Šta je novo?

HBO Max [nije tema o MAX]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imam u okviru Box 3 paketa. Sve znam za način prijave, imao sam preko SBB-a tako godinama, ali ne prihvata podatke sa Moj MTS portala, prijavljuje grešku. Razgovarao sa "naprednom" MTS podrškom, čekam da mi jave šta su uradili. Ne prolazi korak gde se upisuju podaci operatera, ne stižem do dela gde se logujem na HBO Max.
 

Prilozi

  • FE8C02E0-3442-4D1F-B431-4B674264D946.png
    FE8C02E0-3442-4D1F-B431-4B674264D946.png
    287.1 KB · Pregleda: 60
Moraš da"kupiš" HBO+ paket kroz kupovinu paketa na stb uređaju.
Ako ti ne radi direktna prijava, samo mail i user, onda moraš preko korisničkog. Zovi 064 733 i traži da ti urade ponovo aktivaciju.
Imao sam problem kod zeta. Nije mogla aktivacija pa su mu u korisničkoj ponovo aktivirali ili deaktivirali mail. Ne mogu tačno da se setim.
 
Imam u okviru Box 3 paketa. Sve znam za način prijave, imao sam preko SBB-a tako godinama, ali ne prihvata podatke sa Moj MTS portala, prijavljuje grešku. Razgovarao sa "naprednom" MTS podrškom, čekam da mi jave šta su uradili. Ne prolazi korak gde se upisuju podaci operatera, ne stižem do dela gde se logujem na HBO Max.
Imao isti problem i mts-u je bilo potrebno skoro godinu dana da reše i to tek nakon moje pretnje da neću da produžim ugovor sa njima. A za rešenje im je na kraju trebalo par minuta, izbrisali stari mts nalog i napravili novi. 😂
 
To su mi rekli ljudi iz HBO podrške, prosledio sam info MTS-u. Izgleda da je to jedino rešenje...
 
Drugari, pitanjce.
Gledam The last of Us i imam u donjem delu ekrana engleski titl a u gornjem delu ekrana srpski titl.
E sad, jel to do HBO ili je neki bug?
Ostale serije i filmovi imaju normalno srpski titl u donjem delu.
 
U drugoj epizodi je prisutno to u delu gde se radnja odvija na drugom jeziku, odmah na početku. Ako ti se pojavljuje tokom cele epizode eng titl, onda je bug.
 
Aplikacija im nesto opasno baguje, radi mi samo na WebOS relativno stabilno, recimo AndroidTV (Nvidia) ubije ko zeca - restartuje se uredjaj.
 
Ljudi, postoji li neki nacin da se obrise profil na HBO Max aplikaciji na smart TV-u (Samsung) ?

Kreirao sam i koristio profil preko sbb-a dok je trajao trial period i nakon toga bih hteo da raskinem ugovor sa njima, ali mi jos uvek stoji zakljucan taj profil i ne mogu da ga obrisem, da kreiram novi, niti da deinstaliram app. Iskreno malo sam zbunjen kako to radi.
 
Ljudi, postoji li neki nacin da se obrise profil na HBO Max aplikaciji na smart TV-u (Samsung) ?

Kreirao sam i koristio profil preko sbb-a dok je trajao trial period i nakon toga bih hteo da raskinem ugovor sa njima, ali mi jos uvek stoji zakljucan taj profil i ne mogu da ga obrisem, da kreiram novi, niti da deinstaliram app. Iskreno malo sam zbunjen kako to radi.
Reset TV-a? 🙄🙄🙄
 
Jedno pitanje u vezi HBO+HD paketa preko MTS-a. Iskoristio sam promociju oko Nove godine i aktivirao ovaj dodatak koji je besplatan do 31.01. Onda sam 30.01. otkazao preko portala MOJ MTS i to uz pomoću onog virtuelnog asistenta. Pisalo mi je da će usluga biti otkazana nakon promotivnog perioda. Međutim, danas gledam još uvek imam HBO kanale.
Da li neko ima slično iskustvo? Da li je neko ovako otkazivao ovaj promotivni paket?
 
Pozoves call centar i pitas jesu ti jos uvek aktiviran HBO kanali i znaces odmah na cemu si. 0800/100-100 broj na koji zoves.

Sve mi se cini da ces da saznas da ti kanali nisu deaktivirani i da ces morati ovaj mesec da platis za to.
 
Jedno pitanje u vezi HBO+HD paketa preko MTS-a. Iskoristio sam promociju oko Nove godine i aktivirao ovaj dodatak koji je besplatan do 31.01. Onda sam 30.01. otkazao preko portala MOJ MTS i to uz pomoću onog virtuelnog asistenta. Pisalo mi je da će usluga biti otkazana nakon promotivnog perioda. Međutim, danas gledam još uvek imam HBO kanale.
Da li neko ima slično iskustvo? Da li je neko ovako otkazivao ovaj promotivni paket?
Imam.
Cimnuo ih na tviteru pošto je radilo ujutru pa da ne bude... :)
Maxthon Snap20230201172422.jpg
 
Jedno pitanje u vezi HBO+HD paketa preko MTS-a. Iskoristio sam promociju oko Nove godine i aktivirao ovaj dodatak koji je besplatan do 31.01. Onda sam 30.01. otkazao preko portala MOJ MTS i to uz pomoću onog virtuelnog asistenta. Pisalo mi je da će usluga biti otkazana nakon promotivnog perioda. Međutim, danas gledam još uvek imam HBO kanale.
Da li neko ima slično iskustvo? Da li je neko ovako otkazivao ovaj promotivni paket?
Evidentirano je da si odjavio, ako potraje par dana zovi ih. Ja sam prošle godine odjavio preko fiksnog telefona pa su mi isključili tamo negde polovinom februara kada sam ih zvao jer oni još uveliko radili. Ništa nisu naplatili jer imali su evidenciju da je krajem januara odjavljeno. Pusti ti ovoga ispod tebe šta on piše. Eto, ni meni nisu danas isključili pa ako još par dana bude radilo zvaću ih, svako da su njihove greške namerne ili nenamerne sa ili bez navodnika itekako moguće ali ništa u kategoričnom i decidiranom fazonu tipa '' sve mi se čini da ćeš morati da platiš ovaj mesec'' :sick:
 
Jedno pitanje u vezi HBO+HD paketa preko MTS-a. Iskoristio sam promociju oko Nove godine i aktivirao ovaj dodatak koji je besplatan do 31.01. Onda sam 30.01. otkazao preko portala MOJ MTS i to uz pomoću onog virtuelnog asistenta. Pisalo mi je da će usluga biti otkazana nakon promotivnog perioda. Međutim, danas gledam još uvek imam HBO kanale.
Da li neko ima slično iskustvo? Da li je neko ovako otkazivao ovaj promotivni paket?
Samo dopuna da ne ostane da nisam rekao šta je bilo. Ukinuli HBO 03.02. Očigledno da im je trebalo malo da obrade zahtev, nadam se da neće naplatiti ceo mesec. Ne bi trebalo jer, u suprotnom imao bih ceo mesec
 
Još jednom ću ukratko ispričati situaciju od pre par godina sa mts i hbo kod tasta. 2 meseca su se pravili blesavi iako je sve na vreme odjavljeno prvi put, pa naknadno drugi put, izmišljali neke "greške u sistemu" i naravno uredno naplaćivali uslugu, dok čovek nije otišao lično u poslovnicu i... pa pretpostavljate šta je morao da uradi. Naravno kad je trebalo da se aktivira smarali ga telefonom i oni mu sve "sredili". Ako niste spremni na nerviranje i beskrajno svađanje i ubeđivanje sa njima, prijateljski savet je da zaobiđete njihove "besplatne" promocije.
 
Malo sam se razocarao u HBO... naime imao sam pretplatu od samog pocetka, sa onim popustom od cini mi se 30%.

Izgubio karticu i blokirao je, jutros mi stize mejl kako mi je pretplata otkazana i naravno kada sam se opet pretplatio onda ide full cena od 6,99e.

Ocekivao sam da ce barem prvo poslati mejl sa informacijom da ne mogu da naplate pretplatu a ne odmah da se otkaze.

Nije neka cifra, ali opet ocekivao sam bolji servis sto se toga tice.
 
Malo sam se razocarao u HBO... naime imao sam pretplatu od samog pocetka, sa onim popustom od cini mi se 30%.

Izgubio karticu i blokirao je, jutros mi stize mejl kako mi je pretplata otkazana i naravno kada sam se opet pretplatio onda ide full cena od 6,99e.

Ocekivao sam da ce barem prvo poslati mejl sa informacijom da ne mogu da naplate pretplatu a ne odmah da se otkaze.

Nije neka cifra, ali opet ocekivao sam bolji servis sto se toga tice.

Ti si trebao da odreaguješ i dodaš novu karticu pre nego ti pretplata dođe na naplatu.
 
Ti si trebao da odreaguješ i dodaš novu karticu pre nego ti pretplata dođe na naplatu.

Jasno mi je to, ali pored silnih pretplata i koja kad dolazi na naplatu, to mi je izmaklo.

Npr Adobe je prvo poslao opomenu u fazonu, payment ne prolazi… update-ujte podatke inače će vam za par dana biti otkazana pretplata.
 
Jasno mi je to, ali pored silnih pretplata i koja kad dolazi na naplatu, to mi je izmaklo.

Npr Adobe je prvo poslao opomenu u fazonu, payment ne prolazi… update-ujte podatke inače će vam za par dana biti otkazana pretplata.

Da, malo je čudno što nisu poslali mail upozorenja. Uglavnom je to praksa kod svih.
 
Jasno mi je to, ali pored silnih pretplata i koja kad dolazi na naplatu, to mi je izmaklo.

Npr Adobe je prvo poslao opomenu u fazonu, payment ne prolazi… update-ujte podatke inače će vam za par dana biti otkazana pretplata.
Jel si probao da kontaktiraš podršku i da im objasniš svoj slučaj? Možda ti izađu u susret, pogotovo ako nisi imao dugačak prekid u pretplati.
 
Kontaktirao putem chat-a... kaze mora da kontaktira posebnu sluzbu povodom toga i da cu biti kontaktiran putem mejla.

Trebalo bi da bude u toku dana, tako da pisem posle. :)
 
Da li je HBO Max besplatan uz najjači Box 3 paket? (Otključana si HBO kanali)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno