Šta je novo?

MacBook Pro za MacOs i Windows 7

Boyce

Čuven
Učlanjen(a)
14.02.2004
Poruke
1,859
Poena
649
Pozdrav,

Zeleo bih da za nekoliko meseci kupim MacBook Pro 15".

Devojka ima MacBook Pro 15" vec godinu dana i koliko mogu da vidim nikad joj nije pao sistem, sistem je brz kao i prvog dana, elegantniji je a cini mi se da je rad programa poput Adobe CS brzi.

Ja sam nazalost primoran da zbog toga sto sam programer u Delphi-ju i Visual Studiu ostanem na Windows-u, ali posto sam i dizajner zeleo bih da to radim na Mac-u pod MacOS-om.

Zanima me sledece:
- Koliko je bezbolna procedura instaliranja Windowsa pored MacOs-a na Mac-u?
- Da li je Windows "bezbedan" kada se instalira preko BootCamp-a, i sta ce se desiti ako budem morao da uradim Repair i sl. operacije.
- Jedno glupo pitanje :) Koju kombinaciju tastera pritisnuti za Home i End na MacBook Pro tastaturi?
- Koju kombinaciju tastera pritisnuti za PageUp/PageDown
- Da li nekoj od Apple prodavnica u BG-u mogu da narucim "customizovan" racunar kao sa Apple sajta. Potrebna mi je rezolucija za monitor 1680x1050 koja moze da se ugradi preko online customizera na apple sajtu. Mogao bih i da cekam neko vreme.

Hvala na odgovorima
 
Ako se bavish programiranjem i slichnim "lakim" poslovima, VMWare Fusion ce ti potpuno zavrshiti posao. Windows preko njega za nezahtevne poslove radi isto kao da si direktno u Winu, nishta se ne gushi i ne kochi, jedino je problem 3D koji ne da loshe radi, nego ne radi uopshte ili fali pola tekstura itd. Za sve ostalo, surf, office, sve shto je u 2D, radi savrsheno i moze se tako integrisati u OS X da bukvalno imash Windows prozor/program koji se ponasha kao da je Macov :) Mozesh da ga minimizujesh u Dock i sve da radish sa njim kao da je prozor na Macu.

Kombinacija tastera za End/Home je command + strelice levo/desno, pgup je shift+space, pgdown je space. Mada ako na to ne mozesh da se naviknesh, postoji gomila programa i komandnih linija koja sve namesta kako ti odgovara..
 
Hvala,