Imam istu karticu iste banke. Ako je kartica blokirana, pozoves telefonom jedan broj u Beogradu i oni je razblokiraju. Ne mogubda se setim koji je broj, ali piše negde.
Rezervisu ti vise. Tebi stigne SMS koliko je rezervisano a ne placeno. Povuce sajt da vidi da li imas toliko novca (rezervise, a ne uzme), a transakcija prodje posle par dana. E tada ti banka vrati visak koji je rezervisala (da bi se zastitila od kursnih razlika). Taj povracaj ti nigde ne pise, nego jedino mozes videti ako licno odes na sajt i primetis da ti je racun veci za tu sumu. Nema posebne stavke.Skinulo je vise...stize mi sms odmah,a vidim i na online banking-u...desava se to vec par meseci,ukupno desetak aplikacija imam naplacenih 0.99$...
U pitanju je minimalna cena aplikacije koju postavlja developer za razlicite zemlje...ja se vodim kao da zivim u USA gde je min.price 0.99$...
Nije problem u razlici,neprimetna je,posto problem prave samo aplikacije jeftinije od 1$...
Mene interesuje da li ako ostavim USA adresu,mozda imam neke benefite kao npr.bolji izbor aplikacija,cesce popuste za skuplje aplikacije i sl,odnosno da li se u opste nesto menja ako promenim home address?
Thank you for your reply. I have consulted with my team and we determined what is causing this issue. Currently, your payment methods are Serbian Credit cards, but you have a US Home address in your Google Wallet account. I've included information below to update your home address in your Google Wallet account. itd itd
Mislim da se nismo razumeli najbolje, verovatno zato sto sam sturo opisao problem...znam kako funkcionise konverzija valuta, rezervisanje sredstava, online kupovina...naplaceno mi je, i skinuto vise, zato sto sam u USA po adresi stanovanja, a najniza cena aplikacije za njih je 0.99$...
Evo video koji sam poslao wallet support-u, a evo i njihovog odgovora:
Da menjam ili ne, jesam li sa USA adresom u opste na njihovom store-u ili ne?
i nema dalje. Sjajno.We're experiencing a temporary problem. If the problem persists, report this issue.
Ja i dalje imam problem,nista mi nije pomogla google podrska. Sto je najgore radi mi in app purchase.Ni meni ne radi Wallet, sinoć mi istek'o Google Music All Access i nisam mogao da produžim. Samo ispiše i nema dalje. Sjajno.
A što bi uopšte vraćao na naš playstore?Ja sam bio na US Play Store medjutim istekla mi je kartica. Kako da se vratim na nas P.S?
Verovatno pise negde ali nisam nasao.
Wallet zeza nesto "We're experiencing a temporary problem. If the problem persists, report this issue"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari