Prvo da obrazlozim, sve igre su predjene na konfiguraciji P2 300Mhz, 128 MB Ram, GeForce2 MX 32 MB VRAMA. Pored svake igre je napisan komentar.
Splinter Cell 1 - 800x600 Low detalji, u 98% igre FPS oko 20-za SC1 netreba velik FPS
KOTOR 1 - 800x600 Low, oko 20 FPS u proseku, jedino outdor lokacije seckaju.
Jedi Knight II - 800x600x16Bit za stepenicu niže od max podešavanja - 45 FPS prosek.
Jedi Academy - Isto kao i za JKII.
Earth 2150 (sva tri dela) - 1024x768 - max detalji, veoma igrivo.
WarCraft 3 - 1024x768x16bit, teksture na medium - super FPS osim zadnje misije.
Duke Nukem MP - 1024x768x16bit - sve na max.
Red Faction 1 - 1280x1024x16bit sve na max - kod tebe mora i bolje.
Homeworld - No Comment.
Homeworld: Cataclysm - No Comment.
Dungeon Siege - 1024x768x16Bit - sve na max osim vegetacije i drveća, 20 FPS-a.
MW4:Vengeance - 1024x768x16bit - sve na max, oko 30 FPS uz povremeno seckanje (problem sa drajverima nVidia-e).
NOLF 1 - 1024x768x16bit - sve na max - FPS iznad 25.
ST:Armada 2 - 1024x768x16bit - 100% igrivo.
The Thing - 1024x768x16bit - 100% igrivo.
Freedom Force - 1024x768x16bit - oko 25 FPS-a, tu i tamo pomalo uspori.
Serious Sam FE - 1024x768x16bit Max detalji - oko 45 FPS tokom cele igre.
Max Payne - 1024x768x16bit - max detalji, texsture na 16bit, trilinear filter .
Call Of Duty - 800x600 Max Detalja, jedino ce Staljingrad malo da usporava.
The I of The Dragon - 1024x768x16bit Max - icice ti bolje nego na mojoj masini iz potpisa.
ST: Bridge Comander - 1024x768x16bit - oko 18-25 FPS-a tokom cele igre.
Black & White - No Comment.
Soul Reaver 2 - 1280x1024x16bit sve nafurano na max, na 1600x1200 nazalost pocinje da usporava.
ST: Voyager Elite Force - 1024x768x16bit sve na Max - moze komotno i 1600x1200.
UT2000 - uz poslednji patch u OpenGL-u 1024x768x16bit 2xAF + 4xFSAA oko 50 FPS-a.
FreeLancer - 1024x768x16bit sve na Max oko 35 FPS konstantno.
Stronghold - No Coment.
Mech Commander 2 - 1024x768x16bit sve na Max.
MOH: sva tri dela - mozes probati ali same igre su neoptimizovane do jaja za razliku od Call Of Duty.
I sve OpenGL igre bazirane na Quake 2 engine-u.