Šta je novo?

Koliko ce biti zahtevne

Wheels je napisao(la):
Da li je Ti 4200 sa "poboljsanim algoritmima memorijskog menadzmenta"?

Kada sam to rekao mislio sam da karte iz generacije u generaciju poboljsavaju rad sa FSAA i AF-om, nisam mislio ni na jednu kartu odredjeno.

Sto se Gf4Ti konkretno tice kod nje je to bolje odradjeno nego na GF2 i GF3, ali zaostaje prilicno za Atijem. 9500Pro je sije u tom pogledu za nekoliko duzina. FX5600 opet radi bolje nego Gf4Ti sa tim stvarima, ali opet nesto gore od 9500Pro/9600Pro serije, a takodje samo bi lud covek uzeo 5600/Pro, s'obzirom na cenu
 
Ovo je jako zanimljiva tema koju sam hteo bas da pokrenem. Sve ovo je lepo i krasno ali...nakon odgledanih trailera za doom3 i HL2 (vilica mi je lupila o sto) ja sam SASVIM siguran da na mojoj makini (xp 1800+, MSIGeForce 4Ti agp 8X, 256 ddr) ove igre NECE raditi. Mislim cisto ih poredeci sa recimo unrealom2 izgledaju ne bolje, nego kao potpuno nova era u video igrama, a unreal je kao jako zahtevan. Samo pogledati svetla, displacement mapping, normal mapping, fiziku, shadere u ovim trailerima je dovoljno da covek zaplace.
Mislim da ce doom3 HL2 DeusEx2 konacno razmrdati PC igracko trziste koje je sada u ogromnoj krizi...naravno ako ikada izadju.
A ako ove igre budu radile...to znaci samo jedno...da su programeri totalno otaljavali posao i nisu uopste koristili pametno resurse GPUova i procesora(mislim na trenutno aktuelne igre tipa Unreal2 ut2k3, cmr3, devastation, splinter cell i slicne) i da su prosto budzili poligone.
Mada kada se sada setim onaj demo za ati 8500 sa onom devojkom je izgledao kao HL2 :)...dakle mozda i oce raditi :).
Ali iskreno cisto sumnjam da ce bilo sta ispod dx9 karte sa 2 ghz procesorom moci da tera ove igre.
E da, jos nesto...strucnjaci sierre su izjavili da ce HL2 raditi na tnt2 karticama...haha
 
igor2 je napisao(la):
...E da, jos nesto...strucnjaci sierre su izjavili da ce HL2 raditi na tnt2 karticama...haha

Hoce, radice u 640x480 @16bit sa 1-3 fps :mrgreen: (naravno sva podesavanja na min. mada i ne mora ako je GPU 2GHz i vise :) )
 
Kao prvo ne verujte bas uvek trejlerima ;)
Kao drugo moguce je da nece raditi ali zato ce izaci krajem ove ako ne i naredne godine, da bi ljudi uzeli nesto jace
Kao trece videcemo kad dodje. Nema svrhe da naglabamo napamet hoce li ili nece raditi.
Pozdrav
P.S. Ni resursi P1 nisu dovoljno iskorisceni...teoretski on bi morao da tera mnoge igre kojima je minimum recimo P2@400
 
OptiPlex je napisao(la):
P.S. Ni resursi P1 nisu dovoljno iskorisceni...teoretski on bi morao da tera mnoge igre kojima je minimum recimo P2@400

Cija li je to teorija vole bih da znam? :rolleyes:
 
Mare je napisao(la):
...

Cija li je to teorija vole bih da znam? :rolleyes:

Svih ljudi koji iole poznaju programiranje i problematiku
 
Sada je cilj da se lakoverni kupci navuku na kupovinu necega sto se u ovom momentu slobodno moze nazvati magla. DirectX 9 procesori su apsolutno nepotrebni, s obzirtom na situaciju u svetu igara. Pa razmislite: da li se pojavila neka igra koja nece normalno da radi na GF4mx440??? Ne bih rekao. A kada jednom dodju te tako dugo najavljivane igrice, tada ce cena tih "mocnih" Radeona 9700 i GF FX tako opasti, da ce oni koji su pljunuli ogromne pare moci komotno da sednu i placu. :mrgreen:

Jer, sada te kartice ocigledno sluze za prepucavanja, i za hvaljenje velikim brojem poena u nekom testu. :mrgreen:

cao,
 
OptiPlex je napisao(la):
...



Svih ljudi koji iole poznaju programiranje i problematiku

Nesto na foru da bi program pisan u asembleru koji radi bez windowsa bio mnogo brzi?

Kao da je sve tako jednostavno i sistem nema nikakva ogranicenja sem tih koje namece kod C++ (koji je eto toliko sporiji od asemblera)...

gluposti kad bi se tako programiralo igre bi izgledale ko pre 10 godina i kostale po 500€
 
Pre neki dan uzeh digital i u njemu filmic iz HL2. Kako sam iz ove igre do sada imao priliku da vidim samo scrinove, jedva sam docekao da isti pustim i potvrdim moje sumnje u "neverovatan kvalitet grafike" o kome svi pricaju. Naravno, grafika je lepa, nesto bolja nego Unreal 2 ali je neuporediva sa Doom3 a svi koji misle suprotno, slobodno neka posete ocnog lekara...
 
petkods je napisao(la):
Sada je cilj da se lakoverni kupci navuku na kupovinu necega sto se u ovom momentu slobodno moze nazvati magla. DirectX 9 procesori su apsolutno nepotrebni, s obzirtom na situaciju u svetu igara. Pa razmislite: da li se pojavila neka igra koja nece normalno da radi na GF4mx440??? Ne bih rekao. A kada jednom dodju te tako dugo najavljivane igrice, tada ce cena tih "mocnih" Radeona 9700 i GF FX tako opasti, da ce oni koji su pljunuli ogromne pare moci komotno da sednu i placu. :mrgreen:

Jer, sada te kartice ocigledno sluze za prepucavanja, i za hvaljenje velikim brojem poena u nekom testu. :mrgreen:

cao,
Pa GF4MX je smesan i nije dovoljan ni danas za dobar broj igara, po mojim procenama oko pola igara bas i ne rade kako treba na GF4MX, mali fps, ipak on nema PS i VS. :mrgreen:
 
Moso je napisao(la):
Pre neki dan uzeh digital i u njemu filmic iz HL2. Kako sam iz ove igre do sada imao priliku da vidim samo scrinove, jedva sam docekao da isti pustim i potvrdim moje sumnje u "neverovatan kvalitet grafike" o kome svi pricaju. Naravno, grafika je lepa, nesto bolja nego Unreal 2 ali je neuporediva sa Doom3 a svi koji misle suprotno, slobodno neka posete ocnog lekara...
Ne bih se slozio sa tobom. Grafika je vrlo slicnog kvaliteta, u Doom3 su bolje teksture i nesto bolje sencenje (mada i nije narocit problem postici da neka igra lepo izgleda u hodnicima, pravi problemi nastaju kada se renderuje eksterijer, a tu je veci broj poligona), dok je u HL2 veci broj poligona i drasticno bolja fizika...
Cak je i JC rekao da nece da povecava broj poligona u Doom3 vec da zeli vise prolaza u renderovanju kako bi doterao svaki piksel pojedinacno, dakle ne treba mu "monstum" od CPU vec "monstrum" od GPU :mrgreen:
Za HL2 situacija bi mogla biti ujednacenije, dakle jaka grafika i brz CPU, ali nece trebati bas tako brza grafika kao u Doom3, dok ce CPU morati biti jaci zbog veceg broja poligona i neuporedivo bolje fizike!
:wave;
 
GoranM je napisao(la):
...


Ne bih se slozio sa tobom. Grafika je vrlo slicnog kvaliteta, u Doom3 su bolje teksture i nesto bolje sencenje (mada i nije narocit problem postici da neka igra lepo izgleda u hodnicima, pravi problemi nastaju kada se renderuje eksterijer, a tu je veci broj poligona), dok je u HL2 veci broj poligona i drasticno bolja fizika...
Cak je i JC rekao da nece da povecava broj poligona u Doom3 vec da zeli vise prolaza u renderovanju kako bi doterao svaki piksel pojedinacno, dakle ne treba mu "monstum" od CPU vec "monstrum" od GPU :mrgreen:
Za HL2 situacija bi mogla biti ujednacenije, dakle jaka grafika i brz CPU, ali nece trebati bas tako brza grafika kao u Doom3, dok ce CPU morati biti jaci zbog veceg broja poligona i neuporedivo bolje fizike!
:wave;

Pusti ti sta ko kaze, vec pogledaj malo demoe iz obe igre pa ces videti da su likovi malte ne smesni u HL2, tj, izgledaju skoro kao NOLF2 ili slicno a pogledaj malo likove u DOOM3, pa svaka se dlacica na njima zasebno vijori, svaki zub, vene itd. Zaista, nema poredjenja u kvalitetu grafike kod ove dve igre a sto se tice toga da se sve moze pomerati u igri kod HL2, pa to moze i u Postal2... DOOM je bio i ostace DOOM, zivi bili pa videli...
 
MarkoS je napisao(la):
. A sto se graficke tice, mislim da ce za 800x600 medium bez AA i ANISO biti TI4200 sasvim dovoljan, a mozda i neki FX.

nisi realan. Neki AthlonXP na 2 Ghz, u kombinaciji sa ti4200, ce terati bilo sta u 1024x768 na max detaljima. nebitno da li je DX8 ili DX9.
 
GoranM je napisao(la):
Pa GF4MX je smesan i nije dovoljan ni danas za dobar broj igara, po mojim procenama oko pola igara bas i ne rade kako treba na GF4MX, mali fps, ipak on nema PS i VS. :mrgreen:

Ovo sto si sada napisao, nema veze sa realnoscu. Voleo bih da navedes tu polovinu igara sto ne rade kako treba. Molio bih te, jer ja na svom racunaru nemam takvih problema.
 
pa ajde pokreni unreal 2 sa full detaljima i reci koliko imas fps, takodje vazi za angel of darkness
 
To su 2 igre.

Pazi, pogresno interpretiras moj stav. ja nisam rekao da ce mx440 da tera sve igrice u full detaljima. Pa to je suludo. Hocu da kazem da je igranje Unreala moguce, ali NE sa max detaljima. Ali zato ces moci komotno da igras zaista kvalitetne naslove, tipa Blitzkrieg, Vice City, Frozen Throne itd... koje nisu graficki na nivou Nv Demoa, ali zato pruzaju igrivost na duze staze. Inace, misljenja sam da sto vreme vise odmacinje, to su igrice nezanimljivije, iako su graficki izuzetno napredne.

Ko ima sporiji racunar, evo preporuke: neka skine MAME, i nekoliko legendarnih romova. Jeste grafika sugava, ali...ko je igrao Punishera, C&D, Ghousts&Ghouls ce se verovatno oduseviti.
 
Ma vazi. Odigras i MAME jedno 10x i to je to. Pa cak nek bude i 20x gde se racunaju igranja sa drugarima i to je to. Ali to uopste nije sustina.
Pa niko kome su "dovoljne" mame nece da baca pare na nove graficke.
Svaku igru, bilo staru bilo novu, hocu da igram onako kako su je programeri i dizajneri zamislili! Nema kompromisa. To vise nije to onda...
Igre koje drze pricom nemaju neku bljestavu grafiku jel bi odvlacila paznju, takvih igara nema puno.
Ko nece da daje pare na nov hw da bi igrao igre u punom sjaju nemora i gotovo. Nema nikakve potrebe za ovim "otvaranjem" ociju.

poz.
 
Vi bre ljudi pricate gluposti. Naravno da cete moci da pokrenete svaku igru i sa Gf4mx-om, ali ona em nece raditi kako treba, em cete morati da koristite niske rezolucije, em ce to jednostavno izgledati drugacije, zbog osakacenih detalja, ali i nedostatka Pixel i ostali shadera. Ko nije video Pixel shadere jednostavno ne razume to. A osim toga skoro svaka igra je na full u kombinaciji sa kojom rezolucijom vise i na pola detalja gotovo neprepoznatljiva. Naravno niko ne kaze da sad treba juriti 9700 Pro ali je ocito da igre polako pocinju da sustizu hardver...
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Svaku igru, bilo staru bilo novu, hocu da igram onako kako su je programeri i dizajneri zamislili! Nema kompromisa. To vise nije to onda...
poz.

Vidim da si pod uticajem Nvidia reklama. Marketing cini cuda.

Kolega kaze Pixel/Vertex shaderi su neophodni -samo bih dodao da ja nisam nista rekao za DX 8. Samo sam napomenuo da je DX9 nepotreban.

Nema svrhe za dalju raspravu.
pozdrav
 
Mozda ... ko zna.
DX9 sad nije neophodan. Za sad ima samo 1 igra (TR) koja podrzava skoro sve njegove funkcije. Da li treba da ti kazem kako izgleda? :) Ali recimo igra nije toliko zanimljiva. Eto problema.
Ali ostajem pri tvrdji da cu ja sa mojm kartom vise uzivati u naslovaima koji sad postoje i koji ce izaci nego ti. To je "sustina".

Poz.
 
petkods je napisao(la):
...



Vidim da si pod uticajem Nvidia reklama. Marketing cini cuda.

Kolega kaze Pixel/Vertex shaderi su neophodni -samo bih dodao da ja nisam nista rekao za DX 8. Samo sam napomenuo da je DX9 nepotreban.

Nema svrhe za dalju raspravu.
pozdrav

ZA SADA nije neophodan, ali vrlo brzo ce postati. Osim toga ne uzimaju se Dx9 karte samo zbog DX9 efekata vec i zbog vece sirove snage u odnosu na prethodnike.
Kada na jesen budu dosli HL2, D3, Battle Mages, Black 9, Space Empires: Starfury, Deus Ex 2, Fall Of Max Payne, Psychotoxic, SW Knights of the old republic itd itd. shvaticete. Naravno, videcemo kako ce to raditi posto trenutno sve karte Ti i 9500 pa navise klasa pustaju sve sasvim fino i nema potrebe za eksperimentima, dok se ne bude jasno videla zahtevnost tih igara.
 
petkods je napisao(la):
...



Vidim da si pod uticajem Nvidia reklama. Marketing cini cuda.

Kolega kaze Pixel/Vertex shaderi su neophodni -samo bih dodao da ja nisam nista rekao za DX 8. Samo sam napomenuo da je DX9 nepotreban.

Nema svrhe za dalju raspravu.
pozdrav
nije u pitanju marketing vec surova zivotna realnost, moj put je bio: RivaTNT 16MB, GF2MX 32MB 200/200, GF4Ti4200 64MB 310/610, ATI Radeon7500pro 300/500 i sada ce biti ATI Radeon9800 np 128DDR, a veruj mi prelazak sa GF4Ti koji sam imao od njegove pojave na trzistu do pre mesec-dva je blago receno BOLAN, mislim radi sve to i na R7500pro ( mnogo bolje od GF4MX 440, nemoj neko da se ubacuje i filozofira, probao sam obe) ali na GF4Ti je tek prava stvar...
Naravoucenije: Sto manje znas, manje patis!
:wave;
 
OptiPlex je napisao(la):
...
ZA SADA nije neophodan, ali vrlo brzo ce postati. Osim toga ne uzimaju se Dx9 karte samo zbog DX9 efekata vec i zbog vece sirove snage u odnosu na prethodnike.
Kada na jesen budu dosli HL2, D3, Battle Mages, Black 9, Space Empires: Starfury, Deus Ex 2, Fall Of Max Payne, Psychotoxic, SW Knights of the old republic itd itd. shvaticete.

Evo, covek upravo pogadja sustinu: SADA nije neophodan. A kada budu neophodne te kartice, kostace smesne pare. Zasto sada dati puno love na radeon 9800 kada ce za 5 meseci da kosta dosta manje?? I onda , kada se te 'zahtevne 'igre pojave, treba uzeti tu DX9 kartu. Shvatite, nemam ja nista protiv tih kartica. Samo sam protiv nepotrebnog bacanja para.

Molim moderatore da zatvore ovu raspravu, jer se svela na cisto prepucavanje.
 
Moso je napisao(la):
...



Pusti ti sta ko kaze, vec pogledaj malo demoe iz obe igre pa ces videti da su likovi malte ne smesni u HL2, tj, izgledaju skoro kao NOLF2 ili slicno a pogledaj malo likove u DOOM3, pa svaka se dlacica na njima zasebno vijori, svaki zub, vene itd. Zaista, nema poredjenja u kvalitetu grafike kod ove dve igre a sto se tice toga da se sve moze pomerati u igri kod HL2, pa to moze i u Postal2... DOOM je bio i ostace DOOM, zivi bili pa videli...
Fizika, fizika, a pogledaj onu ribu iz HL2, pa reci da nije veliki broj poligona?!
Mislim super je grafika u Doom3, ali super je i u HL2, pogledaj samo one scene na otvorenom, ulice, detalji na zgradama...ocaravajuce!
:wave;
 
GoranM je napisao(la):
...


Fizika, fizika, a pogledaj onu ribu iz HL2, pa reci da nije veliki broj poligona?!
Mislim super je grafika u Doom3, ali super je i u HL2, pogledaj samo one scene na otvorenom, ulice, detalji na zgradama...ocaravajuce!
:wave;

Bas o tome i pricam, devojka i svi likovi su uradjeni sa veoma malo detalja, na nivou bilo koje danasnje igre...uostalom pogledaj scrinove i sve ce ti biti jasno. Npr. njena kosa je sacinjena od par trouglova i deluje smesno, odeca takodje sacinjena iz trouglova koji mogu da se vide u svakoj sceni, nigde zaobljenosti sto samo govori da su radjeni sa malim brojem poligona. Mislim da su u HL2 mnogo vise posvetili paznje eksterijeru nego detaljnosti likova, jer se slazem sa tobom za ulice i zgrade. Mozda je i zelja da igra bude igriva i na TNT kartama ucinila svoje, ali morate priznati da je na polju grafike Joca tata i da mu nema ravnog.
 
Moso je napisao(la):
...



Bas o tome i pricam, devojka i svi likovi su uradjeni sa veoma malo detalja, na nivou bilo koje danasnje igre...uostalom pogledaj scrinove i sve ce ti biti jasno. Npr. njena kosa je sacinjena od par trouglova i deluje smesno, odeca takodje sacinjena iz trouglova koji mogu da se vide u svakoj sceni, nigde zaobljenosti sto samo govori da su radjeni sa malim brojem poligona. Mislim da su u HL2 mnogo vise posvetili paznje eksterijeru nego detaljnosti likova, jer se slazem sa tobom za ulice i zgrade. Mozda je i zelja da igra bude igriva i na TNT kartama ucinila svoje, ali morate priznati da je na polju grafike Joca tata i da mu nema ravnog.
jos samo da nauci da radi sa zvukom, mislim 22khz u Q3 enginima je bilo zaista ispod nivoa igara iz tog vremena, ali da je freak ,jeste i da je najbolji, jeste. Covek zna vise nego svi ostali i to je ocigledno, ali nije sve u enginu ima nesto i u primeni na nivoima, sklapanju istih, iskoriscavanju onoga sto sam engin moze na pravi nacin, atmosfera, prica, ma bice to dva velika hita!
:wave;
 
Na moju zalost, nemam Doom3 Alfa Demo ali sam video .avi filmove iz igre.
Na osnovu njih, mene jedino brine da Doom3 ne bude jedna prilicno Morbidna - Phihodelicna - Horor igra.
'Besh takvu igru ako te smore konstantni polu osvetnjeni hodnici i cudovista iz Horor filmova, koja te spopadaju sa svih strana a usput se jos saplices u lokvama krvi i rasutih creva ...
Cini mi se da su mozda "Preterali".

Slican negativan dozivljaj sam imao sa "AvsP 2", na onim polumracnim-kisovitim planetama i buljucima Aliena ... brate smori te i iscedi te pa se posle pitas: koj moj ja ovo igram ?!

Hocu da kazem da sve to moze da utisne u um igraca, previse negativnih psihodelicnih dozivljaja (za nekih sat-dva-tri igranja) i da kao krajnji efekat ima "kontra-efekat" tj. odbojnost u smislu "teska igra", "smara me", "preterase ga s'ovim" i sl. Tu vise nema zabave a ona je osnovni motiv igre.

Mislim da Doom3 ima preduslove za ovo ali HL2 izgleda da nema i moje misljenje je da ce HL2 biti komercijalno i realno mnogo veci HIT od Doom-a. Doom3 ce brzo biti izgustiran i ostavljen sa strane, u smislu "nastavicu ga malo kasnije ... ", dok ce HL2 verovatno kao i HL biti konstantno igran a naravno ako uz njega legne i MultiPlay na nivou ... eto ti HIT-a za narednih par godina.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Kako ces brzo i lako da zaboravis ovo sto si napisao kad instaliras i pokrenes Doom :mrgreen: :wave;

Jesi li siguran u to ?
Sam si rekao: "jos ces da vidis AF u onom mraku" ... meni to mirise upravo na ono sto rekoh gore.
 
GoranM je napisao(la):
...

jos samo da nauci da radi sa zvukom, mislim 22khz u Q3 enginima je bilo zaista ispod nivoa igara iz tog vremena, ali da je freak ,jeste i da je najbolji, jeste. Covek zna vise nego svi ostali i to je ocigledno, ali nije sve u enginu ima nesto i u primeni na nivoima, sklapanju istih, iskoriscavanju onoga sto sam engin moze na pravi nacin, atmosfera, prica, ma bice to dva velika hita!
:wave;

Apsolutno se slazem sa ovim i jedva cekam da izadju...
 
Nazad
Vrh Dno