces imati bilo kakvu znacajnu posledicu ako izaberes "pogresno"
Opet pricas o necemu sto je prisutno u obe igre. U ME2 cak ima par situacija kada tvoj izbor zapravo mnogo znaci, samo imas vise sansi da promenis misljenje, ali ukoliko verujes u njega, niko te ne tera da to uradis.
to je ME1 imao
Ne, nije, bar ne zapravo. Kao sto vec rekoh, u ME nista nije moglo da iznenadi, posledice su bile... ustvari nije ih bilo, a snazna harizma je i tada(kao i uvek) cinila cuda.
Jedini tezak izbor je bio Kalenko/Williams... za neke, za mene ne. Kalenko nije imao nikakvu dubinu te ga je uvek bilo lako zrtvovati, nevezano za pol mog lika(a u slucaju nuzde,uvek je tu bila Liara).
Ovde da dodam da mi se nije dopalo sto razvoj primarnih osobina ukljucuje mnozilac za harizmu, suvisno je i podilazenje je casual igracima.
- jedina dilema je bila jack ili miranda
Ja izabrao Tali, a sa zenskim likom Garrusa ... nostalgija.
Inace, prolazak kroz igru likovima razlicitog pola i klase se znatno razlikuje(za razliku od ME, gde mu dodje isto), sto je iznenadjujuce dobra stvar.
...zato jer sam navikao na savremene tendencije da su igre sve jednostavnije...
Tacno, i protiv toga se, na zalost, malo sta moze, ali ukoliko treba da budu proste neka to rade sa stilom... kao ME2