Korespondent
Čuven
- Učlanjen(a)
- 23.02.2004
- Poruke
- 7
- Poena
- 601
Prvo upozorenje za one koji nisu barem malo RETRO nastrojeni da preskoce ovaj tekst, posto ce se bezveze nervirati.
Posto sam prvi put na ovom forumu rizikovacu da ponovim mozda dosta puta vec receno. U sustini jednostavno je, trazim ljude koji su zestoki ovisnici o Grand Prix 4. Mislim da ova igra treba da postane ponovo popularna s obzirom da se blizi pocetak nove sezone F1, a nista novije (a BOLJE sto se tice F1) se nije pojavilo. Ustvari interesuje me par stvari u vezi ove igre. Da li je na Ace nivou uopste moguce biti prvi, ako se igra preko tastature s obzirom da sam isprobao sve moguce setup-ove i u Australiji ne mogu ni prismrditi vise od 4, 5 mesta??? Na ovom nivou sam pobedio samo u Monte Karlu. Ako je neko uspeo (preko tastature, bez modifikacija preko GP editora i sl.) voleo bih da mi rece u cemu je caka (nemojte mi samo reci da je u pitanju vestina, jer sam jako sujetan) posto me Shumi vec duze vreme jako nervira. Moram da spustam nivo tezine na Pro da ga istresem iz gaca.
Posto sam citao neke tekstove na ovom forumu primetio sam da ima dosta ljubitelja relija mada mi tu neke stvari i nisu jasne. Kada ce vec jednom uvesti i u te relije, recimo u CM, da kada u nesto tresnes 200 na sat, valjda tu treba i da ostanes smrskan (a da ne pricamo o manjim brzinama)? Stage-ovi su prekratki (nisu valjda sve brzinci), prema tome nema osecaja trosenja pneumatika u toku same etape, nema kvarova zbog kojih moras odustatii i sl. Sve to vodi ka tome da uvezban ljubitelj ovih igrica moze citav sampionat na expert nivou da predje za dva dana, naravno i da bez problema pobedi. E da, nek mi samo neko kaze da je Italija u CM2 iole ozbiljno uradjena. Ako je ko kada gledao na Euro Sport u snimak iz vozila jasno mu je da ovo nema veze s vezom.
E moram da priznam da obozavam sampionate poput nekada BTCC, STWC i DTM. Ali sem Toca 2 (jos '99) nisam probao nista sto moze docarati ovaj sampionat. Za ETCC igru koja se ovde spominje nisam nikada cuo, mada to i nije neko cudo posto sam obicno izvan svih tokova sto se tice tih igara.
Pozdrav svim «napaljenim» (pazite kako ovo citate) balavcima, studentima i veteranima ciji automobili (ili barem krshine njihovih matoraca (nesto tipa: «ne ulazi tako u krivinu odose mi spone, ramena, podera gume i sl.)) imaju hronicni nedostatak 300 do 800 KS, a bogumi i rezervoari su dosta «tanki».
Posto sam prvi put na ovom forumu rizikovacu da ponovim mozda dosta puta vec receno. U sustini jednostavno je, trazim ljude koji su zestoki ovisnici o Grand Prix 4. Mislim da ova igra treba da postane ponovo popularna s obzirom da se blizi pocetak nove sezone F1, a nista novije (a BOLJE sto se tice F1) se nije pojavilo. Ustvari interesuje me par stvari u vezi ove igre. Da li je na Ace nivou uopste moguce biti prvi, ako se igra preko tastature s obzirom da sam isprobao sve moguce setup-ove i u Australiji ne mogu ni prismrditi vise od 4, 5 mesta??? Na ovom nivou sam pobedio samo u Monte Karlu. Ako je neko uspeo (preko tastature, bez modifikacija preko GP editora i sl.) voleo bih da mi rece u cemu je caka (nemojte mi samo reci da je u pitanju vestina, jer sam jako sujetan) posto me Shumi vec duze vreme jako nervira. Moram da spustam nivo tezine na Pro da ga istresem iz gaca.
Posto sam citao neke tekstove na ovom forumu primetio sam da ima dosta ljubitelja relija mada mi tu neke stvari i nisu jasne. Kada ce vec jednom uvesti i u te relije, recimo u CM, da kada u nesto tresnes 200 na sat, valjda tu treba i da ostanes smrskan (a da ne pricamo o manjim brzinama)? Stage-ovi su prekratki (nisu valjda sve brzinci), prema tome nema osecaja trosenja pneumatika u toku same etape, nema kvarova zbog kojih moras odustatii i sl. Sve to vodi ka tome da uvezban ljubitelj ovih igrica moze citav sampionat na expert nivou da predje za dva dana, naravno i da bez problema pobedi. E da, nek mi samo neko kaze da je Italija u CM2 iole ozbiljno uradjena. Ako je ko kada gledao na Euro Sport u snimak iz vozila jasno mu je da ovo nema veze s vezom.
E moram da priznam da obozavam sampionate poput nekada BTCC, STWC i DTM. Ali sem Toca 2 (jos '99) nisam probao nista sto moze docarati ovaj sampionat. Za ETCC igru koja se ovde spominje nisam nikada cuo, mada to i nije neko cudo posto sam obicno izvan svih tokova sto se tice tih igara.
Pozdrav svim «napaljenim» (pazite kako ovo citate) balavcima, studentima i veteranima ciji automobili (ili barem krshine njihovih matoraca (nesto tipa: «ne ulazi tako u krivinu odose mi spone, ramena, podera gume i sl.)) imaju hronicni nedostatak 300 do 800 KS, a bogumi i rezervoari su dosta «tanki».