Šta je novo?

iskustva sa garancijom u manjim radnjama?

Overavanje garancije, nije samo do prodavca, već zavisi više da li je uvoznik stavio garantni list u kutiju ili na drugi način prikačio i dostavio uz proizvod, jer ima slučajeva da je prodavac voljan da overi ali nema šta.
Imaju oni od svakog uvoznika tonu overnih blanko listica e sad:
1.ih mrzi da popune
2. nece namerno kako ih ne bi cimao ako crkne za 2+ godine
 
Update za Bc-group poslali su na email garancije od uvoznika
 
Ja sam u viphouse uzeo napajanje koje ima 10 godina garancije, dobio fiskalni i garantni list, na šta misliš kad kažeš "znamo preko seriskog" jedini koji nikad ne daju garantni list su bc group.
Шарено је у Vip house. За један исти предмет имаш три године гаранције, други пут кад поручиш смање на две. Велико разочарање.

Update за Cityexpress - Добио пошиљку у року од 24 сата. Убрзали су се.
 
Искуство - флеш меморија Кингстон - Modulus.rs.
На сајту пише 5 година гаранције, тврде да је фискални рачун довољан јер flash нема серијски број (?!?!!?).
После расправе одлуче да пошаљу гаранцију од увозника на мејл.
Међутим пролази неколико дана и гаранција не стиже.
Флеш је безвезе, одлучујем да га вратим.
Не шаљу заједно са артиклом уговор за одустајање од куповине, шаљу га мејлом.
Штета, изгледали су као озбиљна фирма.
Да сад могу купио би нешто у Монитору. Јесте да дају ону "папирну" гаранцију саме фирме, али боље и то него само фискални рачун као појединци.

Добио пошиљку AKS-om, слали у петак, требала да стигне у понедељак, убеђују ме да чекам цео дан у AKS call centru али стиже у уторак у три поподне.
AKS тренутно ради лоше.
 
Kao neko ko uzima diskove, ventilatore, memorije (ono što "ide stalno") od raznih, od većih su VipHouse i Exceed sa istom forom. Možeš se objašnjavati sa njima u radnji tamo... gubiš vreme samo. Od manjih, Nova Computers isto fura samo fiskalni (iako su ljudi tamo sasvim korektni - možda i najkorektnije osobe koje sam susreo). Gigatron od najvećih zna da radi isto, ali kad sam im skrenuo pažnju na to, rekli su da će proveriti i javiti. Javili i došao posle 2h po dopunjenu garanciju (zvanično "uvoznik nije poslao"). Sva sreća da sam bio blizu prodavnice i usput mi je bilo, inače ko će da se vraća 10km kroz grad.
Ovih dana sigurica oko neke informacije da imaš više od 2 godine garancije izgleda samo kod Monitora i/ili Atoma.
 
BC group isto nije dao uz komponente ali na moj upit su bez reči popunili garanciju (60 i 120 meseci), poslali mailom sliku i rekli da kad budem u prolazu svratim po originale.

Ne znam kakvi bi bili ukoliko ne daj Bože zatreba da se uloži reklamacija ali po ovom pitanju su ispali sasvim korektni.
 
Ne znam da li je Atom manja radnja ali imam iskustvo sa garancijom. Pozitivno. Odneo Asus Rog Strix napajanje 850W jer je vent krenuo da tandrce. To je bila sreda, prosla. Predao, rekao da tandrce i u hibrid i u normalnom modu, rekli mi da ce mi se javiti sledece nedelje. Zovu me iz radnje u utorak, kazu garancija prihvacena, kako nema tog mog napajanja vise u ponudi uvoznik nudi jedno od tri kao zamenu. Meni nijedno od ta tri ne odgovara, napisem im to i kazem da bih povracaj novca ali da bih odmah i uzeo FSP napajanje, uz moju doplatu jer je neznatno skuplje od Asusa. Kazu nema problema, zvace me kada im stigne. Zvali sutra, sreda, nedelju dana od pocetka reklamacije otisao, uzeo novo napajanje ali nisu hteli da im doplatim. U razgovoru sa njima dok se zavrsavala papirologija oko povracaja novca (kog tehnicki nije bilo ali moralo je da se odradi) dosao Zoki (nadam se da nisam zabrljao ime) koji je kod njih testirao napajanje pre nego sto su ga poslali u zvanicni servis. Kaze Zoki ukljucim napajanje ventilator tih, opteretim ga ni da zucne, okrenem ga naopacke, muk, okrenem ga ka stolu da ga mucim, nista. Gledam, pa ne bi covek doneo napajanje bezveze ako ne tandrce. Krenem da ga muckam i eto ga, cuje se neki zvuk, dok ga muckam koji ne bi trebalo da se cuje. To li je. Zovem zvanicni servis i kazem serviseru da dolazi napajanje i da treba da ga mucka da bi se kvar ispoljio.

Da ga Zoki nije cedio i samo poslao ovi u zvanicnom servisu nema sanse da bi otkrili kvar ukoliko prokletinja ne bi rokotala sama od sebe (a baksuz mehanicki verovatno ne bi), oni bi mi u Atomu pokazali da ne tandrce (rekose da je bio takav scenario da bi ukljucili napajanje u njihovom servisu i pokazali mi da ne pravi nikakav zvuk), ja bih ga odneo kuci i naravno da bi avet u nekom trenutku krenula da tandrce. Nesto ne verujem da se u ovim vecim lancima bakcu sa garancijom na taj nacin sudeci po iskustvima drugih. Atom mozda jeste par procenata skuplji ali mala je to cena za miran san, pogotovo sada kada se sve pravi da jedva izdrzi garantni rok (iako je ovom Asusu garancija 10 godina, al neki od nas su bas baksuzi)
 
Zavisi i sta se kupuje, npr. procesor bih imao smelosti da narucim cak i sa Alija (dobro, verovatno ne bih tamo narucio, ali procesor se "tesko kvari", to ili radi ili ne radi).
Ali npr. meni "najvaznija/najrizicnija" kupovina mi je bila monitor (iako ne i najskuplja) i bilo mi je bitno gde kupujem, jer u slucaju problema ne zelim da imam probleme sa ostvarivanjem garancije i slicno (pogotovo sto je bila online kupovina i dostava kurirskom sluzbom).

Zato sam odabrao Atom. Platio sam skuplje ali sto kazes, miran san.
 
Gde nestade Monitor prodavnica ?
 
I ja bih to voleo da znam....
 
Највеселије је што поједине фирме не желе да се бакћу око враћања новца, барем када је у питању шестомесечни рок за повраћај новца.
Поједине фирме када им се неко обрати у току петог месеца од куповине производа они то већ "заокружују" на шест месеци, ваљда чекају да се производ задржи у сервису на оцени.
За ситне ствари се не исплати чекање у сваком случају.
 
Nazad
Vrh Dno