Šta je novo?

Kurirske službe

devojka i dalje ceka tv koji je poslat jos u cetvrtak. nisu je uopste zvali u petak niti u subotu da joj makar nesto jave...
videcemo hoce li sutra da se udostoje da donesu.
inace, royal mafija, da sam znao da salju njima trazio bih neke druge.
 
Ako je Royal nacekace se, jednom sam imao iskustvo sa njima i ne bih voleo nikad vise, u cetvrtak naruceno u utorak stiglo.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
 
Isto, 3 dana sam cekao projektor da mi donesu. Jako su neozbiljni.
 
stigao je tv, sve je ok ali trebali su da jave kad ne mogu da isporuce nesto, osnovni je red.
 
Da li je neko slao nešto za bosnu post expresom. Kako ide procedura?
Da li se to smatra klasičnim izvozom ili pošta ima neke povlašćene puteve?
 
Još uvek mi nisu odgovorili na reklamaciju ovi iz Dexpresa. Kad ih zovem da vidim sta se desava oni uopšte ne znaju ni da su preuzeli paket (inače i sa tim su kasnili 3 dana). Ne mogu da verujem da firma sa takvim raspadom sistema može poslovati.
 
@Sirius9
Пост експрес је само за унутрашњи саобраћај.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Naručim ja ranac iz Danske pre par dana. Ranac je bio 60e i 14 e dostava do moje adrese u Beogradu. To je bilo sve prošle nedelje i stiže meni mejl od DHLa gde mi oni kažu da treba da platim uslugu špedicije 28 evra. Ta usluga se sastoji od toga da im se dostave četiri dokumenta gde oni dostave iz jedne do druge zgrade. Na moje pitanje šta ako to odbijem onda moram da tražim novu službu da mi dostavi paket. Meni je ovo nerealno, ja sam njih platio da mi dostave paket od tačke A do tačke B a ne od tačke A do tačke mi tebe ulovljavamo još pa da ti dostavimo.

Tražio sam im da mi to dostave na engleskom tako da bih mogao da refundiram to jer ja niti sam obavešten niti sam imao drugu opciju za pošiljku osim DHl. I naravno da špediciju imaju samo na srpskom.

Jel imao neko iskustva sa ovim stvarima?
 
Naručim ja ranac iz Danske pre par dana. Ranac je bio 60e i 14 e dostava do moje adrese u Beogradu. To je bilo sve prošle nedelje i stiže meni mejl od DHLa gde mi oni kažu da treba da platim uslugu špedicije 28 evra. Ta usluga se sastoji od toga da im se dostave četiri dokumenta gde oni dostave iz jedne do druge zgrade. Na moje pitanje šta ako to odbijem onda moram da tražim novu službu da mi dostavi paket. Meni je ovo nerealno, ja sam njih platio da mi dostave paket od tačke A do tačke B a ne od tačke A do tačke mi tebe ulovljavamo još pa da ti dostavimo.

Tražio sam im da mi to dostave na engleskom tako da bih mogao da refundiram to jer ja niti sam obavešten niti sam imao drugu opciju za pošiljku osim DHl. I naravno da špediciju imaju samo na srpskom.

Jel imao neko iskustva sa ovim stvarima?

Tako je po zakonu. Na pošiljke preko 50 EUR plaćaš carinu i PDV, a to mora da se odradi preko špeditera. Sledeći put se informiši unapred.
 
Poslednja izmena:
Plaćaš špeditera ako ide preko DHLa, ako ide preko pošte onda nemaš troškove špeditera.
U osnovicu za carinu se računa vrednost robe + troškovi isporuke.
Mislim da je tih 28€ troškovi špeditera, a moraćeš da platiš i carinu i PDV oko 32% na osnovicu 74€
 
Poslednja izmena:
Odlično, onda lepo da mi se dostavi dokumentacija na i tražim parcijalni refund jer nisam imao opciju da platim preko pošte nego samo preko DHL. Ako ne charge back ću da uradim jer je američka kartica.
 
Novac ti neće refundirati, niko sa gram mozga neće da plati dodatne troškove zbog zakonske regulative u zemlji primaoca.
Ako se vrati paket verovatno možeš da dobiješ novac nazad, ali umanjen za vrednost isporuke tj poštarine.

Informiši se pre nego se zaletiš, nije ti niko kriv što ne znaš ono što se već godinama ponavlja u vezi granice za carinjenje i dodatnih troškova za isporuku preko specijalizovanih kurirskih službi.
 
Pa gram mozga je da se to kaže i postavi. Ako se traži od mene kao kupca da platim od tačke A do tačke B toliko i toliko onda to mora da se ispoštuje. Bilo kakav problem treba da se najavi na vreme. Pritom u mejlu koji je meni stigao nigde se ne spominje da je to zakonska norma.
 
^ Svi ozbiljniji e-commerce sajtovi imaju istaknuto da se mogu očekivati dodatni troškovi zavisno od carinske politike zemlje primaoca, makar kao asterisk ili u ToS.
 
Nemaju Danci ništa s tim, da si naručio u nemačku ili austriju bilo bi tako kao što kažeš od tačke A do tačke B međutim kod nas je drugačije i odavno je poznato kako DHL funkcioniše.
U mnogim prodavnicama, a sigurno i u toj gde si kupio ranac, u uslovima kupovine, dostave isl. piše da oni ne odgovaraju za bilo kakve dodatne troškove (tipa carina, porez, sanitarni pregledi, homologacije isl.) proistekle iz zakonske regulative zemlje u koju se roba uvozi. To je standardno.

Da je bilo opcije isporuke preko "obične" pošte, kao što je pomenuto, ne bi imao troškove špeditera već samo carinu i pdv (32% ukupno) ali DHL nije državna firma i samim tim može da naplaćuje svoje usluge pored onoga što naplaćuju na osnovu zakona (porez i carina).

Znam da sad to boli ali ljudi su u pravu, na tebi je bilo da se informišeš.

DHL je inače u nekim situacijama odličan, recimo uzmeš nešto što košta 300€ a prodavac ti izda račun da si platio 40€, stavi račun u paket i pošalje DHL-om i ti, umesto da platiš 100€ na ime carine i poreza + troškove špedicije koji bi bili sigurno veći od 28€, ne platiš ništa jer imaš "ćagu" da je plaćeno ispod 50€ ali zato sve preko 50€ ide po PSu, carina + porez + usluga DHL-a, tako je godinama unazad...
 
Ajd da ovde cisto opišem današnju situaciju, u pitanju je GLS u De.
Naručen telefon pre neki dan, i... Danas isporuka, naravno radujem se *mjau**mjau**mjau*, stiže nova mašina. Pošto sam pratio lokaciju kurira, i bio na nekih 100m od stana, reko ajde izadjem i idem u kupovinu, pa reko usput mi je i kurir od GLS. Kažem mu, imas paket za mene, dam mu dokument ko sam i sta sam, a vidim gleda on u mene sav izbezumljen, reko ajde, kontam razumeo me je a opet zagleda u dokument. Nadje on paket, i pokazuje mi sta piše na paketu, reko, da znam, treba mi IDENT broj, to jest zadnja 4 broja on treba da upiše u onaj njegov skener kako bih mogao da preuzmem (vrednosni) paket.
I sad tu nastupa njegivo ne znanje nemačkog (znači nula) veze nema. Kažem mu, da, evo ti broj čitav, kucaj zadnja 4 borija iz mog dokumenta, on onako, ahaaa... (vidim nije me skontao sta sam rekao) kuca on prva 4 broja, i normalno, skener kaže greška, ja opet lepo objašnjavam, zadnja 4 broja, on opet nesto kuća, kaže opet skener, pogrešno. E već počeo da ludim, vidim ne konta nista, pokazujem mu, zadnja 4 birja da ukuca, sta je ukucao pojma nemam, samo mi pokazao skener, paket ne može da se isporuci zbig 3 puta kucanja pogrešnog IDENT broja. Gledam ga onako, i pitam i sta sad? On ko tele... Gleda u mene, sav izgubljen, uzeo telefon zove nekog, kad ima šta da cujem, rumunski. Muka me uhvatila... Kaze on u fazonu, no paket, zurik...
Otišao odmah seo u kombi i ode... Kultura na nivou...
Eto kakve stoke i ovde raznise pakete, pa ovo je bruka... Ebo paket, nije u tome fora, već taj pojma nema, ko zna koliko vrednosnih paketa on vrati jer veze nema ni kako ni šta ide procedura oko IDENT broja (normalno, kako mu i objasniti, nikako)
Svašta sam poručiovao, ali ovakav problem još nisam imao.
Eto pa sutra stiže opet isti taj telefon, jer sam kontaktirao odmah Hotline broj gde sam poručio telefon i objasnio problem, bez problema su rekli odmah sad šaljemo drugi a taj prvi paket će već njima da se vrati.
Cekam ga sutra (kurira) lepo cu uzeti skener i ukucati sta treba i da ga moje oci vise ne vide.
GLS, Hermes, ovde u de, tuga i očaj ko sve radi, sve sami Bugari i Rumuni koji veze nemaju sa nemačkim, kako li rade taj posao nije mi jasno...
U DHL bar rade kulturni i pismeni ljudi, znaju svij posao, ovi su užas...

Huawei Mediapad M5 8,4 LTE SHT-AL09
 
U dokumentu ne pise da je to zakon. O tome se radi. Pritom ja kao krajnji kupac niti mi je data druga opcija niti bilo kakva informacija da ce mozda da postoje drugi troskovi osim carine. Nema ja tu bilo sta da se dodatno informisem. Ako je dhl placen od tacke a do tacke b da dostavi onda je u obavezi da to uradi u suprotnom to je ucena. Jer ako se odbije da se njima plati onda ostavljaju paket na carini.
Takodje nije ni pisao DHL nego samo express shipping...
Ja radim customer support i vracamo pare kada ljudi traze da se refundira stvar kada cak i nemaju mesta ma hard disku!
Ako nista drugo rollback je druga opcija.
 
Na sajtu svakog prodavca piše da su uvozne dažbine na teret kupca i da oni nisu odgovorni za njih. Ne možeš kupiti proizvod dok ne klikneš da se slažeš sa uslovima kupovine. Realno niko ne čita te uslove kupovine, ali su se oni tako pravno zaštitili.
Inače za sve ekspres kurirske službe su ista pravila nije samo do DHL. Mada ima bezobrazluka domaćeg DHL, jer ista ta njihova špedicija u Sloveniji košta 10 evra, a kod nas je 3 puta skuplja.
 
Ma izmišljena struka za dostavu papira. Pritom ja sam imao problem sa DHLom. Meni je DHL prvo polomio radove kada sam slao za Japan i moju žalbu nisu prihvatili. Posle toga ispostavilo se da su napisali da je rad u vrednosti 2000e a ne osigran na 2000e od strane galerije. Pa sada zbog toga japanci me jure da platim carinu....

Ali pošto radim sa Amerima, naučio sam da budem bezobrazan kada su te firme upitanju. Tako da teraću njihovu logiku. Sada znam za ovo i gledaću da ide poštom.
 
Nemas nikakvog osnova za povrat novca. To sto niko ne cita uslove koriscenja i sitna slova je nas problem.

Pogledaj na sajtu, negde su se sigurno ogradili bas zbog ovakvih slucajeva.

Cak i obican kinez sa alija ti napise na dnu specifikacije proizvoda, da on nije odgovoran za dalje troskove carine/spedicije - sta god.
 
Ajd da ovde cisto opišem današnju situaciju, u pitanju je GLS u De.
Naručen telefon pre neki dan, i... Danas isporuka, naravno radujem se *mjau**mjau**mjau*, stiže nova mašina. Pošto sam pratio lokaciju kurira, i bio na nekih 100m od stana, reko ajde izadjem i idem u kupovinu, pa reko usput mi je i kurir od GLS. Kažem mu, imas paket za mene, dam mu dokument ko sam i sta sam, a vidim gleda on u mene sav izbezumljen, reko ajde, kontam razumeo me je a opet zagleda u dokument. Nadje on paket, i pokazuje mi sta piše na paketu, reko, da znam, treba mi IDENT broj, to jest zadnja 4 broja on treba da upiše u onaj njegov skener kako bih mogao da preuzmem (vrednosni) paket.
I sad tu nastupa njegivo ne znanje nemačkog (znači nula) veze nema. Kažem mu, da, evo ti broj čitav, kucaj zadnja 4 borija iz mog dokumenta, on onako, ahaaa... (vidim nije me skontao sta sam rekao) kuca on prva 4 broja, i normalno, skener kaže greška, ja opet lepo objašnjavam, zadnja 4 broja, on opet nesto kuća, kaže opet skener, pogrešno. E već počeo da ludim, vidim ne konta nista, pokazujem mu, zadnja 4 birja da ukuca, sta je ukucao pojma nemam, samo mi pokazao skener, paket ne može da se isporuci zbig 3 puta kucanja pogrešnog IDENT broja. Gledam ga onako, i pitam i sta sad? On ko tele... Gleda u mene, sav izgubljen, uzeo telefon zove nekog, kad ima šta da cujem, rumunski. Muka me uhvatila... Kaze on u fazonu, no paket, zurik...
Otišao odmah seo u kombi i ode... Kultura na nivou...
Eto kakve stoke i ovde raznise pakete, pa ovo je bruka... Ebo paket, nije u tome fora, već taj pojma nema, ko zna koliko vrednosnih paketa on vrati jer veze nema ni kako ni šta ide procedura oko IDENT broja (normalno, kako mu i objasniti, nikako)
Svašta sam poručiovao, ali ovakav problem još nisam imao.
Eto pa sutra stiže opet isti taj telefon, jer sam kontaktirao odmah Hotline broj gde sam poručio telefon i objasnio problem, bez problema su rekli odmah sad šaljemo drugi a taj prvi paket će već njima da se vrati.
Cekam ga sutra (kurira) lepo cu uzeti skener i ukucati sta treba i da ga moje oci vise ne vide.
GLS, Hermes, ovde u de, tuga i očaj ko sve radi, sve sami Bugari i Rumuni koji veze nemaju sa nemačkim, kako li rade taj posao nije mi jasno...
U DHL bar rade kulturni i pismeni ljudi, znaju svij posao, ovi su užas...

Huawei Mediapad M5 8,4 LTE SHT-AL09
Zapravo je bilo najbolje i najbrze da pustis kurira da on zavrsi svoj posao kako zna i ume a ne da ga ti uces kako se ukucavaju brojevi.

Takodje nije ni pisao DHL nego samo express shipping...
Uvek kada pise express shipping a slanje je van zemlje se placaju usluge spedicije.
mada za 16 eur je stvarno super jeftino za expres medjunarodnu uslugu isporuke.

Ali mislim da ako je to iole ozbiljnija firma da ti to mozes da vratis i da ti oni vrate pare
Nasuprot toga, partial refund vec mislim da nema sanse da dobijes jer to su nameti i troskovi unutar nase drzave sto ti niko nece refundirati ako platis, i to je vec regulisano pravilnikom o shippingu.
 
Poslednja izmena:
Zapravo je bilo najbolje i najbrze da pustis kurira da on zavrsi svoj posao kako zna i ume a ne da ga ti uces kako se ukucavaju brojevi.


Uvek kada pise express shipping a slanje je van zemlje se placaju usluge spedicije.
mada za 16 eur je stvarno super jeftino za expres medjunarodnu uslugu isporuke.

Ali mislim da ako je to iole ozbiljnija firma da ti to mozes da vratis i da ti oni vrate pare
Nasuprot toga, partial refund vec mislim da nema sanse da dobijes jer to su nameti i troskovi unutar nase drzave sto ti niko nece refundirati ako platis, i to je vec regulisano pravilnikom o shippingu.
Da pustio sam ga, i zato je pogrešno kucao jer veze nema, inače se ovde svi žale na gls i hermes, toliko o tome...

Huawei Mediapad M5 8,4 LTE SHT-AL09
 
Ovaj Royal Express stvarno nešto najgore što postoji, kasne sa isporukom, a kad se žališ, kao samo da prebace kod kolege i onda se niko više ne javi.
Zaobilaziti u širokom luku.
 
Pa gram mozga je da se to kaže i postavi. Ako se traži od mene kao kupca da platim od tačke A do tačke B toliko i toliko onda to mora da se ispoštuje. Bilo kakav problem treba da se najavi na vreme. Pritom u mejlu koji je meni stigao nigde se ne spominje da je to zakonska norma.

Na osnovu čega ti očekuješ da stranac zna zakonsku regulativu u nekoj drugoj zemlji ako je ti neznaš?
 
Ovaj Royal Express stvarno nešto najgore što postoji, kasne sa isporukom, a kad se žališ, kao samo da prebace kod kolege i onda se niko više ne javi.
Zaobilaziti u širokom luku.

Nista bolji nije AKS,prosli put se nisu pojavili na adresi i vratili paket u magacin,jer navodno nisu imali moj broj telefona,iako im je firma koja salje paket uredno dostavila,a ja ih cekao ceo dan. I pre neki dan,drugi paket je u pitanju,isti kurir me zove,ja pricao tada i vidim propusten poziv posle par minuta,zovem ga,nece da se javi i opet vrate paket u magacin,kao da traze i najmanji razlog da ne isporuce. A na adresi se ne pojavljuju dok se ne javis na telefon,ne znam koja im je to logika. Valjda je njegova duznost da dodje na adresu,pozvoni i proba da isporuci paket bez obzira da li se neko javlja na telefon ili ne. Sve te firme saradjuju sa njima samo zato sto su najpovoljniji,rekli su mi da nisam prvi koji se zali,ali tako je kako je. A bas se potrefi da sve firme sa kojima saradjujem imaju ugovor sa AKS-om ili BEX-om,da popi*dis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Da pustio sam ga, i zato je pogrešno kucao jer veze nema, inače se ovde svi žale na gls i hermes, toliko o tome...

Huawei Mediapad M5 8,4 LTE SHT-AL09

Pa zbunio si i preplasio coveka.
Nesigurnih i nespretnih ima svugde oko nas, ako vec vidis da je takav treba pazljivije sa njim inace neces zavrsiti posao ni ti ni on.
 
Nema veze, ne kontas me, vidim teras svoje..
Ja sam kriv sto on svoj posao ne zna... Kud i pisah uopšte...
Pa zbunio si i preplasio coveka.
Nesigurnih i nespretnih ima svugde oko nas, ako vec vidis da je takav treba pazljivije sa njim inace neces zavrsiti posao ni ti ni on.

M20X EVR-L29
 
Naprotiv, kontam te...
I ja takodje nailazim na gomilu nestručnih i slabo plaćenih radnika, ali sam potpuno svestan činjenice da ih ja neću ubrzati a oni su najopasniji kada se nama žuri :)


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno