Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nemoguce da u Srbiji ne postoji zakon koja bi kaznjavala njih zbog toga sto dozvoljavaju prodaju falsifikovane robe i racunare sa hakovanim operativnim sistemom i softverima...a i zalosno je da mi ovde ne mozemo nista protiv njih....

Neznam zasto vam to smeta da ne radite za BSA ili slicne mafijaske tvorevine? :)
Treba sankcionisat laganje namerno, a kupac ima sliku pa nek sam vidi dali je original ili nije, ako mu se ne svidja pravac generalni uvoznik ili najbolje neka ide direktno u fabriku pa ako ga usluze ...
 
To sa druge strane nema veze sa Limundo sajtom. KP, Halo Oglasi, Itsvet, prodaju identicne stvari, zapravo KP ima vise kopija i klonova od Limunda.

Ako bi neko trebao da se kazni, to je onda sam prodavac (mada se i tu ne slazem u global-socioloskom stanju stvari) a ne sajt koji je medijum tu.

Aj da krenemo prvo od velikih problema, sta mislite ?

Zekstra, Djuric, Beko, Misko, koji su duzni drzavi jedan solidan 3-godisnji budzet cele drzave srbije

pa onda prodajni lanci koji uvaljuju istekle rokove, fals robu

pa onda milion centara za prodaju hardvera koji ne ispunjavaju ZZP i garancija im je jednaka WC papiru

pa tek onda da se bavimo ljudima koji sigurno ne bi prodavali fush robu, da ih nije sve OVO GORE ^^ nateralo na to.
 
Poslednja izmena:
Ma najgore sto lovci na falsh robu misle da su svi ko oni da svaki predmet stiskaju, gnjave, citaju 10000 foruma o istom, itd... pa i pametuju ako nemaju pojma, mom zetu i sestri uvalili falsh nokiu i iphone i sta on zna, jedva je nakon 2 dana provalio da je iphone kopija jer ga u zivotu nije video a sestrina nokia da joj ja nisam rekao da je falsh ne bi ni znala, i sad takvi ako bas neznaju da imaju falsh ko ih moze osuditi da su oni krivi jer neznaju da predmet koji prodaju nije original!

Na kupcu je da zahteva dodatne sike, informacije itd, pa nek sam baulja danima po forumima da vidi jel je to ono sto mu treba ili nije, ali ne kupac ni manje ni vise zele polovnu stvar pa jos neko da mu garantuje kvalitet a on to da dobije za "sicu"

One pre neki dan neki manijak na KP ide redom i zahteva original alfu za 15e... hahahaha jos pametuje da zna on sta je sta jer je na nekom forumu procitao a na istom forumu neki preprodavac sa firmom iz malezije iskopirao original serijske brojeve pa sam napravio blog sta je "njegov" original pa sad ti moronu objasni da je lud... i onda i ja idem u istrazivanje i vidim da se masa ****** prepucava po forumima sta je sta... zakljucak da nema zakljucka
 
Moli se Limundo ako može još da smanji veličinu okvira za unos teksta prilikom odgovora, radi uštede uradite isto i na postavljanju aukcija, gde da ne bude srazmerno....

okno-za-poruke.jpg

Izgleda da su nekim clanovima vec smanjili tekst box... :(

unos.png
unos1.png


sta se cuje kada hejter upadne u vodu?

unos2.png
unos3.png


glup!!!
 
EDIT: aha, ima drag. ok nisam video.
 
EDIT: aha, ima drag. ok nisam video.


Ma sta god ima, ovo je cista za*ebancija. Sekund potrosen na ovu glupost za velicinama tekst boxova je ruganje onim koji traze poboljsanja, ili bar traze da vise ne kvare, ako nista drugo!

Drag radi samo vertikalno, inace. Strucnjak je procenio da je presiroko. Bolje u visinu...
 
Poslednja izmena:
Pored svih funkcionalnih problema na Limundu, lenjost korisnika da utrose dragocenu sekundu da stvore sebi prostora za kreativan rad mi je pomalo smesna.

Drag radi vertikalno na PP, vertikalno i horizontalno na postavljanju aukcije.
 
Evo situacije, pa vi procenite da li je moje upozorenje Limundu bilo osnovano - udostojili su me odgovora tek pošto sam im po drugi put poslao poruku, a tu je osoba koja se potpisala kao Miloš rekao da će proslediti kolegama poruku, pošto tehnička podrška nije odgovorna za ovako nešto??? LOL!!! Pa kako ja da kontaktiram odgovorne osim preko tehničke podrške???

Evo i poruke, poslata 17.07.:

Zdravo Srđane,

Zahvaljujem vam se na obraćanju!
Prosledio sam sada korisnička imena ova dva naloga
kolegama koji se bave proverama ovakvih nepravilnosti.
Ukoliko se utvrdi da članovim veštački podižu cene na
aukcijama reagovaćemo u skladu sa pravilnikom Limunda.
To je sve što vam u ovom trenutku mogu napisati jer
se korisnička podrška ne bavi proverama navedenih nepravilnosti.

Svako dobro!

Srdačan pozdrav,
Miloš
Limundo tim

A evo i spornih linkova...

http://www.limundo.com/kupovina/Muz...e-ploce/the-rolling-stones-aftermath/26337469
http://www.kupindo.com/Ploce/20373689_Aftermath

Ovo je samo jedan primer, ima ih koliko vam duša ište.
Da ne pričam o tome da se vrte jedni te isti kupci koji su oduševljeni proizvodima prodavca.

Evo još malo...

http://www.limundo.com/kupovina/Muz...Gramofonske-ploce/joy-division-still/25596257
http://www.kupindo.com/Ploce/20436329_Still

http://www.limundo.com/kupovina/Muz...ske-ploce/psihomodo-pop-godina-zmaja/26417309
http://www.kupindo.com/Ploce/20421365_Godina-Zmaja

I sad, ko je ovde lud...???
Dokazivati ovako očigledno muljanje je na ivici da vređa inteligenciju, ali mi je potpuno jasno da Limundo boli uvo sve dok za svaku izlicitiranu stvar dobiju proviziju, kako god da bilo.


Koliko vidim ovako nešto uopšte ne dotiče ni Limundo, ali ni bilo koga na ovom forumu.
Ovde je definitivno sve otišlo u tri lepe...
 
Vidim da gledas neke dobre ploce ali kao neko ko nije nikad ucestvovao na tim aukcijama moram da pitam u cemu je problem ovde.
 
Pa vrlo je jednostavno...
Čovek je prodavao ploče preko Limunda, video da cena neće biti odgovarajuća, pa je sa svog drugog naloga (ili je angažovao ortaka) kupio istu i stavio je na kupindo, gde je ponovo prodaje.
Priznaćeš da je u najmanju ruku bezveze da neko "proda" ploču preko Limunda, a da onda istu tu ploču ponovo prodaje, ali sada preko Kupinda, a pri tome je za tu prodatu ploču uredno dobio pozitivan feedback. Pri tome Limundo ne preduzima ama baš ništa, a trebao bi, s obzirom da član krši njihova pravila.
Verovatno nije kažnjivo zakonom, ali je u najmanju ruku bezobrazluk...
 
Poslednja izmena:
Pokušaću da odgovorim na sva pitanja - nisam citirao sve vas koji ste pisali, da bi odgovor bio pregledniji.
Unapred se izvinjavam ako sam nešto preskočio - slobodno nam to napišite. Konstruktivna kritika nam je od velikog značaja.

Otkad to da prodavac pocetnik sa 0 ocena može u opcijama da stavi plaćanje pouzećem i plaćanje pre slanja? Povrh svega uslovljava da šalje isključivo posle uplate ni manje ni više nego postnetom. P. S. Molio bih člana Limundo ovde da odgovori. Jer ovo je ozbiljan problem, promena idealna za prevarante.

Ovo smo izmenili sa novim pravilnikom. Pojasnili smo u jednoj od prethodnih poruka da prethodna ograničenja nisu dovela do veće sigurnosti, već samo do ograničavanja članova koji ne žele da obmanu sistem. Umesto toga, ići ćemo u smeru Limundo i Kupindo zaštite.

Osecaj paranoje (ne mogu da kazem da pisanjem ovog posta ne prodje kroz glavu da cete eto tek tako da mi ugasite profil, kazu ljudi da se desavalo a to je sramota ako je istina), kontakt sa robotima, prevare u vazduhu, staticnost razvoja sajta, donosenje beskorisnih noviteta a ukidanje korisnih funkcija, podrska malicioznim prodavcima, losa pretraga, previse djubreta, kriticno los sistem poruka, prevelike provizije. Uzmite se u pamet, odustanite od "ideje" ovog novog velikog vodje koji vam "menja sajt" jer radi los posao a vi kao da ste Jehove pa ne vidite, cak i kada vam neko dobronamerno skrene na paznju, cak i kada je 1000 takvih glasova u horu


Ovde smo i zbog toga što želimo da menjamo sve što nije dobro. Svesni smo nedostataka, ali neke od njih ne možemo rešiti tako brzo - održavati sistem koji ima preko 200.000 transakcija mesečno je veoma zahtevno. Zbog toga naš IT uskoro dobija pojačanje u vidu 3 nova člana tima, pa će biti više prostora da ispravimo stvari koje sada čekaju.

Prodavac je UjceMika . Prvo je kupio jednu karticu koja je bila neispravna. Onda se pojavila kod njega kao nikad popravljena itd, predmet je prodato po realnoj ceni naravno sto njemu ne odgovara, to potvrdjuje da karticu prodaje opet - naravno na aukciju nigde nije napisano da je kupac odustao od kupovine pa se aukcija ponavlja...ja na brzaku pogledam kod njegovih ocena dali ima od kupaca ocenu, kada vidim da ima, dakle opet sam u pravu...sta znaci ovo...

-------

******! I jos nesto Limundo, zasto je nedozvoljena davanje negativne ocene ako ja HOCU dati negativnu ocenu bez obzira dali je prodavac ponudio d ami vrati pare?! Npr, uzeo neke slusalice, koje prodavac prodaje masovno, naravno kineska kopija i ja sada hocu da ga ocenim negativnom jer slusalice su toliko nekvalitetne d anisu za ljudsku upotrebu jer kod kineza za 200 din uzimam 100 puta bolje slusalice, nazalost. E sad zasto ja ne mogu ocenjivati negativnom ocenom i napisati da slusalice su jako loseg kvaliteta...zasto? u slucaju da vratim slusalice ja cu opet biti ostecen sa duplom postarinom, za sumu za koju je vas briga...e pa ne valja to tako...gospodine direktore, pa daliste culi za ove recenice: RAD<RED<DISCIPLINA? Rada mozda ima, o redu necu nista, a o disciplini...

I eto, covek se iznervira nedeljom, i opet ispadnem glup...


Upozorićemo člana da u opis predmeta ubuduće doda informaciju ukoliko je grafička kartica popravljana. Slažemo se da je to jedino fer prema kupcima. Hvala na ovoj prijavi.

Odgovor na pitanje zašto ne dozvoljavamo takvu negativnu ocenu: želimo da, bar na neki način, zaštitimo prodavce. Veoma često se dešava da je reklamacija opravdana, ali da prodavac nije imao lošu nameru (nije video nedostatak, ili je nedostatak nastao kasnije). Ako je prodavac fer i korektan i spreman je da kupcu uvaži reklamaciju, smatramo da nije zaslužio negativnu ocenu.


Ma sta god ima, ovo je cista za*ebancija. Sekund potrosen na ovu glupost za velicinama tekst boxova je ruganje onim koji traze poboljsanja, ili bar traze da vise ne kvare, ako nista drugo!

Drag radi samo vertikalno, inace. Strucnjak je procenio da je presiroko. Bolje u visinu...


Došlo je do greške - nije namerno smanjen box za upis poruke. Prosledio sam ovu grešku našim programerima.


Koliko vidim ovako nešto uopšte ne dotiče ni Limundo, ali ni bilo koga na ovom forumu.
Ovde je definitivno sve otišlo u tri lepe...

I nama je u interesu da se veštačko podizanje cena ne dešava na Limundu. Tim koji je zadužen za ove provere je upozorio korisnika - ukoliko se ovako nešto ponovi, može doći do suspenzije naloga.
 
Nije dozvoljeno - napisali smo gore da je korisnik koji je prijavljen upozoren.
 
Jadan on
 
Pa dobro Limundo, a sta kazete na vestacko dizanje cena?!

Ne preteruj sad, odgovorio je. Pitas ga za nesto sto je i njemu u oku, kao i nama. Svi bi voleli da toga nema, al od toga jednostavno ne postoji zastita. Mze da postoji bolji servisni tim, koji ce to ranije i efikasnije da eliminise, ali da ga iskoreni - ne.
 
Niko ne kaže da se tako nešto može iskoreniti, ali upozorenje za ovako svestan i bezočan bezobrazluk je u najmanju ruku blago.
Kao nije znao, pa ga upozoravaju? Nije nego... I aukcije mu i dalje stoje, kao da se ništa nije desilo.
 
Ne preteruj sad, odgovorio je. Pitas ga za nesto sto je i njemu u oku, kao i nama. Svi bi voleli da toga nema, al od toga jednostavno ne postoji zastita. Mze da postoji bolji servisni tim, koji ce to ranije i efikasnije da eliminise, ali da ga iskoreni - ne.

Cekaj, cekaj. Ja sam primetio kod jednog clana, i to vise puta. Imam dokaze. Zasto ne moze da bude suspendovan? Ne moraju oni pratiti ko dize cenu ali ako sam vec ja primetio a imam dokaze...pa mislim, radim umesto njih, ne trazim novac za pomoc pa bar onda banuju clanove koje sami sebi dizu cenu....
 
@RingeRaja
Na aktivnim aukcijama ovog člana nema podizanja cena - zapravo, od svih aukcija samo dve imaju po jednu ponudu.
Ukoliko bi došlo do podizanja cena aukcije bi bile zatvorene.

@schnappy
Suspenziji pristupamo kao krajnjoj meri - iz iskustva znamo da je trajna suspenzija retko kada adekvatno rešenje.
Mnogo bolje rezultate smo postigli edukacijom i obaveštavanjem članova ukoliko dođe do kršenja pravila.
 
Poslednja izmena:
Limundo
Mnogo bolje rezultate smo postigli edukacijom i obaveštavanjem članova ukoliko dođe do kršenja pravila.

On dize sebi cene konstantno da bi imao vise zarade, sta tu vredi edukacija? Sta ovde vredi edukacija kada laze SVIMA, ko god da pita dali je predmet repariran ili ne...
objasnite mi, jer ja sam po struci menadzer ali o takvoj disciplini ja jos nisam cuo niti su me ucili profesori...Bas me interesuje, nisam za svadju ali ocekujem objasnjenje jer sada vec preterujete...


da ne kazem grubo, ovo sto ste rekli u vezi edukacije, to je veoma slicno kao kada cig***a drze edukaciju kako treba raditi, posteno ziveti...oni ce te prevariti i tu nema spasa, i to je isto tako sa clanovima kao sto je ujce...dali Vi stvarno mislite da ovde pomaze bilo kakva edukacija?

Samo Vi ga obavestite on ce napraviti 6 naloga za babinu dedinu sestrinu komsijinu licnu kartu, pa da vidis kako ce da duva cene, samo napred, to je vrlo pametan potez.
 
Moze li pomoc, o cemu se radi ?

Ne znam da li je bilo do sad, licitiram predmet, lokacija Beograd Palilula, licno preuzimanje, tako mi je i odgovaralo i zato licitirah, kad posle samo tren kako se zavrsila aukcija podaci prodavca Curug Srbija... ....?
 
@RingeRaja
Na aktivnim aukcijama ovog člana nema podizanja cena - zapravo, od svih aukcija samo dve imaju po jednu ponudu.
Ukoliko bi došlo do podizanja cena aukcije bi bile zatvorene.

Dobro.
A sada mi objasnite kako to da je 3 puta (toliko sam slučajeva našao, dalje me mrzelo da tražim) prodao na Limundu ploču, a onda je IDENTIČNI PRIMERAK (što se vidi na slici) osvanuo na Kupindu, koji, gle čuda, opet prodaje korisnik pod istim imenom.
Nemam ja ništa protiv što čovek sam sebi prodaje stvari, ali za to ne može da dobije pozitivni feedback od "zadovoljnog kupca".
 
@schnappy
Suspenziji pristupamo kao krajnjoj meri - iz iskustva znamo da je trajna suspenzija retko kada adekvatno rešenje.
Mnogo bolje rezultate smo postigli edukacijom i obaveštavanjem članova ukoliko dođe do kršenja pravila.
Naravno da to nije adekvatno rešenje, pošto član koji sam od sebe kupi prodmet, pa ga ponovo prodaje, pa opet on kupi, pa opet prodaje eeeeee pa to je tri provizije, pa mnogo takvih članova nije to mali novac. Da ih suspendujete odma ste u minusu za lepu svotu provizije.
Posle ispisane 123 strane i ne prihvaćenog ni jednog saveta ili primedbe, svima nam je jasno da limundu ovakvo stanje kakvo je sada odgovara, da nije tako promenio bi nešto.
 
Poslednja izmena:
Joker
Posle ispisane 123 strane i ne prihvaćenog ni jednog saveta ili primedbe, svima nam je jasno da limundu ovakvo stanje kakvo je sada odgovara, da nije tako promenio bi nešto.

Da, u pravu si, potpuno, kako ja to nisam ukapirao ranije..
Ala Limundo, svaka Vam cast I Vladimiru Nikolicu, razumem sve! Nisam zavidan za pare koje zaradite, nikako, jer svako sam odlucuje o tezini tereta (sramota) koju moze da nosi do kraja zivota...

A zasto ja ne mogu i ne znam da ih iskuliram?! Zasto se ja nerviram zbog njiih? Jer sam normalan ili zato sto nisam normalan?

ps: imate pivo od mene ako mi odgovorite na pitanje jesam li normalan ili nisam :D
 
Nisi, kao što nisam ni ja...:d
Koji moj sam našao da ih upozoravam na prevaranta kada oni zarađuju od njega kintu... Nije nešto, ali "zrno o zrno..."
 
Joker
Posle ispisane 123 strane i ne prihvaćenog ni jednog saveta ili primedbe, svima nam je jasno da limundu ovakvo stanje kakvo je sada odgovara, da nije tako promenio bi nešto.

Da, u pravu si, potpuno, kako ja to nisam ukapirao ranije..
Ala Limundo, svaka Vam cast I Vladimiru Nikolicu, razumem sve! Nisam zavidan za pare koje zaradite, nikako, jer svako sam odlucuje o tezini tereta (sramota) koju moze da nosi do kraja zivota...


A zasto ja ne mogu i ne znam da ih iskuliram?! Zasto se ja nerviram zbog njiih? Jer sam normalan ili zato sto nisam normalan?

ps: imate pivo od mene ako mi odgovorite na pitanje jesam li normalan ili nisam :D

Mislim da sam jednu tastaturu unistio kucajuci se sa njima. Znas ono, besno...
 
Nema toliko veze sa Limundo sajtom, koliko sa ljudima :)

kad god primim poruku ovakve sorte:

Poštovani,



Pobednik sam Vaše aukcije za "Aukcija XXXXXXX".



Molim Vas da mi date broj Vašeg računa kako bih na isti uplatio izlicitiranu sumu.



S poštovanjem,

Stojko

problem u najavi :) Konkretno pricam iz iskustva. Postoji odredjena vrsta pristojnosti, postoji mera preko toga gde se uvid u karakter izrazi mnogo vise nego uvid u vaspitanje. If you know what I mean
 
?
ne kapiram sta ti smeta kod ovoga. Ne znam da li si samo iskopirao neciju pravu poruku ili nabacao sam, ali ovo je cak i lepo napisano sa pocetkom i krajem po pravilima pisanja pisma, velikim slovima. takodje dobijas kintu unapred pre slanja.
stvarno ne vidim nista lose ovde sto bi najavilo problem. meni bi ovo znacilo upravo suprotno, da imam posla sa pismenom i kulturnom osobom, sto odmah dize ovo na drugi nivo u odnosu na neke druge.
 
Ja sam bolja iskustva imao sa KP nego sa kupindom i limundom.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno