kako se ne zapitas kako hiljade drugih korsi nemaju tu tvoju gresku u dizajnusto je po meni greska dizajna alternatora... sad vec 3 godine skidam klemu uvek pogotov sto ga nekad ne vozim i po 7-8 dana, a debilcina koja projektuje nova vozlila sve ih projektuje da trose struju dok stoje i to ne zanemarljivo
To je koska...normalno da nece da gube vreme sa tim narocito servis koji ima dosta posla.pa nisi onda razuemo niko ne opravlja od najacih servisa to, mogu samo da ti uzmu pare zamene regler i posle bude isto, u opel servisu ne opravljaju jer se dobar deo corsi to godiste isto ponasa... sto znaci da je eto alternator verovatno sa veoma losim regulatorom koji radi ali ne precuzno
zasto ovo kazem jer sa imao jako losih iskustava sa elektro servisima koji 95% nemaju pojma sta rade, i tako ovde upalim auto padne napon na ~1.4v upalim ponovo posle 5min bude 14.5 i ako bude nekad 2 sata u voznji, zasto jer imam na displayu da ukljucim napon da vidim, sa novim regulatorom nisam pratio stanje ali me je posle pola godine zezao sto znaci da j mozda 3 dana punio 14.5 a posle kako mu se cefne jer kad ne pratim problem imam samo kad se vezu kratke relacije i duze stojanje auta
resenje 100% bilo da kupim drugi tip alternatora koji se ponasa "idealno" sto mi ne pada na pamet pre cu ceo auto prodat
a po minusima ides peske?Evo mog iskustva sa akumulatorima.
Trenutni auto vozim od jula 2012. u njemu bio valjda White Horse koji je crkao novembra te godine. Na preporuku druga mehaničara uzeo sam Toplu mislim da je bila od 55 i ttajala je do 2019 februara, opet sam uzeo Toplu mislim od 60 ili 65.
Akumulator punim 2x godisnje, jednom pred zimu, drugi put u toku leta.
Kada se najave veći minusi skidam ga iz auta.
Pa ne idem noću čoveče. Dođem sa posla skinem ga i ujutru vratim.a po minusima ides peske?
Kako se akumulator prazni kad nisu dobro zategnute kleme?😐Jel bar zategnete kleme kad vratite akumulator posto dosta ljudi to ne radi pa se poslije cude sto im se akumulator brzo prazni.
🤣Sta sve ovde necu procitati
Prvi put čujem za takav princip rada.@techone
Normalno je da napon nakon par minuta opadne, ne zbog fabričke greške već zbog toga što na novijim vozilima njegovo upravljanje zavisi od više faktora, a glavni je napunjenost akumulatora.
Kada računar ima Info da je akumulator napunjen, on "rastereti" alternator i samim tim, rastereti i agregat, tako se postižu one idealne Euro(X) norme.. Takodje, napon može da raste kada se koči motorom, jer tada opterećenje alternatora, poboljšava motorno kočenje.
Tvoj problem liči na to da ti nešto izvlači struju, a da neko neće da se poigra sa tim i nadje "krivca".
Prvi put čujem za takav princip rada.
Zasto dopunjavas ispravan akumulator?Pa ne idem noću čoveče. Dođem sa posla skinem ga i ujutru vratim.
To sam radio sa prvim jer sam živeo van grada i uvek su noći hladnije.
Zadnjih godina su u gradu zime blage, ovaj što sam kupio 2019. nisam skidao, čak ove godine nisam ga ni dopunjavao, možda ću ovih dana.
OK.
Kolika je to snaga alternatora sa kojom se manipuliše?
Sigurno je značajna kad utiče na agregat od 60 -70kW.
Da ne pominjem one snažnije.
on je pun i uvek palio, kada je prvi put zeznuo tada nije ni upalio i bio je mrtav nakon nepunih 7 godina eksplatacije.Zasto dopunjavas ispravan akumulator?
Popravi auto.
Ti nas zezas malo?Takodje posto sam u to vreme vozio kratke relacije do 15ak km u jednom pravcu, gasio sam sve potrosace sem svetla 5km od kuce(grejanje/klimu i radio)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari