Jel opcija podeli kredit i dalje produžava trajanje kredita ko je prebačen na mts?
Pa tehnički aplikacijs se ne mora nikad ažurirati. Api daje podatke pa daje. Sa cije baze je jako diskutabilno. Losa je migracija svakako. Ne bi oni ukinuli aplikaciju. Nego očigledno mts ne podržava takav sistem. Pa im nije u interesu da vuku... Dok prepaid vuku ali ne radi pola usluga verovatno jer nisu jos uskladili u svom sistemu. Tako da osim imena mozda i izgleda paketa ništa nece ostati na globaltelu...Miki nisi razumeo šta sam hteo da kažem u vezi prebacivanja globaltela na mts infrastrukturu. Selidba mreže i postepeno ukidanje globaltel core mreže 220 11 (tj. ukidanje nacionalnog rominga) ne znači da globaltel nema drugačiji sistem za bazu korisnika, aplikaciju i ostale stvari. Globaltel i dalje ima zasebnu podršku, aplikaciju, ussd meni (da podsetim da globaltel sve vreme koristi istu numeraciju za ussd meni kao i mts)... Možda će se naravno pristup promeniti u budućnosti, a kada su uradili ove korake ne bi bilo teško da se uradi i potpuna migracija na mts sistem. Nadam se da je jasnije sada Edit: dodao bih još da trenutno aktivna globaltel aplikacija postoji još od uvođenja postpaida prošle godine (pre mts akvizicije). Aplikacija inače nije ažurirana godinu dana.
Mora ako se ukine besplatni SMS u okviru mreže, što je išlo samo kroz aplikaciju kao i pozivi preko wifi mreže. Možda još po neki detalj kojeg ne mogu da se setim.Pa tehnički aplikacijs se ne mora nikad ažurirati. Api daje podatke pa daje.
Proveri pozivom *100#Danas mi je dopuna od 500 dinara nije prebačen na broj. Uredno skinuta sa bankovne kartice i dobio sms notifikaciju da je uspešno dopunjen broj, ali preko aplikacije ne prikazuje da je uplaćeno, ni na globaltel sajtu na profilu ne prikazuje.
Isto,s tim da je uplaceno 1000 din. i nema ih a promocija nije obnovljena.Danas mi je dopuna od 500 dinara nije prebačen na broj. Uredno skinuta sa bankovne kartice i dobio sms notifikaciju da je uspešno dopunjen broj, ali preko aplikacije ne prikazuje da je uplaćeno, ni na globaltel sajtu na profilu ne prikazuje.
Meni su tek 8 dana nakon upućene pismene reklamacije na [email protected] rešili problem i verovatno ručno dodali 500 dinara na kredit.Danas mi je dopuna od 500 dinara nije prebačen na broj. Uredno skinuta sa bankovne kartice i dobio sms notifikaciju da je uspešno dopunjen broj, ali preko aplikacije ne prikazuje da je uplaćeno, ni na globaltel sajtu na profilu ne prikazuje.
Samo pisanje maila na [email protected]Isto,s tim da je uplaceno 1000 din. i nema ih a promocija nije obnovljena.
Dopuni ti na trafici, od ovoga sa karticama, neće biti ništa dok im ne napišeš mail na gore pomenutu adresu i sačekaš 7-8 dana.Damas sam uplatio 1000din. za dopunu,i vidim na sajtu da je to registrovao.Kako mi je sada najsigurnije da obavim dopunu posto sutra istice kredit?Dali da pustim da sam to obavi,posto mi je cekirano ono "automatska obnova", ili da sam rucno to obavim?Dali je sigurnije preko app na telefonu,ili preko sajta?Ima 195 GB kredita,ne bi da mi propadne!
Neće to skoroPosle vise od pola sata javi se agent koji je otvorio reklamaciju. Videcemo kada (i da li) ce biti resena.
Damas sam uplatio 1000din. za dopunu,i vidim na sajtu da je to registrovao.Kako mi je sada najsigurnije da obavim dopunu posto sutra istice kredit
Pa pazi,u toku sledece nedelje se broj prebacuje u A1 tako da ce morati ili da proknjize dopunu koliko sutra ili da vrate pare,makar im se popeo na glavu. Ovo danas im je uplaceno samo da bih imao promociju dok se prebacivanje ne zavrsi.Meni su tek 8 dana nakon upućene pismene reklamacije na [email protected] rešili problem i verovatno ručno dodali 500 dinara na kredit.
Samo pisanje maila na [email protected]
Dopuni ti na trafici, od ovoga sa karticama, neće biti ništa dok im ne napišeš mail na gore pomenutu adresu i sačekaš 7-8 dana.
Neće to skoro
Dali da pustim da sam to obavi,posto mi je cekirano ono "automatska obnova", ili da sam rucno to obavim?Dali je sigurnije preko app na telefonu,ili preko sajta?Ima 195 GB kredita,ne bi da mi propadne!
Poslao sam im mejl i sve sam naveo cekam da odgovore.Hocu na tom esim da promenim broj na drugi koji je slobodan proverio sam.@gicko - Da ti nisu možda prodali broj koji je prethodno prodat drugom korisniku - @ricky011 je imao slično iskustvo kao i ti?
MIslim da je rizično kupovati nove kartice (i fizičke i esim) online dok su u periodu trazicije. Najbolje u poslovnici (naravno, ukoliko istu imaš u blizini) i na licu mesta proveriti da li sve radi kako treba.
Da li je još neko imao slična iskustva sa aktivacijom promocije? Da nije skinut kredit sa broja, nego povučena uplata sa kartice?Prebacili su me na MTS. Internet nije proradio dok nisam aktivirao paket. Bio je na 3G, ali ručnim odabirom mreže na 4G se prebacio. Ono što je zanimljivo je da su mi skinuli 300 din sa povezane kartice za aktivaciju paketa, a ne sa kredita koji je u tom trenutku 550 din. To inače tako funkcioniše ili... ? Baš mi je suludo da pored kredita koji već imam, oni uzimaju i povlače pare sa kartice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari