Pozdrav za sve prvo, a drugo posle malo googlanja posle unosa ...servis samsung televizora...dobijem ovaj forum i komentar @GloryHuntera za koji nisam mogao da verujem da postoji..jer 2010 kada sam isto radio preko googla nisam ovo mogao da nadjem...elem..stvar je apsolutno identična: Samsung LE40M86BDX/XEH kupljen u Tehnomarketu iste godine kad i uvaženi GloryHunter zajedno u paketu sa DVD rekorderom...i posle 1,5 godine ima šta da se vidi: pola ekrana tj. leva strana je zatamnjena sa nekakvim deformacijama u vidu vertikalnih linija koji posle jedno 10-30min nestaju i slika je dobra...nakon više otvaranja i zatvaranja LCDa i provere konekcija i kablova greška se izgubi pa se posle par dana vrati i tako u krug... do ovih dana kada se kvar i stabilizovao tj ima zatamnjenje non-stop...da ne pričam imao sam vremena pa sam ga i nosio kod ovih ovlašćenih: Ekran, BGElektronik gde jedni nisu ni otvarali a drugi davali ocene i cene za novi panel...što je bilo veoma smešno...posle konsultacija sa dva tri ozbiljna TV servisa došao sam i do definicije: T-Con ploče koju normalno za ovaj LCD ne može čovek ni puškom da nadje u Srbiji...ima nekih ponuda da se uveze ali je to nestabilno jer niko nije siguran da li će tv raditi dobro posle toga...normalno nisam bio lenj pa posle provere T-Con ploče i LCD panela utvrdio da su isti od neke fabrike (AON)... iz Kine normalno. toliko o samsungu ali bih ipak voleo da čujem još neki komentar ili sugestiju pogotovo posle posta @GloryHuntera sa početka ovog threada jer me interesuje da li je još neko imao ovakav ili sličan problem...bilo kako hvala unapred na bilo kakvom odgovoru...vaš novi član
Svaka čast, GloryHunter, i ja sam nažalost vlasnik SAMSUNG LCD TV 40 kupljenog avgusta 2008, i strahovito sam razočaran kakva je to 'kršina' od televizora. Aparat lepo radi dok radi, tu se ne može ništa prigovoriti, ali dizajniran je tako da mu neposredno po isteku garancije, odnosno nakon 1,5 do 2,5 godine, crkne napojna ploča (koju ja, eto, nisam ni pokušao sam da popravim, pa su me odvalili u servisu za 8000 din! Što je bilo povoljno u odnosu na ovlašćeni Samsung servis u Novom Sadu, gde su tražili 150 do 200 evra za popravku). Ali nažalost tu mojim mukama s TV-om nije kraj (a po svoj prilici to i tebe čeka), dakle nakon nepunih godinu dana od popravke počinju da se pojavljuju horizontalne štrafte na ekranu, koji kao da se izdeli u nekoliko polja koja su međusobno smaknuta, i to traje nekih 10 do 20 minuta. Dijagnoza servisa: flat-kablovi. Mogu malo da se 'nabudže' podbacivanjem gumenih traka između kabla i panela, na mestima gde se kablovi pregibaju (jer tu kao dolazi do gubitka kontakta, što dovodi do kvarenja slike), ili da se menja panel, što košta maltene kao nov TV i naravno ne isplati se.
Dakle, savet svima: bežite što dalje od SAMSUNG televizora! Po rečima servisera i iz ličnog iskustva, a i iskustva mnogih poznanika, njihov planirani radni vek je 4 do 5 godina (uz minimum 1 do 2 popravke u međuvremenu), pa sad vi vidite koliko vam se isplati da date 500, 600 ili 1000 evra za takav krš. Krajnji bezobrazluk proizvođača, koji je što se mene tiče završio karijeru i više mi ništa od Samsungovih proizvoda neće ući u kuću (jer ni ostale stvari im nisu bolje: usisivač im je trajao 2 godine, mikrotalasna mesec i po dana,... katastrofa!), sve i da mi ih daju za džabe!
PS: Ima li neko pametan predlog za rešenje problema sa panelom?
Hvala unapred!
Malo mi je sumnjiva ta njihova izjava da je flet kabl uzrok tih horizontalnih linija. Nije to pokretni mehanizam tipa (CD citac) pa da strada flet kabl. Druga stvar, to sto se posle 10-20 min situacija na displeju izmeni takodje otklanja flet kabl kao uzrok kvara jer je to samo obican kabl i njegova svojstva se ne menjaju sa recimo promenom temperature u uredjaju, a ta promena temperature najverovatnije i dovodi do promene na displeju posle odredjenog vremena. Meni pak vise izgleda kao da je neki elektrolit crko, ali ko ce ga znati. Radio sam u TV servisu pa znam kakva se masonerija tamo radi, tipa dete preko daljinca smanjilo brightness na minimum, a u servisu satro zamenili neki deo i naplatili i sl... Mozda gresim ali u svakom slucaju bih predlozio da odneses tv u neki drugi servis i cujes njihovo misljenje.
Nudimo saradnju IT servisima za ovu vrstu popravke laptopa, PC-a i LCD monitora
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari