Šta je novo?

Horizon: Forbidden West

Prešao sam igru, glavnu priču i side kvestove za 40 sati. Krajnje misije su veoma teške i tu sam samo za poslednje dve smanjio težinu da ne pokvarim utisak. Osećam da te teraju da nakupiš svega za reload i upgraduješ opremu radeći ostale kvestove pre nego što uradiš kraj glavne priče. Dizajn kostima likova u igri je ostavio najjači pozitivan utisak i po koji predeo. Nisam igrao lepšu igru do sada. Ipak, smatram da je predugačka i da mi ne odgovaraju tako glomazne igre.
 
Ubio 10 sati u igri i za sada sam prezadovoljan. Side questovi mnogo bolje odrađeni nego u kecu, imaju neki smisao, a plus daju fine nagrade. Samo što mi se čini da je igra baš ogromna i da će mi ovim tempom trebati barem 70 sati da sve odradim i završim.

O izgledu igre je sve već rečeno, definitivno jedna od najlepših igara ikada.
 
Najverovatnije ću igrati DLC ali samo zbog grafike i atmosfere. Šteta što je igra toliko podbacila u priči i razvoju likova. Ne pamtim kad sam u nekoj igri doživeo toliko cringe momenata kao u Forbidden West-u.
 
je l standalone? kontam da nije, ali nisam baš uspeo da nađem odgovor.
 
Nije. Potrebna je igra i da se kompletira glavna priča.
 
Da je "odvojena", pa i da razumem, ali ... DLC, a nema za PS4. Mislim, znamo mi zašto ovo rade, ali ... krastavac.
Svakako su danas grafika i vizuelni efekti glavna uzdanica svih novijih igara, tome se teži, a priča tu negde ... nije presudna.
 
Da je "odvojena", pa i da razumem, ali ... DLC, a nema za PS4. Mislim, znamo mi zašto ovo rade, ali ... krastavac.
Svakako su danas grafika i vizuelni efekti glavna uzdanica svih novijih igara, tome se teži, a priča tu negde ... nije presudna.
Naravno. Šta je prvo što vidiš kad upališ igru ili trailer.
Čini mi se da su devovi rekli da ih koči PS4 i da zbog toga prelaze samo na PS5.
 
@Alex

Ma, "koči" ih ...
Setili se preko DLC-a PS5, pa im prethodnik remeti planove ...
Zaokruži priču i otkači PS4, a ne na pola ...

Mada, malo je čistokrvnih, a i Pro se negde nagoveštava ...
 
A ne verujem da ce tako to nespretno da naprave, zaista mislim da ce moci da se ucita save.
 
kako je bilo? Ja sam iskoristio save za prvi horizon, nikakav problem nisam imao.
 
kako je bilo? Ja sam iskoristio save za prvi horizon, nikakav problem nisam imao.
Ja nisam mogao iskoristiti save. Zato nikad i nisam odigrao DLC jer je bi to zahtevalo da moram ponovo preci igru.
Doduše orginalnu igru sam prešao sa diska, DLC izdanja su bila digitalna, vodio sam računa o regionu, ali nikad nisam uspeo da mi DLC prihvati ono prethodno odigrano.
Naravno igrači koji su sa strpili i od starta igrali onu complete edition (ili kako već) nisu imali taj problem...
 
Poslednja izmena:
Anyway, da bacim i koji utisak vezan za sam DLC - apsolutno nije vredno 20$.

Nisam iskreno ni stekao utisak da je grafički sad nešto bolje od samo glavne igre, ali hajde - negde mora da se krene sa PS5 only naslovima. Mada ovde nisam video nikakvu potrebu.
Priču (ili barem 90%) sam prešao za bukvalno popodne, i to sa svim ukućanima pored mene (znači, igrao sam i sporije nego inače).
Ovo pišem odmah nakon
poslednje bitke (barem tako pretpostavljam), sa horusom. To je bilo impresivno, ali je priča i dalje nekako meh.

Sve u svemu, ne mogu da kažem da su bačene pare, ali sam očekivao više.
 
Ja sam tek sinoć/preksinoć krenuo da igram HZD:FW iako je imam od day one...

Šta znam, kad se proguta podbula, polu-autistična, krajnje nesimpatična Aloy i pomalo nategnuta uvodna priča i zaplet, i kad krene bazanje po onoj prvoj regiji, kad se malo nabudži luk pa postane validna napadačka opcija, počinje da se javlja onaj vibe prvog HZD, tako da sam trenutno solidno zadovoljan kako se sve odvija...

Naravno neke mane iz prvog dela su uočljive od starta:
  • ponovo moram da vijam proklete rakune za upgrade tobolca,
  • kanda će ponovo biti moguće na pola igre overlevelovati lika jer su baš izdašni sa exp i skill poenima,
  • pomalo nezgrapna melee borba,
  • opši stav okoline prema Aloy, ili je smaraju da je šampion njihovog doba ili hoće da je smuvaju... Baš plitak pristup...

Pozitivna stvar:
  • mogućnost da se isključi animacija prilikom kupljenja resursa sa tla/mašine/životinje (kontam da će mi samo to uštedeti par sati igranja koje bi protraćio čekajući okončanje tih animacija),
  • skokovi, pentranje sa i bez gadgeta su baš unapredili (što može uslovno biti i mana jer olakšava stizanje kao nekoj relativno nedostupnoj poziciji i lako ubijanje mašina kojima je ista nedostupna),
  • questovi deluju da su zanimljiviji nego u HZ 1,
  • grafika iako na momente prešarena, baš ume da izbriljira (probaću i resolution mod, da vidim i to čudo od detalja iako me tu ne privlači 30FPS)...

To je taj neki preliminarni utisak...
 
I dalje igram.
Igra mi je sve bolja.
Glavna priča je kliše, ali side questovi su za dva koplja iznad keca.
Grafika bukvalno izuva.
Borba je sve bolja, i čak i na normal ni mašine ni ljudski neprijatelji nisu glupi. Imaju neki rezon, opkoljavaju, napadaju, javljaju drugima gde se nalaziš.
I dalje je "zamka" to što je igra ogromna i lako se zabasa, međytim mapu, point of interest lokacije i fast travel su uradili odlično, tako sa se lako putuje preko mape...
Za sad sam vrlo, vrlo zadovoljan...
Photo mode je zarazan.
Još da svučem screenshotove na usb...

Edit: Zaboravih da napišem da mi se sviđa i činjenica da su devovi ostavili mogućnost da i "površniji" igrači uživaju i nemaju osećaj da su propustili mnogo (iako objektivno jesu), jer je moguće igrati samo main quest bez suviše distrakcija...
 
Kolege, solidno sam zagazio u igru, flertujem sa 40 sati igranja, kontam trebaće mi još bar 20tak da pređem, ali ima jedna stvar koja me baš nervira...

Da li je moguće iz quick wheel menija oružja izbaciti neželjenu municiju?

Da pojasnim, u kasnijim fazama igre svako oružje - npr. luk - ima i po tri različite vrste municije. Npr. Hunter bow najčešće ima obične strele, advance hunter strele i neku treću po izboru (vatra, led, kiselina, berserk i sl)... Dakle mnogi lukovi (i ostala oružja) se municijom prepliću pa bi bilo super kad bi se mogla izbaciti neželjena municija, pa npr. izbacim osnovne strele (jer čim dobiješ advance ove nemaju smisao), ostavim advance strele samo na jednom luku (na onom na kojem prave najviši damage), a sa ostalih izbacim radi lakšeg kretanja kroz meni...

Ovako kao je je baš nepraktično jer ima dosta da je vrti dok se ne stigne do željene municije.
 
Ja to nisam uspeo/našao. Na kraju sam prestao da koristim neka oružja u preklapanju, toliko me nerviralo :D
 
Ja to nisam uspeo/našao. Na kraju sam prestao da koristim neka oružja u preklapanju, toliko me nerviralo :D
Može to malo da se kompenzuja a L1 weapon quick swap opcijom ali tu je moguće izabrati samo jednu vrstu municije...

Ja, iskreno tako i radim.

Npr. na quick swap stavim advanced hunters arrows jer su mi one strele za opšte namene (imaju i impact i tear damage), pa ih pozivam na L1 čim odradim uvodni deo borbe sa nekim elemental arrows (tipa acid) ukoliko je neprijatelj na tu vrstu štete osetljiv...
Jedino je problem ako borba potraje, pa mora ponovo da se vrati na acid arrows da bi se neprijatelj ponovo tretirao, onda mora da se poziva weapons wheel pa da se brba po njemu kako sam opisao gore...

Ne znam što nisu napravili više tih quick swap weapon slotova (bar četiri-pet) pa da tako funkcioniše, kad već u wheelu meniju nije moguće "sakriti" suvišnu municiju...
 
Eto dobrog predloga za treci deo.
 
Nazad
Vrh Dno