Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Jel opcija podeli kredit i dalje produžava trajanje kredita ko je prebačen na mts?
 
Miki nisi razumeo šta sam hteo da kažem u vezi prebacivanja globaltela na mts infrastrukturu. Selidba mreže i postepeno ukidanje globaltel core mreže 220 11 (tj. ukidanje nacionalnog rominga) ne znači da globaltel nema drugačiji sistem za bazu korisnika, aplikaciju i ostale stvari. Globaltel i dalje ima zasebnu podršku, aplikaciju, ussd meni (da podsetim da globaltel sve vreme koristi istu numeraciju za ussd meni kao i mts)... Možda će se naravno pristup promeniti u budućnosti, a kada su uradili ove korake ne bi bilo teško da se uradi i potpuna migracija na mts sistem. Nadam se da je jasnije sada :D Edit: dodao bih još da trenutno aktivna globaltel aplikacija postoji još od uvođenja postpaida prošle godine (pre mts akvizicije). Aplikacija inače nije ažurirana godinu dana.
Pa tehnički aplikacijs se ne mora nikad ažurirati. Api daje podatke pa daje. Sa cije baze je jako diskutabilno. Losa je migracija svakako. Ne bi oni ukinuli aplikaciju. Nego očigledno mts ne podržava takav sistem. Pa im nije u interesu da vuku... Dok prepaid vuku ali ne radi pola usluga verovatno jer nisu jos uskladili u svom sistemu. Tako da osim imena mozda i izgleda paketa ništa nece ostati na globaltelu...
 
Pa tehnički aplikacijs se ne mora nikad ažurirati. Api daje podatke pa daje.
Mora ako se ukine besplatni SMS u okviru mreže, što je išlo samo kroz aplikaciju kao i pozivi preko wifi mreže. Možda još po neki detalj kojeg ne mogu da se setim.

"Nova" aplikacija je refleksija novih uslova korišćenja koje su zacrtali još Žeks & partner dok su bili vlasnici.
 
Danas mi je dopuna od 500 dinara nije prebačen na broj. Uredno skinuta sa bankovne kartice i dobio sms notifikaciju da je uspešno dopunjen broj, ali preko aplikacije ne prikazuje da je uplaćeno, ni na globaltel sajtu na profilu ne prikazuje.
 
Danas mi je dopuna od 500 dinara nije prebačen na broj. Uredno skinuta sa bankovne kartice i dobio sms notifikaciju da je uspešno dopunjen broj, ali preko aplikacije ne prikazuje da je uplaćeno, ni na globaltel sajtu na profilu ne prikazuje.
Proveri pozivom *100#
Desavalo se i meni, kasnije isprave.
 
Danas mi je dopuna od 500 dinara nije prebačen na broj. Uredno skinuta sa bankovne kartice i dobio sms notifikaciju da je uspešno dopunjen broj, ali preko aplikacije ne prikazuje da je uplaćeno, ni na globaltel sajtu na profilu ne prikazuje.
Isto,s tim da je uplaceno 1000 din. i nema ih a promocija nije obnovljena.
 
Damas sam uplatio 1000din. za dopunu,i vidim na sajtu da je to registrovao.Kako mi je sada najsigurnije da obavim dopunu posto sutra istice kredit?Dali da pustim da sam to obavi,posto mi je cekirano ono "automatska obnova", ili da sam rucno to obavim?Dali je sigurnije preko app na telefonu,ili preko sajta?Ima 195 GB kredita,ne bi da mi propadne!
 
Da li je neko poručivao skoro eSIM sa paketom Dobrodošlice ili eSIM sa fripejdom?
 
Posle vise od pola sata javi se agent koji je otvorio reklamaciju. Videcemo kada (i da li) ce biti resena.
 
Danas mi je dopuna od 500 dinara nije prebačen na broj. Uredno skinuta sa bankovne kartice i dobio sms notifikaciju da je uspešno dopunjen broj, ali preko aplikacije ne prikazuje da je uplaćeno, ni na globaltel sajtu na profilu ne prikazuje.
Meni su tek 8 dana nakon upućene pismene reklamacije na [email protected] rešili problem i verovatno ručno dodali 500 dinara na kredit.
Isto,s tim da je uplaceno 1000 din. i nema ih a promocija nije obnovljena.
Samo pisanje maila na [email protected]
Damas sam uplatio 1000din. za dopunu,i vidim na sajtu da je to registrovao.Kako mi je sada najsigurnije da obavim dopunu posto sutra istice kredit?Dali da pustim da sam to obavi,posto mi je cekirano ono "automatska obnova", ili da sam rucno to obavim?Dali je sigurnije preko app na telefonu,ili preko sajta?Ima 195 GB kredita,ne bi da mi propadne!
Dopuni ti na trafici, od ovoga sa karticama, neće biti ništa dok im ne napišeš mail na gore pomenutu adresu i sačekaš 7-8 dana.
Posle vise od pola sata javi se agent koji je otvorio reklamaciju. Videcemo kada (i da li) ce biti resena.
Neće to skoro :(
 
Damas sam uplatio 1000din. za dopunu,i vidim na sajtu da je to registrovao.Kako mi je sada najsigurnije da obavim dopunu posto sutra istice kredit


Važenje kredita se produžava bilo kojom dopunom (el. dopuna, trafika, podeli kredit).

Ako je Globaltelov sisterm u tranziciji "shvatio" uplatu videće se (*100#, app ili web portal) novo stanje kredita i novi datum važenja - ne treba tu korisnik ništa da radi.



Vrlo je poželjno napraviti uvek snimak ekrana, nakon svake uplate, obnove i kupovine paketa.
 
Meni posle prebacivanja na mts nestalo 500 dinara, a dopuna je izvršena pre nekoliko dana. Nakon dopune, ista je bila vidljiva na svim kanalima (USSD meni, aplikacija, web portal), a sad kredita nema. :D
 
Meni su tek 8 dana nakon upućene pismene reklamacije na [email protected] rešili problem i verovatno ručno dodali 500 dinara na kredit.

Samo pisanje maila na [email protected]

Dopuni ti na trafici, od ovoga sa karticama, neće biti ništa dok im ne napišeš mail na gore pomenutu adresu i sačekaš 7-8 dana.

Neće to skoro :(
Pa pazi,u toku sledece nedelje se broj prebacuje u A1 tako da ce morati ili da proknjize dopunu koliko sutra ili da vrate pare,makar im se popeo na glavu. Ovo danas im je uplaceno samo da bih imao promociju dok se prebacivanje ne zavrsi.
 
Dali da pustim da sam to obavi,posto mi je cekirano ono "automatska obnova", ili da sam rucno to obavim?Dali je sigurnije preko app na telefonu,ili preko sajta?Ima 195 GB kredita,ne bi da mi propadne!


Automatska obnova paketra je sasvim dovoljna i gotovo uvek se izvrši kako treba.



Da opet napomenem da je važno, naročito sada u "tranziciji", imati snimke ekrana, gde se jasno vidi da je na broju bilo dovoljno kredita i da je bila aktivirana opcija automatske obnove paketa..
 

Prilozi

  • 0677  broj, Globaltel nalog 10.12.2023. Kredit 2900 rsd ističe 28.02.2024.  Uzbudljiva konekci...png
    0677 broj, Globaltel nalog 10.12.2023. Kredit 2900 rsd ističe 28.02.2024. Uzbudljiva konekci...png
    103.9 KB · Pregleda: 45
Usluga Smisli broj posle više dana ponovo proradila.Pitam se hoće li ostati ista ponuda Globaltel paketa, konkretno uzbudljivi prepaid, odgovara mi prenos minuta i da li će poskupeti, ne znam šta ima u planu Telekom.Ono što je zanimljivo kad sam nedostupan, ljudima zvoni oko4X kao da sam dostupan, pa se odbije poziv, stužu propušteni pozivi testirao sam, sumnjam da hoće sve da TS utopi u mts prepaid čim ne radi govorni automat kad sam nedostupan, možda jednog dana bude mts korisnik nije dostupan :) U dilemi sam da li da pređem u A1 ili da se nadam da neće ukinuti prenos minuta a i ne dirati cene...
 
Radi i slanje esima odmah stigao na mail da znate
Ali izbacuje gresku unable to activate
 
@gicko - Da ti nisu možda prodali broj koji je prethodno prodat drugom korisniku - @ricky011 je imao slično iskustvo kao i ti?
MIslim da je rizično kupovati nove kartice (i fizičke i esim) online dok su u periodu trazicije. Najbolje u poslovnici (naravno, ukoliko istu imaš u blizini) i na licu mesta proveriti da li sve radi kako treba.
 
@gicko - Da ti nisu možda prodali broj koji je prethodno prodat drugom korisniku - @ricky011 je imao slično iskustvo kao i ti?
MIslim da je rizično kupovati nove kartice (i fizičke i esim) online dok su u periodu trazicije. Najbolje u poslovnici (naravno, ukoliko istu imaš u blizini) i na licu mesta proveriti da li sve radi kako treba.
Poslao sam im mejl i sve sam naveo cekam da odgovore.Hocu na tom esim da promenim broj na drugi koji je slobodan proverio sam.
 
Eto ljudi ovde nemaju pametnija posla nego svi da izmišljaju iste probleme 🤣.
 
06771234 trenutno ne radi uopšte. Tišina obična, nakon 30 sekundi se prekine veza.
 
Prebacili su me na MTS. Internet nije proradio dok nisam aktivirao paket. Bio je na 3G, ali ručnim odabirom mreže na 4G se prebacio. Ono što je zanimljivo je da su mi skinuli 300 din sa povezane kartice za aktivaciju paketa, a ne sa kredita koji je u tom trenutku 550 din. To inače tako funkcioniše ili... ? Baš mi je suludo da pored kredita koji već imam, oni uzimaju i povlače pare sa kartice.
Da li je još neko imao slična iskustva sa aktivacijom promocije? Da nije skinut kredit sa broja, nego povučena uplata sa kartice?
 
Javljaju se. Prvi put posle 53 min,drugi put nakon 20ak min. Kredit dodat,promocija obnovljena. Hvala im ali uskoro cao.
 
Upravo izvršio dopunu kredita preko aplikacije, iz nekog razloga su dupirali transakciju, tako da imam dve. Nije mi jasno zašto, a korisnička podrška ne radi, samo se prekine veza posle 30-gak sekundi. Poslao mail, da storniraju jednu transakciju, ali teško da će biti išta od toga...
 
Nazad
Vrh Dno