Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
sve to samo pokazuje da je doslo ono vreme kada ZA SVE treba da se pokrijete papirom. Date papir prilikom primopredaje robe u kome pise da se kupac odrice pravana reklamaciju i cao. Ja nism dugo vreovao u to dok nisam cuo da je to pocela da bude praksa u drzavnim bolnicama. ZNam da su ovo babe i zabe, ali koliko sam se prica naslusao kako se doktori tuze od strane rodbine, sve do momenta dok doktor ne izvuce papir da je neko potpisao i odbio tretman. Jutros sambas cuo pricu da ce neki decko da umre jer sekta kojoj pripada ne dozvoljava transfuziju. ALi papir je potpisao i sada cekaju da umre.

Epilog ove morbidne price: papir odricanja od odgovornosti i teraj. Takvo je vrem doslo, sta da se radi
 
A ti ne pravis razliku izmedju sitacije 1) ne svidja mi se ocu vratim ili igrao sam se sa tim dovoljno posluzilo je svrsi ocu vratim i dobijem pare nazad i 2) Roba ne radi , nije ispravna zelim da vratim
Jel tesko napraviti razliku ?
 
@marko-n I dalje mi nije jasno koju poentu sad pokusavas da isteras ? Sam si rekao, ti ne kupujes polovno i na limundu, hoces garanciju, i to je u redu. Ako je negde naglaseno za nesto da NEMA garancije i da je polovno, onda jednostavno NE KUPIS ako ti ne odgovara. Najgore je sto se kod mene (nepisano) kad prodam nesto RADNA garancija podrazumeva. U principu nema toga sto na jednom kompu ne mozes da istestiras u 24 sata. E sad ako je neko lenj i 5 dana ne otvori kompjuter ili ne proba ono sto je kupio, to je vec njegov problem. Bottom line: kad stoji NEMA GARANCIJE i POLOVNO, nema sta da se ocekuje osim onog sto je napisano, a ja stvarno nisam nikom stavljao pistolj na celo da mora nesto da kupi, izlazim u susret i da donesem nekom nesto, i da se proba kod mene, ali svacija dobra volja ima granicu
 
@weasel
Pravim razliku, tu ništa nije sporno.


E sad ako je neko lenj i 5 dana ne otvori kompjuter ili ne proba ono sto je kupio, to je vec njegov problem. Bottom line: kad stoji NEMA GARANCIJE i POLOVNO, nema sta da se ocekuje osim onog sto je napisano, a ja stvarno nisam nikom stavljao pistolj na celo da mora nesto da kupi, izlazim u susret i da donesem nekom nesto, i da se proba kod mene, ali svacija dobra volja ima granicu

Isti slučaj sam linkovao gore, pogledaj Kutijin post. Korisnik djalf je kupio fon, proverio i rekao da je sve OK, posle 7 dana se javlja da mu ne radi GPS i hoće korisnuku Fantom-X da vrati telefon nazad. Situacija veoma slična ovoj tvojoj, a Kutija je rekao ovo što sam gore citirao, da se radna garancija podrazumeva i da vrati čoveku telefon ako nije potpuno ispravan. Primećujem drastičnu razliku u aršinima u ova dva slučaja, a problem je isti, zar ne?

Ako si čekirao opciju da nema garancije, ne mora da znači da nema čak ni radne garancije? Stavka GARANCIJA na Limundu se valjda odnosi na to ako proizvod ima još uvek garanciju proizvođača ili prodavac želi (iz nekog razloga) da da dužu garanciju od radne garancije.

Sve vreme pričaš kako bi ti ovo, kako bi ti ono, ali suština je da nećeš čoveku da izađeš u susret po pitanju radne garancije, iako ti se javio u okviru 7 dana, nego se hvataš za (istina loša) Limundo pravila i da ti ne preti opasnost suspenzije naloga, bilo bi te birga za kupca. Možda mi je promaklo, da li si izvršio inspekciju tog laptopa kada ga je doneo? Da li smatraš da ga je on pokvario i kako? Šta je po tvom mišljenju uzrok kvara?
 
Poslednja izmena:
Citirao je pravilo sa limunda kako se drze zakona i svako ima pravo da u roku od 14 dana vrati i POTPUNO ISPRAVNU robu...
ne vidim kako je to isto sa sitaucijom kad se neko javi i nesto mu ne radi i poziva se na radnu garanciju
 
Kako se aršini menjaju od slučaja do slučaja:



:trust:

Nemoj ti da mi pricas o duplim arsinima i da izvrces moje reci :)

Covek je napisao da je laptop radio i da je ovaj probao. 7-10 dana kasnije nije radaio ****ga, ko ti garantuje da on nesto nije pokvario?
Odlicno znas da laptopovi nisu jaja da se bas tako lako kvare i to bas 7 dana nakon prodaje/kupovine.

Drugo, ovi smaraci sa Limunda pokusavaju da prebace krivicu na prodavca, ja ne vidim njegovu krivicu ovde plus jos prete krivim tumacenjem zakona kao i brisanjem naloga. Vazi :)
 
A krastavac, onda je radna garancija mrtvo slovo na papiru. Stoji da je tip (možda ishitreno?) dao pozitivnu ocenu, ali se nije javio posle mesec dana, javio se u okviru 7 dana, što radna garancija, složićeš se, treba da pokrije ili napisati u oglasu izričito da nema ni radne garancije, tj. da je garancija dok ne izađeš napolje, ali onda ide i cena u skladu sa tom - po ko voli nek izvoli. Pričam uopšteno o trgovini polovnom robom, ali ako sajt (kao Limundo npr.) zahteva da to bude min 2 nedelje, onda su to uslovi koje taj sajt nudi. Lično to nikada ne bih prihvatio, ali ko trguje tamo - trebalo bi.

To šta je lik radio sa laptopom i da li ga je pokvario - ne znam. Zato sam u prethodnom postu pitao ZmajaNS, da napiše njegovo viđenje po tom pitanju.
 
Poslednja izmena:
@marko_n Da se razumemo, 12 godina sam u ovom poslu, uvek je bilo polovne robe. Ako sam za godinu dana napravio preko 300 prodaja na limundu, mozes samo da zamislis koliko polovnih stvari sam prodao za 12 godina, i ne jednom sam vracao novac u narednih dan/dva ako je nesto poslo naopako. Sta se ovom netbooku desilo, mnogo me i ne zanima, stvar je principa - isto kao sto ja nikog ne vucem za nos necu da i meni neko to radi. Radna garancija od 7 dana na polovan 2 i po godine star laptop je suluda. Dakle uopste ne ulazim u diskusiju sta mu je (decko je odneo u ovlasteni servis i rekli su mu da je crkla maticna ploca) - los utikac za struju, mokre ruke, casa vode, iznosenje laptopa na ulicu po minusu ili na terasu, bad karma ili sta vec, apsolutno nije moj problem. Da ti okrenem ja pricu na drugu stranu. Zamisli ovo (ovo mi se realno desilo). Dodjes kod mene da kupis laptop, platis 200 eura. Ja novce stavim u dzep, odem 5 dana kasnije u menjacnicu i zovem te da je jedna novcanica fals. Igrom slucaja znao sam ko mi je dao novcanicu, verujem da nije namerno, nije mi palo na pamet da ga zovem. A da sam tebe nazvao i rekao ti da je novcanica fals, ti bi kao rekao u redu je dacu ti drugu ( a videli smo se 2 puta u zivotu ) ? Nemojmo se igrati trgovine...
 
Poslednja izmena:
I btw, 30000 vs 15000 - cena jeste bila u skladu, cak je nisam ni ja odredio, nego je kupac izlicitirao koliko mu vredi, aukcija je isla od 10 dinara
 
Po novom zakonu garancija na polovnu robu je godinu dana ako se nevaram.

Iako zmajns zaista nije nemoralno postupio i nije nekom prodao neispravnu robu kao trgovac ipak bi trebalo da snosi određenu dozu odgovornosti jer je gomila primera da se prodaje na takvim mestima neispravna roba. Problem je samo što je čovek lepo naglasio da garancije nema.

Ipak ovde provajevaju priče kako je trgovac nekako uvek pošten a kupac ne, te lažne novčanice, te realna cena od 15 hiljada bez ikakve garancije za netbook koji se nov može naći već od 22 hiljade pa naviše, te sam je kupio u stilu ko ga je bio po ušima. A šta tek reći za priče da je suludo dati garanciju od samo 7 dana na polovan laptop.

A da se tehnička roba nekvari tj. jednostavno nije tačno jer sam viđao da recimo više laptopova iz gornje klase prestanu sa radom posle dva tri dana (zbog loše serije ili ko zna čega)

I neshvatljivo je da neko ko se bavi trgovinom i od toga živi nema neku vrstu korporavivne odgovornosti (a neupotrebim neki drugi izraz) i da snosi poslovni rizik u vrednosti od 150 evra. Moglo bi se sasvim opravdano postaviti pitanje koliko procenata je tehničke robe (koju prodavac opisuje toliko dobru da je suludo dati garanciju od nedelju dana) od tih 300 primeraka prestalo sa radom u roku od mesec dana.

Nepoznajem zmajns i nema razloga ni da držim stranu čoveku n ida budem protiv njega ali kao što on lepo reče u pitanju je princip korisnik tj. kupac mora da bude zaštićen bar na isti način kao i prodavac.
 
Poslednja izmena:
Ima smisla, posto prodavac polovne robe na tih 150eur zaradi barem toliko, ako ne i vise, pa zasto onda ne bi dao garanciju koju ni proizvodjac ne daje. U stvari nejasno je zasto se bilo koji prodavac buni kada kupac odredjuje cenu, uslove garancije, da li ce vratiti robu nazad kada mu se ne svidi...
 
Onda najbolje prodavati preko oglasa, tamo te ne tera niko da mu vretiš pare, jedino da dođe da te bije :)
 
Ima smisla, posto prodavac polovne robe na tih 150eur zaradi barem toliko, ako ne i vise, pa zasto onda ne bi dao garanciju koju ni proizvodjac ne daje. U stvari nejasno je zasto se bilo koji prodavac buni kada kupac odredjuje cenu, uslove garancije, da li ce vratiti robu nazad kada mu se ne svidi...

Bas to :). Uvek je Srbistan prednjacio u genijalnim idejama... Godinu dana na polovnu robu - a lepo je Alvirovic pitao one iz Agencije koji su zaduzeni da to regulisu kako ce oni to da sprovedu u delo, a ovi mu odgovorili "NIKAKO" jer to nema smisla.

A btw sto se tice kvarova - prateci SVOJU statistiku, posto imam dosta velik uzorak - kroz poslednjih 12 godina, kod nove robe, procenat skarta se smanjio sa 8% nekada, na 5% danas - sto je lepa cifra s obzirom da su sada na novu robu duze garancije. Mozda ce neko reci da je podatak los, ali uzmite u obzir da kod mene nikad nije mogao da se kupi ceo nov racunar za 15000 i slicne stvari, jednostavno to nisam hteo da prodajem. Kod prodaje polovnih stvari, sve sto izadje od mene je dobro testirano, kao i ovaj netbook koji sam igrom slucaja ja koristio, i taj procenat je mozda 0.5% i nikad za laptop/netbook. Laptopovi su gotovo uvek vracani sa fizickim ostecenjima a ne kvarom, zato sam i naveo primere. A sto se tice ovog netbooka, nije bio u pitanju onaj od 19999 niti od 22000.

A kako god da okrenem, nema garancije, znaci da nema garancije...

No da zavrsimo diskusiju, sad bar svi znamo kako je to na limundu, pa imajte to na umu ako prodajete neku tehniku, ja cu na limundu da prodajem iskljucivo stvari koje su crkle, posto ima i ta opcija, samo se bojim da mi neko ne trazi i to da mu popravim :D
 
Mene interesuje kako ce na primeru ovoga da resavaju komponente koje se na limundu prodaju kao neispitane-to je tek ocigledna obmana. A limundo je buvljak jer dopusta da se takve stvari prodaju toga nema cak ni u oglasima, 99% stvari koje su neispitane su i neispravne pokupljene sa otpada preko grane a masa ljudi ih navodi pod neispitano jer postignu bolju cenu.
(ne kupujem takve stvari odma da kazem za one koji misle da hocu neku ispravnu stvar da uzmem za dz pa mi je krivo jer se ispalim,samo me nervira sto ljude svesno obmanjuju a limundo to dopusta ima primera gde se prodavac kune da nema kako da ispita maticnu plocu (prodaje je pod neispitano) a kad pogledas njegove druge aukcije prodaje ispravan cpu koji ide u tu plocu,ispravan ram nekoliko napajanje itd)
 
E to stvarno ne znam, mada po ovoj teoriji ako napises da je polovno, a nije ispitano, duzan si da pokvarenu stvar popravis LOL. Realno me ovaj deo preterano ne zanima, ako nemam nesto kako da ispitam, otkacim da je neispravno i gotovo...
 
Poslednja izmena:
I ja sam dugo tamo, i uvek u svim aukcijama dajem 3-5 dana radne garancije, ako nema pisanu garanciju. Nisam imao takve situacije, da mi se neko javi posle tog roka.
Zao mi tog kupca, mozda je jedva skrpio tih 150e, al potez limunda je *****an. Ma vecina iz limundo tima kao da su ziveli u shumi, van civilizacije, pa ne znaju neka osnovna pravila. Zna se krastavac sta je polovno i sta znaci radna garancija.
 
Limundo je leglo piratskih patika. U ovom trenutku na ukucavanje pojma "air max" sve patike koje izadju kao rezultat su Fejk.
 
Poslednja izmena:
Dobro de, ko o cemu, mige o nike patikama :D.
 
Ma da su samo patike. Pitam coveka, prodaje PR Million parfem, cekirao da je original a na pitanje: Da li je stvarno original ili kopija sa buvljaka od 500 din? odgovara: " kopija ali dobra,,gde ces original za te pare ??"

Kada sam ponovio pitanje i upozorio ga da prodaje kopiju a tvrdi da je original kaze:

jeste kopija ali nije 500 dinara a narocito ne sa nekog buvljaka !!!
 
PPo tom zakonu kupac ima pravo da bez obrazloženja vrati robu u roku od 14 dana ukoliko je kupljena online.

Pošto je kupac robu LIČNO preuzeo, uverivši se prethodno u njenu ispravnost nakon pola sata testuranja, jeste li sigurni da se ovo uopšte može smatrati online kupovinom, odnosno zaključenjem ugovora na daljinu (u smislu Zakona o zaštiti potrošača)?
 
Ma da su samo patike. Pitam coveka, prodaje PR Million parfem, cekirao da je original a na pitanje: Da li je stvarno original ili kopija sa buvljaka od 500 din? odgovara: " kopija ali dobra,,gde ces original za te pare ??"

Kada sam ponovio pitanje i upozorio ga da prodaje kopiju a tvrdi da je original kaze:

jeste kopija ali nije 500 dinara a narocito ne sa nekog buvljaka !!!

To treba znati, jok parfeme i slicne proizvode kupovati na limundu.
Evo mige kaze i za patike, kapiram da je tako uglavnom i za odecu.
 
@ns nemoj pogresno da me shvatis, ali ako radis 12 godina i nisi skapirao da od kukanja ovde nema nista onda i nije cudo sto te vitlaju sa limunda.
Uvek ce da se nadje neko kome nije dobro nesto, ko prica uopsteno itd...Ja sam gajio takve iluzije ali dok sam bio mladji.
Ja bih licno vratio pare, da me ne bije maler. Ali moj kolega uze disk da prikljuci ( klijentov ) i prikljuci na punjac od laptopa...
Ne 7 dana neko sekunda treba da se nesto zezne. Ne znam sta ima vise da se doda...
 
Ja sam na limundu godinu i tri meseca, oko 700 pozitivnih imamo, ja i ortak. Na pocetku smo imali problema sa slanjem, sa po nekom reklamacijom, dok nismo sastavili jasan tekst od, malo duzi, u standardnom tekstu i jasno smo definisali nasa pravilA koja su u okviru limundovih i nikakvih problema nismo imali. Inace, postoji lht (limundo hack team) koji je "pozajmljiao" tudje naloge licitirao, davao negativne i pozitivne i limundo je imao dosta problema sa sigurnoscu u tom periodu. Inace, za servisere je odlicna stvar zbog toga sto tamo bukvalno vazi pravilo, svaka roba ima svog kupca, tako da se isplati raditi na limumdu. 7dana po pravilima limunda, rok za reklamaciju. Ocena se odnosi na opsti utisak kupovine, pozitivna ako je neko zadovoljan sa kupovinom/prodajom, negativna i to tek posle 7 dana, ako je nezadovoljstvo prisutno iz opravdanih razloga. Naravno ima izuzetaks, citao pre neki dan, covek je izlicitirao predmet i prodavac mu je dao negativnu zato sto artikal nije izasao koliko je on planirao. Ima nas raznih. Okaci link sa aukcijom, ako ti nije problem.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
covek je izlicitirao predmet i prodavac mu je dao negativnu zato sto artikal nije izasao koliko je on planirao. Ima nas raznih. Okaci link sa aukcijom, ako ti nije problem.

Taj koji je dobio negativnu ocenu, treba da kontaktira limundo tim, to im je posao, after all.
Takve negativne ocene se uklanjaju, a korisnici koji daju takve ocene se kaznjavaju sa +1 bodom (5 bodova = perm ban).
 
Taj koji je dobio negativnu ocenu, treba da kontaktira limundo tim, to im je posao, after all.
Takve negativne ocene se uklanjaju, a korisnici koji daju takve ocene se kaznjavaju sa +1 bodom (5 bodova = perm ban).
Da, naravno, mislim da je tako i uradio, ali hocu da kazem da ima raznih ljudi tamo. Treba se paziti, uglavnom su novi clanovi problem, tako da mi trazimo uplatu unapred na racun ukoliko clan ima manje od 10 ocena.


Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Ne znam kako će se neki ovde privići na ebay kada dođe, tamo imaš 45 dana od kupovine prevo na prigovor :)
 
Ne znam kako će se neki ovde privići na ebay kada dođe, tamo imaš 45 dana od kupovine prevo na prigovor :)

Kada i ako dođe. Čitaj, min. narednoh 5-10 god.

Video si kakva se frka digla oko Paypal a.

"Hvala bogu imamo E-dućan" :D

Pored njega šta će nama tamo neki e bay :wave:
 
Ebay ima 45 dana rok za pregovor jer je ebay globalni sistem dok je limundo 99% sirbistanski
 
I da dodam priču koju sam pre par godina lično čuo od jednog D'EBILA koji SE TIME ČAK I HVALI!!!

Kupio je grafičku karticu sa dve godine garancije. Posle godinu ipo ju je izvadio i iz par pokušaja spalio drljajući onim piezo upaljačem za plinski šporet po njoj. Kada se uverio da je mrtva, reklamirao je tamo gde ju je i kupio i dobio je novu. Naravno, dva godine noviju, moćniju.

Mrtav ladan me je gledao u oči dok je to pričao. Bio je prezadovoljan! :mad: :mad: :mad:

Dok je takvih u Srbiji, nema zakona koji će napraviti reda.

Nije to samo kod nas praksa ;)

Gledao sam britansku emisiju o shoping maniji. Namerno unistavanje kupljenog proizvoda jer su posle par meseci skontali da im se ne svidja ili hoce nesto novije nije nista cudno ni kod njih.

Možda samo u Japanu se takve stvari ne rade.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno