Šta je novo?

Izasao "The Chronicles Of Riddick "

Gorr

Čuven
Učlanjen(a)
Poena
Moja oprema  
CPU & Cooler
CPU: INTEL Core I9-10900KF 10-Core 3.7GHz (5.30GHz) CPU Cooler: Noctua NH-D15 Black
Matična ploča
MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI
RAM
KINGSTON DIMM DDR4 64GB (2x32GB Kit) 3600MHz HyperX FURY RGB
GPU
Gigabyte Aorus RTX 2080 SUPER 8G
Storage
SAMSUNG SSD 970 EVO PLUS 1TB NVMe M2, Seagate 6TB IronWolf Pro NAS
Kućište
Be quiet! BGW34
Monitor
Dell U2713HM
Ostale periferije
APC SmartUPS 1000
Pristup internetu
  1. Optički internet
Vidim da niko ne postuje, a igra je definitivno rame uz rame sa DOOM, HL2 i slicnim, ukoliko je iole pristojno portovana sa X-Boxa!!!

Nisam igrao na X-boxu ali mi napunishe glavu sa njom, ajd ako je neko probao PC verziju nek napise utiske!

Evo jednog review-a:

ried it, dont know if it has loader crap but it does work
wow just wow, you thought it was over with doom3 and half life 2?
lol wrong, this game looks amazing, actually it looks alot like doom3, some parts are better some are worse, in doom3 everything has a much higher polycount but in this game there are alot more effects and more well designed overall
textures look great, rusty metalic bumpmapping, dynamic lighting, great use of shadows, cool filters for riddics eyes etc
gfx are 10/10
also the gfx are extremly customisable you can change everything on the fly, shadermode, resolution, texture quality, full screen, refresh rate, etc everything on the fly without restarting
my gfx card does not like this game though, it does not matter what i do the game always runs very poorly, at around 10-20 fps, i have a geforce fx 5600, turning the gfx down did not help much either, went down to shader mode 1.5 and 800x600 the gain was maybe 3-4 fps, wierd
also the game is made to take advantage of all of todays hardware, there is a special setting for geforce 6 cards called pixel shader 2.++ im guessing its pixelshader 3.0 stuff
you can even town the game down to run on geforce 3 cards and even 2 if i can remember correctly
also when you change the texture quality the diffrence between the diffrent modes is pretty insane, if you max it out the textures are extremly crisp and nice and if you put it to the lowest man it looks so horrible almost like doom 2
pretty funny, kudos for alot of custimasation i wish though there was more like in farcry so i could make the game run better for me, i am suspecting its the freaking glow effect again
also there are 3 diffrent exes for the game depending on what cpu you have, intel, amd and amd 64 im guessing the game takes advantage of your cpu to the max
not to mention the game has the full EAX package
the gfx as said are awesome, def next gen, looks very similar to doom3

the intro fmv are also of very high quality, good editing good cg and excellent music and voice acting, vin diesel lended his voice, he has a good voice

the sound ingame is very good aswell
the lines are well written and brutal, swearing going on and alot of attitude without being lame and cheesy
the modell of riddick looks great also

the gameplay so far is nice, first of all its not like a traditional fps where you only see your gun, if you look down you actually see your body and feet, you charachter has melee combat and depending on what direction you pull and press the mouse button a diffrent attack will happen, example if you press back and punch he will upercut
if you attack someone from behind and punch you brake his neck, etc
when you punch them damage models accure and blood comes out of there face and bruises
riddick can also drag dead people like in the hitman games
looks great, good use of ragdoll
enviorments dont seem to be extremly destructable but atleast you can take out lights
maybe it changes later though because metal isnt so easy to destroy barehanded
ohh yeah forgot to mention the menu design is awesome aswell, i dont know how to explain it, but its like metal coming out and forming letters, it has to be seen
another cool feature in the game is the use of cutscenes right in the gameplay
example if you jump up to a high spot and riddick grabs a hold and lifts himself up the camera will go out external and show it, very nice touch, there seem to be alot of moves aswell example you can hang on things in the roof like in splinter cell

anyway this game is superb my only complaint is my shitty gfx card, gotta buy a new one
im giving this a 9+/10
superb game

Igra ima potencijal, ali posto je niko nije probao mozemo samo da nagadjamo. Ali moras imati u vidu da se to masi ljudi nece dopasti zbog mraka, nepostojanja palmi, nece raditi na mx-u, nema gravity guna da dizes burice i bacas na ljude, atmosfera je jeziva, ima robota i slicno...

Dobri stari gunhero, nikada me nije razocarao sa svojim review-ima :)

@OptiPlex: zaboravio si da kazes i da igra ima realtime senke, a to plasi male l337 Gordon Freeman-e

Evo par shotova sa nekog sajta, grafika izgleda ok, ako je tacno sto kaze opti da je igra jeziva onda ce mi se definitivno svideti :D

Prilozi

• screens_10.jpg
    screens_10.jpg
    61.7 KB · Pregleda: 344
  • screens_11.jpg
    screens_11.jpg
    90.3 KB · Pregleda: 269
  • screens_12.jpg
    screens_12.jpg
    76.5 KB · Pregleda: 250
  • screens_6.jpg
    screens_6.jpg
    79 KB · Pregleda: 234
ESRB Descriptors: Blood, Strong Language, Intense Violence

Ovo mi se svidja. A i igra je na Gamespot-u ocenjena sa 93. I tamo su odusvljeni time kako izgleda meni :)

Igra je ok.FPS RPG in the future.Grafika ok,barem na X-box-u

Na gamespotu je dobila PC verzija ocjenu 9.3

I zasluzuje je. Fantasticna atmosfera. Nazalost, bez gravity guna :d Iskreno nisam mnogo ocekivao kad sam cuo da je pravljena po Smoru Dizelu tj. liku iz njegovog filma (koji btw uopste nije los :) ) Dobila je dobre ocene na xboxu ali to apsolutno nista ne znaci, jer je jedna od 5-6 najgorih pucacina u zadnje 2 godine upravo najveci hit sa xboxa, Halo. Medjutim izgleda da je ipak nesto dobro ispalo. I to sa realtime senkama :d Ali, bez gravity guna...

Jedino sto je lose u igri je to sto su izostavili gravity gun :D:D:D

a kad bi trebalo da stigne za PC?

Kako se zove engine koji pokrece ovu igru ili ciji je?

Poslednja izmena od urednika:
Igra je fenomenalna u svakom aspektu (pogotovo u grafickom),a oni koji je uporedjuju sa shitom od D3 treba
da idu na pregled mozga...

LiquidPlasma je napisao(la):
Uskoro, kako rece c3, da riddick nije izasao na satelitu ovih dana :)

Kako se zove engine koji pokrece ovu igru ili ciji je?

Igrica je napravljena od strane shvedske firme po imenu Starbreeze. Inache finansijski su u "deep shit" tako da ako hocete ubuduce da vidite igre iz ove kompanije kupite original. :D

Poredjena radi akcija shvedske kompanije DICE tj. Digital Illusions (Battlefield 1942, B. Vietnam itd.) se vrednuje na berzi 318 puta vishe. 51:- naspram 0.16:- kruna.

PS EA je na putu da kupi DICE poshto je akcionarima dao ponudu od 61:- po akciji.

A1200 je napisao(la):
PS EA je na putu da kupi DICE poshto je akcionarima dao ponudu od 61:- po akciji.

znaci propala jos jedna firma i mogu se ocekivati koje kakve arkadice i krajnje glupe igre u buducnosti od njih :(

Pa kupicemo original... Ko je distributer?

poceo sam i odigrao prvih 3 minuta igre, mogu samo da kazem da mnogo dobro izgleda. Tek cu videti kakva je sto se tice gameplay-a i ostalih stvari, ali grafika prva liga, i to pocev od menija pa do same igre, svaka cast...

Na koji engine te podseca Doom3,FC,HL2 ili ima neki novi engine?
Na koliko cd-a ide?

Jel ima neki rivju makar?

leksa je napisao(la):
poceo sam i odigrao prvih 3 minuta igre, mogu samo da kazem da mnogo dobro izgleda. Tek cu videti kakva je sto se tice gameplay-a i ostalih stvari, ali grafika prva liga, i to pocev od menija pa do same igre, svaka cast...

Možeš reči koliko je zahtevna.

Marac je napisao(la):
Možeš reči koliko je zahtevna.

Meni nimalo, iskljucen aniso, ostala podesavanja uglavnom max, nisam se zadubljivao mnogo, samo sam promenio rezoluciju na 1024 krenuo da igram. Sve radi veoma glatko i bez ikakvih problema. Ne znam za endzin zaista, graficki podseca malo na D3 samo mnogo bolje. Da je ovako izgledao D3 svi bi padali na dupe i kleli se u D3 kako je nesto najbolje i najlepse ikad. Ovako, svi znamo gde je zavrsio D3, a Riddick zaista obecava...

Minimum System Requirements
System: Pentium(R) 4 1.8 GHz or AMD equivalent or equivalent
RAM:256 MB RAM
CD-ROM: 16X CD-ROM
Video Memory: 64 MB VRAM
Hard Drive Space: 3700 MB
DVD-ROM: 16X DVD-ROM
Other: Windows(R) 2000 (Service Pack 4) / Windows(R) XP (Service Pack 1)

Recommended System Requirements
System: Intel(R) Pentium(R) 4 2.6 GHz or AMD(R) Athlon(TM) XP 2500+ or equivalent
RAM: 512 MB RAM
Other: ATI Radeon(R) 9700 or NVIDIA(R) GeForce(TM) FX 5900 or better.

Poslednja izmena:
stavrik je napisao(la):
Minimum System Requirements
System: Pentium(R) 4 1.8 GHz or AMD equivalent or equivalent
RAM:256 MB RAM
CD-ROM: 16X CD-ROM
Video Memory: 64 MB VRAM
Hard Drive Space: 3700 MB
DVD-ROM: 16X DVD-ROM
Other: Windows(R) 2000 (Service Pack 4) / Windows(R) XP (Service Pack 1)

Recommended System Requirements
System: Intel(R) Pentium(R) 4 2.6 GHz or AMD(R) Athlon(TM) XP 2500+ or equivalent
RAM: 512 MB RAM
Other: ATI Radeon(R) 9700 or NVIDIA(R) GeForce(TM) FX 5900 or better.

a evo i optimum koji prepreporucuje izdavac :S:

OPTIMAL

* AMD(R) Athlon(TM) 64 or better.
* Windows(R) XP
* 1024 MB RAM
* NVIDIA(R) GeForce(TM) 6800 GT or better NVIDIA(R) card.

poz A :-devil-:

Alister je napisao(la):
a evo i optimum koji prepreporucuje izdavac :S:

OPTIMAL

* AMD(R) Athlon(TM) 64 or better.

poz A :-devil-:

Heheh, sta je "better" Athlon128? :d

Nazad
Vrh Dno