- Učlanjen(a)
- 12.07.2000
- Poruke
- 6,934
- Poena
- 800
...ili kako je projekat spasen od strane Unreal Tech 3 enginea!
Jeste li videli in-game trejler za KZ2?
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_killzone2_e32k7_h264.wmv
Pogledajte trejlere za:
GoW:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_gearsofwar_pc_e32k7_livedemo_h264.wmv
Turok:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_turok_knifemurder_gp_gt_h264.wmv
Area 51:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_blacksitearea51_e307_h264.wmv
Stranglehold:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_stranglehold_e32k7_h264.wmv
MoH:Airborne
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_medalofhonorairborne_goanywhere_h264.wmv
HoV:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_hourofvictory_multiplayer_h264.wmv
UT 3:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_unrealtournament3_e32k7_h264.wmv
Ukoliko pazljivo budete gledale sve trejlere shvaticete da su momci iz GUERRILLA-e uzeli UE3 framework, koji je Sony Entertainment licencirao od EPIC-a i uz ubacivanje odredjenih tehnologija koje su sami razvili, napravio KZ2 koji je prilicno blizu onome sto smo pre dve godine gledali kao prerenderovani demo.
Naravno, obzirom na mizernu kolicinu raspolozive graficke memorije texture su daleeeeko losije i prilicno isprano deluju. Jedina kompenzacija koja je bila moguca jeste odlicna detaljnost koj aje dobijena sjajnim dizajnom i gomilom objekata.
Ono sto je bitno u citavoj stvari jeste da je UE3 postao najzastupljenija razvojna masina za FPS-ove (TPS-ove) u aktuelnoj generaciji.
EPIC-ovcima svaka cast na tome. usavrsili su poslovni model licenciranja IP-a i obezbedili odlicnu prodaju svoje mocne 3D masine.
A SONY-u: "sram vas bilo" sto niste stavili 512MB frame buffera!
Jeste li videli in-game trejler za KZ2?
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_killzone2_e32k7_h264.wmv
Pogledajte trejlere za:
GoW:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_gearsofwar_pc_e32k7_livedemo_h264.wmv
Turok:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_turok_knifemurder_gp_gt_h264.wmv
Area 51:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_blacksitearea51_e307_h264.wmv
Stranglehold:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_stranglehold_e32k7_h264.wmv
MoH:Airborne
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_medalofhonorairborne_goanywhere_h264.wmv
HoV:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_hourofvictory_multiplayer_h264.wmv
UT 3:
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_unrealtournament3_e32k7_h264.wmv
Ukoliko pazljivo budete gledale sve trejlere shvaticete da su momci iz GUERRILLA-e uzeli UE3 framework, koji je Sony Entertainment licencirao od EPIC-a i uz ubacivanje odredjenih tehnologija koje su sami razvili, napravio KZ2 koji je prilicno blizu onome sto smo pre dve godine gledali kao prerenderovani demo.
Naravno, obzirom na mizernu kolicinu raspolozive graficke memorije texture su daleeeeko losije i prilicno isprano deluju. Jedina kompenzacija koja je bila moguca jeste odlicna detaljnost koj aje dobijena sjajnim dizajnom i gomilom objekata.
Ono sto je bitno u citavoj stvari jeste da je UE3 postao najzastupljenija razvojna masina za FPS-ove (TPS-ove) u aktuelnoj generaciji.
EPIC-ovcima svaka cast na tome. usavrsili su poslovni model licenciranja IP-a i obezbedili odlicnu prodaju svoje mocne 3D masine.
A SONY-u: "sram vas bilo" sto niste stavili 512MB frame buffera!
Poslednja izmena: