Jedna od vrhunskih igara zvana The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay je igra iz prvog lica (fight/napucavanja) i sa deonicama u trecem licu kada je pentranje, interakcija, bas kao sto su gore na duzem klipu pokazali. Machine Games je osnovan od nekoliko ljudi koji su radili u Starbreeze (Riddick) i ako bar neko od njih kreativno utice na ovo bilo bi odlicno, doduse kada u prezentaciji cujem for modern gaming audiences ocekivanja skroz spadnu, ali bar nek bude zanimljivih zagonetki, akcije i lepih lokacija jer to je ono sto se najvise i ocekuje.
Bilo je primera i drugih studija koji su zakoracili u za njih novi zanr pa odradili odlican posao -> Guerrilla Games, Respawn pa i donekle Naughty Dog...
Mislim da je veci problem ovde sto je to Todd Howard i sto on potencira na tome "zbog imerzije" cak i ako nije adekvatno za neku igru...
Najveci roblem je sto Indiana Jones vec ima iza sebe definiciju sta je u sustini i poprilican broj igara igara koje su nastale inspirisane time...
Mislim da mozemo da se slozimo da ne bi prevashodno trebao da bude akcioni "hodnik shooter" niti sunjalica kao Thief - ali je ok ako ima par nivoa ili sekcije koje ti daju promenu tempa od onoga na cemu fokus igre treba da bude...
Ali Uncharted je to sto jeste jer je uzeo/kopirao ideju Indiana Jones filmova i odvrnuo je na 11...
Prevashodno da je kao celina vise film nego igra, sto je mnoge odbijalo, ali su opet sa svakom iteracijom isli korak dalje. U4+TLL sa onim semi-open world/mini-hubovim za istrazivanje su trenutno vrhunac tog zanra.
Nije nuzno lose sto je iz prvog lica, samo je pitanje sta zele da urade sa ovim naslovom - a ja iz gameplaya ne videh toliko fokus na eksploraciji egzoticnih mesta vec vise na sunjanju i lemanje nacista (koje deluje vrlo clunky) sa donekle klaustrofobicnim lokacijma... Plus ako bude dosta "cinematicnih qte scena" iz prvog lica, eto nama "CoD radosti"....
Opet kazem - igru zamisljam kao akcionu-avanturu, ono sto zamisljam od Indiana Jones igre nije povezano za FPS perspektivom i ne znam koliko to moze da se izvede sa istom jer perspektiva iz 3. lica nudi opet utisak "grandioznosti" (u smislu velicine nivoa) i egzoticnost lokacija.
Tu je takodje i pomalo upitno sa pricom - daje vajb poslednjeg filma i da Indy opet ne "izvisi" pa postane sporedan lik kao u filmu.
No opet kazem, ok sto pokusavaju nesto novo (ne zele "klon klonova"), dajem sansu i cekam da izbace produkt pa onda da procenimo.