Šta je novo?

LG Televizori

Imas na YT gomilu klipova, treba ti zapravo neki koji salta kroz boje preko celog ekrana.
S tim da, kod Oleda novom novcijatom panelu treba malo vremena da se "sredi", tako da i da bude nekih deformiteta vrlo moguce da ce nakon par sati rada da nestanu (imas na prethodnim stranama primere toga, koliko me secanje sluzi)
 
Zdravo svima, naručio sam LG 65 C2 ohrabren mnogim utiscima koje sam pročitao na ovom forumu, hvala vam svima na tome. Obzirom da je ovo prvi OLED koji kupujem (i generalno prvi dobar tv, do sada sam 13 godina imao 32-inčni Panasonicov LCD) jako se plašim "panel lutrije" i ostvarivanja mojih prava u slučaju da dobijem faličan TV. Stoga bih zamolio one koji već imaju ovaj tv i one koji se generalno razumeju za pomoć.

TV stiže u prodavnicu sutra ili prekosutra. Rekli su mi da će ga preda mnom izvaditi iz kutije i da mogu da pustim na njemu šta god hoću pre nego što ga preuzmem. Mislio sam da snimim na usb neki test video koji ću pustiti. Možete li me uputiti kakav video bi bio dobar za vizuelno otkrivanje eventualnih defekata na panelu i na koje tačno defekte treba obratiti pažnju? Hvala unapred svima koji pomognu.
Imaš ovde kod mene dosta toga od HDR do Dolby Atmosa.
 
Hvala vam obojici na pomoći.

TV još nije stigao, ali sam upravo saznao podatak koji me je bukvalno slomio. Model koji sam ja kupio, LG OLED65C21LA, je JEDINI za koji ne važi garancija 2+3 godine! A mogao bih da se zakunem da je pisalo 2+3 godine dok je trajala akcija! Garancija važi za za model 65C22, ali ne važi za 65C21. Važi za 42C21, 48C21, 55C21, ali ne važi za 65C21. Ne mogu vam opisati koliko sam razočaran! Čim završim sa poslom idem u prodavnicu da vidim mogu li da otkažem kupovinu. Problem je što nisam kupio online, već u prodavnici, pa ne znam kakva pravila važe za odustajanje od kupovine i da li to uopšte mogu. Zna li neko nešto o tome?

Preko godinu dana istražujem, jurim ovaj model i skupljam pare za njega, a na kraju sam sve uradio pogrešno! Poruka svima da budu pametniji od mene, ne kupujte LG OLED65C21LA, ne važi 2+3 godine garancija!!!
 
Iskreno meni to zvuci kao apsurd. O kojoj prodavnici se radi i ko ti je dao tu informaciju? Da li si proverio informaciju kod LG-a?
Razlika izmedju C21 i C22 je samo boja panela ..
 
Apsurdno dabome, ako su ti i rekli u toj maloprodaji ne znači ama baš ništa, svakako oni i ne daju te dodatne 3 godine garancije. Opusti se, do kraja godine 5 godine ima na apsolutno sve OLED modele, samo se registruješ posle trgovine na sajtu i mirna Bačka. Btw, dešavalo se do sada dosta puta da nekog modela nema na nekom spisku, nemoj da te to brine ako si negdje naletio na spisak bez C21.
 
Apsolutno se slažem sa vama da to nema smisla, ali na sajtu prodavnice gde sam kupio (te...med..) i na sajtu uvoznika (co..tr..) stoji veliki spisak modela za koje važi 3+2 godine garancija, samo 65C21 nije na spisku. Generalno sam vrlo oprezan, ne mogu da pojmim kako mi je ovo promaklo. Da stvar bude gora, u jednoj drugoj prodavnici za iste pare ima da se kupi 65C22 koji jeste na spisku! Ali sam izabrao ovu prvu prodavnicu, samo zato što postoji u mom gradu.
 
Ako nisi platio, zabole te, samo otkazi porudzbinu. Ako jesi, posalji mail uvozniku pa sacekaj odgovor.

Iskreno meni to zvuci kao apsurd. O kojoj prodavnici se radi i ko ti je dao tu informaciju? Da li si proverio informaciju kod LG-a?
Razlika izmedju C21 i C22 je samo boja panela ..
Na sajtu stoji spisak modela koji su obuhvaceni promocijom i stvarno nema tog modela...
 
Poslednja izmena:
Ostao sam zatečen da pomenuti LG OLED65C21LA nema produženu garanciju pa sam pogledao servise koji nude to produženje i na sajtu ComTrade nema ga na spisku pa sam zvao Pin i devojka koja se javila rekla je da ga nema na spisku ni kod njih ali da im se dešava da za predmete kojih nema na spisku ipak važi. Pozvati prodavnicu gde je TV kupjlen kao i LG. Skoro 100% sam siguran da mora da ima 2+3.
 
Ljudi, svi koriste isti spisak, i kod nas u CG ga nema na spisku ali fino piše za OLED, NANOCELL i UHD modele do kraja godine 2+3 garancija. Jedino taj model je preskočen od svih C modela (C11 i C12 ima u svim dijagonalama, C21 i C22 takođe u svim sem za pomenuti C21 u 65" verziji) zaboravili su ga i to je to, piši LG-u slobodno, korigovaće. :)
 
Zvao sam LG, momak sa kojim sam pričao je bio zatečen kao i mi ovde. Rekao mi je da mora da proveri sa marketingom da li je došlo do neke greške sa spiskom koji je objavljen i da li 65C21 stoji na ugovoru koji imaju potpisan sa servisima. Rekao mi je da ako ga nema na tom ugovoru, sve i da je greška u pitanju, neću moći da ostvarim 2+3 godine garancije. Čekam da mi javi, ali možda neće danas nego sutra. Nisam ohrabren. A u međuvremenu su me zvali iz prodavnice da mi jave da je TV stigao. Totalno sam se smorio i ne znam šta da radim. Padaju mi paranoične misli na pamet, tipa možda postoji razlog (čitaj defekt) zašto baš ovaj model nije na spisku za produženu garanciju. Presela mi je ova kupovina.
 
Pitanje vezano za sherovanje sa PC na TV posto to nikada nisam radio. Planiram da gledam filmove/serije koje skinem na PC na TV-u. Da li TV moram da povezem sa hdmi ili moze sve wireless da se odradi?

Skini odavde lg smart share i podesi direktorijume gde su filmovi i serije (mnogo jednostavnije od Plex-a), tv automatski povuče i titlove ako su istog imena kao film naravno sve preko wifi ja:

 
Zvao sam LG, momak sa kojim sam pričao je bio zatečen kao i mi ovde. Rekao mi je da mora da proveri sa marketingom da li je došlo do neke greške sa spiskom koji je objavljen i da li 65C21 stoji na ugovoru koji imaju potpisan sa servisima. Rekao mi je da ako ga nema na tom ugovoru, sve i da je greška u pitanju, neću moći da ostvarim 2+3 godine garancije. Čekam da mi javi, ali možda neće danas nego sutra. Nisam ohrabren. A u međuvremenu su me zvali iz prodavnice da mi jave da je TV stigao. Totalno sam se smorio i ne znam šta da radim. Padaju mi paranoične misli na pamet, tipa možda postoji razlog (čitaj defekt) zašto baš ovaj model nije na spisku za produženu garanciju. Presela mi je ova kupovina.
Nema razloga da jedini taj ne bude pokriven i to je sigurno njihova greška. Ako si toliko čekao i skupljao lovu onda odustani jer verovatno ti savest neće biti mirna ako nemaš te dodatne 3 godine iako ja mislim da je i dve ok. Kod mene je jedna godina na sve oled televizore i nisam uzeo dodatnu jer je bila tipa 500$ više. C2 je panel od prošle godine i ako za te dve godine bude ok obično potraje.
 
Poslednja izmena:
Ukoliko ti ne produže garanciju za te tri godine taj TV bez nekog dodatnog finog popusta ne uzimaj nikako! Prvo nisi ti kriv što je njima taj model promakao, drugo piši im mail, zvaničan mail u ovakvim situacijama je pod obavezno, sve ostalo je rekla-kazala. Ja sam još uvjek ubijeđen da ti moraju uvažiti dodatnu garanciju.
 
potpis na ovo , ni ja ga defiinitivno ne bi razmatrao pod tim uvjetima ... ako nisi dao nikakve pare , zahvali im se i zaobiđi kulturno . Nije malo para , +3 g pokrivenosti itekako dobro dođe ( naučio iz svog slučaja ) :)
 
Hvala vam na savetima, ali se bojim da su mi ruke vezane. TV sam platio u prodavnici, ne online, tako da nemam pravo da otkažem kupovinu iako TV još nisam preuzeo. Nemaju razlog ni da mi daju dodatni popust. Kao što sam već rekao, sve sam uradio pogrešno.

Poslaću mail LG-u, mada ne vidim razlog da mi izađu u susret, ko mi je kriv što sam ispao budala i nisam detaljnije gledao spisak modela za produženu garanciju.
 
Imaš itekako osnova i za popust i za garanciju i za pare nazad ali ako si mislio da će to proći bez borbe, da će da ti se nude, to teško :)
 
Na osnovu cega da dobije popust? Sto se nije dobro informisao pre kupovine? Da ne ispade da sam nesto protiv clana, al gledajuci iz ugla prodavca, sve informacije su dostupne na sajtu. Svakako, nadam se da ce uspeti da ostvari produzenu garanciju jer nema logike da samo taj model ne spada pod to.
 
Pričam i ja iz ugla prodavca jer sam isti posao radio dugo godina. LG daje 5 godina garancije na OLED tokom cijele godine, u zadnjih par godina (3 godine sigurno). 2+3 godine sa osiguravajućim kućama, nazovite to kako hoćete ali 5 godina je na sve modele iz lupam 2 ili 3 prethodne generacije. Ako si jedan od 50 TV-a izostavio, pa neće baš da može da reklamiraš produženu garanciju na sve a ovamo u nekom spisku samo taj jedan model izostaviš. Nisam pravnik ali mislim da bi morali jasno naglasiti da ne pokriva određeni model.

S obzirom da je ovdje u pitanju očigledan propust LG-a, da sam ja prodavac vratio bih pare bez pogovora, a vjerovatno i svaka ozbiljna radnja. Takođe, s obzirom da se LG računa kao jako ozbiljna kompanija i da su primali (mislim i jedini) reklamacije na burn-in u garantnom roku iako to garancijom nije pokriveno, mislim da će i ovo riješiti bez pola muke.
 

Prilozi

  • LG.png
    LG.png
    1.4 MB · Pregleda: 24
Pozdrav! Zna li neko kako mogu da rebootujem ovaj WebOS 7.0? Znači kad iskjučim i uključim TV da mi se pojavi LG logo. Šta god sam probao ništa. Znači neću factory reset nego soft reset. Probao sam i da isključim quick launch i ništa. Držao power dugme na tv-u 10 sekundi - ništa. Isključio ga iz struje , čekao par minuta i uključio - ništa. Jedino nisam probao da bude kabal isključen pola sata pa da ga opet uključim. Da li uopšte postoji brži način, kao na ranijim verzijama WebOS-a?
 
Verovatno ste dobili izlozbene modele kad ste tako dobro prosli :ROFLMAO:
Vidim ima u CTs C3 65" 25 hiljada jeftiniji nego na drugim mestima i samo za njega ne stoji 2+3 garancija. 100% se przio par meseci u salonu u Uscu...

Isto to sam primetio pre 10ak, 15 dana... Ne znam koja je razlika u ceni bila ali mi je cudno da si se odlucio za C1 a 2024. Svakako bi trebalo da trazis zahtevas dodatnu garanciju ili novac.
Ja sam uzeo na KP C3 65 za 1450. Jeste rizicnije ali je prevelika razlika u ceni.
 
Hvala vam na savetima. Zvao sam LG i poslao sam mail, čekam njihov odgovor. Ako mi ne odobre produženu garanciju, tražiću u prodavnici da mi vrate novac. Bio sam tamo, prodavac misli da neće biti problema pošto je TV neotpakovan. Javiću šta se na kraju desilo.

U međuvremenu, svako ko planira kupovinu 65 C2, neka obrati pažnju da verzija C21 nije na spisku za produženu garanciju za razliku od C22.
 
Pozdrav! Zna li neko kako mogu da rebootujem ovaj WebOS 7.0? Znači kad iskjučim i uključim TV da mi se pojavi LG logo. Šta god sam probao ništa. Znači neću factory reset nego soft reset. Probao sam i da isključim quick launch i ništa. Držao power dugme na tv-u 10 sekundi - ništa. Isključio ga iz struje , čekao par minuta i uključio - ništa. Jedino nisam probao da bude kabal isključen pola sata pa da ga opet uključim. Da li uopšte postoji brži način, kao na ranijim verzijama WebOS-a?

U opcijama iskljucis quick launch + ili home launch + ili kako god da zovu tu opciju i onda se tv gasi u potpunosti kada ga ugasis na daljinac
 
U opcijama iskljucis quick launch + ili home launch + ili kako god da zovu tu opciju i onda se tv gasi u potpunosti kada ga ugasis na daljinac
Ne gasi se. Napisao sam da sam to probao. Dakle, postoji li neko drugo rešenje. WebOS 7.0. Gledao po You Tube, forumima i ništa. Pretpostavljam da bi posle pola sata ištekanog TV-a dobio LG logo kad uključim tv.
 
Hvala vam na savetima. Zvao sam LG i poslao sam mail, čekam njihov odgovor. Ako mi ne odobre produženu garanciju, tražiću u prodavnici da mi vrate novac. Bio sam tamo, prodavac misli da neće biti problema pošto je TV neotpakovan. Javiću šta se na kraju desilo.

U međuvremenu, svako ko planira kupovinu 65 C2, neka obrati pažnju da verzija C21 nije na spisku za produženu garanciju za razliku od C22.
@Ninoslav zar nismo imali istu situaciju sa istim tv-om? Reseno je, samo neka Ninoslav potvdi da li je isti tv u pitanju.
 
Skini odavde lg smart share i podesi direktorijume gde su filmovi i serije (mnogo jednostavnije od Plex-a), tv automatski povuče i titlove ako su istog imena kao film naravno sve preko wifi ja:

Ja sam instalirao i dodao foldere, ali mi smart share na tv-u samo prikazuje neke samples , nema nigde ponudjenih foldera. Na istoj su mrezi PC lan i TV wifi...
 
Upravo me je zvao onaj momak iz LG-a da mi javi da je dobio konačan odgovor od marketinga da je u pitanju greška i da za model 65C21 takođe VAŽI produžena garancija! Kaže da ću dobiti i zvaničan odgovor na mail, ali da već sad mogu slobodno da odem po TV i da se registrujem na sajtu uvoznika za produženu garanciju. Hvala svima na pomoći!

@BitrAtE izgleda da si bio u pravu od početka.

Edit: stigao mi je i mail od LG sa istim odgovorom.
 
Poslednja izmena:
Ja sam instalirao i dodao foldere, ali mi smart share na tv-u samo prikazuje neke samples , nema nigde ponudjenih foldera. Na istoj su mrezi PC lan i TV wifi...

Kada na računaru pokreneš LG Smart Share, daljinskim od TV izabereš ulaz (source) u mom slučaju LGPC Raša i u folderima koji ti se tad pojave pustiš film, isto mi je računar preko lan-a, TV preko wifi-ja, bez problema pušta i 4k filmove...
 

Prilozi

  • 1lg.jpg
    1lg.jpg
    234.4 KB · Pregleda: 108
  • 2lg.jpg
    2lg.jpg
    164.7 KB · Pregleda: 53
  • lgpc.jpg
    lgpc.jpg
    177.3 KB · Pregleda: 39
  • 3lg.jpg
    3lg.jpg
    168.8 KB · Pregleda: 57
Poslednja izmena:
Kakav je tv 55 NANO 763 qa? Vredi li kupiti i ima li neko iskustva sa njim? Vredi li dati više novca za Lg televizor 55QNED7S3?
 
Imam 65nano783, koji je ips i fantasticnu sliku ima. Misleci da je slican model, uzeo sam matorima 55nano 763,i napravio veliku gresku. Model ekrana je Va i ne moze da se poredi sa 783 modelom. Kao svaki va, slika je ok kada gledate centralno ali svako gledanje sa strane, dodje mi da ga bacim sa 5 sprata. Moja preporuka je 783 model, ali i tu treba obratiti paznju, jer zavisi od dijagonale dolaze i Va i Ips paneli.
 
Nazad
Vrh Dno