Šta je novo?

id soft je mrtav!?

Nedjo

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
6,934
Poena
800
kako stvari stoje JC i druzina ce morati zzestoko zasukati rukave da bi se izborili sa nadolazecom konkurencijom!
Evo dva linka ka endzinima od kojih zastaje dah, a ko ce pokretati mamoje*ive igrice koje dolaze:

http://www.torcinteractive.com/news.asp

http://www.robotsonbicycles.com/

meni je ovaj potonji narocito impresivan!

Jedva cekam da vidim na cemu Tim Swini radi! Navodno, nova generacija Unreal tehnologije bi trebalo da bude prikazana na ovogodisnjem E3!
Bice mnogo dobrih igara za nadolazece R420 i NV40! A u pravom svetlu ce se pokazati tek na R500 i NV50!
 
Glupost....ni mogucnosti trenutno aktuelnih grafickih kartica nisu do kraja iskoriscene a oni vec prave nove...
 
Znaci neverovatno koliko se lozis na jeftine trikove bumpmapinga :mrgreen:

Ajde pokreni ti jos jednom doom3 alhpa pa ce ti biti jasno (valjda) zasto je Joca tamo gde jeste i zasto se svaka igra iz ID-a ceka bez obzira kolko je puta odlagali.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Znaci neverovatno koliko se lozis na jeftine trikove bumpmapinga :mrgreen:

Ajde pokreni ti jos jednom doom3 alhpa pa ce ti biti jasno (valjda) zasto je Joca tamo gde jeste i zasto se svaka igra iz ID-a ceka bez obzira kolko je puta odlagali.
Da, potpuno si u pravu!
Ono je cista jeftinoza! Mislim da bi ti to mogao da isprogramiras za jedno popodne! Zar ne?!
Sto se tice Joce i dooma, dalo bilo da ceon da ispadne iz biznisa, ali moja poenta je bila kako su se stvari na 3D sceni znacajno promenile i kako se pojavilo dosta novih developera sa mnogo zanimljivim i jakim masinama!
I molim te, ajd ako ikako mozes pokusaj da das nekakv pametan komentar, a da on nema licno veze samnom,
ubuduce! Posto cinimi se da se ni ja tebi nisam licno obracao u mom postu! A ako ne mozes, jebga, nista, ceracemo se mi jos cheers
 
Koliko vec dugo se vrti rechenica "da bi se izborili sa nadolazecom konkurencijom", a vec mesecima/godinama ne izlazi nishta :D
 
Pa kad igras samo Cs i Rally Masters :mrgreen:
 
Nedjo je napisao(la):
kako stvari stoje JC i druzina ce morati zzestoko zasukati rukave da bi se izborili sa nadolazecom konkurencijom...

i po chemu si ti onda zakljuchio da je id mrtav? :confused:
 
Nedjo je napisao(la):
...


Da, potpuno si u pravu!
Ono je cista jeftinoza! Mislim da bi ti to mogao da isprogramiras za jedno popodne! Zar ne?!
Sto se tice Joce i dooma, dalo bilo da ceon da ispadne iz biznisa, ali moja poenta je bila kako su se stvari na 3D sceni znacajno promenile i kako se pojavilo dosta novih developera sa mnogo zanimljivim i jakim masinama!
I molim te, ajd ako ikako mozes pokusaj da das nekakv pametan komentar, a da on nema licno veze samnom,
ubuduce! Posto cinimi se da se ni ja tebi nisam licno obracao u mom postu! A ako ne mozes, jebga, nista, ceracemo se mi jos cheers

Sta si ti bre utripovao da ja samo tebe jurim i ganjam? :mrgreen:
Ko ti je kriv kad najvise lupetas o "novim grafickim tehnologijama", a o vecini stvari znas samo iz citanja clanaka i nagadjanja.

Nisam ja rekao da su ti engini krsh vec da nisu nista spektakularni. Video sam onu prezentaciju robotsonbicycles i svidja mi se, ali je to daleko od potrebnog da zeznu Doom engine. Jos kad ID ispegla isti za Quake4 ... smrt.

Smiri malo neke tripove, samo diskutujemo, ok?
 
E, obojica se lozite na iste stvari, samo sto je Mazijev problem sto je njemu sve sr#nje, a Nedjo jednostavno (kao i ja) voli detaljnu, nabudzenu grafiku i fiziku. Mislim, Mazi je imao komentare kako neke ILM-ove animacije moze da odradi i sam za par sati i da to nije nista spektakularno. Isto kao i ljudi koji kazu da im Jedi Academy radi u 1280 sa svim detaljima na R9000... Mislim ima nas raznih, ali treba biti realan. I bez svadje bre, ljudi, smesno je oko kakvih se gluposti "kacite"...

pozdrav
 
Pogledao sam prvi link i mogu reci da je Mazi u pravu, relativno low poly sa kvalitetnim teksturama i dosta bumpmapa (mozda ima i pokoja volumetric tekstura, ko zna). U svakom slucaju nista specijalno, to bi mogao verovatno i Q3 da odradi...
 
byMaX je napisao(la):
Isto kao i ljudi koji kazu da im Jedi Academy radi u 1280 sa svim detaljima na R9000...

veruj mi, jedi radi sa svim detaljima u 1280 na R9000...
 
cekaj bre, jel ova slika iz endzina?
artwork_01.jpg


xvoodoo je napisao(la):
...

veruj mi, jedi radi sa svim detaljima u 1280 na R9000...

ma vazi, sve full i ukljucen onaj Glow? Mozda, ali sa 2 fps-a kad ne koristish lightsaber :d
 
byMaX je napisao(la):
E, obojica se lozite na iste stvari, samo sto je Mazijev problem sto je njemu sve sr#nje, a Nedjo jednostavno (kao i ja) voli detaljnu, nabudzenu grafiku i fiziku. Mislim, Mazi je imao komentare kako neke ILM-ove animacije moze da odradi i sam za par sati i da to nije nista spektakularno.

Max, ajde probudi se ... ili tako nesto?

A preporucujem ti tebe radi da izbegavas takve lazi ubudce, ok?
 
Sve je to lepo i engini i poligoni i AA i AF.
Problem je u tome da treba imati "dusu"
A tu ID nikad nije omanuo.
Mogu i da propadnu, ali da umru...nikad :) dok je nas pionira
 
...a i quake3 engine je bio jedan od najoptimizovanijih enginea na PC-u...
 
xvoodoo je napisao(la):
...



i po chemu si ti onda zakljuchio da je id mrtav? :confused:
Pa ko je rekao da sam zakljucio!
Vidis da naslov trida ima na kraju "?"

to je profesionalna deformacija! Tako se prave novinarski naslovi kada zelis da privuces paznju citaoca, pa onda postavi nekakvo retoricko pitanje u naslovu... ja u opste ne tvrdim da je id mrtav, naprotiv, samo skrecem paznju da pored id-a i Epica trziste je sada popunjeno sa nkim novim igracima, koji dosta nude.. uostalom id i Joca su tata za sve n jih! Da id nije otvorio Q1 i Q2 endzine onoga o cemu sam linkovao u prvom postu nebi ni bilo, barem ne jos uvek!
Muzzy... uopste se ne tripujem, maksimalno sam opusten ,) nejedim se ja zbog tebe, ni malo! cheers
 
xvoodoo je napisao(la):
...a i quake3 engine je bio jedan od najoptimizovanijih enginea na PC-u...
mada ima jos mesta za optimizaciju, narocito za sve sa AXP procesorima!
Ja sam instalirao onaj pech sto forsira 3DNow optimizaciju, a ne SSE (koja ne radi na AXP-ovima) i dobio jos 25 fps, kako u fastest tako i MaxQ detaljima!
Ovaj pach je Topla preporuka za sve quakeovce sa AXP procesorima!
 
Ji 4Tze je napisao(la):
ne reche mi nedjo, jel su ono shotovi iz endzina?
nisu, ono je "koncept art" ;)
 
Nedjo je napisao(la):
to je profesionalna deformacija! Tako se prave novinarski naslovi kada zelis da privuces paznju citaoca, pa onda postavi nekakvo retoricko pitanje u naslovu...

ovo najvishe mrzim kod novinara. i lepo pishe po struchim knjigama da je to bash krsh nachin privlachenja pazhnje, ali krastavac - tako se kod nas prodaju novine.
 
xvoodoo je napisao(la):
...



ovo najvishe mrzim kod novinara. i lepo pishe po struchim knjigama da je to bash krsh nachin privlachenja pazhnje, ali krastavac - tako se kod nas prodaju novine.

Tako se svugde prodaju novine i sve uopste. Trebas na neki nacin da zaintrigiras citaoca, u ovom slucaju, kako bi on samo zbog naslova procitao ceo clanak.
To nije nista novo i to je normalna pojava svugde...
 
Nedjo je napisao(la):
...


mada ima jos mesta za optimizaciju, narocito za sve sa AXP procesorima!
Ja sam instalirao onaj pech sto forsira 3DNow optimizaciju, a ne SSE (koja ne radi na AXP-ovima) i dobio jos 25 fps, kako u fastest tako i MaxQ detaljima!
Ovaj pach je Topla preporuka za sve quakeovce sa AXP procesorima!


a je'l moze link ka tom patchu ..... su mozda to oni *.dll - ovi??

type;
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
...



Max, ajde probudi se ... ili tako nesto?

A preporucujem ti tebe radi da izbegavas takve lazi ubudce, ok?

Yeah, whatever. Ljudi koji te malo bolje znaju, znaju da si spreman da takvu stvar kazes "u po dana, u po noci"... Zato, cuti molim te...
 
A da isqlirate obojica malo, sta mislite o toj ideji ?
 
Bas tako, smorili smo se... :) ;)

Pozdrav, druze!
 
Ali ne mogu da verujem da je covek naslutio zlu sudbinu ID Software-a na osnovu concept art-a neke igre koja se mozda nece nikada ni zavrsiti a i kad se zavrsi pitanje je koji ce kvalitet grafike biti i neke igre koja realno graficki ne donosi apsolutno nista novo osim zestoke upotrebe bumpmapping-a.
 
That's my point!

Ono sto me sve vise i vise nervira u novim igrama, u cije ingine natrpavaju gomilom shadera, je animacija karaktera! Kapiram da ce i HL2 i Doom3 biti nenadmasni ove godine samo zbog toga!
Pa pogledajte bilo alphu doom-a 3 ili HL2ke i posle pokrenite Stalker demo i farCry demo (koju su kao glavni konkurenti) i odmace te uociti traljavo ponasanje protivnika, debilno proste animaci je i sl.

Jedini pravi razlog zbok koga se nenormalno lozim na Doom3 jeste bas animacija likova koja ce maximalno poboljsati ionako napetu atmosferu koju ce imati. Hl2 je tu odmah iza njega... ova dva nemaju sta da traze tu uopste.
 
Nazad
Vrh Dno