Šta je novo?

Indiana Jones and the Great Circle

illidan

Znamenit
Učlanjen(a)
02.02.2005
Poruke
20,016
Poena
1,455
Moja oprema  
CPU & Cooler
amd 5800x3d, ek nucleus cr240 dark
Matična ploča
asus proart b550
RAM
g.skill trident z neo 32gb
GPU
nvidia rtx 4070super founders edition
Storage
samsung 980 pro 1tb, samsung 860 qvo 1tb
Zvuk
ifi zen dac v2, presonus eris 3.5, akg k712 pro balanced
PSU
be quiet! dark power 12 750w 80+ titanium
Kućište
corsair 4000d white airflow, phanteks t30 fans
Monitor
asus vg27aql1a
Miš & tastatura
lamzu atlantis mini, kbd.fans tofu65 e-white, cream soda switches, gmk serika 2 keycaps
Pristup internetu
  1. Optički internet


 
Izgleda fantastično.
 
Deluje dobro ali "na papiru". Ne očekujem mnogo pogotovo što je Bethesda uključena. Na sve to igraju na siguricu pošto su izabrali Indijanu. Nisu smeli u novi IP tako da imamo još jednu mužu poznate franšize. Izvinjavam se na negativnosti ali krivo mi što nema više orginalnih ideja.

Što neko reče. Uncharted 2 will always be the best Indiana Jones game
 
@illidan
Damn you, taman sam hteo da okacim klip... :D

Ovo Troy Baker daje glas Indiani?

+edit
Btw fps perspektiva i gameplay me podsecaju na Deadfall adventures - ngnt 7/10 igra koja je mogla da se odigra za jedno poslepodne i kao da je "preslikana" iz nekih od IJ avantura...
Mislim da je bila smestena u univerzum knjige King Solomon's mines i da ste bili u ulozi Allana Quatermaina...

@Alex
Ne ocekujem ni ja puno ali iskreno ovakvih igara je premalo na trzistu tako da je svaka nova dobrodosla.
Slazem se inace sa kritikom, mislim da Bethesda nije smela da dobije ovaj IP jer nemaju sa ovim zanrom uopste iskustva - pritom je Indiana Jones IP koji je direktno inspirisao Uncharted i Tomb Raider... Tako da ne smeju da pogrese sa prvom igrom, niti imaju "lufta" kao Tomb Raider reboot "close but no cigar", igra bi trebalo da "izuva" poput Uncharted serijala... Sto nazalost tesko da ce biti slucaj.

Ja sam u nedostatku igara iz navedenog zanra (ne prelazi mi se opet novi TR i Uncharted) - hteo da pokrenem stare TR i Indiana Jones igre (Emperor's Tomb i Infernal Machine) ali ne znam koliko je pametna ideja jer su mi ostale u relativno lepom secanju a poprilicno su zastarele u svakom pogledu.
 
Poslednja izmena:
Da, Joel je novi Indiana. :)

Odlicno izgleda, mada se meni ne svidja sto je FPS... ali to su namerno da bi se osecao vise kao Indiana.
 
Izgleda super, ne znam zasto samo toliki hejt zato sto ce igra biti iz prvog lica, meni je bas fora sto su se odlucili na takav potez, da je iz treceg odmah bi krenulo prozivanje da je klon Uncharteda i Tomb Raider igara.
 
Ne bi bio klon jer već postoje Indijana Džons igre i one su u trećem licu. Realno jeste čudna odluka, jer u suštini poenta je da gledaš heroja kog vodiš u ovim igrama.

Ali s obzirom da MG uglavnom pravi igre iz prvog lica, verovatno su išli lakšim putem.
 
Tacno tako - ko je igrao Infernal machine i Emperor's Tomb zna da su bile u 3d izvedbi, pritom se secam da su se fanovi zalili i kukali jer su og bile point&click avanture...

Ako se pogleda malo bolje gameplay izgleda cudno iz te FPS perspektive - koriscenje bica, napucavanje/"samaranje" sa svabama, kvalitet tekstura ruku (ono skakanje na avion i u jos par situacija)
kao da nije fluidno/prirodno odnosno skriptovano...
Pritom i prebacivanje iz perspektive prvog lica u 3rd person kada se koristi bic, sem ako nije skriptovana sekvenca bice malo zeznuto ako ima dosta deonica sa platformisanjem i petranjem - u tom slucaju je 3rd person (Uncharted/TR) perspektiva bolja opcija.

Ne znamo ni u kom pravcu zele da idu -> vise avanture tj eksploracije i mozgalica na "breathtaking" lokacijama (sa cime povezujem Indi tje TR igre) ili nesto kao Thief sa semi-open mapama/nivoima sa opcijom stealth-a i guns blazing...
Naughty Dog je to znao perfektno da dozira u svakom segmentu (prica/lokacije/akcija/zagonetke/filmske sekvence/l) i zato su Uncharted igre jos uvek benchmark za taj zanr.

Zato i kazem da me dosta podseca na Deadfall Adventures, koja je zabavna igra ali vrlo skriptovan "hodnik shooter" i nista sto me asocira na originalne Lucas Indiana Jones p&c avanture odnosno i kasnije 3d (navedoh gore) iteracije gde je akcenat vise na mozganju i platformisanju uz odmerenu dozu akcije... Doduse i one su sa dosta zastarelim konceptom.

+edit
Ja iskreno ne ocekujem neki vatrom, prilicno sam i iznenadjen sto uopste dobijamo Indiana Jones igru, jos vise avanturu iz prvog lica...
U najboljem slucaju 8/10 sa verovatno jednim ili dva nastavka i to je to. Ne verujem da se ovakav IP dobija samo da bi se radio jedan naslov.

+edit2
Takodje me interesuje i sta ce uraditi po pitanju price, koja ce morati da "zakrpi" ostale nedostatke igre -> a naglasavam jer mi se ne svidjaju mnoge stvari koje sam video iz onog game dev videa od 13min uz cinjenicu sta su uspeli da urade sa Wolfenstain IP-em u zadnjoj igri...
 
Poslednja izmena:
Ne znam, ali (bar meni lično) igra ovog tipa bi trebalo da bude iz trećeg lica.
 
Jedna od vrhunskih igara zvana The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay je igra iz prvog lica (fight/napucavanja) i sa deonicama u trecem licu kada je pentranje, interakcija, bas kao sto su gore na duzem klipu pokazali. Machine Games je osnovan od nekoliko ljudi koji su radili u Starbreeze (Riddick) i ako bar neko od njih kreativno utice na ovo bilo bi odlicno, doduse kada u prezentaciji cujem for modern gaming audiences ocekivanja skroz spadnu, ali bar nek bude zanimljivih zagonetki, akcije i lepih lokacija jer to je ono sto se najvise i ocekuje.
 
Jedna od vrhunskih igara zvana The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay je igra iz prvog lica (fight/napucavanja) i sa deonicama u trecem licu kada je pentranje, interakcija, bas kao sto su gore na duzem klipu pokazali. Machine Games je osnovan od nekoliko ljudi koji su radili u Starbreeze (Riddick) i ako bar neko od njih kreativno utice na ovo bilo bi odlicno, doduse kada u prezentaciji cujem for modern gaming audiences ocekivanja skroz spadnu, ali bar nek bude zanimljivih zagonetki, akcije i lepih lokacija jer to je ono sto se najvise i ocekuje.
Bilo je primera i drugih studija koji su zakoracili u za njih novi zanr pa odradili odlican posao -> Guerrilla Games, Respawn pa i donekle Naughty Dog...
Mislim da je veci problem ovde sto je to Todd Howard i sto on potencira na tome "zbog imerzije" cak i ako nije adekvatno za neku igru...

Najveci roblem je sto Indiana Jones vec ima iza sebe definiciju sta je u sustini i poprilican broj igara igara koje su nastale inspirisane time...
Mislim da mozemo da se slozimo da ne bi prevashodno trebao da bude akcioni "hodnik shooter" niti sunjalica kao Thief - ali je ok ako ima par nivoa ili sekcije koje ti daju promenu tempa od onoga na cemu fokus igre treba da bude...
Ali Uncharted je to sto jeste jer je uzeo/kopirao ideju Indiana Jones filmova i odvrnuo je na 11...
Prevashodno da je kao celina vise film nego igra, sto je mnoge odbijalo, ali su opet sa svakom iteracijom isli korak dalje. U4+TLL sa onim semi-open world/mini-hubovim za istrazivanje su trenutno vrhunac tog zanra.

Nije nuzno lose sto je iz prvog lica, samo je pitanje sta zele da urade sa ovim naslovom - a ja iz gameplaya ne videh toliko fokus na eksploraciji egzoticnih mesta vec vise na sunjanju i lemanje nacista (koje deluje vrlo clunky) sa donekle klaustrofobicnim lokacijma... Plus ako bude dosta "cinematicnih qte scena" iz prvog lica, eto nama "CoD radosti"....
Opet kazem - igru zamisljam kao akcionu-avanturu, ono sto zamisljam od Indiana Jones igre nije povezano za FPS perspektivom i ne znam koliko to moze da se izvede sa istom jer perspektiva iz 3. lica nudi opet utisak "grandioznosti" (u smislu velicine nivoa) i egzoticnost lokacija.
Tu je takodje i pomalo upitno sa pricom - daje vajb poslednjeg filma i da Indy opet ne "izvisi" pa postane sporedan lik kao u filmu.

No opet kazem, ok sto pokusavaju nesto novo (ne zele "klon klonova"), dajem sansu i cekam da izbace produkt pa onda da procenimo.
 
Poslednja izmena:
Iskreno vrlo malo je prezentovano i bas ne mozemo da steknemo utisak niti o grandioznosti niti koliko i kakvog gameplaya ima, da li je cesto sunjanje/napucavanje, resavanje zagonetki jer za sada sve znamo iz toga sta su gore rekli i mi videli na minut ili mozda malo vise. Ali znajuci Ridika i njegovo izvodjenje i koliko vidis karaktera i koliko imerzije imas uz pesnicenje i napucavanje/sunjanje iz prvog lica, apsolutno nema problema da se docara atmosfera i klaustrofobije i velicine nivoa, a iskreno malo mi je i drago sto su se odlucili na tu kombinaciju izvodjenja jer se izuzetno retko vidja. Takodje i da je igra skroz iz treceg lica nemam sa tim nikakvih problema jer se samo nastavlja kontinuitet, naravno sve to da prica i atmosfera ne bude (bas) toliko losa, a za sada ostavicemo ocekivanja na low.
 
Indiana Jones immersive sim iz prvog lica bez open world gluposti, sa solidnom grafikom. Meni izgleda obecavajuce ali, kao i uvek kada je AAA naslov u pitanju, ne ocekujem nista dok igra ne izadje i krenu recenzije/sam je ne probam jer je day one Game Pass naslov.
 
Kad je Tod u pitanju 50% da neće ništa da zezne i ussere a 100% da hoće... I to mi generalno od njega uopšte ne smeta sve dok to ne učini sa jednim od mojih omiljenih fiktivnih likova kao što Indi jeste. A imam utisak da će napraviti veći fail nego što su prošle godine bili poslednji film o Indiani i Starfield zajedno.
 
Nije tema ali ne mogu da ne pitam šta dotični isporuči investitorima kad dobija ovakve projekte?!?
 
U kom smislu?

Mislim da M$-u nije bitno koliko su love izvalili i da li ce biti pozitivnoj nuli sa prodajom (pretpostavljam da hoce zbog imena), oni trenutno pecaju "left & right" za novim ekskluzivama/fransizma koje bi mogle da privuku korisnike ka Xbox-u i servisima...

Sa jedne strane ovo je ogroman IP, ali je trenutno vrednost srozana zbog cele Dizni situacije. Isto slucaj kao i sa SW.
Sa druge strane, kao igra IP je mali iako je uticao na dve najvece i najbolje u zanru - kapiram da je i to najveci razlog zbog cega zele "svoj fazon" (fps perspektiva), skapirali su da nemaju sta tu da traze jer bi odmah krenula poredjenja i igra bi bila okarakterisana kao "neuspeh".


Launch se ladno ocekuje u 2024. i igra je vec neko vreme u razvoju...
Nadam se samo da nije "panic mode" i zbrzan release zbog ocekivane objave GTA VI u 2025.
 
Poslednja izmena:
Sa druge strane, kao igra IP je mali iako je uticao na dve najvece i najbolje u zanru - kapiram da je i to najveci razlog zbog cega zele "svoj fazon" (fps perspektiva), skapirali su da nemaju sta tu da traze jer bi odmah krenula poredjenja i igra bi bila okarakterisana kao "neuspeh".
Ma ja mislim da je to njihova konfor zona i da bi im bilo duplo teze da su se odlucili za perspektivu iz treceg lica. Ovako imaju iskustva iz prethodnih igara, ne moraju da se muce sa karakterom i animacijama. Samo zbog toga meni deluje ovo kao neki "ocajnicki" pokusaj da "obogate" svoju ponudu ove godine. Jednostavno mi deluje kao da idu linijom manjeg otpora, da sto brze to urade.

Mnogo je veci broj igraca koji daju prednost igrama iz treceg lica u odnosu na one iz prvog, narocito na konzolama. Evo ja na primer vise volim FP igre ali ovaj naslov bih bas volio da igram iz treceg lica, a glavni razlog za tako nesto je glavni karakter - svi hoce da vide non stop Indijanu. Taj lik je vise od igre, price i bilo cega drugog. Bilo bi genijalno da smo imali priliku da vidimo neke hi end animacije, nesto na nivou Last of Us 2, RDR2, Uncharted 4, nesto sto je mozda na vecem nivou od toga, next gen na primer. :)

Smatram da je FPP ogromna greska, iako igra kao igra moze da bude bas dobra nevezano za kameru, ali kao sto rekoh ovo je Indijana Dzons i njega treba da gleamo non stop, njegova pojava bi igru izdvojila od ostatka - evo primer: uzmite bilo koji screenshot iz ove verzije sa kamerom iz prvog lica - pa niko ne bi bio u fazonu da pogodi iz prve da je to igra o Indijani Dznonsu, a recimo da smo imali iz treceg lica perspektivu sa sve Indijanom u kadru pa svi bi na keca pogodili o kojoj se igri radi. To je samo jedan od primera zasto bi bila bolja odluka za TPP.

Ne znam, meni se ne svidja ta odluka nimalo, igra moze biti dobra ali nece imati ono nesto. Ridik je druga prica skroz, FPP je tamo funkcionisala izvanredno jer je to bila klasica pucacina, ali ovo bi trebalo da bude avantura, gde je fokus na istrazivanju i resavanju zagonetki pa bi samim tim vidljivost karaktera i njegove animacije dodatno obogatile te spore momente u igri, te solo deonice...
 
@r0nIn
Slazem se, 3rd person je daleko bolji za tu "cinematicnu" atmosferu i sam vajb IJ filmova ->pretpostavljam da su ljudi vise u fazonu "zelim Indi film iskustvo ne i Indija iz prvo lica..."

Kao sto si rekao na FPP se ide ako ima dosta napucavanja -> Dishonored, Thief, Dying Light, Mirror's Edge (pa i CP) iako imaju dosta parkoura nikako ne bih mogao da ih zbog FPP svrstam u "klasicnu akcionu-avanturu" sto je Indi jeste...

Iako vidim da su ovi iz MG veliki fanovi verovatno je i promasen studio za takav poduhvat jer nisu imali iskustva sa tim zanrom...
Mozda ni Arkane Studios nije bio toliko losa opcija zbog "vertikalnosti" mapa/nivoa i njihovog "otvorenijeg" pristupa gameplayu.
Pre bih se usudio da kazem da je Ubisoft bio bolji kandidat i mogao da odradi bolji posao po pitanju gameplaya (i upitno zbog price), osim naravno "dezurnih krivaca" (3-4 studija) koje Sony drzi u svom vlasnistvu nego bilo koji MS studio trenutno...

Sta je tu je, ceka se release.... U najboljem slucaju imamo 3 vece fransize koje ce biti "cesce" na trzistu, u najgorem spalicemo par evra za mesec dana ultimate passa i cekamo TR i Uncharted reboot...
 
Pre bih se usudio da kazem da je Ubisoft bio bolji kandidat i mogao da odradi bolji posao po pitanju gameplaya (i upitno zbog price), osim naravno "dezurnih krivaca" (3-4 studija) koje Sony drzi u svom vlasnistvu nego bilo koji MS studio trenutno...
Ma de bre Ubisoft, kao da ne znaš njihovu dizajn filozofiju osvajanja kula i otključavanja mape.
 
Rekoh vec da mozda neka linearnija avantura moze da upali, njihovi studiji imaju dovoljno iskustva sa platformerima im avanturama, valjda ne bi bili toliko otkaceni da prave AC...

Odigrajte Deadfall Adventures pa razmislite da li takva "FPS avantura" odgovara vise Indiani Jones-u ili nekom drugom tipu igara...
Cak i ako se "nakaleme" sunjalacki elementi i platformisanje uz zagonetke i dalje to u egzekuciji deluje cudno za takav tip igre odnosno FPP...
 
Indija i paklenu mašinu sam igrao iz trećeg lica i uživao u njoj i čak da nisam nepopravljivi ljubitelj igranja igara iz trećeg lica ovu igru iz sentimentalnih razloga jednostavno ne želim samo u prvom licu.
 


Kompletan in-depth breakdown trejlera sa lokacijama i nekim throwbackovima na Indi filmove
 
Ne znam da li je do mene ali mi lik Indija nije 100% veran, kao da su nešto u predelu očiju i nosa omašili.

Sto se tice prvog lica slazem se uzasan izbor.

Kako god bilo Indi je uvek zanimljiv za igranje.
 
U jednom delu trejlera se vidi da protagonista drži fotoaparat pa se to tumači da će se jedan segment igre igrati kao ona žena sa muškom frizurom iz trejlera koja je fotoreporter koja putuje sa Indijanom.Ako bude kraći segment kao u Spajdermen igrama neće biti toliko loše jer Indijana i u filmovima ima žensku osobu koja ga prati i pomaže mu ali ako dobije podjednak tretman kao u Alan Wake 2 to bi moglo da uništi igru.

Što se tiče kamere,pored onih koji više vole TPS od FPS igara zaboravlja se da ima ljudi kojima pogled iz prvog lica ne prija i ne mogu da igraju duže od pola sata a da ne dodje do dezorjentacije i bola u glavi pa mnogi neće ni moći da igraju igru zbog tih problema što dodatno smanjuje potencijalni broj igrača.
 
Nazad
Vrh Dno