Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
da 75C je stvarno ruzna temperatura ali ako je tako predvidjen da radi bez IHS-a onda je to to, .. samo kad se setim NF4 chipseta koji su bili pasivno hladjeni i kod njih je bila slicna temperatura (senzor kaze 55c), prst kaze 70-80C (nemozes ga dirati duze od pola sekunde)
 
Jedna stvar meni nije jasna - kako je ploca DOA?

Radi, daje sliku, greje se, pregreva se... sta je tu DOA?
 
Jeste, ali tu je reč o tome da ploča radi, dakle nije DOA.Neispravna jeste, ali i dalje nije DOA.

Ploca nje DOA, ali s obzirom da je reklamirana u roku manjem od 7 dana od dana kupovine vazi ista vrsta garancije. DOA se ne odnosi samo na skroz mrtve komponente vec i na komponente koje ne rade ispravno.

wikipedia.org

Colloquially, anything which is received in a non-operational (broken) state can be called DOA or dead on arrival. If a new product, such as a computer, arrives "DOA" then it is likely that the recipient will call the supplier to get a Return Merchandise Authorization (RMA), a transaction that acknowledges that (apparently defective) goods will be returned to the supplier for refund, replacement or credit. Sometimes it is difficult to actually detect a defective or DOA product. With computers, for instance, it might require a boot image to be installed and run through a test suite to detect any failed parts.

When, as with computers, product complexity is high and diagnostics are involved, the medical metaphor is perhaps appropriate, as complex diagnostics might be required to determine if the product "is really dead".
 
Poslednja izmena:
Kako mislis nisam zadovoljan zagrevanjem ICH-a? Mislislis li da je temperatura od ~75 stepeni OK? Bilo da je temperatura stvarna ili senzor "laze", ploca je u oba slucaja neispravna.

Ako ploča ne pravi probleme u radu, ne vidim poentu reklamacije zbog grejanja.
Neke serije Asus g. kartica su išle preko 100 pod opterećenjem. Rekord koji sam ja testirao je 108 i karta je radila bez problema i još radi, evo već više od godinu dana.
 
Poslednja izmena:
Ako ploča ne pravi probleme u radu, ne vidim poentu reklamacije zbog grejanja.
Neke serije Asus g. kartica su išle preko 100 pod opterećenjem. Rekor koji sam ja testirao je 108 i karta je radila bez problema i još radi, evo već više od godinu dana.

Delim misljenje.
Proizvod bi mogao da vratis tj zamenis na osnovu toga da nisi zadovoljan KAKO radi, a ne da je neispravan proizvod.
 
Delim misljenje.
Proizvod bi mogao da vratis tj zamenis na osnovu toga da nisi zadovoljan KAKO radi, a ne da je neispravan proizvod.

Ali posto je reklamacija usledila u roku od 7 dana, uslovi su isti, ploca bi trebala da bude zamenjena odmah, zar ne? A ne da mi prodaju price o OEM i Retail garanciji.

Niko od zaposlenih u Asbisu sa kojima sa imao susret tog dana nije ni pokusao da ospori da sam u pravu, tj nisu pokusali da isprobaju plocu i provere njenu ispravnost ili ne, vec su vreme trosili na ubedjivanje da ja nisam u pravu sto se realizacije garancije tice, sto je predmet mog prvog posta.
 
Poslednja izmena:
Ploca nje DOA, ali s obzirom da je reklamirana u roku manjem od 7 dana od dana kupovine vazi ista vrsta garancije. DOA se ne odnosi samo na skroz mrtve komponente vec i na komponente koje ne rade ispravno.
Pusti Wiki, ako je DOA, sto smo sad vec svi utvrdili sta znaci :) - onda je mrtva, nema znakova zivota. Ne "pregreva se" ili "ne radi kako ja 'ocu". (cisto karikiram)
Kupio ja svojevremeno jednog DFI-a nF4 takvog, sliku nije davao, nije radio, iako se palile lampice i vrteli ventilatori. DOA. Ili polu-DOA, jerbo su sijale lampice i davao je neku struju :d

Ali, sto se drugog dela price tice - ako je neispravna, ne radi kako valja, *nisi zadovoljan radom* (mislim da sad i ovo postoji kod nas), a u roku je od tih 7-8 dana - pare nazad ili druga ploca. Odma' i bez rasprave.
Nikakve polemike oko OEM-a i retail-a, to je sasvim drugi problem... ti kao krajni korisnik ne treba da imas nista sa tim, ti treba da budes obestecen. Platio si proizvod, treba da budes razresen. Njihov je problem sto su ti prodali nesto sto ne bi trebalo da se prodaje krajnjem korisniku.
 
Ja da dam pozitivno iskustvo sa vip computer i pinom. Kupio sam plocu jw-780uv 128 u vipu pre jedno 2 meseca. Ploca je crkla posle 2 meseca. Sad bila mi frka jel mi je bilo sred kolokvijumske nedelje, nazovem ja vip, i objasnim liku kakva je situacija i da mi treba hitno komp zbog faksa( svi materijali su mi u elektronskom obliku), on me uputi na pin, i nazove ih. Ja odem u pin, sad fora sa njima je sto je servis u novom sadu i oni po pravilu salju robu u novi sad na pregled pa tek onda dalje resavaju reklamaciju. Da ne duzim posle objasnjena i moje molbe, ljudi su mi dali novu plocu i to bolju, verziju 1.3 koja podrzava 125w procesore, na lepe oci bez pregleda u servisu.


I jedno pitanje, ima neko iskustvo sa resavanjem reklamaciju u Win-winu? Dosta stvari sam uzeo tamo pa me zanima.
 
Ja da dam pozitivno iskustvo sa vip computer i pinom. Kupio sam plocu jw-780uv 128 u vipu pre jedno 2 meseca. Ploca je crkla posle 2 meseca. Sad bila mi frka jel mi je bilo sred kolokvijumske nedelje, nazovem ja vip, i objasnim liku kakva je situacija i da mi treba hitno komp zbog faksa( svi materijali su mi u elektronskom obliku), on me uputi na pin, i nazove ih. Ja odem u pin, sad fora sa njima je sto je servis u novom sadu i oni po pravilu salju robu u novi sad na pregled pa tek onda dalje resavaju reklamaciju. Da ne duzim posle objasnjena i moje molbe, ljudi su mi dali novu plocu i to bolju, verziju 1.3 koja podrzava 125w procesore, na lepe oci bez pregleda u servisu.


I jedno pitanje, ima neko iskustvo sa resavanjem reklamaciju u Win-winu? Dosta stvari sam uzeo tamo pa me zanima.

Zavisi koliko si dosadan, ako uopste ne smaras zaborave na ono sto si doneo :d
 
Oprez sa Gigatron servisom

Kupovao sam dosta stvari do sada u gigatronu, jer su bili jeftiniji od ostalih, a i imali su te stvari na lageru sto sam kupovao kod njih. Bili su ljubazni, ma sve super. Onda mi se jedan hardver pokvario...tacnije laptop. Odnet u servis, cekano 20+ dana, vracen i receno mi je da je otvaran laptop, i da je ociscena graficka od prasine, i da je sa njim sve u redu. Nije nadjen ni jedan artifakt zbog cega sam ga i poslao u servis, a evo sinoc iz izlazka iz igrice ostalo sve zamuceno u 2d. Danas trepne slika sa vremena na vreme(ne znam tacno da opisem). Graficka mi je na izdisaju (a inace istice mi garancija za mesec dana, zato i nisu hteli da poprave) a inace receno mi je da je zbog drajvera ili OS. Ono sto hocu da kazem da mi nisu uopste otvarali laptop, a rekli su mi da su ga otvarali i nosili kod uvoznika, sto je sve obicna laz. Pazite se ljudi gde kupujete jer su servisi....kao gigatron, ja sam mislio da samo Forum racunari tako zajebavaju ljude, ali i oni su isti kao i forum racunari. Verovatno sam nerazumljivo napisao ali sam iznerviran pa ako me neko shvati super.
Oprez gde kupujete, u radnji gde kupujete mogu da budu vrhunski ljubazni i jeftini, ali zato ako zelite da se popravi neka stvar koja je u garanciji morate da imate debele zivce.
 
Dozvolices da ti istekne garancija? Vrati se sa laptopom u servis i pokazi im na licu mesta sta se desava, moraju da ti to rese, zna se sta sledi u suprotnom.
 
@dogg: Koji brend je u pitanju?
Notebook računari se ne servisiraju u Gigatronu već kod ovlašćenih servisa pa nije na mestu da kriviš GIgatron servis.
 
trebao si lupiti svezu instalaciju i druge drajvere bar da budes 100% siguran da nije do OS-a....
 
Laptop smo istog dana poslali u Kimtec inace ovlasceni servis doticnog Acera. Kolega iz Kimtec-a nas je zvao posle 10ak dana i rekao da nikakvi problemi nisu uoceni. Kada su nam vratili laptop, kolega i ja smo provrteli, 3DMark i Furmark Stability test - extreme burnig mode koji je radio vise od 12 sati bez problema.
Momak je pozvan i receno mu je da doticni problemi nisu uoceni.

Ja sam vec negde napisao da mi nismo ovlasceni servis, bilo kakve probleme sa laptopom da ima moze da donese kod nas, da mi umesto njega laptop prosledimo u ovlasceni servis. Laptop moze i direktno da odnese u Kimtec, sa garncijom iz Gigatrona. U slucaju da je nesto ne ispravno bice mu besplatno popravljeno dok je u garnatnom roku.
 
Poslednja izmena:
Kupovao sam dosta stvari do sada u gigatronu, jer su bili jeftiniji od ostalih, a i imali su te stvari na lageru sto sam kupovao kod njih. Bili su ljubazni, ma sve super. Onda mi se jedan hardver pokvario...tacnije laptop. Odnet u servis, cekano 20+ dana, vracen i receno mi je da je otvaran laptop, i da je ociscena graficka od prasine, i da je sa njim sve u redu. Nije nadjen ni jedan artifakt zbog cega sam ga i poslao u servis, a evo sinoc iz izlazka iz igrice ostalo sve zamuceno u 2d. Danas trepne slika sa vremena na vreme(ne znam tacno da opisem). Graficka mi je na izdisaju (a inace istice mi garancija za mesec dana, zato i nisu hteli da poprave) a inace receno mi je da je zbog drajvera ili OS. Ono sto hocu da kazem da mi nisu uopste otvarali laptop, a rekli su mi da su ga otvarali i nosili kod uvoznika, sto je sve obicna laz. Pazite se ljudi gde kupujete jer su servisi....kao gigatron, ja sam mislio da samo Forum racunari tako zajebavaju ljude, ali i oni su isti kao i forum racunari. Verovatno sam nerazumljivo napisao ali sam iznerviran pa ako me neko shvati super.
Oprez gde kupujete, u radnji gde kupujete mogu da budu vrhunski ljubazni i jeftini, ali zato ako zelite da se popravi neka stvar koja je u garanciji morate da imate debele zivce.

Znam da ovde nije mesto za ovo ali kad se mora mora se

1. Da li si ti ne znam kako da se izrazim a da ne bude znas vec kako , ti ocigledno nas zezas sa ovim jer pored svega sto si napisao na forumu o nama sad vidim ovo.
Alo decko ako imas neki problem dodji do mene u servis pa cemo da raspravimo nemoj da pises neke gluposti i siris lazi po forumu laptop ti nije otvaran i bio je u kimtecu na testu gde je prosao test , potom je dosao kod nas i ja sam ga licno testirao u furmarku 12h grafika ti je max bila pod punim opterecenjem 95 stepeni i to sam ti rekao i jos smo ispali ljudi i nismo ti nista rekli za ono sto si pisao na forumu , ja stvarno ne znam koji je tvoj problem.

2. Molim te skloni potpis ili cu te prijaviti jer nije sa pravilima foruma i to odmah

3. Ispod te nalepnice koliko ja znam nema sraf mozda i gresim

Nisi cekao 20+ dana sto je jos jedna laz 28.04 si ga predao a dobio 11.05 , znaci 12 dana je proveo na servisu laptop ti je istog dana poslat u servis i nije otvaran mi nismo ovlasceni servis koliko puta moram da ti kazem da bi shvatio to , grafika ne moze da ti se ocisti da ima prasine na njoj mogu eventualno pastu da ti zamene na grafici procesoru i da ti ociste laptop a ne da ti ciste prasinu sa grafike, znaci mi i kimtec lazemo izgleda da je tvoj laptop negde stajao i skupljao prasinu.
Ne znam stvarno sta vise da kazem na ove optuzbe lepo sam ti naveo gore dodji u servis pa lepo kazi sve sta imas koliko znam kad si dolazio nisi pominjao onih 1000 din sto smo ti mi navodno naplatili a bio je CT jer si kod njih isao nego si samo ostavio laptop i otisao, kad si dolazio ista prica nista normalno mirno ne znam sta si pricao sa kolegom dole kad sam ti ja doneo laptop ali znam da je sve teklo normalno nisi nikakve zamerke imao zastitili smo ti laptop da se ne bi izgrebao zato sto si ga doneo bez ikakve ambalaze i tu smo ti izasli u susret.
E da zaboravio sam jos nesto da napomene sto sam i tebi rekao a to znas a vidim da ne pominjes, iz kimtec servisa je stigao opis test ok problem moguc do OS ili do drajvera.

Ocigledno je da si samo na forumu jak na recima a da je sasvim drugi slucaj kad trebas to nekome da kazes u lice.
 
Poslednja izmena:
Laptop smo istog dana poslali u Kimtec inace ovlasceni servis doticnog Acera. Kolega iz Kimtec-a nas je zvao posle 10ak dana i rekao da nikakvi problemi nisu uoceni. Kada su nam vratili laptop, kolega i ja smo provrteli, 3DMark i Furmark Stability test - extreme burnig mode koji je radio vise od 12 sati bez problema.
Momak je pozvan i receno mu je da doticni problemi nisu uoceni.

Ja sam vec negde napisao da mi nismo ovlasceni servis, bilo kakve probleme sa laptopom da ima moze da donese kod nas, da mi umesto njega laptop prosledimo u ovlasceni servis. Laptop moze i direktno da odnese u Kimtec, sa garncijom iz Gigatrona. U slucaju da je nesto ne ispravno bice mu besplatno popravljeno dok je u garnatnom roku.

Znaci Vi uopste niste bezobrazni i drski sto dajete svoju garanciju a saljete ljude kod dobavljaca?

Pa nije ni cudo sto Vas ljudi pljulju kad ste takvi sa uslugama!
 
Znaci Vi uopste niste bezobrazni i drski sto dajete svoju garanciju a saljete ljude kod dobavljaca?

...bilo kakve probleme sa laptopom da ima moze da donese kod nas, da mi umesto njega laptop prosledimo u ovlasceni servis. Laptop moze i direktno da odnese u Kimtec, sa garncijom iz Gigatrona.

Ajde prvo procitaj sta je napisano, zatim se raspitaj direktno, pa tek onda pisi... ako imas nesto. A ne ovako napamet.

Pozdrav!
MrBigJump.gif
 
Procitao sam sta je napisano, a zasto vi onda uopste pisete garanciju? Mogli ste tako da date i garanciju od dobavljaca

A da se raspitujem kod vas necu, posle toliko losih iskustava a imao sam i ja par, lakse mi je da platim i 10% vise al da znam da necu biti ispaljen.
 
Poslednja izmena:
pavle93 ako si u pravu onda lepo instaliraj novi sistem stavi nove GPU drajvere (ili nadji nekog da ti to odradi) istestiraj laptop, definisi tacno gde se simptomi javljaju i onda taj proplem demonstriraj serviseru....
Ako nisi u mogucnosti da ga demonstriras nemos se zaliti na garanciju jer u bilo kom servisi prosao bi isto......
Ne tvrdim nista ali desavaju se cudni kvarovi koje je prakticno jako tesko primetiti na klasicnom ispitivanju a takodje oni mogu biti i posledica GPU drivera i OS-a
 
Zeljko,

Slazem se ja sa tobom, i uopste ne sporim da je to problem.

Ja sam samo postavio pitanje u vezi garancije, to pretpostavljam da rade sa svim uredjajima.

Kada god je neko imao problem sa Gigatronom, uvek ali uvek se javi neko od njihovih "ljudi" i ima drzak nastup i kada covek procita, sta misle da ce im neko kupiti nesto?
 
pa sigurno se javi neki serviser a ne PR osoba (ako imaju takve)... :p
 
Zeljko,

Slazem se ja sa tobom, i uopste ne sporim da je to problem.

Ja sam samo postavio pitanje u vezi garancije, to pretpostavljam da rade sa svim uredjajima.

Kada god je neko imao problem sa Gigatronom, uvek ali uvek se javi neko od njihovih "ljudi" i ima drzak nastup i kada covek procita, sta misle da ce im neko kupiti nesto?

Dobro ja sam se javio jer je korisnik izneo gomilu lazi pa sam morao da odovorim , ako je tebi drzak nastup ne znam sta da ti kazem.
Video bi tebe kako bi reagovao da znas celu pricu, kojoj ovde nije mesto.

Pozdrav
 
Ispravka - ja ne radim u Gigatronu, samo pazljivo citam post-ove ;)

Procitao sam sta je napisano, a zasto vi onda uopste pisete garanciju? Mogli ste tako da date i garanciju od dobavljaca

Zasto Gigatron pise garanciju? Izgleda da ipak ne citas (iako kazes da citas). Gigatron pise garanciju jer ce on prihvatiti uredjaj u garantnom roku i prosledice ga dalje... kome ce ga proslediti, nama kao krajnjim kupcima nije bitno, sve dok postuje garanciju (moze i direktno u fabriku, ne zanima me). A to sto ti Gigatron nudi i sam da odneses u servis... sta je tu lose... to je samo dodatna opcija koju ni ne mora da nudi (ti ako hoces nosi direktno, ako neces, Gigatron ce). Imas mogucnost izbora... jel to ne valja?

Mislim... kakav je tu problem?!?!

Pozdrav!
MrBigJump.gif
 
Darkstar,

Ja nigde nisam video post u ovoj diskusiji?

@Kiza

Pa uredu pise, prihvati on. Al po meni licno da mi prodavac kaze mozes ti to da odneses kod ovlascenog je malo bezobrazno.
 
To sto ti je prodavac rekao da ga direktno odneses u servis i nije toliko strasno . U nekim slucajevima ti je i bolje da ti direktno odneses u servis , da ne gubis na vremenu koje ces izgubiti dok se taj uredjaj posalje generalnom serviseru i dok ga on posalje nazad. Npr. MSI insistira da se ide direktno na njihov servis a ne preko radnje u kojoj si kupio . E sad na koji ti je nacin to receno , to je vec druga stvar .
 
Al po meni licno da mi prodavac kaze mozes ti to da odneses kod ovlascenog je malo bezobrazno.

Sto se mene licno tice ja ne vidim nista bezobrazno u tome sto bi mi neko ostavio mogucnost izbora da odnesem sam proizvod u ovlasteni servis ili da dam prodavcu koji mi je dao garanciju da on odnese u ovlasteni servis. Stavise meni je to bolja opcija nego da mi ponudi samo jednu (bilo koju) opciju.

Sto se tice garancije od dobavljaca, na istu se udara pecat, upisuje datum prodaje i ona vazi samo uz racun kao kao dokaz gde je kupljeno. Zamisli prodavnice u manjim gradovima (Jagodina, Paracin...) koje nabavljaju proizvode kod dobavljaca koji je u Beogradu - da li to znaci da on treba garanciju da donosi u Beograd da bi se udario pecat i upisao datum, ili jos gore da neko kao kupac to cini? I don't think so.

Vise mi je bezobrazno ono insistiranje MSI-ja da se proizvod donese licno u servis (o cemu je govorio mihajlodc), bas iz razloga koji sam naveo pasus iznad nego ovo sto je ponudio Gigatron.
 
Poslednja izmena:
Procitao sam sta je napisano, a zasto vi onda uopste pisete garanciju? Mogli ste tako da date i garanciju od dobavljaca

A da se raspitujem kod vas necu, posle toliko losih iskustava a imao sam i ja par, lakse mi je da platim i 10% vise al da znam da necu biti ispaljen.

10% vise, hm?

Da li u Gigatronu mozez da kupis bilo koji artikal po ceni koja je navedena? Po mom dosadasnjem iskustvu Ili nemaju robu iz kataloga, i po obicaju je to roba sa nizom cenom nego bilo gde, ili robu imaju ali sledi ono cuveno "nismo stigli da azuriramo cenovnik, a cena je skocila i sada je xxxx dinara veca"

Ja neznam dokle ce radnici Gigatrona da forumase, i da nama svima objasnjavaju kako je Gigatron najjeftiniji, najposlovniji i ostalo naj..., umesto da azuriraju kataloge i cenovnike, porade malo na obrazovanju zaposlenih, postovanju zakonskih odredbi o garanciji itd...
 
Darkstar,

Ja nigde nisam video post u ovoj diskusiji?

@Kiza

Pa uredu pise, prihvati on. Al po meni licno da mi prodavac kaze mozes ti to da odneses kod ovlascenog je malo bezobrazno.

Ja sam hpt to mi je bio novi nick posto sam na starom tj ovom na kom sam sad zaboravio sifru, ali sam je nasao u medjuvremenu
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno