Šta je novo?

God of War III

Ostalo mi je samo malo, dosao sam na ulazu u hram, nervira me onaj deo sa bodljama iz poda!

Ako hoces resenje :)

I ja sam se tu malo zadrzao, jer sam radio pogresno.. Kada uzmes onaj plavi kristal i kad sklonis onog lika sa poluge, brzo razbijes zid sa leve strane, videces da je napukao, tu ces imati Statue of Fate, sa kojom mozes da usporis vreme (L1 + R1), pobij one sto izadju odatle tako sto usporis vreme i zadrzavas ih na siljcima dok se polako vracas odakle si dosao, tamo iza siljaka, ako si ih zadrzavao njih bi trebalo da ubiju siljci.. Posle toga ponovo povuces siljke dole, usporis vreme i onda okrenes onu polugu do pola, taman da ti se otvore do pola ona vrata sa desne strane, i brzo preletis do njih i uletis dok se ne zatvore..

Ja sam sve vreme radio pogresno i podizao vrata do kraja, a onda nemas vremena da se sklonis jer te odmah ubiju siljci...
 
Poslednja izmena:
Sinoc sam malo prelistao knjigu, sve to skoro ima u GoW igrama, samo nema onih kako se vec zovu koji su postojali pre Titana, tj prvo bozanstvo ili kako bi ga vec nazvao je bio Haos, od njega je sve pocelo.
U svakom slucaju GoW 2 je mnogo vise povezan sa mitologijom, jer su stalno spominju Titani, dosta bogova i heroja.
Bas me zanima dal imam u knjizi iko nalik Kratosu...
 
Ma sta se bakcete sa ovim, izlazi Dante's Inferno, i josh je u paklu, a to je mnogo bolje od Grcke mitologije :d
 
Ali su kontrole retardirane (ovo pricam za Dante's Inferno)... Ne znam kome je pala na pamet ideja da se desni stick koristi za roll... Kad sam po stoti put skocio u provaliju dok sam pokusavao da pomerim kameru (koja je obicno na desnom sticku) samo sam obrisao demo...
 
Ne znam, meni Dante's Inferno ima bolju grafiku, a i radi u konstantnih 60 frejmova, pa mozes da brojis frameove dok igras, sto svaki hardcore igrac zna da je esencijalna stvar u h&s igrama.

Ali dobro, ako tebi odgovara casual igranje, God of War je stvar za tebe...
 
Mogao si samo da kazes da se neko lozi na nolife, a neko ne. :d
 
Pitanje je sta je od nabrojanog nolife ;).
 
Pa, ko hoce nolajf, ima Bayonettu. :)
Mada, ja i kad bih hteo da odigram neku komplikovaniju akcionu igru, opet bih igrao DMC3... Onaj art style ne bih mogao ni pijan da svarim. :)

God of War se igra zbog odavno poznatih stvari. ;)
 
Poslednja izmena:
Pre cu igrati DMC3 nego Bayonettu kojoj ni "superiorna verzija" ne moze da pomogne da ne izgleda krs sa art styleom na nivou jednog Quantum Theorya.
 
Pre cu igrati DMC3 nego Bayonettu kojoj ni "superiorna verzija" ne moze da pomogne da ne izgleda krs sa art styleom na nivou jednog Quantum Theorya.

Pazi, ni je ne podnosim japanske bezvezarije, ali Bayonetta je jedina igra u poslednjih nekoliko godina koja me je naterala da je u 2 dana igram 15 sati.
I odmah posle prvog prelaska sam krenuo da je igram na hard.
Sve zavisi da li se vise lozis na style ili na substance ;).
 
Pa, ne smeta ni meni da igram DMC3 na losem LCD TV-u preko cinceva i PS2 Slima, sa artifaktima na ekranu za koje ni ne znam kako se zovu, ali ima neka granica do koje mogu da idem...

DMC3 se drzi relativno dobro zbog cistog art stylea, a Bayonetta lici na dizajn nekog japanskog apstraktnog "umetnika" na acidu...
 
kolko se ja secam, kontrole su preslikane iz gow-a..

Nadam se da ce moci da se promene (bar onaj deo sa roll, za koji verujem da nije mnogo ni potreban u igri ovog tipa gde lupas po tasterima i koljes sve sto vidis)... U suprotnom, preskocicu je :)
 
hahahaha, gde bre nije potreban roll.. pa to je jedna od glavnih komandi :)

ni u gow ne mozes da rotiras kameru, vec je to automatski (sto nekad stvarno zna da bude problem jer ti ne da najbolji ugao).
 
ni u gow ne mozes da rotiras kameru, vec je to automatski (sto nekad stvarno zna da bude problem jer ti ne da najbolji ugao).

U prethodna 2 gow-a mi to nije smetalo, ali u trojci jeste.
Tako napucana grafika, a ne mozes da razgledas k'o covek :).
 
Najbolja upotreba kamere je definitivno u Uncharted 2, ono je fenomenalno jer imas slobonu kameru, ali nekad pri platforming delovima kamera je fixna, sto je odlicno.
 
Dosta su slicne, malo su bolji uglovi npr kad se provlacis kroz pukotine i sl.
 
A nigde se ne spominje kamera iz MGS4? :D :d
Znam kako su svi kukali na prethodne delove zato sto je kamera bila fiksna, a sada i ova nova ne valja? ;)
 
hahahaha, gde bre nije potreban roll.. pa to je jedna od glavnih komandi

Presao sam demo (Dante's Inferno) da mi nije ni zatrebao, a blok sam koristio mozda 2 puta... To je igra tipa 'ozezi po muvi' pri cemu su oni muve... Nije to Demon's Souls gde bez bloka i roll-a tesko mozes da odigras igru...

Mnogo bi bilo korisnije da je ostalo kao na vecini ostalih igara gde je desna palica za kameru, a roll ide uz kombinaciju leve palice i nekog tastera...

Ako bude neki demo (znam da ima neka demo verzija zatvroenog tipa, ali ne znam da li ce biti ili je mozda vec izasla neka za sve ostale?) za GOW3 probacu ga pa cu videti... Ovako samo vidim da dobro izgleda...
 
Kao sto rekoh, kad bude neki demo probacu... Ovako je sve na prazno :) i mogu samo da se lozim na slike (koje i nisu toliko bitne kao sama igra)
 
Priznajem da je i meni malo smetalo sto ne mozes da okreces kameru u GOW 1 i 2... ali onda ne bi imao roll, koji je dosta bitan.
 
Ne znam, meni Dante's Inferno ima bolju grafiku, a i radi u konstantnih 60 frejmova, pa mozes da brojis frameove dok igras, sto svaki hardcore igrac zna da je esencijalna stvar u h&s igrama.

Dante's Inferno nema bolju grafiku od gow3.
Gow colection radi u 60 frejmova a i trojka ce da radi u 60.
Ti sebe smatras hardcore igracem :) ?
Hardcore igrac nebroji frejmove,nego igra na hardcore nivou;)
 
Nazad
Vrh Dno