Šta je novo?

Legend of Grimrock

marepbc

Slavan
Učlanjen(a)
22.12.2006
Poruke
227
Poena
320
Evo jedne zanimljive indie igre u izdradi. Slucajno sam nabasao na nju. U pitanju je old school dungeon crawler u novom ruhu. Release date krajem 2011. god. Meni ovo deluje bas gotivno.
[YOUTUBE]_HnTeQFBIq0[/YOUTUBE]
 
Lol za kretanje po kvadratima i rotiranje za 90 stepeni :)
Mislim, bilo mi je to ql kada sam igrao Pool of Radiance na Commodore-u 64 pre nekih 20 godina, ali danas...
 
Auuu jbt, ovo je old school to the core. 80's fans rejoice! :d

Eto prilike za matorce, koji su odrastali uz Dungeon Mastera, Bard's Tale i Might & Magic serijal, da se prisete detinjstva i nekih srecnijih i bezbriznijih vremena... :)
 
Нисам никад играо игре које спомињете али мени ово представља освежење, баш ме занима како ће изгледати игра у пуној верзији.
 
Ovo je previše old school za mene. Ajde da je M&M pa i da progutam izvođenje ali ovako mi izgleda totalno bezlično i generički.

Ako je neki žanr totalno zastereo to je ovo.
 
Igra li neko ovo cudo? Meni je kul,danas sam tek poceo i mogu reci da mi je zanimljiva na pocetku. Krenuh na hard pa mi malo fali da nesto cuknem. :D Inace,kul je.
 
Back to the OLD School :D
Odlicno izgleda, odavnooooooo nisam video nesto ovakvo a kamoli igrao. Za stare RPG-ovce - obavezno probajte
 
probao, ali je po meni vise puzle dungeon crawler nego rpg... tj. linearna avantura, bez izbora.
 
Igram vec par dana igru i bas mi se svidja. Stigao sam do 7. nivoa. Uopste nije genericka, bas je zabavna. Ima dosta stvari koje te teraju da ponovo igras jer se stalno pitaš jesi li nešto propustio. Secret-i su bas zanimljivi i ima ih bas puno. Mogu se naći odlicni item-i na tajnim mestima.


Sta mi je bilo jako zanimljivo:

Kada se iskoristi napitak (za energiju, zdravlje, brzinu, lek, itd.), ostane prazna bočica u inventaru. Ta bočica se može koristiti iznova i iznova u craftovanju, ne "pojede" je lik kada popije napitak kao u drugim igrama.


Svaka preporuka svim RPG fanovima. Ovo definitivno vredi kupiti i podržati razvojni tim.
 
Igram vec par dana igru i bas mi se svidja. Stigao sam do 7. nivoa. Uopste nije genericka, bas je zabavna. Ima dosta stvari koje te teraju da ponovo igras jer se stalno pitaš jesi li nešto propustio. Secret-i su bas zanimljivi i ima ih bas puno. Mogu se naći odlicni item-i na tajnim mestima.


Sta mi je bilo jako zanimljivo:

Kada se iskoristi napitak (za energiju, zdravlje, brzinu, lek, itd.), ostane prazna bočica u inventaru. Ta bočica se može koristiti iznova i iznova u craftovanju, ne "pojede" je lik kada popije napitak kao u drugim igrama.


Svaka preporuka svim RPG fanovima. Ovo definitivno vredi kupiti i podržati razvojni tim.

To sa bocicama je bilo u Dungeon Master-u pa su kasnije smislili ovu savremenu eko ambalazu sto se jede uz napitak :d
 
U Arx Fatalis isto kada isprazni cuva bocice... pa posle puni vodom, vinom, itd... Moze cak da se umre od gladi i zedji ako se ne pazi.
 
Poslednja izmena:
Napokon nešto za mene, bukvalno sam prestao da se igram dok ovo nisam našao :) Fenomenalno!
 
Moze cak da se umre od gladi

I ovde mora da se konzumira hrana.

Edit: Na pocetku igre mozete da napravite sami likove koje cete voditi, a mozete i odabrati predefinisane. Cisto da znate da imate izbora.
 
Poslednja izmena:
odlicna je :)

nije rpg ali ok dungeon crawler da, i interesantan! ono sto je super je sto se igra ne trudi da bude ono sto nije :) tj developeri su tako zamislili, svaka cast, iako je sistem totalno oldskul igrivo je skroz


zasluzuju svaki dinar
 
Kakva ste 4 lika kreirali? :) I,jel ovo fora da lik koji iznad ovog drugog prima prvi damage,pa tek onda ovaj ispod?
 
Samo likovi koji su ispred mogu da napadaju i primaju damage (fizicki, ne racunajuci magiju). Likovi iza mogu da napadaju dugim oruzjem (kopljem), oruzjem sto se baca i magijom.
 
Ovako je igra izgledala pre 3 godine... :)

[YOUTUBE]Put6IOUUYLI[/YOUTUBE]
 
steta sto kretanje nije tako mrdusavo, mada opet mozda na duze staze i bolje sto nije tako :)

meni jedino fali jos malo sadrzaja po hodnicima, bar neki dijalog ili neki tekst ili neki npc ili nesto :]
 
This patch will be auto-downloaded next time you start the Steam client and you can view its complete changelog below.

Legend of Grimrock Update Changelog:

- vsync is enabled by default
- borderless windows are no longer topmost
- pressing ESC closes character sheet
- fixed unlimited frost arrow exploit
- improved display resolution auto-detection at first launch
- fixed a couple of typos and broken english
- removed check that disables high texture resolution setting when running low on video memory (some graphics drivers seem to report available video memory incorrectly)
- quick save/load
- volume sliders
- to avoid confusion autosave & quicksave slots can’t be renamed anymore
- adjusted gui layout and camera fov so that user interface elements do not overlap with important screen areas on non-widescreen displays
- invert horizontal mouse option
- camera bobbing option (only available by editing the config file manually)
- configurable tooltip delay (only available by editing the config file manually)
- frame rate limiter (set to 120fps but can be changed by editing the config file)
- custom character portraits
- bug fix: very long map marker notes without spaces in them causes the automap to crash
- bug fix: editing a map marker that is on the same exact spot as a marker on the other map page edits them both at the same time
- bug fix: map labels are sometimes drawn partially underneath map symbols
- bug fix: topmost menu item doesn’t work reliably in high resolutions such as 2560×1440
- bug fix: wall text translations are not dismissed when right-clicking
- bug fix: inanimate objects can be backstabbed
- bug fix: projectiles go through doors in some very rare cases
- bug fix: saving the game crashes if all save game slots are full and the autosave slot is deleted or unused
- bug fix: Fighter’s Challenge doesn’t open if there’s an item in front of the door (only applies to new games, existing save games still have this bug)
- bug fix: saving the game just after the end fight creates a corrupted save that can lead to crashes and the end sequence not getting triggered correctly
- bug fix: auto pickup doesn’t pick up the correct amount of ammo in some rare circumstances
- bug fix: standing on stairs and turning with the mouse, followed by a turn using q/e keys is buggy
- bug fix: when a monster is damaged, experience point text sometimes (very rarely) flash in a square where a monster has been killed
- bug fix: trying to load a save game that has just been deleted manually from the file system (e.g. in Windows explorer) crashes the game
 
ok.

skinuo, instalirao, pokrenuo... igra se po defaultu pokrece u 1024x768 !!!

kad odem u meni, da povecam rezoluciju, APPLY dugme je van ekrana i ne mogu da ga kliknem!

da li se ovo jos nekome desava? i jel neko ima ideju sta da radim? (nema .ini fajla, nema registry entryja, instalirao sam i 1.1.4 update...)


EDIT: nasao sam .cfg fajl...
 
Poslednja izmena:
:)

kopija Dungeon Mastera 1:1 prelepo izgleda

me like it

a pogotovo ce se svideti burazeru koji je najverovatnije toliko puta presao Dungeon Master da ga zna napamet :D


EDIT:

1. Almost Human: Legend of Grimrock Interview


2. RPGamer Feature - Legend of Grimrock - Interview

"Legend of Grimrock is a first-person dungeon crawler in the vein of Eye of the Beholder. What made you decide to create an old-school dungeon crawler?

Almost Human Ltd.: We're huge fans of dungeon crawlers and we feel that for many years old-school dungeon crawler players have not been provided an appropriate game that combines high quality modern graphics with good gameplay. After working for game studios for years we felt that we would like to try our luck with our own project..."
 
Poslednja izmena:
Cool stuff, nadam se da ce dodati vise contenta/dijaloga in between i upgradovati AI, inace looking forward to it!
 
^

to bi bilo interesantno, mada mozda bi onda pocelo vise da lici na npr. Ishar :D
 
Naravno, kao sto i kaze stara grcka poslovica, umerenost u svemu :)
 
Nazad
Vrh Dno