Šta je novo?

Killzone 2

Nedjo

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
6,934
Poena
800
...ili kako je projekat spasen od strane Unreal Tech 3 enginea!

Jeste li videli in-game trejler za KZ2?

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_killzone2_e32k7_h264.wmv

Pogledajte trejlere za:

GoW:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_gearsofwar_pc_e32k7_livedemo_h264.wmv

Turok:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_turok_knifemurder_gp_gt_h264.wmv

Area 51:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_blacksitearea51_e307_h264.wmv

Stranglehold:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_stranglehold_e32k7_h264.wmv

MoH:Airborne

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_medalofhonorairborne_goanywhere_h264.wmv

HoV:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_hourofvictory_multiplayer_h264.wmv

UT 3:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_unrealtournament3_e32k7_h264.wmv


Ukoliko pazljivo budete gledale sve trejlere shvaticete da su momci iz GUERRILLA-e uzeli UE3 framework, koji je Sony Entertainment licencirao od EPIC-a i uz ubacivanje odredjenih tehnologija koje su sami razvili, napravio KZ2 koji je prilicno blizu onome sto smo pre dve godine gledali kao prerenderovani demo.

Naravno, obzirom na mizernu kolicinu raspolozive graficke memorije texture su daleeeeko losije i prilicno isprano deluju. Jedina kompenzacija koja je bila moguca jeste odlicna detaljnost koj aje dobijena sjajnim dizajnom i gomilom objekata.

Ono sto je bitno u citavoj stvari jeste da je UE3 postao najzastupljenija razvojna masina za FPS-ove (TPS-ove) u aktuelnoj generaciji.

EPIC-ovcima svaka cast na tome. usavrsili su poslovni model licenciranja IP-a i obezbedili odlicnu prodaju svoje mocne 3D masine.

A SONY-u: "sram vas bilo" sto niste stavili 512MB frame buffera!
 
Poslednja izmena:
Na sony konferenciji je na samom kraju prikazan mnogo duzi trailer (5-6 minuta, ceo nivo)...treba i to sacekati u HD-u.

Inace, meni ovo izgleda odlicno, ali nisam pao sa stolice kad sam video. Da je kao trailelr iz 2005-e, to bi se sigurno desilo :). Neki sitni i manje sitni nedostaci su mi pokvarili utisak. Stvarno steta za texture jer su dizajn, animacija i ceo cinematic fazon koji su postigli stvarno fenomenalni... Pitanje je koliko su ti nedostaci uopste bitni za ljude koji igraju na playstation-u i jedva cekaju igru.

Ima ljudi koji su i za motorstorm govorili da izgleda isto ili vrlo blizu onog CG trailera, tako da razumem havariju koja se trenutno desava....


A UE3 se definitivno nametnuo i, koliko vidim po novom ingame videu Gears of War-a, fenomenalno radi na PC-u - daleko tecnije nego xbox verzije.

PS: ovde pricamo o finesama - da ne ispadne sad da mi killzone ne valja ili ne znam ni ja sta :)
 
Poslednja izmena:
Sto s rezervom, meni sasvim realno deluje...uopste ne toliko nemoguce. Kad bi se ovoliko paznje posvecivalo 8800gtx-u, bilo bi cool - verovatno bi gledali ono iz 2005. realtime :)

Ali stvarno su debili sto ne stavise 512mb vrama. I MGS4 prosto vapi za boljim teksurama.
 
Poslednja izmena:
Jedva sam pogledao sad ovaj snimak do kraj. Koje ispiranje mozga, čoveče. Ne bi ovo mogao da igram dva minuta.
 
Poslednja izmena:
sto?
 
Nedjo, jedno malo jednostavnije pitanje za tebe...kako ti izgleda Killzone? :). Uopste, malo vise o tvojim licnim utiscima kad si pogledao trailer, ako moze :)
 
U tom videu COD4 izgleda fenomenalno ali gameplay mi liči na neki tutorial "sniping for dummies".
 
Dopao mi se KZ2 trejler, ali mi je bedak što se samo tako provaljuje da je kontroler aodgovarajuć™. Najjače su mi one naknadne korekcije, kada lik puca u levu ruku neprijatelja, pa napravi verovatno pomeranje na kontroleru, i onda puca u desnu butinu :d ali dobro.
PS3 FTW!
 
:) da stvarno, kako to moze da bue snajping a da se od igraca ne trazi da uzima u obzir temperaturu vazduha, vlaznost, brzinu i pravac vetra, tezinu zrna i eventualnu prasinu u vazduhu :p To bi bilo bas interesatno, pao bi uninstall u roku od odma :p


edit: Steta sto je igra za konzolu :S: AI je skroz retardiran, stoji, gleda te, malo zapuca (promasi), onda te gleda (daje i najgorem n00b-u dovoljno vremena da se izbori sa palicama na gamepadu i nanisani gde treba), pa se okrene tebi ledjima i promeni okvir, a oni veliki su jos smesniji, stoje u mestu i pucaju unaokolo :D. Na pocetku trailera kad slete dole, sve prsti, frka panika, lete zrna, a lik nonsalantno stoji usred ulice i gleda nebo, pa malo zgrade...onda se covek zapita - pa na koga oni ostali pucaju ?!

sa druge strane, grafika i animacija su super, deluje mi i atmosfera ok, nesto poput quake 4, samo na otvorenijem prostoru.

PS. kolko vidim, ova igra ce izaci negde pred kraj 2008-me :D
 
Poslednja izmena:
Nedjo, jedno malo jednostavnije pitanje za tebe...kako ti izgleda Killzone? :). Uopste, malo vise o tvojim licnim utiscima kad si pogledao trailer, ako moze :)
sve je super samo ostaje problem ispranosti textura!
 
Moraju malo i frame rate da srede, ali dobro, imaju jos mnogo vremena, ocigledno...
 
Pa ako je ogranicena, kao sto je slucaj na konzolama, onda bih isao na tu varijantu, jer izaziva veci efekat nego kvalitetnije teksture, zar to nisam rekao jasno?
I dalje ne razumes.
Sve ono sto si ti pobrojao kao kompenzaciju za "ispranost" textura, zahteva vise memorije!

Kompleksni shaderi i proceduralne teksture bi mogle biti odgovor, medjutim, RSX nije dovoljno jak GPU da bi to mogao da odradi. Kad kazem "jak" mislim na njegovu DX9 prirodu koja u domenu kompleksnosti shadera ipak ima jasne limite. CELL bi mozda mogao biti odgovor u domenu generisanja proceduralnih textura. Takodje CELL teoretski ima dovoljno snage za resavanje nekog opakog algoritma za kompresiju, kakav jos uvek nije izmisljen.

No bilo kako bilo, sve te altermative zahtevaju mnogo vremena za istrazivanje i implementaciju u konkretan kod, a PS3 ima svega sem vremena na raspolaganju.
 
I dalje ne razumes.
Sve ono sto si ti pobrojao kao kompenzaciju za "ispranost" textura, zahteva vise memorije!

Kompleksni shaderi i proceduralne teksture bi mogle biti odgovor, medjutim, RSX nije dovoljno jak GPU da bi to mogao da odradi. Kad kazem "jak" mislim na njegovu DX9 prirodu koja u domenu kompleksnosti shadera ipak ima jasne limite. CELL bi mozda mogao biti odgovor u domenu generisanja proceduralnih textura. Takodje CELL teoretski ima dovoljno snage za resavanje nekog opakog algoritma za kompresiju, kakav jos uvek nije izmisljen.

No bilo kako bilo, sve te altermative zahtevaju mnogo vremena za istrazivanje i implementaciju u konkretan kod, a PS3 ima svega sem vremena na raspolaganju.

Ti mene ne razumes uopste ... Ja nisam pricao o tome koliko sta memorije zauzima, vec za konkretan primer, a to je Killzone2, kazem, da je bolje, i da bih ja pre isao na ustrb textura nego na ustrb svih onih efekata koji je krase ... DAAMIT :D
 
Sve ono sto si ti pobrojao kao kompenzaciju za "ispranost" textura, zahteva vise memorije!

Kompleksni shaderi i proceduralne teksture bi mogle biti odgovor, medjutim, RSX nije dovoljno jak GPU da bi to mogao da odradi. Kad kazem "jak" mislim na njegovu DX9 prirodu koja u domenu kompleksnosti shadera ipak ima jasne limite. CELL bi mozda mogao biti odgovor u domenu generisanja proceduralnih textura. Takodje CELL teoretski ima dovoljno snage za resavanje nekog opakog algoritma za kompresiju, kakav jos uvek nije izmisljen.

No bilo kako bilo, sve te altermative zahtevaju mnogo vremena za istrazivanje i implementaciju u konkretan kod, a PS3 ima svega sem vremena na raspolaganju.

Jel si gledao mozda novi trailer za Gran Turismo 5 Prologue? Kako ono postizu? (recimo da je sve realtime)
 
recimo da se maximalno koncentrisu na modele automobila, a okolis je krajnje prazan...
 
KZ2 izgleda ok ali jako daleko od one navlakuse od pre dve godine.

koliko bi cenu konzole diglo tih 256MB da su dodali i koliko bi detaljniju grafiku mogli da imaju, stvarno steta za takav propust.
 
KZ2 izgleda ok ali jako daleko od one navlakuse od pre dve godine.

koliko bi cenu konzole diglo tih 256MB da su dodali i koliko bi detaljniju grafiku mogli da imaju, stvarno steta za takav propust.
Tim Svini (ili bese onaj drugi Epic baja... svejedno) je jednom prilikom pricao kako je Microsoft na njihov nagovor odlucio da u XB360 implementira 512MB sto je pokupelo XB360 projekat za milijardu dolara (valjda se tu racuna cena i rok na koji ce se praviti gubici).

Onda je baja iz Microsofta rekao da je to tacno, ali da im nakon sto su videli GoW (i verovatno prodaju istog i prodaju konzola zbog doticnog naslova) nije zao extra milijarde :)
 
Jel si gledao mozda novi trailer za Gran Turismo 5 Prologue? Kako ono postizu? (recimo da je sve realtime)
Jesam. Ona simulacija grada je svojevremeno bila koriscena za demonstraciju CELL-a. S druge strane, Wahad je u pravu, u voznji nema detalja i uz isqsno koriscenje resursa i japanski svojstvenu optimizaciju, ono je moguce postici.
 
ajde teksture, ali broj poligona, osvetljenje koje je na nivou Crysisa, broj detalja... GeOW ovu igru za sada kolje samo kad su texture u pitanju, sve ostalo je na strani Killzonea.
 
Naravno da kolje, kad igra izlazi dve godine nakon GeOW?...Bolje iskoriscen UT engine i tako to :) Mada, poucen onim iskustvom od pre neku godinu, nicemu ne treba verovati na prvi pogled :d
 
U ovom trenutku je i ok, nisu te teksture toliko katastrofalne, ali ipak je lose znati da ti je to maksimum i da ce tako biti narednih 5 godina...
 
Nazad
Vrh Dno