Šta je novo?

Kupovina kod mađara - DSLR/MILC edition

Mrljesana

Slavan
Učlanjen(a)
26.06.2013
Poruke
2,578
Poena
255
Nisam hteo da postavljam u kupujemprodajem temi ili ostalim već ovde jer mislim da će biti korisna. Trenutno imam neka pitanja, pošto ima i dosta mađara po pitanju digitalnih aparata a ne samo i komponenti.

Namerio sam da uzmem kod njih aparat(350e D3200 sa kit objektivom, torbom, karticom i tripodom što je jeftino). Kakvi su po pitanju garancije, da li je moguće iskoristi garanciju kod nas u zvaničnom Nikon servisu? Sa kojeg sajta uzimaju u madjarskoj? (Pitam isključivo da bih pratio akcije i ostale stvari, možete mi poslati pm ne morate ovde da ostavljate). Kakva su vaša iskustva ukoliko ste kod njih uzeli? To he to za sada. :)
 
Nikon servis u BG-u priznaje evropsku garanciju 12 meseci. Potrebna ti je žuta garancija i originalni račun.
 
Nikon servis u Srbiji je najgori servis u Mlecnom Putu :)
 
Vidim da i vecina prodavaca sa KP kod njih daju garanciju( ne samo madjari ). Sta im fali? Mislim zasto se toliko kritikuju?
 
Pa prave gluposti, znam gomile ljudi koji su imali neki problem sa njima, pa je neverovatno da je slucajno...
 
Pa prave gluposti, znam gomile ljudi koji su imali neki problem sa njima, pa je neverovatno da je slucajno...
Samo mogu da potvrdim, mom drugaru su oštetili objektiv i pravili se blesavi sa tvrdnjom da je takav donet. Poslednja dva čišćenja senzora su bila prilično diskutabilne uspešnosti.
 
Poslednja izmena:
Jeste, previse sam cuo iskustava gde odnese objektiv za jednu stvar a oni to poprave a vrate pokvareno nesto drugo, sto mi je neverovatno, kao da namerno to rade da bi se vratio opet, a ne mozes da dokazes...
 
Pre koju godinu sam odneo kod njih 135/2.8 AIs da očiste blendu a syebali mi beskonačnost, reklamirao vratio a oni mi tražili još love kao da je novi servis u pitanju. Navodno nisu oni krivi. :S:
 
Dobro, znaci bolje da uzmem da vratim madjaru pa da on reklamira tamo ?
 
Pa naravno. Verovatno i brze :) Ne treba imati sa ovom zemljom nista sto ne moras :)
 
Da li fotostar iz NS jos uvek ostvaruje garaciju u holandiji? Kao ceka se mesec dana na svaku reklamaciju, a ima li neko iskustva konkretna?
 
Da li fotostar iz NS jos uvek ostvaruje garaciju u holandiji? Kao ceka se mesec dana na svaku reklamaciju, a ima li neko iskustva konkretna?
Clan 56. Zakona o zastiti potrosaca (naravno ako legalno kupujes robu):
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Dakle u roku od 8 dana mora ti vec odgovoriti da li je garancija uvazena (odnosno da li ce kvar biti otklonjen, ili roba zamenjena, ili je odbijeno iz X razloga), a onda u roku od 30 dana da popravi/zameni robu.
 
^^ Treba imati u vidu da ako kupujemo tehniku "iz treće ruke", od "uvoznika" iz Mađarske, Holandije, Hong Konga ili Singapura, uzimamo robu koja je stigla poluileglanim putevima. Nije kradena, ali je stigla korišćenjem rupa u zakonima i njihovoj primeni. Takva roba je obično jeftinija nego identična, stigla zvaničnim kanalima. Ali tada trebamo biti svesni da ni uslovi pod kojima se pruža podrška ne mogu biti 100% idelani, pa ni nema mnogo smisla podmetati pod nos članove zakona o zeštiti potrošača "uvozniku" koji je u saradnji sa kolegama, iz Hong Konga poručio kontejner fotoopreme, a onda ga od luke Kopar do BG preneo preko granice prijavljenog k'o kontejner kineskog belog luka.

Dakle, svesno uzimamo nešto što se mutilo na putu od Kineske fabrike do naše ruke, a uzimamo zato što je jeftinije.

Ako hoćete da se pozivate na članove zakona o ZP, kupujte u WinWin-u, Refot-u, Tehnomaniji...
Ako hoćete ispod cene, ona morate imati u vidu i da je ispod žita, sa svim rizicima...

Ispod cene (žita) a sa nivoom usluge zvaničnog uvoznika/servisa/radnje, malo je licumurno tražiti i jedno i drugo. Jel?
 
Ako hoćete da se pozivate na članove zakona o ZP, kupujte u WinWin-u, Refot-u, Tehnomaniji...
Ako hoćete ispod cene, ona morate imati u vidu i da je ispod žita, sa svim rizicima...

Ispod cene (žita) a sa nivoom usluge zvaničnog uvoznika/servisa/radnje, malo je licumurno tražiti i jedno i drugo. Jel?

Kako ispod zita ako uredjaj ima internacionalnu garanciju? Ne razumem se bas ali valjda servis popravku naplati proizvodjacu? Sigurno ne radi za dz.
 
"Ispod žita" su uređaji koji nisu stigli u Srbiju zvaničnim uvoznim putevima, već "izokola". Npr, od veleprodaje u Singapuru naš biznismen/uvoznik uzeo 100 komada deselrova, i izmuvao da to pređe granicu k'o 400kg pasulja. Dobio je tamo Nikonov žuti papir, ali na njemu piše 1 year international waranty. Ili piše ono limited waranty, middle east only...

Pričam uopšteno, neko se poziva na naš zakon o ZP gde je garantovano dve godine, a kupio je aparat od švercera iz Mađarske npr. uz internacionalnu garanciju koja je godinu dana, overenu pečatom prodavnice u Segedinu, npr, ili slično...

Ako se dobije internacionalna garancija za aparat kupljen napolju, ili uvežen čudnim kanalima, onda naš zakon o ZP možeš okačiti mačku o rep, i osloniti se samo na Nikon servis u BG. Ne vredi vijati trgovca/švercera/uvoznika, osim ako nije obećao da će vam reštiti problem u dužem roku od Nikonovih internacinalnih godinu dana. S' tim da se to tada svodi na njegovo usmeno obećanje.
 
Poslednja izmena:
Ako hoćete da se pozivate na članove zakona o ZP, kupujte u WinWin-u, Refot-u, Tehnomaniji...
Ako hoćete ispod cene, ona morate imati u vidu i da je ispod žita, sa svim rizicima...

Ispod cene (žita) a sa nivoom usluge zvaničnog uvoznika/servisa/radnje, malo je licumurno tražiti i jedno i drugo. Jel?

Kao sto sam napisao u postu ne znam o kojoj radni se radi pa sam zato napisao ako se kupuje legalna roba (sto jasno pise u postu). Svi znamo koja je roba legalna, i da trebamo imati fiskalni racun za istu da bi se zakon mogao primeniti.

A uostalom ne bi ni u drugom slucaju pricao o licemernosti - ti isti sverceri reklamiraju garanciju kao kod ostalih i debelo zaradjuju na krsenju zakona.
 
Nazad
Vrh Dno